Henrik Gunnarsson

Henrik Gunnarsson

Henrik Gunnarsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Henrik Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.5. Henrik Gunnarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Henrik Gunnarsson

Anna Ulrika R

Villa i centrala Gävle. När vi träffade tre olika mäklarfirmor så tyckte vi att LF var bäst. Han var lugn och trygg. Han sa att det borde bli en snabb och smidig affär. Men han höll på att kosta oss affären TVÅ gånger. Vi fick börja om visningarna och leta nya intressenter. Vi är otroligt missnöjda och kommer aldrig rekommendera honom eller LF till någon. Dessutom fick vi höra av en bekant som hade anlitat dem efter oss, att samma sak hände dem med LF, dock med en annan mäklare. Man halade på affären och det kändes som att LF inte villa avsluta affärerna...

Svar från Henrik Gunnarsson

Hej! Jag förstår att ni blev ledsna och besvikna när budgivare ångrade sig och drog tillbaka sina bud. Tyvärr händer det ibland och vi mäklare upplever att det förekommer i något större utsträckning nu när bostadsmarknaden är lite volatil. På grund av detta tog försäljningen lite längre tid och jag har full förståelse för att det är krävande att hålla bostaden i visningsskick under försäljningsperioden. Jag gjorde mitt bästa och jag önskar så klart att ni till slut blev nöjda med att vi lyckades landa affären 16 dagar efter...

Emelie Helena O

Jag sålde mitt hus och jag upplevde att Henrik gjorde allt för att så många som möjligt hade möjlighet att få komma på visning. Även utanför planerade visningar. Trevligt bemötande och väldigt flexibel.

Henrik P

Vi har köpt en fastighet i utkanten på Ockelbo, vi kontaktade mäklaren Henrik för visning och det va inga problem att få en tid som passade mig och min familj, vi har tittat på många hus under en längre tid och träffat många mäklare, några helt urusla där vi valde att inte ens titta klart på objektet, Henrik tog sig tid va lyhörd och diskuterade gärna med oss om våra idéer mm. Vi själva frågade om fler visningar pga att vi hade vänner som har mer kunskap om husköp och vad man som köpare ska titta på mm, men det va inga problem...

Ann-marie Beata Ammy L

Sålt ett hus. Henrik har varit mycket trevlig och hjälpsam under hela försäljningstiden. Han visade stort intresse för vårat hus, gav tips och råd och lyckades sälja huset till ett mycket bra pris.

Maria O

▪Köpt bostadsrätt HSB/Fiskverket i Gävle 66 kvm byggår 2003 ▪Sålt villa ca 200 kvm Älvkarleby byggår 1984 ▪Mäklaren Henrik Gunnarsson var mycket korrekt, informativ o tillmötesgående ▪Mäklaren Henrik Gunnarsson levde upp till samtliga mina förväntningar, före, under o efter inköp o försäljning.

Mona D

Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med vid frågor.

Kanan A

Henrik är en fantastik och hjälpsam kille bästa mäklare som har träffat..mvh kanan

Hui T

Trevligt bemötande. Tydlig information och bra systematisk uppföljning.

Margita S

Mycket förtroendeingivande! Lyssnar in kundens behov men också bekväm med att ta beslut som, för kunden, kan vara svåra. Informerar på ett mycket bra sätt. Kunnig och har koll på marknaden. Dessutom, som säkert är oviktigt för många, humoristisk ock mycket trevlig. Margita Sandström

Mattias S

Jättenöjd med hela hantering! Information från början till slut! Helt nöjd! Mvh Mattias Strömberg