en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 68 rekommendationer

Läs vad 68 användare tycker om Amanda Nilsson

• Elin T
    Bemötandet jag fick var på topp! Jag kunde inte blivit nöjdare och hon fick mig verkligen att känna mig trygg och glad över mitt lägenhetsköp. Jag är otroligt glad över den otroliga service som erbjöds! Tack!
    2017-08-10 Amanda N svarar Elin T
    Åh tack Elin, vilket fint omdöme! Det gör mig så himla glad att du känner dig nöjd och glad över ditt köp. Det är en riktigt fin lägenhet som jag tror kommer passa dig perfekt :-) Du är alltid välkommen att höra av dig om du undrar på något i framtiden. Jag ser fram emot att träffa dig igen vid inflytt! :-)
  • Marie-louise C
    Alla mina förväntningar har uppfyllts i möte med Amanda. Trevlig ,proffsig i att ge information under resans gång , verkar ha koll på allt runt omkring.En "Supermäklare" o så blev det ju åckså en bra affär!🤗🤗
    2017-08-07 Amanda N svarar Marie-louise C
    Åh Marie-Louise, din rekommendation värmer hela mitt hjärta! Tack så hjärtligt. Jag är så glad över att få ha hjälpt er med försäljningen. Önskar er allt gott! Kram
  • Monika B
    Vi fick ett mkt bra bemötande. Amanda höll oss underrättade hela tiden. Hon var trevlig och proffsig. Kan mkt väl tänka mig att anlita henne igen.
    2017-07-06 Amanda N svarar Monika B
    Åh tack snälla Monika för ett så fint omdöme! Jag är glad över förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er en fantastisk sommar!
  • Susanne M
    Trevligt och proffsigt bemötande .
    2017-07-03 Amanda N svarar Susanne M
    Stort varmt tack för fina ord och att du tagit dig tiden att lämna detta omdöme! Jag önskar er en fantastisk sommar!
  • Johan H
    Vi är jättenöjda med amanda! Har under hela processen varit väldigt lättillgänglig. Hela tiden hållit oss uppdaterade och snabbt återkopplat då vi haft frågor eller funderingar.
    Upplever henne som mycket proffessionell i sin yrkesroll samt har ett väldigt bra bemötande.

Kan absolut rekommendera Amanda

/ Johan och Frida
    2017-06-05 Amanda N svarar Johan H
    Åh, tack kära ni för så fina och värmande ord! Det betyder otroligt mycket för mig att ni är nöjda. Jag är både stolt och glad över att få möjligheten att jobba med er. Jag ser fram emot när vi ses igen och för er skull längtar jag tills ni får flytta in i ert nya hus :-) Ta hand om er så länge!
  • Lena B
    Jätte nöjd med Amanda! Positivt och trevligt bemötande. Hjälpsam. Amanda käns lugn och trygg. Hon levde mycket väl upp till förväntningarna.
    2017-05-30 Amanda N svarar Lena B
    Tack så hjärtligt Lena för fina ord och för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Det betyder mycket! Jag ser fram emot att träffa dig när det är dags för överlämnandet av nycklar och inflytt.
  • Andreas D
    Trevlig vänlig ödmjuk varm proffsig och duktig.
    2017-05-30 Amanda N svarar Andreas D
    Åh vad fina ord, tack snälla ni - det värmer! Jag måste säga att det har varit fantastiskt roligt att få vara den av just Ert husköp när jag vet att ni letat så länge! Jag håller nu tummarna för er försäljning :-)
  • Andreas D
    Trevlig och sympatisk mäklare :)
    2017-05-25 Amanda N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas för fina ord och för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme!
  • Olov K
    Helt underbar mäklare! Professionell trevlig och otroligt lätt att ha och göra med.
    2017-05-25 Amanda N svarar Olov K
    Tack Olov, ert omdöme gjorde hela min dag! Jag är så glad för er skull som nu köpt ert fina hus - och jag är glad över att ha fått träffa er! Vi ses snart igen!
  • Lena H
    Det har varit mycket plock inför visningarna men det har oxå varit kul att samarbeta med Amanda.Hon har gjort ett bra jobb.
    2017-05-23 Amanda N svarar Lena H
    Stort tack Lena och Sten för förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen av huset! Ni gjorde ett strålande jobb med plock och städ inför foto och visning, och jag förstår att ni slitit! Hoppas ni nu kan njuta till fullo när huset är sålt! :-)
  • Roland B
    Mycket trevlig, ödmjuk och lyssnar på våra önskemål.
    2017-04-28 Amanda N svarar Roland B
    Stort tack Roland för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa dig och dina föräldrar med försäljningen av huset!
  • Melodi H
    Otroligt trevlig och väldigt duktig, vilket också gör att man som köpare känner sig trygg, som i sin tur ledde till att hela köpet gick snabbt.
    2017-04-24 Amanda N svarar Melodi H
    Stort tack Melodi för ett så fint omdöme som du tagit dig tiden till att lämna. Det allra viktigaste för mig är att du som köpare känner dig trygg och det gör mig glad att du känt så! Det var varit jättekul att träffa just dig och jag ser fram emot när vi ses igen när det är dags för nyckelöverlämning :-)
  • Sophia H
    Fantastisk mäklare! Vi var supernöjda under hela processen. Trevlig, ambitiös och väldigt kompetent.
    2017-04-24 Amanda N svarar Sophia H
    Tack Sophia för ett så fint omdöme, det värmer i mitt hjärta. Att ni är nöjda är det allra viktigaste för mig! :-) Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme!
  • Elias L
    Amanda gav ett professionellt intryck från början.
    Hon har hög tillgänglighet och svarade alltid snabbt på frågor.
    Hon gav oss en marknadsföringsplan på vår lägenhet som överskred förväntningarna.
    Vi är mkt nöjda med slutpriset på vår bostad
    2017-04-24 Amanda N svarar Elias L
    Stort tack Elias för ett fantastiskt omdöme! Jag är stolt och glad över att ni valde mig till er mäklare och det betyder mycket för mig att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme. Ser fram emot att träffa er snart igen!
  • Johanna E
    Trevlig och tillmötesgående. Kändes ärlig.
    2017-04-20 Amanda N svarar Johanna E
    Varmt tack Johanna för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Fina ord som värmer! Det har varit roligt att träffa er och jag ser fram emot när vi ses igen vid tillträdet! :-)
  • Eva G
    Amanda är kunnig, noggrann och kompetent. Hon ger ett proffsigt intryck och ett jättetrevligt bemötande.
    2017-04-11 Amanda N svarar Eva G
    Hjärtligt tack Eva för så fint omdöme, det värmer i hjärtat. Jag är mycket tacksam och glad över att jag fått förtroendet av er till försäljningen. Ser fram emot när vi ses igen! :-)
  • Helena C
    Förtroendeingivande och kunnig.
    Trevligt bemötande. Jag fick en trygg känsla av att hon gjorde sitt bästa för att ge mig bra service. Skulle gärna anlita henne igen för tex egen försäljning av bostad.
    2017-04-11 Amanda N svarar Helena C
    Stort, varmt tack Helena för så fint omdöme. Att man som köpare känner sig trygg med mig är väldigt viktigt och jag är jätteglad över att fått träffa dig! Du är alltid hjärtligt välkommen att höra av dig om du vill sälja lägenheten någon gång men jag hoppas du kommer trivas så bra så att det dröjer lääänge :-)
  • Eva N
    Tillmötes gående, trevlig. Tog reda på det hon inte kände till och återkom snabbt.
    2017-03-20 Amanda N svarar Eva N
    Tack Eva för att du tagit dig tid till att skriva ett så fint omdöme! Det har varit väldigt kul att träffa dig i samband med köpet av din nya, otroligt fina, lägenhet! Nu håller vi tummarna för din försäljning!
  • Mattias W
    Riktigt bra mäklare, toppbetyg. Engagerad och driven. Rekommenderas starkt
    2017-03-20 Amanda N svarar Mattias W
    Stort tack Mattias för att du tagit dig tid och skrivet ett så fint omdöme! Det har varit grymt kul att få jobba med dig och din kanonlägenhet!
  • Elias H
    Toppenmäklare som hjälpte oss att få våran första lägenhet.
    2017-02-20 Amanda N svarar Elias H
    Stort tack för fint omdöme Elias. Så kul att få vara en del av ert första lägenhetsköp! Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra när det är dags för inflytt och jag finns alltid endast ett samtal bort. Vi ses snart igen! :-)
  • Carin W
    Jättenöjd, bra bemötande och proffesionellt sätt!
    2017-02-06 Amanda N svarar Carin W
    Tack goa Carin för fint omdöme! Är så glad över att jag fått möjlighet att träffa dig och hjälpa dig med försäljningen!
  • Rickard L
    Kan varmt rekommendera Amanda. Hon är professionell och ger ett förtroende. Det känns tryggt att göra affär med henne!
    2017-01-31 Amanda N svarar Rickard L
    Tusen tack Rickard och Sofia för fint omdöme! Jag ser mycket fram emot att träffa er snart igen. Är glad över att få vara er mäklare!
  • Julio A
    Amanda är den bästa mäklare jag har haft kontakt med. Hon hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Karlstad och hon gjorde ett utmärkt jobb under hela processen.
    Hon är omtänksam, tålig, snäll men också effektiv, snabb och fokuserar på detaljer.
    Jag skulle rekommendera Amanda till alla som söker en mäklare som brinner för att ha nöjda kunder.
    2016-12-20 Amanda N svarar Julio A
    Stort tack Julio för detta fantastiskt fina omdöme. Jag är stolt och glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen. Jag ser fram emot att träffa er snart igen!
  • Carina J
    Kunnig och engagerad. Ser till att jag som köpare får svar på mina frågor.
    2016-12-20 Amanda N svarar Carina J
    Tack Carina för fint omdöme! Det betyder mycket att du tagit dig tiden och lämna en kommentar här! Vi ses snart igen! :)
  • Sandra E
    En mäklare som verkligen ger det lilla extra. Väldigt social, trevlig och driven!
    2016-12-20 Amanda N svarar Sandra E
    Stort tack Sandra för fint omdöme. Det värmer mitt hjärta! Du vet vad mycket jag tyckt om att få jobba med just er! :)
  • Ann H
    Bra bemötande och vänlig. Sakkunnig och hör av sig om hon sagt det.
    2016-12-20 Amanda N svarar Ann H
    Stort tack Ann för fint omdöme! Det har varit väldigt trevligt att träffa dig i samband med husköpet, vi ses snart igen :)
  • Gun G
    Jag tycker att Amanda var enormt trevlig o duktig. Och jag kände mig väldig trygg
    att ha Amanda som mäklare samt den fina service hon gav mig.
    2016-12-08 Amanda N svarar Gun G
    Tack Gun, din kommentar värmer mitt hjärta. Att man ska känna sig trygg med mig som mäklare är väldigt viktigt för mig! Vi ses snart igen!
  • Bertrand P
    Nice deal and nice work.
    2016-11-28 Amanda N svarar Bertrand P
    Thank you Bertrand, I am looking forward to see you soon again :-)
  • Robert H
    Mycket professionell och tillmötesgående samt snabb på att återkoppla
    2016-11-28 Amanda N svarar Robert H
    Stort tack för fint omdöme Robert, det uppskattar jag verkligen :-)
  • Elin N
    Vi är mycket nöjda med hur Amanda skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Amanda gav oss som kund det lilla extra, var lätt att få tag i, höll oss uppdaterade och engagerade sig igenom hela processen. Hon tog sitt uppdrag på stort allvar och visade en fin känsla för att maximera möjligheten att lyckas bra med försäljningen. Broschyren som hon tog fram var den finaste vi sett när det gäller val av bilder, layout och text. Vi kan varmt rekommendera Amanda som mäklare. Även Länsförsäkringar får plus i kanten genom att man får gratis tillgång till gratis stylisttips och så har de gott mäklargodis :).
    2016-11-11 Amanda N svarar Elin N
    Stort tack Elin för fantastiskt fint omdöme, det värmer i hjärtat! Jag är glad och stolt över att ni valde att anlita mig som er mäklare. Och ni är alltid välkomna in på kontoret när ni har vägarna förbi och äta lite godis med mig :) Vi ses snart igen när det är dags för utflytt! Ta hand om er tills dess.
  • Pauli L
    Hon är den bästa mäklarn, alltid på plats att svara på tel,sms ,E-post toppen
    tjej som har affärs sinne service åt kunden
    2016-10-11 Amanda N svarar Pauli L
    Stort tack Pauli för mycket fina ord, det har varit ett nöje att få arbeta med dig och försäljningen av ditt hus! Ha det nu riktigt, riktigt bra, så hörs vi igen när du vill ha hjälp med deklarationen.
  • Leif V
    Jag anlitade Amanda Nilsson på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad när jag skulle sälja min lägenhet.Ett val som jag inte har ångrat .Hon överträffade alla mina förväntningar med råge.Hon är trevlig, och väldigt kunnig.Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa en lägenhet i Karlstad
    2016-10-11 Amanda N svarar Leif V
    Stort tack Leif för riktigt fina ord! Jag är glad över att du valde just mig som din mäklare, och riktigt kul att resultatet blev så bra! Som mäklare lever man på rekommendationer så det betyder mycket att du tagit dig tiden och skrivit så fint. Vi hörs när det närmar sig utflytt :-)
  • Harry K
    Jag har endast goda erfarenheter av henne som mäklare och behöver jag i framtiden en mäklare kommer jag att vända mig till henne. Hon jobbar effektivt
    och skötte mitt köp av lägenheten under ett veckoslut.
    2016-10-11 Amanda N svarar Harry K
    Tack så mycket Harry, det värmer med så fina ord! Ni är alltid välkomna åter till mig och jag önskar er all lycka mer er nya, fina lägenhet!
  • Marie S
    Tillgänglig och hjälpsam. Trevligt bemötande!
    2016-10-11 Amanda N svarar Marie S
    Tack Marie för fint omdöme! Ser fram emot att träffa er vid tillträdet och jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus!
  • Mari J
    Amanda är en mkt kompetens mäklare som fick mig och min man att känna oss trygga genom hela processen. Hon producerade en otroligt bra annons. Kommer definitivt rekommendera henne!
    2016-10-11 Amanda N svarar Mari J
    Tack Mari, jag uppskattar dina ord så himla mycket! Jag är glad att jag fått hjälpa er med husförsäljningen, vi ses snart igen!
  • Andreas Z
    Proffsig och seriös mäklare.
    Amanda gjorde ett toppenbra jobb med försäljningen av min lägenhet som slutade bättre än vad jag väntat mig. Hon kan jag varmt rekommendera.
    2016-09-12 Amanda N svarar Andreas Z
    Stort tack Andreas för fint omdöme, det värmer i hjärtat och det uppskattar jag mycket! Så glad över att du gav mig förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen!
  • Marcus L
    Mäklaren hade ett bra bemötande, hjälpsam och gjorde hela processen väldigt bekväm för mig.
    Då jag befinner mig på annan ort än där bostaden såldes så skötte hon allt och jag är väldigt tacksam för all hjälp!

Rekommenderas varmt!
    2016-09-05 Amanda N svarar Marcus L
    Jag blir så himla glad, tack Marcus för fint omdöme! Det uppskattar jag verkligen! :-)
  • Sophie B
    Amanda var supertrevlig och professionell från första stund! Har bara gott att säga om vår upplevelse av henne som mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    2016-09-05 Amanda N svarar Sophie B
    Vad glad jag blir Sophie för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Jag är glad och tacksam över förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! :-) Ha det riktigt bra så hörs och ses vi igen när det närmar sig tillträdet.
  • Christer H
    Jag tycker hon har varigt mycket trevlig och tydlig, det har funkat bra
    2016-09-02 Amanda N svarar Christer H
    Tack Christer för fint omdöme! Hoppas du kommer trivas kanonbra i din nya bostad. Vi ses snart igen :-)
  • Ulla G
    Amanda har varit mycket tillmötesgående, hjälpsam, trevlig och ordnat allt till det bästa med tanke på det avstånd som finns mellan oss, Karlstad och Storuman.
    Hon har följt upp ärendet och hållit mig uppdaterat så gott som varje dag.
    2016-09-02 Amanda N svarar Ulla G
    Tack snälla Ulla för så fint omdöme! Du vet att jag har tyckt det varit jättekul att få uppdraget att jobba tillsammans med dig. Tack för att du gav mig förtroendet till det :-) Vi hörs igen när jag hjälper dig med deklarationen, trevlig helg!
  • Mikael S
    Amanda har skött överlåtelseprocessen exemplariskt! Jag är jättenöjd!
    2016-09-02 Amanda N svarar Mikael S
    Stort tack Mikael för fint omdöme! Det uppskattar jag! Trevlig helg!
  • Oscar S
    Försäljningen sköttes väldigt bra överlag, professionellt och snabbt. Rekommenderar Länsförsäkringar samt Amanda Nilsson.
    2016-07-27 Amanda N svarar Oscar S
    Stort tack Oscar för fint omdöme! Är tacksam över att få jobba med er!
  • Gun-britt F
    Världens bästa Amanda lugn och saklig. Förklarar tydligt och bra. Ett mycket vänligt bemötande.
    2016-06-30 Amanda N svarar Gun-britt F
    Tack snälla ni för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset och för de mycket fina orden. Ni är helt underbara kunder! Ha en kanonsommar så hörs vi av när det närmar sig tillträdet!
  • Leif B
    Det var mycket bra hon var mycket engacerad
    2016-06-17 Amanda N svarar Leif B
    Stort tack Leif för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för de fina orden! :)
  • Anton B
    Toppen, vänligt, enkelt, uppföljande, bekvämt
    2016-06-17 Amanda N svarar Anton B
    Stort tack Anton för de fina orden! :-) Ser fram emot att träffa dig igen vid tillträdet!
  • Lillemor A
    Jättenöjd, kan inte komma på något som jag saknade eller ville ha gjort annorlunda. Allt gick snabbt ock smidigt. Bra kommunikation mellan oss. Jättenöjd, ha det så gott o trevlig helg! Mvh Lillemor.
    2016-05-06 Amanda N svarar Lillemor A
    Tack så hjärtligt Lillemor för ett så fint omdöme! Är mycket tacksam för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt riktigt bra i ditt nya boende. Ha en fin sommar!
  • Cecilia W
    Amanda är verkligen den mäklare som man vill anlita
    - effektiv, positiv, mycket trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderar henne å det varmaste!
    Cecilia W
    2016-05-06 Amanda N svarar Cecilia W
    Stort tack Cecilia, det värmer i hjärtat! Är mycket tacksam för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, jag ser fram emot att träffa dig igen vid tillträdet i sommar :) Kramar
  • Jonas N
    Fick ett väldigt trevligt bemötande, snabb respons, väldigt hjälpsam med alla frågor och funderingar som jag hade under processen. Supernöjd!
    2016-05-06 Amanda N svarar Jonas N
    Tack så mycket Jonas för ett fint omdöme! Jättekul att träffa dig i samband med försäljningen. Du är alltid välkommen att höra av dig i framtiden :) Ha en kanonfin sommar.
  • Eshan A
    Bästa mäklaren i Karlstad enligt oss, mycket bra,trevlig och ärlig. Rekommenderas varmt.
    2016-03-07 Amanda N svarar Eshan A
    Ni gör mig så himla glad, Eshan. Vilka fina ord!! Stort tack! Så glad för er skull att ni fått köpa er ett fint hus! Ha det riktigt bra så ses vi framöver när det närmar sig inflytt :-)
  • Sarah M
    Mycket bra och trevlig mäklare, rekommenderas varmt.
    2016-03-03 Amanda N svarar Sarah M
    Åh, jag blir så glad Sarah. Tack snälla! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i huset när ni väl får nycklarna och det är dags att flytta in :-)
Oscar Carlson
Kristin Bryntesson