Tommy Lund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Tommy Lund har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Tommy Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.8. Tommy Lund har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 10 Läs vad Tommy Lund

• 2021-03-02
    1 jag har sålt mitt hus
    2 Mycket bra bemötande, med stor kunnighet, saklighet och framför allt med en positiv attityd och med förslag på vad jag borde tänka på inför försäljningen.
    3 Viktigt för mig är att mäklaren är engagerad kunnig och som vid behov kan lämna tipps och förslag på lösningar och det levde Tommy definitivt upp till
    4 Att göra sitt livs affär kräver att man man får rätt stöd och hjälp och det får man definitivt av Tommy, finns inte mer att önska. Har redan rekommenderat Tommy till en kompis som ev ska sälja sitt hus. Skulle inte tveka att kontakta honom för en framtida affär.
    Hej Tommy!
    Jag kan bara säga 1000 tack för det fina omdömet.
    En försäljning går ofta väldigt smidigt när man har vettigt folk att samarbeta med såsom i denna affär.
    Är säljarna lyhörda och trevliga och har oss mäklare som bollplank är det lätt att det blir så lyckat som i denna affär.
    Jag böjer på nacken och säger tack igen !
  • 2021-03-02
    Köpte Drottninggatan 24 och är supernöjda med bemötandet och servicen av Tommy på Länsförsäkringar.
    Hej!
    Och tusen tack för de fina orden.
    Verkligen trevligt att göra affär med er, trevliga och sakliga.
    Ni kommer att passa utmärk i detta fina hus.
    välkomna hem till Enköping
    Tack igen!
  • 2021-03-01
    Väldigt nöjd med Tommy som mäklare. Förtroendeingivande och lyssnar på dig som kund. Som köpare kände jag mig trygg genom hela affäre.
    Tack snälla, alltid kul att göra affär med trevliga människor, Välkommen tillbaka hem till Enköping.
    Tack igen!
  • 2021-03-01
    Sålt villa i Enköping
    Vi fick ett mycket personligt bemötande och känner ett förtroende för Tommy Lund
    Det känns som om han agerat aktivt med försäljningen vilket vi hade förväntat oss
    Vi känner oss mycket nöjda med honom
    Hej Eva-lotta!
    Tack före de värmande orden. Jättetrevligt att få förtroendet att förmedla ert fina och välskötta hus .
    får även passa på att gratulera till en fin lägenhet!
    Än en gång tack för omdömmet!
  • 2020-05-05
    Från första stund då vi kontaktade Länsförsäkringar Fastghetsförmedling och Tommy Lund för en försäljning av vårat hus på Korsängen i Enköping, så har det skötts utomordentligt professionellt rakt igenom från Tommys håll! Tommys glada och possitiva attityd smittar av sig på ett mycket bra sätt! Tommy är klar och tydlig i sina framställningar i och hur försäljningen kommer genomföras, steg för steg! Han är mycket nogrann med att vi förstår och hänger med i alla turer som ska genomföras innan huset kommer ut för försäljning! Ett stort plus med Tommy är att han är en ärlig person som inte framställer saker och ting för sin egen sak eller för företaget han representerar! Våra förväntningar med försäljningen överträffades med råge! Allt gick så mycket snabbare än vi förväntat oss och det slutgiltiga budet på vårt hus var även det mer än vi förväntat oss, bra jobbat Tommy och det har vi framfört till honom också! Samt allt efter försäljningen, från kontraktskrivningen och ända fram till nyligen med hjälp av deklarationen, blankett K5, toppenbra!! Vi är så nöjda och rekomenderar verkligen Tommy Lund och Länsförsäkringar Fastghetsförmedling till vår omgivning!

Hälsningar från Thomas och Maria
    Oj!
    1000 tack för dessa värmande ord, jättekul att hjälpa så trevliga kunder med sin försäljning. Allt går lätt när man har med trevligt folk att göra. Tack igen och på återseende.
  • 2020-05-04
    Tommy har hjälpt mig med försäljning av min villa samt gjort lite olika värderingar.
    Tommy är rak och snabb vilket uppskattas
    Tack för att ni är nöjda med det vi tillsammans lyckades åstadkomma.
    hoppas vi råkas snart igen!
  • 2020-05-02
    Måste nog vara den trevligate mäklaren i enköping..inte första gången vi annlitar honom...allt gick som på räls..
    Hej!
    Tack före de orden.
    Inte svårt att vara trevlig när man träffar så trevliga kunder som er.
    Hoppas vi ses snart igen!
  • 2020-05-01
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande!

Hade önskat mer tillgänglighet och mer löpande information om processen.
    Hej Amanda, stort tack för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med mitt bemötande gällande försäljningen av ert fina parhus! Försäljningen gick väldigt fort och bara två dagar efter visning skrev vi kontrakt, jag som mäklare strävar alltid efter att alla parter ska vara så nöjda som möjligt så jag tackar ödmjukast för er feedback. Ni är alltid välkomna att kontakta mig på 070-760 51 10 om ni skulle ha några frågor och funderingar längre fram! Tommy Lund
  • 2020-04-30
    Har sålt ett fritidshus vid Mälaren i Enköping.
    Tommy är en mycket duktig och erfaren mäklare, ställde upp till mer än 100%.
    Huset var sålt på 4 dagar tack vare Tommys engagemang med det.
    👍😊
    Tack för de orden, hoppas ni trivs däruppe och hoppas vi ses snart igen. Tommy Lund
  • 2020-04-30
    Tommy är en kumnig mäklare med proffsigt bemötande. Vi har vid flertal
    Fastighetsaffärer alltid vänt oss till Tommy vilket säger en del om honom som person och hans trovärdighet. Tommy har också stor integritet.
    Hej på er!
    Tack för de trevliga orden, det värmer. Hoppas vi ses i vimlet snart.