4.9 / 5 i betyg — 33 rekommendationer
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 33 användare tycker om Per Zetterdahl

• Peter L
    Trevligt och professionellt hanterat både vid visning och kontraktskrivande.
    Lise F gillar detta
  • Marie H
    Väldigt bra, proffsigt & tryggt bemötande. Ordning & reda och bra kommunikation som gjorde att helhetsintrycket av det hastiga beslut av säljande av min bostad kändes väldigt bra.
    2015-08-12 Per Z svarar Marie H
    Hej Marie! Det kändes mycket bra att samarbeta med dig, du är väldigt strukturerad och flexibel. Din bostad var väldigt fin och trevlig och det gjorde att mycket lättare. Lycka till med din nya bostad! Med vänlig hälsning/Per
  • Tanja H
    Professionell, trevlig och hjälpsam samt har humor. Bra mäklare!
    2015-08-12 Per Z svarar Tanja H
    Hej Tanja! Du vann budgivningen till slut och det gjorde säljaren mycket glad. Han hoppades verkligen på att du skulle sluta som vinnare. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning! Per
  • Andreas G
    Per var mycket pålitlig, trevlig och genuin mäklare. Vi vill varmt rekommendera Per till alla er som söker mäklarhjälp i Haninge mm.
    2015-08-12 Per Z svarar Andreas G
    Tack Andreas! Det var väldigt kul att jobba med dig, jag hoppas att du säljer snart igen! Med vänlig hälsning! Per
  • Nelli T
    Trevlig bemötande och en pålitlig mäklare. Kan varmt rekommenderas.
    2015-08-12 Per Z svarar Nelli T
    Hej Nelli! Nu fick ett kanonfint hus med stora bostadsytor, jag hoppas att ni kommer att trivas i detta fina område. Lycka till! Med vänlig hälsning! Per
  • Peter S
    Per har på ett mycket tydlight och skickligt sätt hanterat 2 fastighets försäljningar. Där han med sin erfarenhet etc. har maximerat säljpriset. Han harutöver detta hanterat alla frågor omkring affären på ett oerhört smidigt och skickligt sätt. Det har varit mycket trevligt och givande att arbeta med Per.
    2015-08-12 Per Z svarar Peter S
    Tack Peter! Det blev en väldigt lång affär på ca: 1,5 år, men det blev väldigt bra till slut! Jag önskar er lycka till med flytten intill Kungsholmen. Med vänlig hälsning! Per
  • Björn S
    Redan vid första mötet kändes det som att Per o jag tänkte i samma banor.
    Vi fick en mycket bra kontakt som sedan stärktes ytterligare under resans gång
    Per har verkligen gjort allt jag önskat mig som kund och mer därtill.
    Han lotsade försäljningen av mitt fritidshus fram till ett väldigt bra resultat.
    Jag fick bra betalt och framför allt en mycket trevlig köpare.
    Jag är helnöjd och väldigt glad för all hjälp jag fick av Per.
    Rekommenderar honom på det varmaste till alla Länsförsäkringars andra kunder.
    2015-08-12 Per Z svarar Björn S
    Hej Björn! Jag fick samma känsla när du klev in på kontoret! Du gav mig verkligen ditt förtroende och det kändes som att jag lyckades uppfylla dina förväntningar. Du var en riktig kanon säljare! Ha ` det så bra och återkom om det skulle vara något! Med vänlig hälsning! Per
  • Kina F
    Kina F skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Noggrann. Löpande info. Återkopplade.
    2015-08-12 Per Z svarar Kina F
    Hej Kina! Jag tackar för de fina orden och önskar dig lycka till! Du är alltid välkommen om du vill ha hjälp med något i framtiden! Med vänlig hälsning! Per
  • Seth L
    Seth L skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig sympatisk nogrann glad
    2015-08-12 Per Z svarar Seth L
    Hej Seth! Du är en mycket trevlig person och jag hoppas att du kommer att trivas i den mycket fina lägenheten. Lycka till! Med vänlig hälsning! Per
  • Otto V
    Otto V skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Proffesionellt bemötande duktig och hjälpsam, engagerad rekommenderar honom varmt och kommer att anlita Per vid eventuella affärer framöver.
    2015-03-10 Per Z svarar Otto V
    Hej Otto och Eira! Det gick mycket bra att sälja er bostad, huset var så fint och trevligt så det var inte svårt att hitta köpare till det. Ni får gärna rekommendera mig till era vänner och bekanta. Vi ses och hörs snart igen! Med vänlig hälsning! Per
    Representant för Länsförsäkringa, Daniel S gillar detta
  • Anders A
    Trevlig. Han hanterade affären väl trots bristfällig / felaktig information från parterna.
    2015-08-05 Per Z svarar Anders A
    Hej Anders! Det gick väldigt bra att genomföra denna affär med dig, jag tror även att du kommer att kunna tillföra en hel del till bostadsrättsföreningen. Jag hoppas att du kommer att trivas där! Med vänlig hälsning/Per
  • Ola H
    Ola H skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Proffesionellt bemötande, väldigt trevlig och hjälpsam person.
    2015-03-04 Per Z svarar Ola H
    Hej Ola! Jag uppskattar verkligen att ni valde mig framför alla lokala mäklare. Allt har fungerat perfekt och samarbetet med er har varit toppen. Vi ses och hörs snart igen! Med vänlig hälsning! Per
  • Mikael H
    Jag är jätte nöjd med per, han har hälpt mig på alla sätt han kan. Han har även fortsatt att ge mig uppdateringar på min lägenhet i form av värdering.
    2015-03-03 Per Z svarar Mikael H
    Hej Mikael! Grattis till den fina lägenheten du köpte! Jättekul att du gillar och uppskattar värderingen du får på din bostad. Du är alltid välkommen om det skulle vara något! Med vänlig hälsning/Per
    Representant för Länsförsäkringa gillar detta
  • Åse M
    Åse M skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jag upplever att jag fick ett mkt bra bemötande av Per. Han var alltid tillgänglig för frågor, han är kunnig och kompetent. Han stöttade mej som säljare av fastigheten men är korrekt mot båda parter. Jag har bara positivt att säga om Per och kommer att rekommendera honom till andra.
    2015-02-17 Per Z svarar Åse M
    Hej Åse! Det är andra gången vi gör affärer ihop, jag hoppas att vi kommer att ses och höras vidare i framtiden. Jag upplever dig som en mycket trevlig, ärlig människa och det uppskattas verkligen av din motpart i affären. Det känns tryggt att göra affärer med dig, lycka till i Katrineholm! Med vänlig hälsning Per!
  • Patrik S
    Proffsig, trevlig och alltid ett leende på läpparna. Tog väl hand om allt som behövdes göras inför försäljningen! Har inget dåligt att säga om Per!
    2015-03-03 Per Z svarar Patrik S
    Hej Patrik! Det var väldigt roligt att göra affär med dig, det var lätt att vara glad och positiv när du som säljare hade en så positiv inställning till din försäljning! Det var är mycket lyckat samarbete!
    Du är alltid välkommen att återkomma med frågor i framtiden! Med vänlig hälsning/Per
  • Mattias L
    Per gjorde ett bra intryck på mig eftersom han hade både social och teknisk kompetens inom ett område som jag kände mig relativt ny på: lägenhetsköp. I början var jag rätt nervös inför köpet men en del av trygghetskänslan som sedan infann sig kan jag skylla på Per! All information om lägenheten och själva köpet av densamma beskrevs väl under mötena mellan mig och säljaren, där Per närvarade, och vi (jag och säljaren) kunde utan problem få svar på de undringar vi hade.
    Mycket väl förmedlat!
    Mvh Mattias
    2015-02-17 Per Z svarar Mattias L
    Tack Mattias! Det som är roligt i detta jobb, det är att få dela med sig av sin erfarenhet, se människor växa från osäkerhet till trygghet och sedan slutligen känna sig nöjda. Jag tackar för att ni valde mig till er mäklare och ni får gärna rekommendera mig vidare till vänner och bekanta! Med vänlig hälsning Per!
  • Maria F
    Tydlig information så att säljaren får veta vad som han/hon måste göra och vad som sker under hela försäljningstiden. Bra sammarbete.
    2015-03-03 Per Z svarar Maria F
    Hej Maria! Det glädjer mig att du skriver och tycker detta, jag tycker det är jätteviktigt att när affären är avslutad då vill man som köpare och säljare att allt ska vara klart. Jag ska jobba vidare på detta och sträva efter att bli ännu bättre. Tack för den här tiden och lycka till i framtiden!
    Med vänlig hälsning Per
  • Aron S
    Aron S skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt nöjd, information förklaras tydligt och bra, kommunikationen fungerar utmärkt.
    2015-03-03 Per Z svarar Aron S
    Tack Aron! Jag hoppas att lägenheten blir bra! Du stöttade din son på ett mycket bra och fint sätt! Med vänlig hälsning! Per
  • Johan E
    Per är alltid mycket positiv och kunnig om marknaden
    2015-02-17 Per Z svarar Johan E
    Hej Johan! Det har varit kul och lärolikt att genomföra denna affär då den inte var spikrak i alla lägen. Jag hoppas att vi kan göra affärer i framtiden och att jag kan få 5 av 5 i betyg! Med vänlig hälsning Per!
  • Patrik V
    Han känns trygg, pålitlig och snäll. Det känns som han kan sina saker.
    2015-03-03 Per Z svarar Patrik V
    Hej Patrik! Jag tackar för det fina omdömet och vill tacka dig för förtroendet! Det var mycket roligt att få hjälpa dig! Med vänlig hälsning! Per
  • Mona S
    Mona S skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jag anlitade Per Zetterdal för att ta hand om min försäljning och är mycket nöjd med det sätt han skötte uppdraget. Han var rakt på sak, detaljerad i bakgrundsanalys och alltid till hands för att besvara eventuella frågor. Detta var oerhört viktigt för mig framför allt eftersom jag bor utomlands och ofta på resande fot. Jag kände att jag kunde lita på honom och vill ge honom de bästa rekommendationer. Dessutom begärde han ett mycket rimligt arvode. Alltså är jag en mycket nöjd klient. Mvh Mona Smith
    2015-03-03 Per Z svarar Mona S
    Hej Mona! Det var väldigt roligt att få detta förtroende, det är tur att Internet och sms finns, då det fungerade mycket bra att sälja fastigheten på distans från England. Jag tycker att det var mycket roligt att göra affär med er och att ni var så trevliga och flexibla när ni kom till Sverige! Nu ser jag fram emot att få hjälpa din syster som bor i U.S.A. men det ska säkert gå bra där också! Jag vill även tacka för den fina presenten, som ni överraskade mig med! Ni är varmt välkomna om det skulle vara något i framtiden! Med vänlig hälsning! Per
  • Marie S
    Per Zetterdahl gav oss ett professionellt bemötande. Han försåg sig med den information han behövde för att utföra sitt arbete. Per var mycket förtroendegivande.
    2015-03-03 Per Z svarar Marie S
    Hej Marie! Jag vill tacka dig för förtroendet och önskar dig lycka till med den nya bostaden. Du är alltid välkommen om du önskar hjälp med någonting! Med vänlig hälsning! Per
  • Agvaandugar D
    Vi är jätte nojda med länsförsäkringen
    2015-03-03 Per Z svarar Agvaandugar D
    Hej Agvaandugar! Det glädjer mig att ni blev så nöjda, ni fick verkligen tag på en fin lägenhet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i den! Lycka till! Med vänlig hälsning! Per
  • Elisabeth S
    Per Zetterdahl har skött sitt uppdrag att sälja vår bostadsrätt utmärkt. Han har hållit oss, vi var tre delägare, informerade om handläggningen kontinuerligt. Har han inte haft möjlighet att svara på telefon så har han ringt upp snabbt. Vi har vid varje kontakt mötts av ett trevligt bemötande.
    Vid en eventuell försäljning av min nuvarande bostad vänder jag mig gärna till samma mäklare och företag.
    2014-09-10 Per Z svarar Elisabeth S
    Hej Elisabeth! Det var ett riktigt nöje att få hjälpa er med försäljningen, jag hoppas vi ses och hörs igen! Mvh/Per
  • Eva H
    Eva H skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet med hjälp av Per.
    Han är en lugn, lyssnande och trevlig person att ha att göra med. Vad jag har kunnat förstå, är han ordentligt insatt i sitt jobb. Jag är mycket nöjd!
    2014-09-10 Per Z svarar Eva H
    Hej Eva! Jag tyckte allt gick så bra, vi arbetade som ett riktigt bra team. Jag uppskattar att ni blev riktigt nöjda! Mvh/Per
  • Sabina P
    Trevlig och kunnig mäklare. Vi är nöjda med mäklaren och ska absolut rekommendera till vänner och bekanta
    2014-08-08 Per Z svarar Sabina P
    Tack Sabina för de trevliga orden! Du är en otroligt trevlig person och lycka till i din nya lägenhet! Mvh/Per
  • Agneta M
    Det har fungerat mycket bra, fick en bra, direkt och rak kontakt med mäklaren (försäljning av lägenhet).
    2014-08-08 Per Z svarar Agneta M
    Tack Agneta! Det känndes direkt att vi skulle bli ett väldigt bra team ihop och det har funkat hela vägen. Det var och är en mycket fin lägenhet som jag fick förmånen att sälja. Lycka till i Strängnäs! Mvh/Per
  • Necmettin Ö
    Hej. Jag tycker att Per är väldigt ordentlig, profesyonel, trevligt och sak kunnig. Han har gjort en super bra jobbat. Tack Per och lycka till i framtiden. Hälsningar Mettin.
    2014-06-10 Per Z svarar Necmettin Ö
    Hej Necmettin! Jag vill tacka dig för att du var en super bra kund! Du var så glad och trevlig! Snabbt tillträde och inga konstigheter med banken eller tillträdet. Jag hoppas att du ska trivas och önskar dig lycka till med den nya bostaden. Återkom gärna om det skulle vara någonting! Mvh/Per
  • Louise B
    Bra och professionell service. Snabbt på plats och med bokning av fotograf och besiktningsman.
    2014-08-08 Per Z svarar Louise B
    Hej Louise! Det var en rolig försäljning där jag verkligen fick kämpa med att hitta just den rätta kunden till er. Vi var ju tvingade att få er affär att synka med ert nya hus i Skåne och vi lyckades få till det t.o.m. att det funkade på timmen. Kul att ni är nöjda och lycka till i framtiden. Mvh/Per
  • Mats G
    Mats G skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra engagemang och vilja att sälja bostaden. Glad och positiv och väldigt kunnig. Rådgivande och bra på att lyssna. Bra branch-erfarenhet och lokalkännedom.
    2014-03-18 Per Z svarar Mats G
    Tack så mycket Mats! Jag vet att vi var flera om att få förtroendet att sälja din bostad och jag uppskattar verkligen att jag blev den utvalde! Sedan var det bara kul, att intresset var så enormt på din lägenhet och att vi hittade en så bra köpare! Jag hoppas att vi hörs vidare i framtiden! Mvh/Per
  • Ingela
    Ingela skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vänligt bemötande, positivt tänkande och alltid väldigt hjälpsam.
    2014-03-05 Per Z svarar Ingela
    Tack Ingela! Jag tyckte det var väldigt roligt att jobba med dig, vi var som ett riktigt bra team! Det gav utdelning till slut! Lycka till i framtiden och välkommen åter! Mvh/Per
  • Mariette D
    Anlitade Per Zetterdahl Länsförsäkringar för att sälja min lägenhet. Mycket kunnig och professionell mäklare. Jag är mycket nöjd. Per var mycket noggrann och höll mig uppdaterad hela tiden under försäljningen. Ger ett seriöst intryck! Kan varmt rekommendera.
    2014-03-05 Per Z svarar Mariette D
    Hej Mariette! Du har varit en helt underbar person, både när du varit köpare och säljare mot/till mig. Jag hoppas att vårt samarbete fortskrider och att vi gör många bra och lyckade affärer i framtiden. Tack för det trevliga omdömet om mig. Mvh/Per
  • Tony J
    Tony J skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Utomordentligt bra och trevlig personal och bra service tar väl hand om kunderna , på ett proffsigt sätt
    2014-02-17 Per Z svarar Tony J
    Tack Tony! Det har varit väldigt trevligt att göra affär med dig. Jag hoppas att vi hörs snart igen! Tack för den trevliga rekommendationen. Mvh Per
    Representant för Länsförsäkringa gillar detta
Lise Frank Ivarsson