Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 4 kunder tycker om Hanna Mikiver

• 2019-02-14

Köpte lgh via Hanna och fint bemötande som köpare från början till slut. Snabb i återkoppling på både tel och sms, flexibel, påläst och supertrevlig.

Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Kilian F
    Kilian F skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-02-13

Är så himla nöjd med Hanna!
    Glad att jag valde henne till att sälja min lägenhet. Hon är snabb på att svara, och vet precis vad som krävs för att nå de man vill.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-13 hanna m svarar Kilian F
    Tusen tack för dem fina orden Kilian och tack för förtroendet!

Glad att du är nöjd!

Bästa hälsningar
  • Julia B
    Julia B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-16

Helt fantastisk! Hanna sålde min lägenhet + att jag köpte en ny, där Hanna var mäklare, på samma dag. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-01-16 hanna m svarar Julia B
    Tack för dem fina orden Julia, och tack för ditt förtroende! 🌟
  • Ida M
    Ida M skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-11-29

Hanna har ett väldigt gott bemötande, är professionell och lyhörd. Hon svarade på alla frågor som dök upp under processen och kändes väldigt engagerad. Ett stort plus är att hon är lätt att få tag i då hon svarar snabbt oavsett om det är telefon, sms eller mail. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Holst