Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Ring 054-775 16 55 www.lansfast.se

Ska du göra en bostadsaffär i Karlstad? Här hittar du en naturskön stad intill både Klarälven och Vänern som har solen som sin symbol. Utmärkta kommunikationer finns i form av tåg, bussar och E18 och gör Karlstad till ett praktiskt ställe att bo på. Om du funderar på att välja mäklare här i området är Länsförsäkringar Fastighetsförmedling...

343 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Jesper H

Sålde min lägenhet. Upplevde allt väldigt smidigt! Bra betyg i helhet, Andreas kunde dock hört av dig några fler gånger.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack för det fina betyget Jesper och för att du tog dig tid att svara. Det betyder väldigt mycket för mig! Lycka till med nya lägenheten så ses vi framöver. /Andreas

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1119 omdömen 4.8 av 1119 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Ann-louise S

Köpt bostadsrätt i Karlstad, riktigt bra bemötande. Pga Andreas semester var en annan mäklare involverad i stora delar av processen. Utmärkt jobb av bägge två

Svar från Andreas Olsson

Hej Ann-Louise! Tack så mycket för det fina betyget och jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i nya lägenheten. Hör av gärna av dig om det är något du funderar på. Ha det bra så ses vi längre fram! /Andreas

Fred O

Andreas har varit väldigt seriös, saklig, kunnig, trevlig och hjälpsam, när vi sålde lgh i Karlstad. Vi fick det vi förväntade oss av lgh.

Svar från Andreas Olsson

Hej på er, Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Detta är något jag uppskattar otroligt mycket och arbetar hårt för. Sköt om er så ses vi på tillträdet! /Andreas

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2176 omdömen 4.7 av 2176 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Johan O

Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren och lätt att ha att göra med. Tyckte allt gick mycket smidigt och riktigt trevlig mäklare.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Johan! Var roligt att du var nöjd med allting! Jag önskar dig lycka till med lägenheten så ses säkert vi framöver. Ha det gött!

Hans G

Köpt bostadsrätt. Oklanderligt uppträdande från mäklaren.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Hans. Sköt om er så ses vi snart på tillträdet!

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2177 omdömen 4.8 av 2177 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Linnéa W

Sålt bostadsrätt. Jätte bra bemötande av Frida, professionell och engagerad!

Gunilla E

Allt flöt på jättebra, trevligt bemötande av alla

Fanny N

Jag anlitade Andreas för att få hjälp att sälja min etta på Malmtorgsgatan i Klara. Från dag ett har Andreas agerat professionellt, alltid varit informativ och visat ett stort engagemang för bostadsaffären. Andreas besitter därutöver en väldigt stor kunskap, inte bara om bostäderna i Karlstad, men även marknaden i sin helhet. Andreas har alltid varit lyhörd för mina funderingar som säljare och tar väl hand om sina kunder vilket visat sig genom att han ständigt engagerar sig i såväl säljare som köpare. Detta har gjort att...

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack Fanny för att du gav mig förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fina lägenhet! Och tack snälla för det fina omdömet. Det glädjer mig att nöjd med vårt samarbete och jag önskar dig all lycka till framöver! Ha det bra så ses vi snart igen :)

Camilla L

Marika fick uppdraget att sälja min 1:a i Karlstad efter att ha träffat några olika mäklare. Jag fick en bra känsla redan på första mötet då hon kändes positiv, ärlig och driven. Under hela processen har hon återkopplat till mig och gett råd så jag har känt mig trygg. Förväntningarna på slutpriset var höga men de överträffades och jag kan inte vara annat än jättenöjd med min försäljning och val av mäklare. Marika får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera henne.

Fredrik W

- Köpt Ulvsbygatan 25D, trea á 75,5 kvm. - Professionellt bemött, inga klagomål. - Hade gärna sett att mer dokumentation var redo för att redovisas, t.ex. certifikat på fuktskydd. - Överlag väldigt nöjd med affären i sin helhet.

Tony G
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Mycket nöjd, fick mycket förtroende för mäklaren, seriös och mycket trevlig :) köpte liten gård

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Tack så mycket Tony! Så roligt att just du köpte den fina gården - hoppas att du kommer trivas gott.

Desirée B

Bostadsrätt på Bärstad Hammarö

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en rekommendation Desirée!

Magnus H

Kommentarer överflödig, Helnöjd!!

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Tusen tack Magnus. Kul att få arbeta tillsammans med er!

Jan H

Sålt lägenhet 123 kvm i Inre Hamn. Andreas är kunnig och förklarade förutsättningar och säljprocessen på ett pedagogiskt sätt. Dessutom lättillgänglig under hela processen.

Svar från Andreas Olsson

Hjärtligt tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för det fina betyget Jan! Ha en riktigt fin sommar så ses vi snart igen!

Johannes K

Sålt min 1:a, god hjälp och bra bemötande!

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Johannes för den fina rekommendationen och för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du får en riktigt trevlig sommar så ses vi snart igen!

Eva F

Vi har sålt en villa i Karlstad. Är mycket nöjda med hu vi blivit bemötta. Marika gav från början ett mycket proffsigt intryck. Lugn sansad och jordnära. Hon hade en realistisk bedömning av marknaden som stämde. Vi kan rekommendera henne henne som mäklare!

Magnus A

Vi har sålt en sommarstuga. Marika har gett ett kunnigt och säkert intryck.

Carina E

Köpt hus och sålt lägenhet. Marika är en kvinnan med båda fötterna på jorden och är därmed väldigt trevlig att "umgås" med. Dessutom glad !

Lars R

Vi köpte Väse-Solberg 215 där Marika var mäklare. Vi tycker att hon är förtroende igivande, ärlig, kunnig och allmänt professionell. Allt var bara jättebra och vi är supernöjda!

Håkan E

Jag är helt nöjd med Marika. Har svårt att se att någon kunde gjort det bättre. Jag är helnöjd med mitt nya boende.

Emma J

Köpte ett hus, blev väldigt bra bemött. Hon va trevlig och proffisionell. Jag fick förtroende för henne.

Lennart A

Sålt villa, utmärkt bemötande, på ett professionellt sätt

Tobias M

Marika kan beskrivas med tre ord: kompetent, tydlig och driven.

Östen H

Gjorde ett sakligt och förtroendeingivande intryck. En duktig mäklare

Hilda L

Vi har köpt bostadsrätt i Karlstad. Vi blev otroligt trevligt och proffsigt bemötta. Allt var sakligt och mycket trevligt genomfört Eftersom vi är mer än nöjda så är allt från vår sida helt positivt. Behöver vi mäklare igen kommer vi kontakta Oscar! MVH Hilda och Henry Ladekvist

Stefanie M

Smidig, snabb och proffsig försäljning av vår bostadsrätt. Jag ger Oscar på Länsfast mina varmaste rekommendationer!

Ximena D

Jag sålde min BR och kontakten med Oscar kändes tryggt från fösta början. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla mina funderingar. Kände mig aldrig besvärlig utan han bemötte mig på ett artigt och trevligt sätt hela tiden. Kunnig mäklare som gjorde allt för att jag skulle känna mig tillfredsställd.

Magnus A

Oscar blev tidigt involverad i försäljningen av vårt hus. Han var väldigt lyhörd och förstod vilka önskemål vi hade. Han förklarade försäljningsprocessen på ett pedagogiskt och bra sätt och detta innebar att vi kände oss väldigt trygga med honom. Vi hittade ett gemensamt mål med försäljningen som både vi och Oscar kände sig bekväma med. Sammanfattningen är att vi är helnöjda med affären. Det gick otroligt smidigt och Oscar var med som ett stöd genom hela affären. 10 av 10 :-)

Nicola O

Köpt en lägenhet och har sålt ett radhus. Bemötandet var gott. Förväntningarna uppfylldes i och med att huset blev sålt, med de ekonomiska förhoppningarna infriades ej.

Gudrun L

Köpt bostad, Andreas var med beröm godkänd, lyhörd, omtänksam, informativ allt som man kan begära

Svar från Andreas Olsson

Stort tack för rekommendationen Gudrun och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en riktigt trevlig sommar!

Daniel J

Väldigt trevlig och proffsig. Sålde min bostad på Norrstrand, 44kvm.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack Daniel för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar!

Britta F
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Kundvänlig, trevlig med ett behagligt sätt. Gav saklig information. Med andra ord: Rätt kvinna på rätt plats. Britta Forsberg

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Tusen tack för den fina rekommendationen Britta! Tar med mig dina ord och sträcker lite extra på mig. Varit mycket härligt att lära känna dig - ser fram emot att ses snart igen! Varma hälsningar Kristin Bryntesson

Martin H
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Enkelt, raka besked och med stort personligt engagemang! Kan inte vara mer nöjd!

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Hjärtligt tack Martin! Jättekul att få vara er mäklare i köpet. Stort lycka till med renoveringen - ser med spänning fram emot slutresultatet!

Agnetha J
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Bostadsrätt, bra dialog under processen

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Tack så mycket Agnetha. Roligt att få jobba med er!

Janet E

Köpte en bostadsrätt. Fick ett proffsigt och bra bemötande. Inget krångel.

Svar från Andreas Olsson

Hjärtligt tack för att du tog dig tid att svara och tack för den fina rekommendationen Janet! Sköt om er så ses vi snart igen!

Staffan B

Sålt villa i Karlstad. Mycket trevligt och serviceinriktat bemötande. Nådde inte förväntad prisnivå (utpris), men marknaden styr ju. Vet inte hur förhandlingen med kunden bedrevs konkret (vad som sades och hur), men har en känsla av att Andreas hade väldigt många bollar i luften samtidigt och kanske inte hade möjlighet att fokusera nog. Men vi är nöjda med resultatet.

Svar från Andreas Olsson

Tack Staffan för ditt omdöme och kommentar. Uppskattar verkligen att mina kunder tar sig tid att fylla i detta. Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och att ni är nöjda med resultatet! Sköt om er så ses vi snart igen.

Per-ola J

Sålde min lägenhet via Andreas på LF. Andreas var mycket trevlig och proffsig och alltid tillgänglig. Han skötte allt på ett mycket bra sätt och jag fick ett bra pris för lägenheten. Så jag är mycket nöjd.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack P-O för att den fina rekommendationen! Jag är så stolt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Det glädjer mig också att du är nöjd med resultatet av försäljningen. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen!

Daniel S

Har köpt en bostadsrätt i Inre hamn. Andreas gav ett väldigt trevligt och professionellt bemötande! Han var väldigt hjälpsam under hela processen och kontakten funkade jättebra.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Daniel! Vad kul att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig så ses vi snart igen!

Carina K

En mycket proffsig och erfaren mäklare. Redan vid första mötet kände vi förtroende för henne. Hon presenterade upplägget, från prisbild till fotografering, visningar, försäljning och kontraktsskrivning. Allt gick som smort och lägenheten var såld inom en vecka till önskat pris. Vi är mycket nöjda.

Barbro E

En mycket bra mäklare på alla vis. Trevlig kunnig bra på att informera och lätt att nå när vi ville komma i kontakt. Hon får högsta betyg.

Eva A

Mycket bra bemötande från Andreas som är trevlig och ger bra information, vilket gör att man känner sig väl bemött och omhändertagen samt trygg att man blir lotsade genom köpprocessen på ett bra sätt. Jag är mycket nöjd med min kontakt med Andreas och kan rekommendera honom som mäklare i en fastighetsaffär. Mvh Eva Artursson

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Eva för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig och hoppas du får det riktigt trevligt i påsk!

Lampros N

Duktig och proffsig mäklare!!! Stark rekommenderar

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack Lampros för det fina betyget! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen. Sköt om er så ses vi snart igen!

Jesper W

Proffsig mäklare med stort servicetänk. Mycket nöjda med vår bostadsaffär.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Jesper och Isabelle för det fina betyget! Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er! Ha det bra så länge så ses vi snart igen.

Patrik S

Mycket bra, kunnig på effektivt vis, han hörde av sej så vi fick vara med och veta hela tiden vad som hände.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Patrik för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha det bra så ses vi snart igen!

Per H

Jag tycker att Andreas var riktigt bra och mycket trevlig, och han uppfyllde min förväntan.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Per för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig så hörs vi snart igen, hälsningar Andreas.

Kristian T
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Ställer upp och gör det lilla extra. Möter väl våra förväntningar och man känner sig omhändertagen i stor affär.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Varmt tack för den fina rekommendationen Kristian! Det har varit en ära att få hjälpa er i husförsäljningen. Vi ses snart igen!

Åsa M
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Verkar kunnig och professionell. Trevligt bemötande. Återstår att se om hon lyckas hjälpa oss att sälja vår lägenhet.😀

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Stort tack Åsa! Ja, nu är det upp till bevis :D Och jag kommer göra allt i min makt för att ni ska bli supernöjda även med försäljningen!

Johan A

Mycket trevlig och lyhörd. Hittade rätt ton och funkade väldigt bra ihop med mig.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack Johan för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda! Sköt om er så ses vi snart igen, hälsningar Andreas.

Lennart T

Andreas Olsson är trevlig tillmötesgående kunnig lättsam, jag kan varmt rekommendera honom till andra.

Svar från Andreas Olsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Lennart! Jag är så stolt över att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen! Hälsningar Andreas

Bertil J

Jag är mycket nöjd med Andreas Olsson.

Svar från Andreas Olsson

Stort tack Bertil! Vad kul att ni är nöjda med vårt samarbete, det glädjer mig. Ha en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Andreas Olsson