89 rekommendationer

en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10
652 25 Karlstad — Visa karta

Vad tror Amanda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 89 kunder tycker om Amanda Nilsson

• Carina B
    Vi tycker att Amanda har varit trevlig och duktig i samband med försäljningen av vårt hus. Vi fick bra förtroende för Amanda från första stund, hon är lugn och professionell på alla sätt.

/ Carina och Lennart
  • Margareta D
    Professionellt, effektivt, snabbt, trevligt, tillmötesgående.
  • Emma T
    Professionellt och positivt bemötande, lättillgänglig och bra på att återkoppla snabbt. Pedagogisk vid förklaring av olika delar i försäljningsprocessen.
  • Lennart S
    Amanda Nilsson
    Ett otroligt bra bemötande. Proffsig och kompetent. Noggrann. Informativ före och under budgivningen. Personlig och trevlig. Hjälpsam. Lyssnade på oss. En fixare. En pärla för Länsförsäkringar. Vi kommer att rekommendera på henne och Länsförsäkringar.
    Tack från oss
    Mona och Lennart Sennmark
  • Lillemor A
    Amanda är utmärkt på alla sätt - proffsig, lugn, alltid hjälpsam och dessutom en mycket trevlig person. Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare!
  • Lam M
    Amanda är väldig professionell i sitt bemötande och var väldig bra med att kolla upp de frågor som vi ställde. Samtidigt var hon tillgänglig på telefon och hörde alltid av sig när vi försökte nå henne. Vi är väldig nöjda med hur hon skött hela husaffären.

Lam & Lovisa
  • Lars N
    Mycket bra bemötande, hon läste av våra önskningar på ett utmärkt sätt. Förklarade enkelt och tydligt och man kände inte att någon fråga var dum.
    2017-10-24 Amanda N svarar Lars N
    Stort tack Lars för denna fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner att jag förklarat enkelt och tydligt för er. Det är viktigt för mig att ni som köpare känner er trygga med allting. Stort grattis till en fantastisk lägenhet!
  • Kerstin A
    Amanda sköter sitt jobb till full belåtenhet genom att vara klar och tydlig i sin information och uppträder trevligt och tillmötesgående.
    2017-10-24 Amanda N svarar Kerstin A
    Varmt tack Kerstin för förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Det har varit ett rent nöje! Och det glädjer mig att du känner att jag varit tillmötesgående och tydlig i mitt arbete. Tack för denna fina rekommendation!
  • Marianne N
    Vi hade lyckan att få Amanda till vår mäklare. Hon kom mycket väl förberedd. Hon är en mycket kunnig, förtroendeingivande, engagerad, omtänksam och varmhjärtad mäklare som vi rekommenderar på det varmaste.

Med varma hälsningar
    Marianne och Leif Nilsson
    2017-10-16 Amanda N svarar Marianne N
    Hjärtligt tack, Marianne och Leif, för detta fantastiska omdöme. Ni vet att jag är tacksam och stolt över att få ha lyckan till att vara er mäklare. Jag ser fram emot tills vi ses igen!
  • Malin K
    Bra och kunnigt bemötande, väldigt hjälpsam och såg möjligheter till lösningar. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Amanda
    2017-10-10 Amanda N svarar Malin K
    Tack så hjärtligt Malin för det fina omdömet. Jag är glad över att få varit en del av ert köp av lägenhet och få träffa dig!
  • Ethel L
    Snabb på att svara, noggrann, trevlig
    2017-10-05 Amanda N svarar Ethel L
    Tack så hjärtligt för dina fina ord, Ethel!
  • Monica N
    Ödmjuk, inlyssnande, intresserad och säljande.
    2017-10-04 Amanda N svarar Monica N
    Hjärtligt tack Monica för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för ett fint omdöme. Det har varit roligt att få samarbeta med er! Hälsningar Amanda
  • Sofia R
    Jag köpte min lägenhet genom Amanda och är så glad att jag valde just henne! Hon är hjärtlig, har bra humor, är hjälpsam, bra på att kommunicera och förmedla allt det där som kan kännas svårt inför ett köp. Men mest av allt är hon en fantastisk duktig mäklare och underbar människa, med hjärtat på rätt ställe. Rekommenderas!
    2017-10-04 Amanda N svarar Sofia R
    Åh tack kära Sofia för ett helt fantastiskt omdöme som värmer hela mitt hjärta! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig hitta bostad och jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra när ni väl flyttar in och får fixa som ni önskar. Åter igen, tack! :-)
  • Fredrik N
    Jätte trevligt bemötande, jag är hel nöjd!
    2017-10-04 Amanda N svarar Fredrik N
    Tusen tack Fredrik för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa dig. Roligt med en så smidig affär som inte ens behövde ut på öppna marknaden :) Vi ses snart igen!
  • Fredrik N
    Jätte trevligt bemötande, jag är hel nöjd!
  • Lena-marie A
    Vi kan varmt rekommendera Amanda! Hon arbetar professionellt ger all information på ett tydligt och klart sätt, är anträffbar och tryggar kunden att lita på att hom tar hand om affären. Är engagerad och påläst, och har ett varmt och trevligt sätt både mot oss som säljare och men även mot våra köpare.
    Ett stort tack Amanda!🏵🌸🏵
    2017-09-05 Amanda N svarar Lena-marie A
    Tack kära Lena-Marie för detta fantastiska omdöme. Jag är glad att ni upplevt affären som trygg, att ni känner trygghet är för mig är A och O i dessa stora affärer. Jag är glad att ni valde att höra av er till mig för att hjälpa er med husförsäljningen. Vi ses snart igen!
  • Jesper K
    Grymt nöjd med Amanda mycket trevlig och hjälpsam fanns inget att klaga på.
    2017-08-30 Amanda N svarar Jesper K
    Åh hjärtligt tack Jesper för ditt dina omdöme. Jag är nöjd över att ni är nöjda - det är det viktigaste för mig! :)
  • Erika E
    Otroligt bra och proffsigt bemötande. Vi kunde inte varit nöjdare.
    2017-08-28 Amanda N svarar Erika E
    Jag är så himla glad att ni är nöjda. Och jag är tacksam för förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen. TACK! :-)
  • Elin B
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt, bra hjälp, lever absolut upp till förväntan. Får svar på alla frågor och känner mig trygg som kund.
    2017-08-25 Amanda N svarar Elin B
    Hjärtligt tack Elin för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att lämna ett. Jag tycker det har varit superkul att få träffa dig i samband med köpet av din fina lägenhet och finns alltid till din hjälp om du i framtiden undrar på något. Ser fram emot att träffa dig snart igen :)
  • Henrik E
    Proffsigt, trevligt och tillmötesgående
    2017-08-25 Amanda N svarar Henrik E
    Stort tack Henrik för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Jag är glad över förtroendet jag fått att hjälpa er med försäljningen.
  • Jimmie F
    Väldigt bra mäklare. Bra bemötande, jobbar hårt och får saker gjort. Allt sköttes perfekt.
    2017-08-29 Amanda N svarar Jimmie F
    Hjärtligt tack Jimmie för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Jag tyckte det var så himla kul att få hjälpa dig sälja stugan.
  • Elin T
    Bemötandet jag fick var på topp! Jag kunde inte blivit nöjdare och hon fick mig verkligen att känna mig trygg och glad över mitt lägenhetsköp. Jag är otroligt glad över den otroliga service som erbjöds! Tack!
    2017-08-10 Amanda N svarar Elin T
    Åh tack Elin, vilket fint omdöme! Det gör mig så himla glad att du känner dig nöjd och glad över ditt köp. Det är en riktigt fin lägenhet som jag tror kommer passa dig perfekt :-) Du är alltid välkommen att höra av dig om du undrar på något i framtiden. Jag ser fram emot att träffa dig igen vid inflytt! :-)
  • Marie-louise C
    Alla mina förväntningar har uppfyllts i möte med Amanda. Trevlig ,proffsig i att ge information under resans gång , verkar ha koll på allt runt omkring.En "Supermäklare" o så blev det ju åckså en bra affär!🤗🤗
    2017-08-07 Amanda N svarar Marie-louise C
    Åh Marie-Louise, din rekommendation värmer hela mitt hjärta! Tack så hjärtligt. Jag är så glad över att få ha hjälpt er med försäljningen. Önskar er allt gott! Kram
  • Monika B
    Vi fick ett mkt bra bemötande. Amanda höll oss underrättade hela tiden. Hon var trevlig och proffsig. Kan mkt väl tänka mig att anlita henne igen.
    2017-07-06 Amanda N svarar Monika B
    Åh tack snälla Monika för ett så fint omdöme! Jag är glad över förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er en fantastisk sommar!
  • Susanne M
    Trevligt och proffsigt bemötande .
    2017-07-03 Amanda N svarar Susanne M
    Stort varmt tack för fina ord och att du tagit dig tiden att lämna detta omdöme! Jag önskar er en fantastisk sommar!
  • Johan H
    Vi är jättenöjda med amanda! Har under hela processen varit väldigt lättillgänglig. Hela tiden hållit oss uppdaterade och snabbt återkopplat då vi haft frågor eller funderingar.
    Upplever henne som mycket proffessionell i sin yrkesroll samt har ett väldigt bra bemötande.

Kan absolut rekommendera Amanda

/ Johan och Frida
    2017-06-05 Amanda N svarar Johan H
    Åh, tack kära ni för så fina och värmande ord! Det betyder otroligt mycket för mig att ni är nöjda. Jag är både stolt och glad över att få möjligheten att jobba med er. Jag ser fram emot när vi ses igen och för er skull längtar jag tills ni får flytta in i ert nya hus :-) Ta hand om er så länge!
  • Lena B
    Jätte nöjd med Amanda! Positivt och trevligt bemötande. Hjälpsam. Amanda käns lugn och trygg. Hon levde mycket väl upp till förväntningarna.
    2017-05-30 Amanda N svarar Lena B
    Tack så hjärtligt Lena för fina ord och för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Det betyder mycket! Jag ser fram emot att träffa dig när det är dags för överlämnandet av nycklar och inflytt.
  • Andreas D
    Trevlig vänlig ödmjuk varm proffsig och duktig.
    2017-05-30 Amanda N svarar Andreas D
    Åh vad fina ord, tack snälla ni - det värmer! Jag måste säga att det har varit fantastiskt roligt att få vara den av just Ert husköp när jag vet att ni letat så länge! Jag håller nu tummarna för er försäljning :-)
  • Andreas D
    Trevlig och sympatisk mäklare :)
    2017-05-25 Amanda N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas för fina ord och för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme!
  • Olov K
    Helt underbar mäklare! Professionell trevlig och otroligt lätt att ha och göra med.
    2017-05-25 Amanda N svarar Olov K
    Tack Olov, ert omdöme gjorde hela min dag! Jag är så glad för er skull som nu köpt ert fina hus - och jag är glad över att ha fått träffa er! Vi ses snart igen!
  • Lena H
    Det har varit mycket plock inför visningarna men det har oxå varit kul att samarbeta med Amanda.Hon har gjort ett bra jobb.
    2017-05-23 Amanda N svarar Lena H
    Stort tack Lena och Sten för förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen av huset! Ni gjorde ett strålande jobb med plock och städ inför foto och visning, och jag förstår att ni slitit! Hoppas ni nu kan njuta till fullo när huset är sålt! :-)
  • Roland B
    Mycket trevlig, ödmjuk och lyssnar på våra önskemål.
    2017-04-28 Amanda N svarar Roland B
    Stort tack Roland för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa dig och dina föräldrar med försäljningen av huset!
  • Melodi H
    Otroligt trevlig och väldigt duktig, vilket också gör att man som köpare känner sig trygg, som i sin tur ledde till att hela köpet gick snabbt.
    2017-04-24 Amanda N svarar Melodi H
    Stort tack Melodi för ett så fint omdöme som du tagit dig tiden till att lämna. Det allra viktigaste för mig är att du som köpare känner dig trygg och det gör mig glad att du känt så! Det var varit jättekul att träffa just dig och jag ser fram emot när vi ses igen när det är dags för nyckelöverlämning :-)
  • Sophia H
    Fantastisk mäklare! Vi var supernöjda under hela processen. Trevlig, ambitiös och väldigt kompetent.
    2017-04-24 Amanda N svarar Sophia H
    Tack Sophia för ett så fint omdöme, det värmer i mitt hjärta. Att ni är nöjda är det allra viktigaste för mig! :-) Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme!
  • Elias L
    Amanda gav ett professionellt intryck från början.
    Hon har hög tillgänglighet och svarade alltid snabbt på frågor.
    Hon gav oss en marknadsföringsplan på vår lägenhet som överskred förväntningarna.
    Vi är mkt nöjda med slutpriset på vår bostad
    2017-04-24 Amanda N svarar Elias L
    Stort tack Elias för ett fantastiskt omdöme! Jag är stolt och glad över att ni valde mig till er mäklare och det betyder mycket för mig att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme. Ser fram emot att träffa er snart igen!
  • Johanna E
    Trevlig och tillmötesgående. Kändes ärlig.
    2017-04-20 Amanda N svarar Johanna E
    Varmt tack Johanna för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Fina ord som värmer! Det har varit roligt att träffa er och jag ser fram emot när vi ses igen vid tillträdet! :-)
  • Eva G
    Amanda är kunnig, noggrann och kompetent. Hon ger ett proffsigt intryck och ett jättetrevligt bemötande.
    2017-04-11 Amanda N svarar Eva G
    Hjärtligt tack Eva för så fint omdöme, det värmer i hjärtat. Jag är mycket tacksam och glad över att jag fått förtroendet av er till försäljningen. Ser fram emot när vi ses igen! :-)
  • Helena C
    Förtroendeingivande och kunnig.
    Trevligt bemötande. Jag fick en trygg känsla av att hon gjorde sitt bästa för att ge mig bra service. Skulle gärna anlita henne igen för tex egen försäljning av bostad.
    2017-04-11 Amanda N svarar Helena C
    Stort, varmt tack Helena för så fint omdöme. Att man som köpare känner sig trygg med mig är väldigt viktigt och jag är jätteglad över att fått träffa dig! Du är alltid hjärtligt välkommen att höra av dig om du vill sälja lägenheten någon gång men jag hoppas du kommer trivas så bra så att det dröjer lääänge :-)
  • Eva N
    Tillmötes gående, trevlig. Tog reda på det hon inte kände till och återkom snabbt.
    2017-03-20 Amanda N svarar Eva N
    Tack Eva för att du tagit dig tid till att skriva ett så fint omdöme! Det har varit väldigt kul att träffa dig i samband med köpet av din nya, otroligt fina, lägenhet! Nu håller vi tummarna för din försäljning!
  • Mattias W
    Riktigt bra mäklare, toppbetyg. Engagerad och driven. Rekommenderas starkt
    2017-03-20 Amanda N svarar Mattias W
    Stort tack Mattias för att du tagit dig tid och skrivet ett så fint omdöme! Det har varit grymt kul att få jobba med dig och din kanonlägenhet!
  • Elias H
    Toppenmäklare som hjälpte oss att få våran första lägenhet.
    2017-02-20 Amanda N svarar Elias H
    Stort tack för fint omdöme Elias. Så kul att få vara en del av ert första lägenhetsköp! Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra när det är dags för inflytt och jag finns alltid endast ett samtal bort. Vi ses snart igen! :-)
  • Carin W
    Jättenöjd, bra bemötande och proffesionellt sätt!
    2017-02-06 Amanda N svarar Carin W
    Tack goa Carin för fint omdöme! Är så glad över att jag fått möjlighet att träffa dig och hjälpa dig med försäljningen!
  • Rickard L
    Kan varmt rekommendera Amanda. Hon är professionell och ger ett förtroende. Det känns tryggt att göra affär med henne!
    2017-01-31 Amanda N svarar Rickard L
    Tusen tack Rickard och Sofia för fint omdöme! Jag ser mycket fram emot att träffa er snart igen. Är glad över att få vara er mäklare!
  • Julio A
    Amanda är den bästa mäklare jag har haft kontakt med. Hon hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Karlstad och hon gjorde ett utmärkt jobb under hela processen.
    Hon är omtänksam, tålig, snäll men också effektiv, snabb och fokuserar på detaljer.
    Jag skulle rekommendera Amanda till alla som söker en mäklare som brinner för att ha nöjda kunder.
    2016-12-20 Amanda N svarar Julio A
    Stort tack Julio för detta fantastiskt fina omdöme. Jag är stolt och glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen. Jag ser fram emot att träffa er snart igen!
  • Carina J
    Kunnig och engagerad. Ser till att jag som köpare får svar på mina frågor.
    2016-12-20 Amanda N svarar Carina J
    Tack Carina för fint omdöme! Det betyder mycket att du tagit dig tiden och lämna en kommentar här! Vi ses snart igen! :)
  • Sandra E
    En mäklare som verkligen ger det lilla extra. Väldigt social, trevlig och driven!
    2016-12-20 Amanda N svarar Sandra E
    Stort tack Sandra för fint omdöme. Det värmer mitt hjärta! Du vet vad mycket jag tyckt om att få jobba med just er! :)
  • Ann H
    Bra bemötande och vänlig. Sakkunnig och hör av sig om hon sagt det.
    2016-12-20 Amanda N svarar Ann H
    Stort tack Ann för fint omdöme! Det har varit väldigt trevligt att träffa dig i samband med husköpet, vi ses snart igen :)
  • Gun G
    Jag tycker att Amanda var enormt trevlig o duktig. Och jag kände mig väldig trygg
    att ha Amanda som mäklare samt den fina service hon gav mig.
    2016-12-08 Amanda N svarar Gun G
    Tack Gun, din kommentar värmer mitt hjärta. Att man ska känna sig trygg med mig som mäklare är väldigt viktigt för mig! Vi ses snart igen!
  • Bertrand P
    Nice deal and nice work.
    2016-11-28 Amanda N svarar Bertrand P
    Thank you Bertrand, I am looking forward to see you soon again :-)
  • Robert H
    Mycket professionell och tillmötesgående samt snabb på att återkoppla
    2016-11-28 Amanda N svarar Robert H
    Stort tack för fint omdöme Robert, det uppskattar jag verkligen :-)
Oscar Carlson
Kristin Bryntesson