Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro

Gripengatan 2 Stora Torget, 177 44 Järfälla — Visa karta

Ska du köpa eller sälja en bostad ska du inte behöva kontakta en fastighetsmäklare, sedan besöka en bank, och dessutom komma ihåg att ringa ett försäkringsbolag. Hos oss finns allt samlat på ett och samma ställe: fastighetsmäklare, bank och försäkring. Det är vad vi kalla heltäckande fastighetsförmedling.
Vi är verksamma i Kista, Tensta & Järfälla! Vårt kontor hittar du på stora torget i Barkarbystaden.
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro

• Marianne J
    Marianne J skrev om Robin Rodrigues en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Robin har varit nära till hands när jag haft frågor. Ett stort + är att han skött kontakten mellan mig och köpare på ett bra sätt.
    2016-04-27 Robin R svarar Marianne J
    Jag tackar dig för förtroendet och önskar dig ett stort lycka till med ditt framtida boende!

// Robin
  • Samr H
    Samr H skrev om Robin Rodrigues en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Kan starkt rekommendera Robin
    Han är väldigt engagerad mäklare
    Han vet och kan vad han gör,
    Jag fick det priset ja ville
    Kommer förmodligen kontakta honom för framtida försäljningar !!
    2016-04-27 Robin R svarar Samr H
    Stort tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning!
    Det var ett sant nöje att hjälpa dig att förmedla din bostad Samr!
  • Homan S
    Homan S skrev om Robin Rodrigues en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Kan varmt rekommendera Robin.
    Robin är väldigt trevlig som person, och han var otroligt engagerad i försäljningen av min lägenhet, som för övrigt slog föreningens rekord med flera tusen kronor per kvadratmeter.
    Han sålde min lägenhet till mer än jag någonsin hade hoppats på.
    Han lugnade ner mig i dom situationer jag fick panik och bara ville avsluta affären, och sa att han kan fixa bättre. Och det gjorde han verkligen!
    Han kan det han gör, och han kan det väldigt bra!
    Om jag någonsin ska sälja en bostad igen kommer jag definitivt höra med Robin om han vill vara min mäklare.
    2016-03-22 Robin R svarar Homan S
    Tack för dessa fantastiska ord! Det var ett sant nöje att hjälpa dig genom din bostadsaffär! Önskar dig ett stort lycka till med din nya bostad och tackar för förtroendet!
  • Alexander
    Alexander skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Vi var mer än nöjda med James insats vid vår bostadsförsäljning från start till slut. Vi fick högt förtroende redan vid första mötet och hela processen överträffade vår förväntan. Av intrycket från mäklare i Kista-området så är James det enda självklara valet.
  • Nader S
    Nader S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Han är mycket trevlig och lätt att prata med, han är mycket hjälpsam och vänligt.
  • Yishi L
    Yishi L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    We received professional service and many good recommendations from James. He responds to questions very quickly and helps us with patience. He makes the whole progress easy and smooth.
  • Daniel
    Daniel skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Som köpare utav bostad gick mitt köp mer en tryggt och smidigt tack var det James. Mycket professionell och ger ett mycket varmt intryck. Rekommenderar denna pålitliga mäklare James till alla säljare och köpare utav bostad. Toppen kille!
  • Per H
    Per H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Gav ett mycket professionellt intryck och samtidigt personlig service som gav oss en lugn och trygg affär.
  • Rami I
    Rami I skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Jag måste bara att få rekommendera James till alla som vill få en professionell hjälp och snabb försäljning av bostad. Det tog honom några veckor att få lägenheten såld. Jag kommer själv att kontakta honom när jag behöver köpa en ny bostad senare.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Jag blev kontaktad av James efter att min bankman rekommenderat honom och efter första mötet så har jag som säljare känt mig jättetrygg att ha en professionell och kunnig mäklare med oss genom försäljningen. Allt har varit superbra!
  • Martina J
    Martina J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Var involverad i en försäljning/budgivning som sköttes av Länsförsäkringars förmedling och tyckte att den sköttes mycket illa jämfört med andra budgivningar jag var med i. Bland annat ett ändrat (högre) accepterat pris mitt under budgivningen!
  • Annika D
    Annika D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Kan varmt rekommendera Joel Nylund, vi valde bland flera olika mäklare men fastnade för Joel som ingav ett stort förtroende från första kontakt till avslut.
  • Victor
    Victor skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Proffsigt! Kan absolut rekommendera.
  • Peter R
    Peter R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Nöjd på det stora hela med mäklaren Joel, han gjorde ett bra jobb genom hela säljprocessen. Trevlig och lättillgänglig.
    Lite missnöjd med tillträdet då jag hade förväntat mig att få en kopia av att både köpare och säljare skrivit under och godkänt avräkningen. Fick bara en kopia av säljarens specifikation. Ej heller något kvitto på lösta lån, endast insättning.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Mycket trevlig och professionell personal. Rekommenderas varmt.
  • Erica R
    Erica R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Vi har köpt vårt hus och även sålt vår lägenhet med hjälp av Länsförsäkringar i Järfälla (Rico Cigel).
    Vi kan enbart rekommendera fastighetsbyrån, mäklaren har haft ett stort engagemang och vi har känt oss trygga både som köpare och säljare.
  • Owe L
    Owe L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
  • Maya G
    Maya G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Vi anlitade Joel som våran mäklare .Han gav oss ett bra intryck från första början,lugn,trygg,kunning och saklig .Om vi någongång i framtiden vill sälja igen så kommer vi att vända oss till Joel.
  • Lars B
    Lars B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Svårt att Bedöma, Dom gjorde vad dom skulle göra,på ett bra sätt.
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    När vi tog kontakt med mäklaren fick vi till ett snabbt möte som också resulterade i att hela processen gick mycket snabbt vilket var bra för oss. Korrekt värdering, bra hjälp med fotografering, besiktning samt visning. Kunnig, insatt och trevlig mäklare. Genomgående var vi jättenöjda med allt från första möte till sista avstämning på banken. Hoppas även att nästa års deklaration, som vi lovats få hjälp med,
    kommer att fungera lika bra.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Ett mycket trevligt gäng med kompetenta mäklare, serviceminded assistent och ett extra plus för att banken finns på samma ställe.
    Joel Nylund sålde min lägenhet och jag rekommenderar Joel varmt vidare till mina vänner o bekanta. Säljer jag igen vet jag definitivt vart jag ska vända mig!!!
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling gjorde ett jättebra jobb! Mäklaren Joel Nylund som sålde mitt objekt var mycket kunnig, trevlig och professionell. Jag fick all den hjälp jag önskade och rekommenderar gjärna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och Joel Nylund till vänner och bekanta.
  • Claes G
    Claes G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Proffetinellt bemötande, saklig bedömning av situationen,
  • Leif C
    Leif C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
  • Ann-Louise S
    Ann-Louise S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Tycker att det har fungerat bra. Mäklaren har inte varit för påträngande utan jag har kunnat fundera och ta beslut i egen takt, vilket uppskattas. Samtidigt har jag snabbt fått svar på de frågor jag haft och fått hjälp med det jag velat ha hjälp med. Utmärkt!
  • Eva o Jan-Åke H
    Eva o Jan-Åke H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    För oss var Länsförsäkringar bästa valet. Rico Cigel lyssnade på oss och var öppen för våra åsikter. Det var alltid lätt att få återkoppling och att föra dialog med Rico. Om vi i framtiden skulle sälja vår bostad så skulle vi antagligen välja Länsförsäkringar igen.
  • Serhan T
    Serhan T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Jag tycker att dom gör ett otroligt bra jobb det kändes väldigt trygt och sammarbeta med dem jag var inte ett dugg orolig under hela resans gång med dem på försäljningen av vår objekt.Vi är enade inom familjen att vi definitivt kommer att anlita länsförsäkringar på nästa uppdrag med.
  • Armin O
    Armin O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla och framförallt mäklaren Joel Nylund har varit till stor hjälp vid försäljningen av vår bostad på Allmogevägen. Rekommenderas varmt!
  • Jan S
    Jan S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Mycket bra utförd försäljning jag är helt nöjd. Proffsigt utförd bra annonsering bra visning även mycket bra uppföljning .
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Professionellt bemötande. Kände förtroende för min mäklare. Nöjd med utgången av min lägenhetsaffär.
  • Karin S
    Karin S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
    Bra och snabb service, korrekta mäklare. Jag har rekommenderat de vidare till andra.

Gripengatan 2 Stora Torget, 177 44 Järfälla