Nathalie Olsson
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Drottninggatan 35
803 11 Gävle — Visa karta

Vad tror Nathalie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Nathalie Olsson

• Linnea H
    Linnea H skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie är mycket kunnig och professionell i sin mäklarroll och har varit saklig, tydlig och tillgänglig genom hela vår försäljning. Trevlig och positiv person, vi kan rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde en villa i ett tätbebyggd område. Vi tyckte att Nathalie var mycket kompetent, inlyssnande och naturlig. Därutöver fanns en stor hjälpsamhet med tillgänglig service. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie är trevlig, professionell i sitt uppdrag som mäklare. Som kund har jag haft Nathalie både som säljare och köpare av fastighet. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min sambo har nyligen köpt vårat första radhus och kunde inte vara gladare över att vi fick just Nathalie som mäklare. Hon bemötte oss på ett väldigt professionellt sätt och svarade på alla våra frågor. Att köpa ett hus för första gången är ett sånt stort steg men hon gjorde det så enkelt och berättade verkligen allt så att man förstod, och förstod man trots allt inte så tog hon det igen :-)
    Är supernöjd och kommer verkligen rekommendera länsförsäkringar som fastighetsförmedlare och speciellt Nathalie som mäklare! Läs mer
  • Henrietta S
    Nathalie var väldigt lyhörd och tog hänsyn till mina behov och önskemål. När jag ville ha råd så fick jag det med en objektiv bild av situationen. Är helt klart nöjd! Läs mer
  • Hannah R
    Hannah R skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min pojkvän letade lägenhet i Gävle och jag bodde då i Stockholm och jobbade heltid så var lite svårt att matcha alla visningar så jag hörde av mig till Nathalie och berättade om situationen och bad om en privat visning. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon löste de snabbt och bra med säljaren. Vi fick komma dit, hon var professionell och trevlig. Gick igenom allt ordentligt och tog sig tid så vi kändes oss nöjda.
    Sen hade vi en bra telefonkontakt och vi avvaktade lite när budgivningen började för vi hade inte klart allting med banken men när vi fick klartecken la vi bud och så fick vi köpa lägenheten.

Vi träffades några dagar senare o skrev papper och Nathalie gick igenom allting ordentligt och långsamt vilket vi tyckte var viktigt eftersom vi båda var förstagångsköpare.

Allt om allt är vi nöjda med Natalie och jag skulle rekommendera henne till andra. De bästa med henne jämfört med andra mäklare vi träffa var att hon inte var nonchalant eller mindre professionell bara för att vi var ett väldigt ungt par. Tycker de är viktigt att man som mäklare behandlar alla likadant oavsett ålder och kön. Hon skötte allting väldigt bra från början till slut! Läs mer
Andreas Sörlin
Christer Garp