Fredrik Jöngren

Fredrik Jöngren

Fredrik Jöngren är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Fredrik Jöngren har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Fredrik Jöngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Jöngren har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

186 omdömen om Fredrik Jöngren

Sedan starten hos Reco 2014
Anita H

Sålt vårt fritidshus sommaren 2019.Det är inte ofta man har turen att stöta på någon som Fredrik.Vet att köparen är lika nöjda som vi är.Fredrik är oerhört pålitlig och ytterst noggrann,inget lämnades åt slumpen.Det har både köparen och vi nytta av idag.Vi säljare kände oss respekterade och sedda.Även när Fredrik var på semester så svarade han på våra frågor inom ytterst rimlig tid.Så absolut skulle vi sälja genom Fredrik igen och absolut skulle vi känna fullständig trygghet att köpa en fastighet av honom.Så av 10 möjliga poäng ger vi honom full pott.10 poäng.Anita och Arvid

Helene S

Vi hade ganska liten erfarenhet av mäklare generellt. När vi skulle sälja sommarstugan, tänkte vi från början att vi skulle jämföra tre, fyra mäklare innan vi bestämde oss för en. Så blev det inte alls! När vi träffade Fredrik första gången, kändes det SÅÅ bra, så varför ödsla tid på att jämföra? Det sa helt enkelt KLICK! Och känslan höll i sig hela vägen!! Så påläst, så noggrann, så pålitlig, så lyhörd och dessutom ödmjuk. Det hade inte kunnat bli bättre!! Tack ännu en gång Fredrik!!

Tony W

Fantastisk mäklare! Så hjälpsam och alltid tillgänglig

Christoffer T

Har bara bra saker att säga om Fredrik som hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Roslagen till rekordpris! Han är engagerad, supertrevlig och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar. /Christoffer & Andrea

Malin C

Fredrik skötte försäljningen av vårat hus, vi är väldigt nöjda med allt! Alltid tillgänglig, svarar snabbt på mail och telefon. Trevligt och proffsigt bemötande! Kan varmt rekommendera Fredrik!

Johanna S

Vi sålde vårt hus med Fredrik som mäklare. Han är oerhört noggrann, påläst om objektet och en skicklig säljare. Vi är mycket nöjda med Fredriks insats och rekommenderar honom varmt till alla som går i säljetankar! /Robert och Johanna

Per H

Fredrik Jöngren hjälpte oss med försäljningen av vår fastighet. Fantastiskt bra service och har alltid konkreta svar på frågor och funderingar som hjälpte oss navigera rätt hela vägen till försäljningen var klar. Vi har även fått mycket värdefull hjälp efter försäljningen med att förbereda siffror för deklarationen. Stort tack till Fredrik!

Lars-Göran M

Vi har köpt en villa i Norrtälje. Allting fungerade perfekt och vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren. Alla förväntningar vi hade före köpet infriades.

Patrik R

Vi kände att vi fick svar och hjälp med allt då vi sålde våran fastighet. Vi kände oss trygga hela vägen.

Mia C

Vi mötte Fredrik på en husvisning, han stod i dörren och tog emot alla spekulanter, samtidigt som han var väl påläst om objektet och kunde svara på många frågor. Han gav oss ett väldigt professionellt intryck och därför var han ett självklart val av mäklare när vi sedan ville sälja vårt hus. Fredrik var alltid tillgänglig vid frågor och informerade oss kontinuerligt under hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick fort och innan visning var vårt hus sålt. Vi rekommenderar att anlita Fredrik som mäklare vid försäljning av bostad.