4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Eva Lundström

• Sofia E
    Eva har hjälpt mig fler gånger att sälja . Hon är
    proffsig ,serviceinriktad
    Otroligt kunnig på det hon
    gör . Ett stort plus är att hon
    alltid får till, det där lilla extra som igen annan ser.
    Kan verkligen rekommendera hennes
    expertis som mäklare.
    2016-09-21 Eva L svarar Sofia E
    Tack för din fina referens Sofia! Hoppas vi ses snart igen. Vänligen Eva
  • Anna K
    Jag har haft förmånen att köpa min lägenhet genom Eva. Mötet med henne var så bra och det förtroende jag fick så stort att jag även gav henne i uppdrag att sälja min lägenhet. Även det uppdraget skötte hon på ett tryggt, professionellt, direkt och framför allt engagerat sätt. Jag har ett fortsatt fullt förtroende för Eva som mäklare och om jag i framtiden kommer att sälja min bostadsrätt skulle jag inte tveka utan kontakta henne direkt. En mäklare att lita på helt enkelt! Jag vill därför ge henne de allra bästa rekommendationerna. Anlitar du Eva så kommer du inte att ångra dig!
    2016-09-19 Eva L svarar Anna K
    Tack Anna! Dina ord värmer :)
    Du är så välkommen framöver också!
  • Åsa J
    Eva sålde min innerstadslägenhet med proffessionism och ett trevligt bemötande både gentemot mig som säljar och presumtiva och aktuella köpare. Eva har kontroll både på marknaden och det juridiska åtagandet.
    Hon hjälpte mig med en riktigt bra kontakt för styling, vilket definitivt höjde anblicksvärdet på lägenheten.
    Eva är pigg, glad, positiv, alltid på topp och lägger hela sin själ i sitt arbete för att jag som kund skulle bli riktigt nöjd.
    Jämfört med andra mäklaren jag kontaktade kändes Eva som den enda riktigt pålitliga och jag ger därför Eva absolut högsta betyg.
    2016-09-14 Eva L svarar Åsa J
    Tack för dina fina ord Åsa! Det vara bara roligt att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Hoppas du trivs med ditt nya boende!
  • Ergatis D
    Bra kunskap trygg försäljning
    2016-09-14 Eva L svarar Ergatis D
    Tack Mantis! Ledsen för sent svar, såg det först nu :)
  • Catarina D
    Har sålt och köpt bostäder många gånger i Stockholm. Aldrig varit med om en så engagerad och kunnig mäklare som Eva! Hon sålde min lägenhet mitt under högsommaren då jag satt i Italien på rivieran och dippa vin för rekord pris i fastigheten. Hon var där och fixade frukt, tände ljus mm flera gånger då jag var bortrest. Ingenting är problem för Eva!
    2016-09-21 Eva L svarar Catarina D
    Hej Catarina! Tack för ditt betyg! Hoppas du trivs i värmen. Du är beundransvärd som vågade ta steget.
Emma Holst
Eva Lundström