Olof Edelsvärd

Olof Edelsvärd

Olof Edelsvärd är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Olof Edelsvärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-10 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.7. Olof Edelsvärd har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

178 omdömen om Olof Edelsvärd

Sedan starten hos Reco 2011
Sara M

Trevligt bemötande utan att vara påstridig vid visning. Tydlig och sympatisk.

Rickard K

Vi fick ett gott och proffsigt intryck.

Maria G

Kunnig, engagerad, professionell och alltid ett vänligt bemötande. Finns ingen som kan området Sickla så bra som han.

Svar från Olof Edelsvärd

Tack så mycket. Sickla kan man utan och innan :)

Anny-kristin K

Vi är nöjda med hanteringen av vår lägenhetsförsäljning. Olof gör ett bra jobb och arbetar mkt professionellt. Vi skulle helt klart rekommendera honom vidare.

Svar från Olof Edelsvärd

Stort tack. Jätteroligt att ni är nöjda. Ha en fortsatt härlig helg!

Ann-christin S

Väldigt kunnig och påläst om både objektet och området. Dessutom mycket trevlig, positiv och tillmötesgående!

Svar från Olof Edelsvärd

Vad rolig läsning. Kul att du uppskattar mitt arbete :)

Emad B

Grymt och professionellt bemötande!

Svar från Olof Edelsvärd

Tackar gubben, skönt att det löste sig inför tillträdet också.

Amanda B

Bra bemötande, kunnig, snabb på att ge svar, Personlig och väldigt trevlig

Svar från Olof Edelsvärd

Tack Amanda :) Vad roligt att du är nöjd. Du får gärna rekommendera mig vidare.

Jenny H

Olof är en mäklare som med sitt lugn inger förtroende, vilket är av stor vikt för att känna trygghet när man ska ta stora beslut såsom en bostadsaffär.

Tomas B

Trevlig och seriös! Vi har haft ett utmärkt samarbete och Olof uppfyller alla våra önskningar om hur en mäklare ska vara. Allt har fungerat bra hittills och vi hoppas det fortsätter så.

Svar från Olof Edelsvärd

Tack Tomas, det ska nog gå fortsatt bra med er försäljning också ?

Lars K

Olof gav mig inte bara ett mycket vänligt bemötande - han var också väldigt professionell/kunnig och hjälpsam med diverse frågor. Det är en person som man kan lita på helt enkelt.

Svar från Olof Edelsvärd

Tack Lars, uppskattar att du skrev några rader om vad du tyckte.