Maja Stolpe
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa och lära känna, gamla, befintliga och nya Österåkersbor. Att få skapa en relation som bygger på ett ömsesidigt förtroende är något som ligger mig varmt om hjärtat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag lätt att samarbeta med och ger raka, tydliga och ärliga svar. Något som speglar mig är att jag alltid ser det möjliga i det omöjliga och jag är framförallt positivt. Jag kommer att vara engagerad i just din bostadsaffär till 100 % och gå in helhjärtat i det jag gör.

Vad vet vi inte om dig?
Varje år tar jag mig tiden att skriva personliga julkort för hand till alla mina kunder – så bli inte förvånad om det dimper ner ett julkort i just din brevlåda. Läs mer

Läs vad 14 Läs vad Maja Stolpe

• 2019-04-18

Jättebra att samarbeta inför vår försäljning av bostadsrätten, öppen för förslag och ideer Kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2019-04-26 Maja S svarar Kersti Elisabeth D
    Stort tack för era fina ord! Har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och syns :)
  • 2019-02-23

Tack vare Majas förslag om att lägga in vår bostad som ett försprång kunde vi både sälja vår gamla och köpa ny bostad samma kväll. Vi upplever Maja som framåt och förtroendeingivande. Genom Maja kunde vi göra en riktigt god bostads affär.
    Vi rekommenderar Maja som en mycket bra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2019-01-24

Jag är väldigt nöjd med Majas hjälp! Proffsig, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera Maja som mäklare. Läs mer
  • Maria H skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-11-06

Jag är mycket nöjd med Majas arbete. Hon har dels innan vi skrev kontrakt på att just hon skulle få sälja min lägenhet, under lång tid, hållt mig väl uppdatera om marknadens utveckling och tipsat om objekt som kan vara intressanta för mig.
    Jag letade länge (3,5 år) innan jag nu hittade det boende som passade mig.
    Från avtalsskrivning med Maja har hon jobbat stenhårt med att så snabbt som möjligt få ut lägenheten till försäljning och haft så många visningar som behövts. Hon har alltid svarat på ens frågor. Hon är enligt mig lätt att få tag på då hon alltid återkommer om man försökt nå henne.
    Jag rekomenderar Maja varmt. Läs mer
    2018-11-29 Maja S svarar Maria H
    Stort tack för din fina reco Maria! Det var kul att höra att du trivs så bra i din nya bostad när vi talades vid sist. Ha en fortsatt fin höst så hörs och syns vi på stan!
  • Teresia B
    Teresia B skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-10-21

Otroligt välkomnande och serviceminded i allt. Lätt att nå och svarar snabbt på frågor. Vi har känt oss trygga som säljare. Dessutom lyckades hon snabbare än förväntat få vår bostad såld och till ett bra pris. Läs mer
    2018-11-06 Maja S svarar Teresia B
    Teresia och Micke, vilken fin reco! Tusen tack för att jag fick er förtroende att förmedla ert radhus. Vi ses på tillträdet om en månad.
  • Therese E skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-09-25

Vi är jättenöjda.Maja är trevlig och service minded med ett öga för detaljer. Läs mer
    2018-10-17 Maja S svarar Therese E
    Stort tack för era fina ord! Vi hörs och ses i framtiden.
    Maja S gillar detta
  • Yunxiang L skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-06-18

Tack vare Maja har vår lägenhet sålts snabbt. Hon är passionerad om arbete och är en ansvarig mäklare. Läs mer
    2018-10-17 Maja S svarar Yunxiang L
    Tack för dina fina ord. Var ett nöje att få sälja er lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Mia R
    Mia R skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-06-01

Maja har varit lyhörd proffsig trevlig och skött försäljningen utmärkt kan varmt rekommendera Maja Läs mer
    2018-06-04 Maja S svarar Mia R
    Tack för dina ord Mia, värmer gott i hjärtat. Ha en härlig sommar så ses vi till hösten!
    Maja S gillar detta
  • Mattias Ö skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-04-12

Vi har haft Maja till hjälp att sälja vår lägenhet.
    Är otroligt imponerad av henne. Den energin och positiva inställningen som Maja besitter. Det tillsammans med en hög kompetens och en väldigt tydlighet på vad som händer, vad som gäller mm gjorde att hela processen att sälja lägenheten var en fröjd. Läs mer
    2018-06-04 Maja S svarar Mattias Ö
    Mattias, nöjet har helt legat på min sida att få hjälpa er i försäljningen. Blir otroligt glad för dina ord! Hoppas att flytten till nya bostaden har gått bra såhär långt. Vi ses på tillträdet om några veckor!
    Maja S gillar detta
  • Terese I skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

2018-03-02

Vi har haft Maja både som köpare och säljare. Upplever henne som tydlig, kommunikativ och duktig. Hon är mån om det ska bli rätt för både säljare och köpare, är ärlig och kör inte ”säljsnack” för att få till det. Vi är mycket nöjda med samarbetet åt båda håll (speciellt nu när marknaden är svår) Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-05 Maja S svarar Terese I
    Hej Terese! Tack för din rekommendation, det värmer i vinterkylan. Ha det så gott så ses vi på tillträdet om några veckor :)

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Maja Stolpe