Ola Niklasson

Ola Niklasson

Ola Niklasson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Ola Niklasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-09 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.6. Ola Niklasson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar

167 omdömen om Ola Niklasson

Sedan starten hos Reco 2011
Sofie Ö

Ola har varit jättehjälpsam, engagerad och trevlig i hela processen med mitt första bostadsköp!

Svar från Ola Niklasson

Tack Sofie, jag strävar alltid att alla ska känna sig trygga när man gör sin största affär. Särskilt roligt när det är ens första bostadsköp.

Kenneth L

Ola är professionell, engagerad och lyhörd mäklare som jag varmt kan rekommendera. Han går alltid att kontakta och hjälper till när man har frågor och funderingar. Jag skulle vända mig till Ola igen nästa gång jag skall sälja min bostad.

Svar från Ola Niklasson

Tack för fina ord. Nu hoppas jag att ni får njuta av er nya bostad i några år innan det blir dags för flytt igen. Men då vill jag såklart samarbeta mer er igen.

Viktor N

Smidig och bekymmersfritt köp. Kan rekommendera Ola.

Amelie E

Gott bemötande och lätt att arbeta med. Ärlig och tillmötesgående.

Mikael Ö

Ola är saklig, trevlig och omdömesgill. Och lyhörd, för både säljares och köpares tankar. Lugn i sitt sätt och mycket kunnig om området. Det finns olika stilar, och jag hade först en tanke att välja en annan mäklare som var mer aggressiv i sin attityd. Denne lyckades dock inte med sina föresatser med en liknande lägenhet. Just det omdömesgilla och lugna, inbjudande och förtroendeskapande sätt Ola har, skapar en i mitt tycke mycket bra kemi mellan alla tre parter när affären väl ska slutas. Och jag tror att på visningarna...

Anna N

Ola gav ett förtroendeingivande intryck. Han var effektiv, men tålmodig.

Christine E

Har fått ett bra bemötande av mäklare. Bra med information och fakta om lägenhet. Mycket bra kontakt av mäklaren om allt.

Markus J

Professionell. Tillgänglig och kontaktbar. Mycket trevlig. Gedigen. Seriös. Inget flams. Kunnig. Känns tryggt.

Dan Å

Bra och trevlig mäklare! Kan rekommendera Ola.

Gustav M

Ola förmedlar affärsmässighet, vänlighet och långsiktiga relationer - så som alla mäklare borde vara.