Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Ring 026-15 02 40 www.lansfast.se

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle. Vi är Sveriges snabbast växande mäklare och förmedlar fastigheter runt om i Gävle. Vi är specialiserade på just Gävle, en stad som utvecklats ganska ostört de senaste 5 seklen, den har utvecklats till att bli den charmiga stad det är idag. Gävle är residensstad i länet...

351 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Anna Ulrika R

Villa i centrala Gävle. När vi träffade tre olika mäklarfirmor så tyckte vi att LF var bäst. Han var lugn och trygg. Han sa att det borde bli en snabb och smidig affär. Men han höll på att kosta oss affären TVÅ gånger. Vi fick börja om visningarna och leta nya intressenter. Vi är otroligt missnöjda och kommer aldrig rekommendera honom eller LF till någon. Dessutom fick vi höra av en bekant som hade anlitat dem efter oss, att samma sak hände dem med LF, dock med en annan mäklare. Man halade på affären och det kändes som att LF inte villa avsluta affärerna...

Svar från Henrik Gunnarsson

Hej! Jag förstår att ni blev ledsna och besvikna när budgivare ångrade sig och drog tillbaka sina bud. Tyvärr händer det ibland och vi mäklare upplever att det förekommer i något större utsträckning nu när bostadsmarknaden är lite volatil. På grund av detta tog försäljningen lite längre tid och jag har full förståelse för att det är krävande att hålla bostaden i visningsskick under försäljningsperioden. Jag gjorde mitt bästa och jag önskar så klart att ni till slut blev nöjda med att vi lyckades landa affären 16 dagar efter...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Emelie Helena O

Jag sålde mitt hus och jag upplevde att Henrik gjorde allt för att så många som möjligt hade möjlighet att få komma på visning. Även utanför planerade visningar. Trevligt bemötande och väldigt flexibel.

Henrik P

Vi har köpt en fastighet i utkanten på Ockelbo, vi kontaktade mäklaren Henrik för visning och det va inga problem att få en tid som passade mig och min familj, vi har tittat på många hus under en längre tid och träffat många mäklare, några helt urusla där vi valde att inte ens titta klart på objektet, Henrik tog sig tid va lyhörd och diskuterade gärna med oss om våra idéer mm. Vi själva frågade om fler visningar pga att vi hade vänner som har mer kunskap om husköp och vad man som köpare ska titta på mm, men det va inga problem...

Fastighetsbyrån Sandviken
4.7/5 i betyg av 2706 omdömen 4.7 av 2706 omdömen

Min uppfattning var att Peter gjorde det lilla extra som krävdes för att hitta en ny bostad åt oss. Vi tog kontakt med Peter tidigt på året

Ann-marie Beata Ammy L

Sålt ett hus. Henrik har varit mycket trevlig och hjälpsam under hela försäljningstiden. Han visade stort intresse för vårat hus, gav tips och råd och lyckades sälja huset till ett mycket bra pris.

Isabelle B

Köpt en 2a på 60 kvadrat på söder i Gävle. Trevlig, glad och uppmärksam mäklare. Levde upp till förväntningarna genom att finnas till hands och svara på frågor etc.

Fastighetsbyrån Gävle
4.7/5 i betyg av 2742 omdömen 4.7 av 2742 omdömen

Julius gav oss god information och råd i samband med försäljningen av vårt hus. Han var alltid tillgänglig per telefon/SMS. Rekommenderas va

Henrik W

Trevlig och framåt, vi var helt med på vad vi köpte och skrev under för något. Bra jobbat!

Lisa M

Köpt bostadsrätt Bra bemötande, bra information och återkoppling av köpet Hade inte så stora förhoppningar men är nöjd med allt Supertrevlig och gott bemötande och omhändertagande av oss

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Rebecca B

Väldigt bra, enkel kontakt. Allt gick utan problem när jag köpte min första lägenhet.

Ylva L

Vårt köp av en lägenhet i Sätra var mycket enkelt. Vi visste ungefär vad vi vill ha och till vilket pris. Vi blev väl bemötta och fick svar på de frågor som vi hade. Trevlig visning av lägenheten.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Dan P

Köpt bostadsrätt Bra bemötande Verkade kunnig

Lars-åke P

Kunnig,trevlig, hjälpsam o lyhörd. O väldigt proffsig i sitt bemötande.

Siv L

Andreas är en förtroendeingivande och kunnig mäklare som har varit till stor hjälp när vi sålt vårt hus. Han är trevlig och lätt att ha att göra med. Vi rekommenderar honom varmt. Ann-Marie o Lars-Åke

Katarina G

Andreas blev anlitad av säljaren och mig för att vi skulle få adekvat och riktig dokumentation i samband med mitt köp av huset - som såldes privat av säljaren. Jag är mkt nöjd med hur det hela förlöpte./ Katarina Å

Jimmy B

Jag har sålt en bostadsrätt, mäklaren var mycket bra.

Hugo B

Bästa mäklaren jag haft att göra med! Inte för på utan lät en ta sin tid och tog ett steg åt sidan och gjorde att man fick känna in och sedan gick till affär! TOPPEN Mäklare anlitar mer ön gärna när jag själv ska sälja!!!

Linda P

Jag har sålt en bostadsrätts lägenhet i centrala Gävle. Jag är nöjd med försäljningen, fick ut den summa jag förväntat mig och lite till. Affären gick mycket smidigt till. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Han har på alla sätt överträffat mina förväntningar.

Malin S

Både köpt och sålt ett radhus köpt ett hus. Väldigt bra bemötande proffsig. Vart väldigt nöjd med min försäljning och köp . Han är lungn och proffesionell och lättnat få tag på och håller en informerad .

Marianne P

Skulle sälja min mammas lgh på Fältspatvägen. Blev mycket bra bemött. Han var kunnig o levererade. Allt blev mycket enklare än vad jag föreställt mej. Kan rekommendera Länsförsäkringar fastighetsförmedling till andra. Väldigt nöjd.

Leif K

Köpt hus. Trevligt bemötande och informativa samtal. Påläst och förberedd.

Leif N

Sålt sommarstuga. Mycket bra bemötande. Klar och tydlig. Skötte hela uppdraget på ett utmärkt sätt. Tydlig i kommunikationen.

Sara S

Mycket bra och serviceminded och professionell

Eva N

Bra och tydlig mäklare som jag kände stort förtroende för.

Karin N

Vi sålde vårt lilla sommarhus våren 2018. Vi hade träffat Andreas tidigare då han sålt en bostadsrätt i vårt hus. Endera har vi på något sätt utmärkt oss (men vi är ganska grå) eller så har Andreas ett otroligt minne för människor. Andreas' bemötande är bortom alla förväntningar man kan ha på en mäklare! Han var lätt att få fatt i, och om han var upptagen ringde han upp så snart som han blev ledig. Vi informerades hela tiden - helg som vardag och dag som kväll - om läget i budgivningen. Vi är över SÅÅÅ NÖJDA...

Nils Stefan W

Jag har haft förmånen att ha Per som mäklare ett antal gånger jag har sålt mina fastigheter. Jag har även haft förmånen att köpa fastighet av Per. Han är och kommer att förbli den fastighetsmäklare jag kommer ha fullt förtroende för.

Kerstin W

Trevlig, sympatisk och tillmötesgående! Han är serviceinriktad, professionell och gör det lilla extra för kunden. Jag kan varmt rekommendera Andreas!

Michael S

Per har hjälpt mig med försäljning av både bostadsrätt och villa vilket han skött på ett utmärkt sätt. Fokuserad, korrekt och målmedveten får han bostadsaffärer att gå i hamn för köpare och säljare.

Gunilla C

Sålt två lägenheter med hjälp av Per. Han var mycket kunnig och engagerad.

Kristofer P

Professionellt, tydligt och helt enkelt superbra! Rekommenderas starkt!

Maria O

▪Köpt bostadsrätt HSB/Fiskverket i Gävle 66 kvm byggår 2003 ▪Sålt villa ca 200 kvm Älvkarleby byggår 1984 ▪Mäklaren Henrik Gunnarsson var mycket korrekt, informativ o tillmötesgående ▪Mäklaren Henrik Gunnarsson levde upp till samtliga mina förväntningar, före, under o efter inköp o försäljning.

Pedersen P

Jag har sålt min bostadsrätt. Det jag uppskattade mest var genomgången med Pernilla innan försäljningen började. Hur allt planerades och strukturerades och informerades av Pernilla. Det jag också tyckte extra bra om var hennes återkoppling efter varje visning, på det sätt hon gjorde det och att hon gjorde det. Min totalupplevelse blev bättre än vad jag hade förväntat mig.

Anna R

Köpt en villa. Väldigt trevligt bemötande vid alla tillfällen som vi träffade honom.

Marita T

Oengagerad under visning. Svår att få tag i för att lägga bud. Det resulterade i att säljaren sålde till dem som dom trodde lagt det första budet då vi inte ens fick tag på henne, trots att vårt bud var högre OCH vi hade dessutom kunnat tänkt oss en ännu högre summa än den vi egentligen vann budgivningen med. Tappade dock intresset att lägga ännu högre pga hennes oengagemang och brist på kommunikation.

Linnea H

Nathalie är mycket kunnig och professionell i sin mäklarroll och har varit saklig, tydlig och tillgänglig genom hela vår försäljning. Trevlig och positiv person, vi kan rekommendera henne som mäklare!

Anne B

Vi sålde en villa i ett tätbebyggd område. Vi tyckte att Nathalie var mycket kompetent, inlyssnande och naturlig. Därutöver fanns en stor hjälpsamhet med tillgänglig service.

Anders L

Nathalie är trevlig, professionell i sitt uppdrag som mäklare. Som kund har jag haft Nathalie både som säljare och köpare av fastighet.

Elin S

Jag och min sambo har nyligen köpt vårat första radhus och kunde inte vara gladare över att vi fick just Nathalie som mäklare. Hon bemötte oss på ett väldigt professionellt sätt och svarade på alla våra frågor. Att köpa ett hus för första gången är ett sånt stort steg men hon gjorde det så enkelt och berättade verkligen allt så att man förstod, och förstod man trots allt inte så tog hon det igen :-) Är supernöjd och kommer verkligen rekommendera länsförsäkringar som fastighetsförmedlare och speciellt Nathalie som mäklare!

Henrietta S

Nathalie var väldigt lyhörd och tog hänsyn till mina behov och önskemål. När jag ville ha råd så fick jag det med en objektiv bild av situationen. Är helt klart nöjd!

Maria B

Genom att vara lugn och tydlig fick Andreas oss att känna oss helt trygga vid vårt första bostadsköp. Och så var han riktigt trevlig också, rekommenderas!

Hannah R

Jag och min pojkvän letade lägenhet i Gävle och jag bodde då i Stockholm och jobbade heltid så var lite svårt att matcha alla visningar så jag hörde av mig till Nathalie och berättade om situationen och bad om en privat visning. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon löste de snabbt och bra med säljaren. Vi fick komma dit, hon var professionell och trevlig. Gick igenom allt ordentligt och tog sig tid så vi kändes oss nöjda. Sen hade vi en bra telefonkontakt och vi avvaktade lite när budgivningen började för vi hade...

Marcus S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Mycket bra bemötande, ärlig och kunnig mäklare.

Andershenrik S

Andreas var som vår trygga barnmorska! I stunder under vår säljprocess då vi oroades hade han alltid lugnande och rationella svar som ingjöt stort förtroende. Han förklarade och vägledde på ett sakligt och opartiskt sätt - både för oss som säljare men även för köparna - hur försäljningen går till och vilka konsekvenser som sker om vi inte följer de avtal vi skrivit på. Han gav oss tips och råd på vägen för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. För oss var det viktigt att ha en mäklare som ger förtroende både för...

Tore H

Pernilla var välorganiserad och det var enkelt att förstå affärens karaktär. Hon hade ett bra och trevligt bemötande samt att jag fick förtroende för henne. Upplägget kring köparen var bra planerat. Upplevelsen som kund var mycket bra - 5 stjärnigt!

Madeleine W

Min upplevelse av Pernilla som mäklare var ett proffs på alla punkter! Det finns inget negativ att säga. Hon var alltid tillgänglig, supertrevlig och kom med tips o idéer inför styling. Pernilla fick man förtroende för på en gång,. Henne kommer jag att anlita igen.

Olle E

Vi fick ett mycket bra bemötande av Pernilla, hon var alltid hjälpsam och såg till att vi kände oss trygga från visning till att vi flyttat in. Trevlig och förtroendeingivande!

Anders S

Mycket engagerad ,trevlig och saklig, fick svar på alla mina frågor direkt och även hjälpte hon till med alla våra funderingar som dök upp innan affären var klar. Har även hört av sig efteråt för att höra om allt var bra. Skulle varmt rekommendera hon till vänner och bekanta

Carl Olof Donald L

väldigt kunnig o saklig kan varmt rekommendera Andreas till andra

Margareta G

Bemötandet och hjälpen vi fick var utmärkt och levde helt upp till våran förväntan.

Andreas S

Har både köpt och sålt en bostadsrätt med Andreas Sörlin och han har mitt fulla förtroende till 100%. Tålmodig, pedagogisk och alltid hjälpsam. Rekommenderas varmt.

Olsson S

Vi fick ett mycket bra bemötande och Per var påläst, glad, proffsig, rolig och underhållande. Vi har köpt många hus och lägenheter både i Sverige och utomlands. Per tar priset han var bäst i samtliga kategorier.

Jonas L

Inget att anmärka på, bra jobb!