Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

4.5

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta säga eftersom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta har ett så brett kontaktnät här i Farsta som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling...

72 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Daniel N

Vi är nöjda med Andreas vid vår försäljning. Han var rak, tydlig och det var ordning och reda. Tillgängligheten var bra och vi hade stundom mycket tät kommunikation. Gällande omvisningar och liknande, var det aldrig några problem och Andreas höll en hög servicenivå. Jag kan rekommendera honom.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Erik H

Utmärkt i sin roll och utför ett mycket engagerat jobb!

Malena M

Effektiv, idog och kommunikativ.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Bo A

Hej Andreas Johansson utförde sitt uppdrag allt efter belåtenhet. Helt enligt uppdrag. Trevligt bemötande. Korrekt hantering. Lätt att få kontakt med. Med andra ord, mycket bra. //BoA

Liselotte l

Bra bemötande och mäklaren gjorde det som förväntades.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

German S

Andreas har en väldig omfattande kännedom på området. Han är dessutom en trevlig person. Vi jobbade tillsammmans med honom båda som säljare och köpare och rekommenderar honom och hans arbete varmt!

Sofia G

Jag är jätte nöjd med Andreas Johansson. Han var trevlig, tydlig & förklarade allt på ett bra sätt. Allt gick snabbt & smidigt!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Monca K

Vänlig och tillmötesgående. Erhållit mycket fin service.

Jonas H

Vi fick bra bemötande, respekt och tidligt information. Vi upplevde Andreas Johansson att han har positiv inställning och han är väl organiserad vilket gjorde processen gick väldigt smidigt. Jag och min familj stark rekommenderar Andreas som mäklare till de som funderar sälja eller köpa lägenhet eller hus. //Jonas Hadgu

Svar från Andreas Johansson

Hej Jonas och tack för ditt fina betyg. Det var roligt att hjälpa er med försäljningen och att ni även köpte er nya bostad genom oss. Hoppas ni trivs och att ni väljer att återkomma när det blir dags igen framöver. /Andreas

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Brf Tallstigen

Korrekt, vänligt, effektivt och enligt vår erfarenhet alltid med gott slutresultat.

Svar från Andreas Johansson

Tack för det. Ser fram emot att fortsätta samarbetet som er förenings mäklare.

Lennart D

Kunde vara lite mer hungrig på att sälja. I synnerhet när marknaden tvärnitade under våren när vi försökte sälja lght. Det är då man skiljer agnarna från vetet.

Svar från Andreas Johansson

Hej Lennart, tack för din feedback. Ja, marknaden bromsade upp rejält men jag tycker ändå vi gjorde vad vi kunde för att hitta en köpare åt er. Jag hoppas ni ändå känner er nöjda såhär i efterhand. Ha det gott och hoppas att ni trivs i ert nya hus.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Anders L

Han gjorde vad han skulle, men det är alldeles för dyrt. Nästa gång skulle jag ta en mäklare med fast taxa.

Svar från Andreas Johansson

Hej Anders, tack för att du tog dig tid att lämna rekommendation. Dock har du blandat ihop mig den mäklare du sålde med. Jag hoppas att du var nöjd med min service i samband med köpet av er nya bostad.

Albina K

Andreas Johansson är en proffesionel mäklare. Bra med kontakt/återkoppligar under tiden vi haft kontakt med han. Kan verkligeb rekommendera honom.

Svar från Andreas Johansson

Hej Albina, kul att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Ha en fin sommar.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Martin A

Hög tillgänglighet, snabba svar, professionell.

Svar från Andreas Johansson

Tack för din konkreta och raka rekommendation. Det var kul att hjälpa till vid köpet av er nya bostad.

Karin L

Gillade Andreas ambitioner. Fick en otroligt lyckad försäljning, så är givetvis jättenöjd.

Svar från Andreas Johansson

Hej Karin, kul att du är nöjd. Det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas du kommer trivas bra i din nya Söderlya :)

Fred T

Skarp och påläst mäklare som skötte affären mycket väl och alltid var tillgänglig vid frågor eller funderingar. Rekommenderas varmt!

Svar från Andreas Johansson

Hej Fred, tack för dina fina ord. Alltid kul med nöjda kunder. Jag hoppas du kommer att trivas bra när ni väl fått flytta in.

Petra S

Andreas var tillgänglig och snabb på att svara.

Svar från Andreas Johansson

Tack för dem orden, hoppas ni trivs bra i er nya bostad, alla tre.

Ramazan T

Jag mycket nöjd kommer anlita andiriyas altid hälsningar ramazan

Svar från Andreas Johansson

Tack för dem orden Ramazan, ser fram emot att hjälpa dig och föreningen med fler försäljningar framöver.

Diana S

Vi är otroligt nöjda med Andreas! Från början till att snart vara i hamn med försäljningen av vår lägenhet. Bra rapporter varje dag om det väsentliga, känns tryggt!

Svar från Andreas Johansson

Det var superkul att hjälpa er med köp och försäljning. Hoppas ni trivs bra i er nyrenoverade kanonlägenhet. Vi ses och hörs framöver.

Sofia Z

Bra upplevelse, engagerad mäklare, lätt att nå och raka svar

Svar från Andreas Johansson

Härligt att höra. Tack själva för en bra genomförd försäljning. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.

Behrouz R

Korrekt och professionell. Såg glad ut visste svaren om man frågade

Svar från Andreas Johansson

Tack för det. Jag hoppas ni kommit i ordning och att ni trivs bra i er nya fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om ni har frågor i framtiden.

Tamim A

Andreas är en kunnig, professionell och trevlig mäklare.

Svar från Andreas Johansson

Hej Tamim, kul att höra. Hoppas du kommit ordentligt i ordning. Tveka inte att höra av dig i framtiden.

Micke J

Kanonbra mäklare tycker jag. Svar på allt, engagerad, lätt att ha att göra med. Rekommenderar starkt honom.

Svar från Andreas Johansson

Tack för det, alltid kul med nöjda kunder. Hör av er om ni har frågor kring bostaden i framtiden.

Melker B

Vi har blivit bra bemötta och fått den information och hjälp vi behövt. Vi är mycket nöjda!

Svar från Andreas Johansson

Tack för det, alltid kul när kunderna är nöjda. Ni var väldigt bra att göra affärer med trots lite logistik då ni befann er på annan ort. Ha det gott och hoppas er son trivs i lägenheten.

Rickard E

Trevlig, tydlig och snabb på att svara på frågor.

Hamid A

Mycket duktigt kille faktiskt snabbt och smidigt affär blev det super nöjd med hans arbetssätt

Lina A

Andreas var trevlig, engagerad och kunnig. Dock var han lite småslarvig, glömde smådetaljer, men inget som var av större vikt.

Damir M

Bra och trevlig prick. Kom bra och snabbt överens.

Sara P

Snabba återkopplingar, seriös, lättsam och trevlig. Kommer absolut att rekommenderas!

Terece H

Vi fick ett lysande bemötande och fick genast förtroende för Andreas.

Stefan A
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Väl genomfört förmedlingsuppdrag med engagemang.

Anna A
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Jag tycker han är en bra mäklare

Yvonne S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Vänlig, ambitiös. Försöker att hjälpa både köpare och säljare för att alla skall bli nöjda. Service minded. Mycket nöjd.

Yvonne S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Väldigt serviceinriktad och alltid tillmötesgående. Uppskattar verkligen att han är så jordnära också!

Joel H

Mycket nöjda med arbetet kring vår försäljning!

Svar från Andreas Johansson

Tack för det Joel, er lägenhet var fantastiks och det var kul att hjälpa er. Att det blev rekordpris var ju också härligt ;) Lycka till med det nya huset och er renovering.

Krister B

Han höll vad han lovade. Synd bara att det inte gick så pass bra som det nästan gjorde

Hanna R

Jag fick ett sakligt och vänligt bemötande. Flexibilitet som hjälpte mycket i den situation jag befann mig i på annan ort. Toppen!

Rupesh S

Andreas is very professional and knows his subject in detail. Happy that Andreas is my broker.

Lena H

Ett mycket trevlig, engagerat och professionellt bemötande. Seriöst och trovärdigt intryck, vilket jag tycker är viktigt.

Peter B

Stort engagemang som gav ett mycket gott resultat.

Mikaela W

Andreas har gjort ett fantastiskt bra jobb och jag kan absolut rekommendera honom. Jag är jättenöjd med hela processen. Det var också min allra första lägenhet vilket gjorde att jag var lite nervös, men Andreas var till stor hjälp och svarade på alla mina frågor.

Tommy J

Andreas gjorde ett riktigt bra jobb när han hjälpte mig att sälja min lägenhet. Redan vid första kontakten så hade han en plan för fotografering, annonsering och visning av lägenheten, så det hela gick väldigt snabbt och smidigt. Proffsigt & seriöst bemötande och bra med uppdateringar under resans gång. Detta är den första lägenheten som jag säljer så jag har inget att jämföra med men jag har heller inget att klaga på, så det blir full pott. Jag skulle verkligen rekommendera Andreas om ni vill sälja er bostad.

Liping W

Andreas is very professional at his job. He knows how the market changes during the year round and provided me with valuable suggestions on time schedule. He always responded fast to all my questions and clear my concerns quickly. He always update me with the latest news on my apartment viewings and ads viewings. In the end he even managed to sell my apartment before visning which saved me a lot of time from waiting. In general I feel that I trust Andreas for selling my apartment.

Kerstin L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Mycket bra bemötande. Mäklaren gjorde det arbete som förväntades. Snabb information om vad som hände i ärendet. Allt fungerade mycket bra.

Zeynep G

jätte trevlig å duktig mäklar! Jag kände mig genast trygg när jag köpte bostaden via honom

Lene D

Andreas är en väldigt duktig och kunnig mäklare. Fick all hjälp jag ville ha. Hade jag frågor så svarade han på rekordtid.

Mikael V

Första intrycket var inte det bästa när det ett flertal gånger var slut på prospekt på första visningsdagen. Tyckte det blev mycket bättre då han alltid var trevlig och hjälpsam. Vi missade båda planerade visningarna på vårt framtida hem, men snäll som han är så fixade Andreas en extra visning. Det resulterade senare i ett köp. Som helhet tycker vi att Andreas var en bra mäklare. :)

Håkan M

Bra återkoppling på budgivning mm

Peter S

Trevlig, kunnig och påläst. Jag skulle själv kunna anlita Johansson den dag jag säljer.

Natasha Kirsi-Marja M

Andreas Johansson är professionell och är duktig på det han gör. Rekommenderas!