Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Välkommen till Länsförsäkringars Fastighetsförmedling på Kungsholmen! Här bor du mycket centralt i Stockholm och kan gå till fots från centralstationen. Här hittar du charmig arkitektur och närhet till vackra Mälaren. Vår fastighetsförmedling står för sunda värderingar, nytta och långsiktighet. Vare sig du vill sälja, köpa...

231 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Louise H

Fantastisk Mäklare! Jag kan varmt rekommendera Emma till andra som ska sälja sin bostad. Hon har på ett professionellt och engagerat sätt väglett genom hela processen från start till mål. Emma är alltid tillgänglig och har en fantastisk förmåga att kommunicera tydligt till alla, hon är en mäklare som ger det där extra som verkligen gör skillnad. På 2,5 veckor från första kontakt mellan oss så genomförde Emma tillsammans med sina kollegor försäljningen av min lägenhet på Kungsholmen, jag är mer än nöjd!

Svar från Emma Holst

Tack snälla Louise, de värmer att höra. Tack till dig för förtroendet och kul att du återigen säljer med oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Lycka till framöver och hoppas vi ses igen :)

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Naemi Y

Emma gjorde min upplevelse extra bra, hon är extremt kunnig, tålmodig, informativ och sjukt bra på det hon gör. Jag kände mig trygg under hela försäljningsprocessen. Vill man ha en mäklare som inte ger sig och håller sitt ord så rekommenderar jag henne starkt. Tusen tack Emma, du är grym!

Svar från Emma Holst

Vad roligt att höra :D De tog sin lilla tid men de gäller att inte ge sig, till slut hittade vi rätt köpare för din fina lägenhet i Brf Färjan. Tack för ditt förtroende, nu ska vi bara hitta något nytt åt dig. Trevlig dag i solen!

Svante B

Trygg, kompetent och serviceinriktad mäklare som stöttade oss genom hela försäljninsprocessen. Det märks tydligt att hon har lång erfarenhet av branschen och vet vad hon sysslar med. Vi är otroligt nöjda med allt ifrån bemötande till hantering av de tekniska detaljerna och vi rekommenderar henne starkt.

Svar från Emma Holst

Tack för de fina orden Svante, uppskattas att ni var så nöjda hela vägen igen. Kul att försäljningen gick så bra med. På återseende!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Albin B

Som förstagångsköpare av lägenhet har man många frågor och funderingar. Emma fanns tillgänglig genom hela köpprocessen för att på ett mycket trevligt och sakligt sätt svara på alla våra frågor. Det kändes tryggt och stabilt att få hjälp av Emma!

Svar från Emma Holst

Tack snälla Albin, kul att höra att du som köpare var så nöjd med processen. Grattis till en jättefin lägenhet :) På återseende!

Max S

Emma är mycket professionell i sitt bemötande gentemot sina kunder kombinerat med en stark vilja av att göra en bra affär för alla parter. Vi är väldigt nöjda med vårt val av Emma som mäklare.

Svar från Emma Holst

Tack Max, de värmer att höra! Skam den som ger sig :) Vi hörs och ses!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Petra J

Emma har varit super proffsig och kunnig i hela säljproceesen. Snabb och korrekt i alla återkopplingar.

Svar från Emma Holst

Vad roligt att höra Petra, stort varmt tack!

Lars H

Kunnig och trevlig. Allt funkade perfekt!

Svar från Emma Holst

Vad härligt att höra Lars, hoppas ni ska trivas varmt nu på Inedalsgatan. Trevlig helg!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Alrun Griepenkerl A

Emma är en riktig proffs som verkligen sköter hela försäljningsprocessen smidigt. Försäljningen av vår lgh överträffade våra förväntningar och vi kan bara tacka för det.

Svar från Emma Holst

Tack snälla Alrun för din fina ord, de är jag som ska tacka för förtroende!

Peter G

Riktigt bra i nästan i allt. Tillgänglig med snabba svar och återkopplingar. Vänlig och glad. Kan marknaden. Som bostadssäljare/uppdragsgivare hade jag kanske behövt återkoppling varje dag: har någon köpare hört av sig? Vad blir ditt nästa drag som mäklare? Ibland kunde det vara tyst i 2-3 dgr och sedan kontaktar jag som säljare Emma för att efterhöra om läget. Jo, det är trögt nu, låg aktivitet bland spekulanter och det händer inte något varje dag. Men som säljare ger läget oro. En kort daglig blänkare med "inget nytt under...

Svar från Emma Holst

Tack för feedback Peter, man kan alltid bli bättre de uppskattas! I tuffa tider som vi är i nu är de ännu viktigare att återkoppla ofta uppskattar din ärlighet. Härligt att vi fick till en så lyckad försäljning med nöjda köpare, hoppas dom ska trivas lika bra som ni gjort. Hoppas vi ska kunna hitta en ny mindre bostad till er här på Kungsholmen, hör av mig vidare. Trevlig dag!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Emelie H

Emma är professionell, proaktiv och lätt att ha att göra med. Hon skötte min lägenhetsförsäljning oerhört bra och smidigt (vilket var extra tacksamt då jag bor utomlands). Rekommenderar starkt att anlita Emma!

Svar från Emma Holst

Tack själv Emelie för förtroende, alltid extra kul att få sälja ännu en i Färjan :) Vi ses!

Malin A

Emma var ett sånt stort stöd genom hela processen av mitt första lägenhetsköp. Proffsig, kunnig, transparent och bidrog med fantastisk energi som gjorde att jag kände mig i trygga händer. Sälj & köp med Emma, stanna annars hemma!

Svar från Emma Holst

Tack vad fint skrivet Malin! Skönt att höra att du känt dig trygg genom processen :) Hahaha, du är rolig Malin klart man ska köpa och sälja med mig! Vi ses för lite mätning av bostaden på söndag!

Kerstin A

Med Emmas hjälp har vår lägenhet blivit såld på bästa sätt! En process som varit stabil och självklar hela vägen igenom. Vi fick bästa information före, under och efter affären och snabba svar och återkoppling i all kontakt. Emma är professionell, rak, trygg och trevlig. Hon får vår tacksamma rekommendation utan tvekan. Tack Emma! Kerstin A

Svar från Emma Holst

Tack snälla Kerstin för de fina orden. Med ett tydligt arbetssätt kommer man i mål, värmer att höra att ni är nöjda och uppskattar servicen. Tack till er för förtroendet och ta hand om er, på återseendet!

Ida V

Fantastiskt bra! Enormt kundfokuserat. Så nöjda!!

Svar från Emma Holst

Tack Ida, det värmer att höra. Kul att få hjälpa er igen :)

Emy E

Varmt bemötande, positiv och professionell! Emma fick oss som förstagångsköpare att känna oss bekväma i processen.

Svar från Emma Holst

Kul att höra Emy, stort grattis till ett riktigt drömhem. Trevlig helg!

Kirsti L

Bemötandet var både professionellt och vänligt och överträffade mina förväntningar. Trots mycket arbete under en kort tid har allt gått smidigt och det var ett nöje att få hjälp av en mäklare som Emma. Jag köpte en lägenhet i Stockholm.

Svar från Emma Holst

Vad roligt att höra Kristi, det var ett nöje att få hjälpa dig hitta ditt nya hem.

Rickard M

Mkt nöjd. Proffsigt, erfaret, trevligt och fr.a. fick jag ett bättre pris än jag trodde.

Svar från Emma Holst

Tack Rickard, vad kul att du är nöjd med förmedlingen. Vår köpare kommer trivas så bra i sitt nya hem. Trevlig dag! VH Emma Holst

Carl-oskar M

Köpte lägenhet i Vasastan genom Erin! Han är extremt engagerad, trevlig och kunnig! Stockholms bästa mäklare?!

Andrej W

Snabb försäljningsprocess vilket passade oss utmärkt.

Kaisa-Marie Valborg Fredrika K

Vi har både köpt och sålt med Emma och vi rekommenderar henne varmt! Trevlig, professionell och mycket duktig på det hon gör. Vi är supernöjda!

Victoria Ann-Marie Sophia D

Emma så otroligt duktig och professionell mäklare. Trevlig , glad , positiv och höll en uppdaterad hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Emma som mäklare!

MIKAEL LENNART M

Genom hela processen var Emma otroligt behjälplig och gav oss bra tips och råd. Efter bara någon dag på Hemnet lyckades Emma ordna en förhandsvisning som gjorde att vår bostad såldes efter bara 6 dagar. Till ett högt slutpris, rekord i föreningen! Vi rekommenderar varmt Emma.

IDA L

Mycket trevlig och kunnig mäklare som jag starkt kan rekommendera!

Patrik Karl Erik S

fantastisk mäklare, otroligt trevlig bemötande och gjorde även en kanon försäljning, försäljningsrekord i föreningen.

SIMON L

Vi fick ett bra och professionellt bemötande av Emma!

LOUISE D

Vi valde Emma som mäklare vid försäljning av vår tvåa på Kungsholmen. Vi är supernöjda med hela processen. Emma är väldigt professionell, kunnig och serviceminded. Vi kan starkt rekommendera Emma som mäklare för en trygg och bra försäljning!

Helena N

Erin var oerhört effektiv och lyhörd. Ärlig med vilka förväntningar säljarna och han hade på lägenheten vi köpte. Han var öppen och väldigt förtroendeingivande. En skicklig mäklare som inom 1h från förhandsvisning, fört fram vårt bud och våra villkor samt lyckats stänga med säljarna. Vi är jättenöjda med Erin! Rekommenderar honom starkt!

Lars Henrik H

Emma arbetar mycket professionellt och tar stort ansvar både mot köpare och säljare. Hon har ett stort kontaktnät som underlättar vid försäljning. Jag kan definitivt rekommendera Emma som mäklare.

Joao L

Extremt professionell, kompetent, hjälpsam och framför allt alltid ärlig och transparent i hela processen, t.ex. att ställa rätt förväntningar hela tiden, istället för att sätta orealistiska mål. Enastående kundfokus och alltid tillgänglig och villig att gå en extra mil i strävan efter att hålla kunderna nöjda. En riktigt professionell. Du kan inte hitta bättre!

Malin V

Vi sålde en 4a på Elersvägen 44. Allt toppen! En mäklare som gör det lilla extra! Inget att vänta på, välj Tolgay!

Erik J

Tolgay var lyhörd och noterade vad jag ville lyfta fram med objektet samt adderade sin kunskap kring vad som "säljer". Jag upplevde honom som väldigt stark i dialogen med spekulanterna.

OSKAR A

Jag anlitade Tolgay för min försäljning av min lägenhet på Kungsholmen och även om jag inte behövde sälja min lägenhet så uppnådde han genom ihärdigt arbete det pris jag kunde släppa den för. Tolgay hade ett väldigt trevligt bemötande och var hela lösningsorienterad och positiv under hela denna resan.

DAVID W

Emma är en mycket duktig mäklare och var alltid tillgänglig för frågor. Rekommenderar henne varmt inför kommande försäljningar!

Andreas F

Väldigt engagerad och driven mäklare. Fokus på hitta rätt köpare, pris och hålla en uppdaterad. Mindre fokus på detaljer i exempelvis text i annons. Bra bilder! Prioritering korrekt att fokusera på att hitta köpare.

ALICIA C

Emma upplevs som en professionell mäklare, och att köpa sin första lägenhet via henne känns tryggt. Hon kunde svara på samtliga frågor vad gäller lägenheten. Något jag uppskattar extra mycket är att hon inte tvekade att kontakta säljaren vid frågor som endast han kunde svara på ex. hur han ställer sig till längre inflyttningstid, vilket gjorde att jag fick snabba svar. På min begäran bokade hon även in en privat visning senare samma dag, samt kunde skriva kontrakt direkt efter det. Så Emma är väldigt tillmötesgående och flexibel, vilket gör att jag som köpare upplever att allt flöt på smidigt.

Agnieszka A

Tolgay är engagerad, kunnig, realistisk och ambitiös.

Eva Marie A

Torgay Erdinc är en fantastisk människa som valt helt rätt yrke. Kompetent, lyhörd, driven, prestigelös, tillgänglig, omtänksam och engagerad. Riktigt proffsig med glimten i ögat och lätt att ha kontakt med. Mycket bra återkoppling under hela förloppet både vad gäller eventuella frågor samt löpande uppdateringar om försäljningen/visningar. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. 10 av 10!

HANNA K

Emma gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon har stor kunskap om marknaden, är vänlig, lugn och förtroendeingivande. Emma levererade även god service under visningarna som resulterade i nöjda spekulanter. Försäljningsprocessen gick smidigt och allt sköttes på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera att välja Emma som mäklare!

FRIDA H

Är mycket nöjd med Emma som min mäklare. Hon är klok, har koll på marknaden och har god intuition. En trygghet vid en stor affär.

Gustav P

Trevlig, rak, uppmärksam, seriös. Serviceminded.

Hussein A

Vi sålde en lägenhet på Kungsholmen på mindre än 2 dygn. Tolgay är väldigt skicklig och gav oss ett positivt intryck. Han överträffade våra förväntningar med sin professionella kommunikation och återkoppling. Bostaden såldes innan den öppna visningen hann äga rum och lyckades hitta en spekulant på bara några timmar efter att annonsen lagts upp på Hemnet. Jag kan starkt rekommendera Tolgay!

Elinor B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Tolgay hjälpte oss sälja vår lägenhet på mindre än dag tack vare sitt breda kontaktnät av spekulanter, oerhört skickligt!

Hussein A
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Tolgay är otroligt hjälpsam och kompetent mäklare som har hjälpt oss sälja vår bostad framgångsrikt under svåra omständigheter.

Jakob H

Driven och engagerad. Ödmjuk till att vi sålde i en skakig marknad och uppdaterade oss löpande. Vi fick känslan av att slutpriset bedömdes som det bästa möjliga enligt honom under rådande marknad.

Susanne W

Tolgay hjälpte mig på ett professionellt sätt när jag sålde min bostadsrätt I Vasastan. Med härlig energi och säkerhet lägger han in en extra växel och ger inte upp när tiderna förändrats. Jag kan varmt rekommendera Tolgay som mäklare.

Cecilia G

Mycket engagerad mäklare. Rekommenderas varmt!

EMMA P

Tolgay är en väldigt duktig mäklare. Det bästa med honom är att han alltid fanns tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Han är driven och har bra energi. Vi sålde vår lgh med tolgays hjälp och är väldigt nöjda!

Rebecca A

Tolgay sålde min lägenhet. La ner mycket tid och var alltid tillgänglig. Rekommenderas!

SANDRA H

Sålde min lägenhet med Emma efter rekommendation ifrån en vän och är mycket nöjd! Trevlig, flexibel och kunnig :) Skulle rekommendera Emma vidare!

Filip Holger Ö

Vi är mycket nöjda med Emma! Proffsigt bemötande, flexibel och vänlig. Vi sålde med många på visning och en bra budgivning.

Carl W

Det gick väldigt smidigt och till det priset som vi önskade :)