Erin Kiruk
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 11 kunder tycker om Erin Kiruk

• Bra säljare. Respektfull. Lyssnar. Tillgänglig. (ringt upp raskt vid kontaktförsök) Transparant. Läs mer
  • Kunnig och mycket bra bemötande, gjorde det lilla extra som gör att man känner sig trygg i sin bostadsaffär. Läs mer
  • Thomas H
    Jag och min fru har köpt en 3:a på kungsholmen. Jag fick direkt från första telefonkontakt en bra känsla av Erin, som var tillmötesgående med extra visning av lägenheten med kort varsel. Uppskattade också att Erin var rak och tydlig vad gäller både hur budgivning och kontraktskrivning skulle gå till. Kontoret där vi skrev kontraktet gav en avkopplad, familjär stämning men utan att tappa i professionellt intryck. Vi kände oss trygga med att göra köpet, vilket annars kan vara något att oroa sig för då det gäller en stor affär som man gör sällan i livet. Läs mer
    2018-08-27 Erin K svarar Thomas H
    Tack för dem fina orden Thomas. Det var ett nöje att hjälpa er. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten! Mvh, Erin
  • Sålt en 3:a på Kungsholmen med hjälp av Erin. Erin utmärker särskilt genom att han höll mig uppdaterad genom hela processen. Erin lyckades få ihop en stor skara spekulanter och en snabb budgivning. Slutbudet kom från en spekulant som Erin fick att åka från Östersund för att se min lägenhet. Läs mer
    2018-08-27 Erin K svarar Kenneth M
    Tack Kenneth för de fina orden! Jag är väldigt tacksam för att jag kunde hjälpa till och jag ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Hälsningar Erin
  • Erin är påläst, förtroendeingivande och proffesionell. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Erin guidade oss igenom hela processen av att sälja vår lägenhet på ett bra sätt, med goda råd när vi var osäkra på marknaden. Han var alltid väldigt snabb på att svara både på telefon och sms. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Erin ansvarade för försäljningen av lägenheten jag och min sambo köpte i september. Vi fick ett tryggt och bra bemötande av Erin under hela processen, som utfördes väldigt proffsigt från mäklarens sida. Vi rekommenderar varmt att anlita Erin både vid försäljning och när ni ska börja kolla efter ny lägenhet! Läs mer
    2017-12-13 Erin K svarar Cecilia Eklund E
    Tack för dem fina orden Cecilia. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten! Mvh, Erin
  • Jag fick jättebra hjälp vid försäljningen av min lägenhet. Erin återkopplade ofta och gjorde min försäljning - som kanske är den största affär man gör - till något mindre nervig och jobbig. Rekommenderar honom varmt till alla som funderar på att sälja. Läs mer
  • Supernöjd med vår Mäklare Erin som vi både köpt och sålt med. Rekommenderas till alla som vill ha en mäklare som ger allt, han privatvisade lägenheten otroligt många gånger för att få bäst betalt. Hatten av! Läs mer
    2017-09-07 Erin K svarar Emma H
    Tack snälla för dessa ord Emma! Hoppas att ni trivs i ert nya hem. Hälsningar Erin
  • Jag hade en väldigt possitiv erfarenhet att ha Erin som mäklare. Han är väldigt professionell, lyhörd, informativ, och lugn. Hans nätverk hjälpte oss hitta rätt köpare snabbt och han kunde även guida oss till intressanta objekt efter försäljningen. Läs mer
    2017-08-24 Erin K svarar Marcus K
    Hej Marcus, tack för dina och ord och tankar kring mig, det uppskattas. Lycka till med flytten till er nya trevliga bostad som ni köpte! Mvh Erin

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Holst