Maja Stolpe
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa och lära känna, gamla, befintliga och nya Österåkersbor. Att få skapa en relation som bygger på ett ömsesidigt förtroende är något som ligger mig varmt om hjärtat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag lätt att samarbeta med och ger raka, tydliga och ärliga svar. Något som speglar mig är att jag alltid ser det möjliga i det omöjliga och jag är framförallt positivt. Jag kommer att vara engagerad i just din bostadsaffär till 100 % och gå in helhjärtat i det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Varje år tar jag mig tiden att skriva personliga julkort för hand till alla mina kunder – så bli inte förvånad om det dimper ner ett julkort i just din brevlåda.
Storängsvägen 11B
184 31 Åkersberga — Visa karta

Vad tror Maja att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Maja Stolpe

• Yunxiang  L
    Tack vare Maja har vår lägenhet sålts snabbt. Hon är passionerad om arbete och är en ansvarig mäklare. Läs mer
  • Mia R
    Maja har varit lyhörd proffsig trevlig och skött försäljningen utmärkt kan varmt rekommendera Maja Läs mer
    2018-06-04 Maja S svarar Mia R
    Tack för dina ord Mia, värmer gott i hjärtat. Ha en härlig sommar så ses vi till hösten!
  • Mattias Ö
    Vi har haft Maja till hjälp att sälja vår lägenhet.
    Är otroligt imponerad av henne. Den energin och positiva inställningen som Maja besitter. Det tillsammans med en hög kompetens och en väldigt tydlighet på vad som händer, vad som gäller mm gjorde att hela processen att sälja lägenheten var en fröjd. Läs mer
    2018-06-04 Maja S svarar Mattias Ö
    Mattias, nöjet har helt legat på min sida att få hjälpa er i försäljningen. Blir otroligt glad för dina ord! Hoppas att flytten till nya bostaden har gått bra såhär långt. Vi ses på tillträdet om några veckor!
  • Terese I
    Vi har haft Maja både som köpare och säljare. Upplever henne som tydlig, kommunikativ och duktig. Hon är mån om det ska bli rätt för både säljare och köpare, är ärlig och kör inte ”säljsnack” för att få till det. Vi är mycket nöjda med samarbetet åt båda håll (speciellt nu när marknaden är svår) Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-05 Maja S svarar Terese I
    Hej Terese! Tack för din rekommendation, det värmer i vinterkylan. Ha det så gott så ses vi på tillträdet om några veckor :)
  • Tom
    Maja är oseriös och allmänt ointresserad att vilja hjälpa en om det inte leder direkt till en försäljning. ifrågasätter en bara för att man vill ha lite betänketid och drar sedan ut på tider som att göra något som enkelt som en värdering som tar knappt fem minuter att fylla i och skriva ut och sen mejla den. Man skyller på "mycket att göra" vilket känns som svag ursäkt för inte behöva göra saker på en gång samt säger en sak för att sedan skylla på något annat och kan inte stå för det sen. Inte en person som jag rekommenderar då finns klart bättre mäklare i Österåker att jobba med. Läs mer
    2018-02-20 Maja S svarar Tom
    Hej Tom. Stort tack för din reco. Det är recos som dessa som gör att jag ständigt utvecklas och blir bättre i mitt yrke vilket gör mitt jobb fantastiskt roligt. Skylla på mycket att göra är väl inte något jag direkt känner igen men jag tar helt klart med mig av att jag kan vara tydligare mot mina kunder om alla tror att detta är något jag gör på 5 minuter så fort jag kommer tillbaka till kontoret. Tråkigt att du inte vill rekommendera mig vidare. Håller helt med dig om att det finns jäkla många bra mäklare här ute vilket är riktigt kul då man hela tiden måste jobba för att hålla en hög lägsta nivå.
    Önskar dig stort lycka till med en eventuell försäljning i framtiden.
    2018-02-20 Tom svarar Maja S
    Hej Maja
    Ingen orsak jag är bara helt ärlig vilket du uppenbarliga klarar av vara, att du utvecklas tror jag vad jag vill om men du har mycket att jobba på vad det gäller din utveckling och kund approach. Det är ändå märkligt att det ska behöva ta fem dagar att få en värdering då mina tidigare erfarenheter från mera professionella mäklare här i Åkersberga levererar dom den samma dag alt dagen efter om vi träffas väldigt sent på dagen men vad vet jag? men som jag sa så har jag två kamrater som dessutom är mäklare vilket dom säger att fylla i en värdering är inte raketforskning eller tidskrävande.
    Och om du inte minns att du skulle ha så mycket att göra så sa du det efter att du sa att räntan skulle gå upp och priserna skulle gå ner om du minns det i samtalet men varför stå för det?
    Önskar dig också lycka till då det lätt sprids hur man sköter sig i branschen.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Veronica G
    Vi tycker att Maja Stolpe är en kompetent mäklare. Lätt att samarbeta med och alltid lika trevlig. Läs mer
    2018-02-05 Maja S svarar Veronica G
    Stort tack för dina fina ord Veronica! Har varit ett nöje att få samarbeta med er.
  • Linnéa P
    Maja Stolpe har varit jättetrevlig att ha att göra med. Alltid glad och positiv Läs mer
    2018-02-05 Maja S svarar Linnéa P
    Tack så mycket Linnea! Önskar dig och Ragnar stort lycka till med flytten.
    Maja S, Linnéa P gillar detta
  • Melika  G
    Maja var jättetrevlig, vänlig, lätt att sammarbeta med och tydlig. Jag rekommenderar henne väldigt mycket. Läs mer
    2018-02-02 Maja S svarar Melika G
    Tusen tack för dina fina ord Melika! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
Kalle Ahlberk
Tobias Claesson