4.8 / 5 i betyg — 46 rekommendationer

Läs vad 46 användare tycker om Amanda Nilsson

• Julio A
    Amanda är den bästa mäklare jag har haft kontakt med. Hon hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Karlstad och hon gjorde ett utmärkt jobb under hela processen.
    Hon är omtänksam, tålig, snäll men också effektiv, snabb och fokuserar på detaljer.
    Jag skulle rekommendera Amanda till alla som söker en mäklare som brinner för att ha nöjda kunder.
    2016-12-20 Amanda N svarar Julio A
    Stort tack Julio för detta fantastiskt fina omdöme. Jag är stolt och glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen. Jag ser fram emot att träffa er snart igen!
  • Carina J
    Kunnig och engagerad. Ser till att jag som köpare får svar på mina frågor.
    2016-12-20 Amanda N svarar Carina J
    Tack Carina för fint omdöme! Det betyder mycket att du tagit dig tiden och lämna en kommentar här! Vi ses snart igen! :)
  • Sandra E
    En mäklare som verkligen ger det lilla extra. Väldigt social, trevlig och driven!
    2016-12-20 Amanda N svarar Sandra E
    Stort tack Sandra för fint omdöme. Det värmer mitt hjärta! Du vet vad mycket jag tyckt om att få jobba med just er! :)
  • Ann H
    Bra bemötande och vänlig. Sakkunnig och hör av sig om hon sagt det.
    2016-12-20 Amanda N svarar Ann H
    Stort tack Ann för fint omdöme! Det har varit väldigt trevligt att träffa dig i samband med husköpet, vi ses snart igen :)
  • Gun G
    Jag tycker att Amanda var enormt trevlig o duktig. Och jag kände mig väldig trygg
    att ha Amanda som mäklare samt den fina service hon gav mig.
    2016-12-08 Amanda N svarar Gun G
    Tack Gun, din kommentar värmer mitt hjärta. Att man ska känna sig trygg med mig som mäklare är väldigt viktigt för mig! Vi ses snart igen!
  • Bertrand P
    Nice deal and nice work.
    2016-11-28 Amanda N svarar Bertrand P
    Thank you Bertrand, I am looking forward to see you soon again :-)
  • Robert H
    Mycket professionell och tillmötesgående samt snabb på att återkoppla
    2016-11-28 Amanda N svarar Robert H
    Stort tack för fint omdöme Robert, det uppskattar jag verkligen :-)
  • Elin N
    Vi är mycket nöjda med hur Amanda skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Amanda gav oss som kund det lilla extra, var lätt att få tag i, höll oss uppdaterade och engagerade sig igenom hela processen. Hon tog sitt uppdrag på stort allvar och visade en fin känsla för att maximera möjligheten att lyckas bra med försäljningen. Broschyren som hon tog fram var den finaste vi sett när det gäller val av bilder, layout och text. Vi kan varmt rekommendera Amanda som mäklare. Även Länsförsäkringar får plus i kanten genom att man får gratis tillgång till gratis stylisttips och så har de gott mäklargodis :).
    2016-11-11 Amanda N svarar Elin N
    Stort tack Elin för fantastiskt fint omdöme, det värmer i hjärtat! Jag är glad och stolt över att ni valde att anlita mig som er mäklare. Och ni är alltid välkomna in på kontoret när ni har vägarna förbi och äta lite godis med mig :) Vi ses snart igen när det är dags för utflytt! Ta hand om er tills dess.
  • Pauli L
    Hon är den bästa mäklarn, alltid på plats att svara på tel,sms ,E-post toppen
    tjej som har affärs sinne service åt kunden
    2016-10-11 Amanda N svarar Pauli L
    Stort tack Pauli för mycket fina ord, det har varit ett nöje att få arbeta med dig och försäljningen av ditt hus! Ha det nu riktigt, riktigt bra, så hörs vi igen när du vill ha hjälp med deklarationen.
  • Leif V
    Jag anlitade Amanda Nilsson på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad när jag skulle sälja min lägenhet.Ett val som jag inte har ångrat .Hon överträffade alla mina förväntningar med råge.Hon är trevlig, och väldigt kunnig.Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa en lägenhet i Karlstad
    2016-10-11 Amanda N svarar Leif V
    Stort tack Leif för riktigt fina ord! Jag är glad över att du valde just mig som din mäklare, och riktigt kul att resultatet blev så bra! Som mäklare lever man på rekommendationer så det betyder mycket att du tagit dig tiden och skrivit så fint. Vi hörs när det närmar sig utflytt :-)
  • Harry K
    Jag har endast goda erfarenheter av henne som mäklare och behöver jag i framtiden en mäklare kommer jag att vända mig till henne. Hon jobbar effektivt
    och skötte mitt köp av lägenheten under ett veckoslut.
    2016-10-11 Amanda N svarar Harry K
    Tack så mycket Harry, det värmer med så fina ord! Ni är alltid välkomna åter till mig och jag önskar er all lycka mer er nya, fina lägenhet!
  • Marie S
    Tillgänglig och hjälpsam. Trevligt bemötande!
    2016-10-11 Amanda N svarar Marie S
    Tack Marie för fint omdöme! Ser fram emot att träffa er vid tillträdet och jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus!
  • Mari J
    Amanda är en mkt kompetens mäklare som fick mig och min man att känna oss trygga genom hela processen. Hon producerade en otroligt bra annons. Kommer definitivt rekommendera henne!
    2016-10-11 Amanda N svarar Mari J
    Tack Mari, jag uppskattar dina ord så himla mycket! Jag är glad att jag fått hjälpa er med husförsäljningen, vi ses snart igen!
  • Andreas Z
    Proffsig och seriös mäklare.
    Amanda gjorde ett toppenbra jobb med försäljningen av min lägenhet som slutade bättre än vad jag väntat mig. Hon kan jag varmt rekommendera.
    2016-09-12 Amanda N svarar Andreas Z
    Stort tack Andreas för fint omdöme, det värmer i hjärtat och det uppskattar jag mycket! Så glad över att du gav mig förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen!
  • Marcus L
    Mäklaren hade ett bra bemötande, hjälpsam och gjorde hela processen väldigt bekväm för mig.
    Då jag befinner mig på annan ort än där bostaden såldes så skötte hon allt och jag är väldigt tacksam för all hjälp!

Rekommenderas varmt!
    2016-09-05 Amanda N svarar Marcus L
    Jag blir så himla glad, tack Marcus för fint omdöme! Det uppskattar jag verkligen! :-)
  • Sophie B
    Amanda var supertrevlig och professionell från första stund! Har bara gott att säga om vår upplevelse av henne som mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    2016-09-05 Amanda N svarar Sophie B
    Vad glad jag blir Sophie för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Jag är glad och tacksam över förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! :-) Ha det riktigt bra så hörs och ses vi igen när det närmar sig tillträdet.
  • Christer H
    Jag tycker hon har varigt mycket trevlig och tydlig, det har funkat bra
    2016-09-02 Amanda N svarar Christer H
    Tack Christer för fint omdöme! Hoppas du kommer trivas kanonbra i din nya bostad. Vi ses snart igen :-)
  • Ulla G
    Amanda har varit mycket tillmötesgående, hjälpsam, trevlig och ordnat allt till det bästa med tanke på det avstånd som finns mellan oss, Karlstad och Storuman.
    Hon har följt upp ärendet och hållit mig uppdaterat så gott som varje dag.
    2016-09-02 Amanda N svarar Ulla G
    Tack snälla Ulla för så fint omdöme! Du vet att jag har tyckt det varit jättekul att få uppdraget att jobba tillsammans med dig. Tack för att du gav mig förtroendet till det :-) Vi hörs igen när jag hjälper dig med deklarationen, trevlig helg!
  • Mikael S
    Amanda har skött överlåtelseprocessen exemplariskt! Jag är jättenöjd!
    2016-09-02 Amanda N svarar Mikael S
    Stort tack Mikael för fint omdöme! Det uppskattar jag! Trevlig helg!
  • Oscar S
    Försäljningen sköttes väldigt bra överlag, professionellt och snabbt. Rekommenderar Länsförsäkringar samt Amanda Nilsson.
    2016-07-27 Amanda N svarar Oscar S
    Stort tack Oscar för fint omdöme! Är tacksam över att få jobba med er!
  • Gun-britt F
    Världens bästa Amanda lugn och saklig. Förklarar tydligt och bra. Ett mycket vänligt bemötande.
    2016-06-30 Amanda N svarar Gun-britt F
    Tack snälla ni för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset och för de mycket fina orden. Ni är helt underbara kunder! Ha en kanonsommar så hörs vi av när det närmar sig tillträdet!
  • Leif B
    Det var mycket bra hon var mycket engacerad
    2016-06-17 Amanda N svarar Leif B
    Stort tack Leif för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för de fina orden! :)
  • Anton B
    Toppen, vänligt, enkelt, uppföljande, bekvämt
    2016-06-17 Amanda N svarar Anton B
    Stort tack Anton för de fina orden! :-) Ser fram emot att träffa dig igen vid tillträdet!
  • Lillemor A
    Jättenöjd, kan inte komma på något som jag saknade eller ville ha gjort annorlunda. Allt gick snabbt ock smidigt. Bra kommunikation mellan oss. Jättenöjd, ha det så gott o trevlig helg! Mvh Lillemor.
    2016-05-06 Amanda N svarar Lillemor A
    Tack så hjärtligt Lillemor för ett så fint omdöme! Är mycket tacksam för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt riktigt bra i ditt nya boende. Ha en fin sommar!
  • Cecilia W
    Amanda är verkligen den mäklare som man vill anlita
    - effektiv, positiv, mycket trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderar henne å det varmaste!
    Cecilia W
    2016-05-06 Amanda N svarar Cecilia W
    Stort tack Cecilia, det värmer i hjärtat! Är mycket tacksam för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, jag ser fram emot att träffa dig igen vid tillträdet i sommar :) Kramar
  • Jonas N
    Fick ett väldigt trevligt bemötande, snabb respons, väldigt hjälpsam med alla frågor och funderingar som jag hade under processen. Supernöjd!
    2016-05-06 Amanda N svarar Jonas N
    Tack så mycket Jonas för ett fint omdöme! Jättekul att träffa dig i samband med försäljningen. Du är alltid välkommen att höra av dig i framtiden :) Ha en kanonfin sommar.
  • Eshan A
    Bästa mäklaren i Karlstad enligt oss, mycket bra,trevlig och ärlig. Rekommenderas varmt.
    2016-03-07 Amanda N svarar Eshan A
    Ni gör mig så himla glad, Eshan. Vilka fina ord!! Stort tack! Så glad för er skull att ni fått köpa er ett fint hus! Ha det riktigt bra så ses vi framöver när det närmar sig inflytt :-)
  • Sarah M
    Mycket bra och trevlig mäklare, rekommenderas varmt.
    2016-03-03 Amanda N svarar Sarah M
    Åh, jag blir så glad Sarah. Tack snälla! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i huset när ni väl får nycklarna och det är dags att flytta in :-)
  • Gunnar O
    Ett trevligt bemödande. Snabba svar.
    2016-03-03 Amanda N svarar Gunnar O
    Stort tack för så fint omdöme, Gunnar! Tacksam att ni gav mig ert förtroende till försäljningen av huset!
  • Awat H
    Amanda är bäst 😊, trevlig, lätt att prata med😊
    2016-02-09 Amanda N svarar Awat H
    Stort tack Awat för de fina orden :) Väldigt kul att få hjälpa er att hitta ett hus som passar er! Vi ses på tillträdesdagen!
  • Hans Peter B
    Duktig positiv och engagerad tjej, kommer bli riktigt duktig mäklare när hon varit med ett litet tag.
    2016-02-18 Amanda N svarar Hans Peter B
    Stort tack Peter för att du tog dig tiden att ge mig ett så fint omdöme, vad glad jag blir! Jag är jätteglad att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med er husförsäljning :-)
  • Ulrika J
    Mycket bra, redan första besöket med info sen uppföljning om intresse och sen vidare till försäljning
    2016-02-04 Amanda N svarar Ulrika J
    Stort tack för de fina orden Ulrika, är jätteglad att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med försäljningen :)
  • Gunborg N
    Underbar tjej. Proffsigt utförande av jobbet och hon har ett härligt bemötande.
    Passar perfekt som mäklare.
    Med vänlig hälsning, Annelie. (Gunborgs dotter)
    2016-02-04 Amanda N svarar Gunborg N
    Åh vad glad jag blev nu, stort tack snälla Annelie :-) Jag ser fram emot att träffa dig igen på tillträdet!
  • Elin S
    Jag är jättenöjd med mitt lägenhetsköp. Amanda var mycket proffsig i sitt bemötande, flexibel och snabb på att återkoppla.
    2015-12-10 Amanda N svarar Elin S
    Jättetacksam Elin för de fina orden. Det var jättekul att träffa dig i samband med försäljningen och kul att höra att du är nöjd med ditt köp! :-)
  • Kenny J
    Mycket bra. Trevligt bemötande & hjälpsam.
    2015-12-10 Amanda N svarar Kenny J
    Tack så mycket Kenny för den fina kommentaren! :-)
  • Bjarne B
    Proffsigt och smidigt samarbete.
    tack så mycket /
    2015-12-10 Amanda N svarar Bjarne B
    Stort tack Bjarne för den fina kommentaren. Hoppas ni trivs riktigt bra i huset!
  • Iris K
    Vi kan varmt rekommendera Amanda. Hon lade ned mycket tid och engagemang för att hjälpa oss med vår lägenhetsförsäljning. Och resultatet blev över all förväntan. :-) Vi uppfattar henne som mycket seriös och ärlig och dessutom var hon väldigt trevlig också.
    2015-12-10 Amanda N svarar Iris K
    Jättetacksam Iris för den fina kommentaren och för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med er försäljning :-)
  • Johan C
    Allting gick kanonsmidigt! Bra och trevlig, rak och kunnig dialog :)
    2015-12-10 Amanda N svarar Johan C
    Jättetacksam Johan för den fina kommentaren :-)
  • Martina J
    Är mycket nöjd med hela upplevelsen. Bra, engagerad mäklare som gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Resultatet blev toppen!
    2015-12-10 Amanda N svarar Martina J
    Är jättetacksam Martina för den fina kommentaren! :-)
  • Mari C
    Jag fick ett bra intryck av Amanda. Hon var serviceinriktad och kunnig.
    2015-12-10 Amanda N svarar Mari C
    Tack så mycket Mari för de fina orden. Ska bli kul att träffa dig igen vid tillträdet och jag hoppas du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet sen :-)
  • Carin W
    Vänlig men inte riktigt fullfjädrad än.
    2015-12-10 Amanda N svarar Carin W
    Tack Carin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas ni trivs bra i ert fina hus!
  • Jonas K
    Toppenbra mäklare, go, glad, trevligt! Väldigt serviceminded mot mig som säljare, men fick även känslan att samma gällde mot potentiella köpare och då också faktisk köpare. Arbetar hårt för att din bostadsaffär ska bli så bra som möjligt. Rekommenderas till alla som vill göra en bra bostadsaffär oavsett om det gäller köp eller sälj.
    2016-01-05 Amanda N svarar Jonas K
    Stort tack Jonas för den jättefina kommentaren! Jag är väldigt tacksam över att du gav mig förtroendet att förmedla din lägenhet! Det var jättekul att jobba med er och jag hoppas vi ses igen någon gång :)
  • Frans E
    Proffsigt uppträdande med en personlig touch. Uppfattas som ärlig och genuin.
    2015-12-10 Amanda N svarar Frans E
    Stort tack för den fina kommentaren Frans! Mycket tacksam!
  • Carl U
    Mycket bra! Proffesionell på alla sätt
    2015-12-09 Amanda N svarar Carl U
    Stort tack Carl för de fina orden! Jag är jätteglad och tacksam för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med din försäljning :-)
  • Bente A
    Trevlig bemötande och pålitlig handel.
    2016-01-05 Amanda N svarar Bente A
    Tack så mycket Bente för den fina kommentaren!
  • Fredrik G
    Köpte min lägenhet via Amanda och kan varmt rekommendera henne! Kompetent och professionell mäklare som utför sitt jobb med hög kvalitet. Fick god hjälp hela vägen från den första visningen till köpets genomförande.
    2015-12-09 Amanda N svarar Fredrik G
    Stort tack Fredrik för den fina kommentaren. Väldigt tacksam! :) Det var jättekul att få träffa dig i samband med köpet och jag hoppas du trivs riktigt bra!
Amanda Nilsson
Oscar Carlson