en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Storängsvägen 11B, 184 31 Åkersberga — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Michael Bäckström

• Emil
    Emil skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    När andra mäklare ger upp fortsätter Michael rakt in i mål. Om ni vill maximera ert försäljningspris kan jag starkt rekommendera Michael till er bostadsförsäljning. Låt honom bara köra sitt race och var tillmötesgående i hans strategier och jag garanterar dig en lyckad försäljning. Ett slag ska även slås för hans kollega Pege Abrahamsson som kompletterar Michaels enorma drivkraft på ett oerhört bra sätt. Varma rekommendationer+++++.
  • Stephan K
    Stephan K skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Trots en tuff marknad och vikande bostadspriser med få spekulanter lyckades vår mäklare, Michael Bäckström på Länsförsäkringar, med sitt uppdrag att få ut ett mycket bra pris för vår lägenhet. Hans agerande var seriöst och han gav oss säljare bra stöd i försäljningsprocessen varför vi gärna rekommenderar honom för liknande uppdrag.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi är 100% nöjda.
    Försäljningen gick snabbt och vi fick bättre betalt än vi trodde. Detta berodde mycket på Michaels engagemang och arbete som drev intresse för fastigheten. Michael var under hela processen tillgänglig och höll oss väl informerade.

Vi skulle absolut använda honom igen.
  • Jori T
    Jori T skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Bemötandet vi fick av Michael Bäckström var av det allra bästa laget. Vi hade Michael Bäckström som vår mäklare vid försäljing av vår villa på Murkelvägen i Åkersberga. Michael Bäckström gjorde en suverän objektbeskrivning. Michael Bäckström har en bred kundkrets varvid det kom många på visningen. Michael Bäckström KAN verkligen trolla.
  • Nina N
    Nina N skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Hej!
    Jag och mina två systrar hade Michael Bäckström på Länsförsäkringar som mäklare när vi gjorde ett bostadssälj i december 2013.
    Michael kontaktade oss i och med att vi ville ha en kostnadsvärdering på bostaden och vi fick direkt en mycket bra kontakt.
    Genom hela affären så fick vi ett mycket bra stöd och hade en bra kontakt med mäklaren och kände snabbt en stark tillit till mäklaren och länsförsäkringar.
    Även fast vi från start hade höga förväntningar på bostadsaffären så överträffades dessa av ett slutpris som vi var mer än nöjda med, ett gott bemötande och en process som gick snabbt och smidigt.
    Under kontraktsskrivningen var det ordning och reda och vi kunde slappna av, då vi kände oss väl informerade och därmed väldigt trygga.
    Vi har inget att säga mer än att vi är väldigt nöjda och starkt kan rekommendera länsförsäkringar.

Med vänlig hälsning,

Nina, Sanna och Sara Nilsson.
  • Martina N
    Martina N skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi fick ett mycket gott bemötande av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Åkersberga. Mäklaren Michael Bäckström tog sig tid att sätta sig in i vår situation och erbjuda den bästa strategin för att vi skulle få vårt hus sålt snabbt till ett högt pris. Han jobbade verkligen hårt för att uppnå bästa resultat och sålde sedan vårt hus för betydligt mer än vad vi någonsin kunde drömma om. Vi är mycket nöjda rekommenderar Michael till alla vi känner.
  • Ann G
    Ann G skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vid försäljning av vår villa våren 2013 fick vi mycket bra och professionell hjälp av Michael Bäckström vid Länsförsäkringar Åkersberga. All från den första kontakten tills affären var avklarad genomfördes på ett för oss tryggt och ödmjukt sätt och vi kan varmt rekommendera Michael och Länsförsäkringar till andra som behöver en bra, trevlig och professionell mäklare!
  • Johan H
    Johan H skrev om Michael Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Österåkers stjärnmäklare, i en klass för sig!. Fastighetsmäklare Michael Bäckström omtänksam, kunnig och pådrivande. Gav mig och min familj bästa tänkbara service och högsta möjliga försäljningspris. Kontakta Michael nästa gång du ska sälja.
    Johan Hallström
  • Christoffer C
    Mikael Bäckström tog sig an att sälja vår fastighet och överträffade våra förväntningar gällande försäljningspriset med råge. Han hjälpte oss samtidigt att knyta ihop affären med köpet av den tomt som vi var intresserade av på ett mycket bra sätt. Vi är supernöjda med engagemanget från början till slut.
  • John Erik J
    Mycket bra, trevlig och samvetsgrann mäklare. Gjorde att vår försäljning av fastighet kändes både säker och trevlig.
Kalle Ahlberk
Paula Bornsäter