Tobias Claesson
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett renodlat säljyrke där man får hjälpa människor i deras livs största affärer. Du kan hela tiden utvecklas och bli bättre och är aldrig helt fullärd. Det är fantastiskt att jobba på en plats där det hela tiden sker nya saker och du ställs inför nya utmaningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Närvarande, tillgänglig och extremt involverad i varje liten detalj i affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj och mina vänner, tränar och tar mig gärna en golfrunda när tillfälle ges.
Storängsvägen 11B
184 31 Åkersberga — Visa karta

Vad tror Tobias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Tobias Claesson

• Christina W
    Jag är jättenöjd med Tobias Claessons arbete med försäljningen. Tobias var lugn och sansad och tog sig tid att lyssna. Lätt att få kontakt med under hela processen via sms och mail. Tobias kom med kreativa lösningar och genomförde hela processen på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Tack, för ett fint samarbete Tobias! Jag kan varmt rekommendera dig till mina vänner. Christina Wåhlberg Läs mer
    2018-08-20 Tobias C svarar Christina W
    Hej Christina och stort tack för dina fina ord :) Det var en match men vi tog oss igenom och jag är jätteglad för din skull och att jag kunde få slutföra affären så ni alla blev nöjda.
  • Linda S
    Ett otroligt varmt och proffesionellt bemötande från början till slut. En snabb smidig försäljning som vi kände oss otroligt nöjda med med en trygghetskänsla hela vägen. Skulle absolut anlita Tobias igen och rekommenderar honom starkt för den som vill ha en personlig och proffsig försäljning. Läs mer
  • Liselott E
    Tobias har varit en klippa genom hela min försäljningsprocess och jag kan varmt rekommendera honom! Lugn, trygg och stabil. Han har varit genomgående tillgänglig och också kreativ när vi har dykt på överraskningar. Att affären gick i lås på ett smidigt sätt är resultatet av Tobias noggranna, tålmodiga och systematiska sätt att jobba. Jag kommer att prata mig varm för Tobias bland vänner och bekanta som vill köpa eller sälja bostad! Dessutom är han väldigt trevlig som person! Tack för fint samarbete Tobias! Läs mer
    2018-04-10 Tobias C svarar Liselott E
    Stort tack för dina fina ord :) Det har varit jättekul att få jobba med ditt hus och att till slut äntligen få det sålt. Vi ses snar igen.
  • hampus w
    Jag rekommenderar Tobias starkt. Han har ett smart och smidigt sätt att jobba på för att göra försäljningen av bostaden så smidig som möjligt. Han ställer alltid upp vid både försäljning och även hjälp vid köp av bostad. Tobias är en väldigt lugn och jordnära person som inte är lika uppstressad som många mäklare kan vara. Han tar sig alltid tid för den kund han har och gör ett utförligt arbete. Vi kommer definitivt använda han i framtida försäljningar. Läs mer
  • Björn E
    Vi rekommenderar å det varmaste Tobias Claesson som mäklare. Han har på ett professionellt och ansvarsfullt sätt hanterat försäljningen av vår fastighet. En förtroendeingivande dialog och ett gott samarbete, gav i slutändan ett bra resultat. Läs mer
  • Tobias N
    På alla sätt smidigt, tryggt och proffsigt genom hela säljprocessen. Alltid tillgänglig för frågor och funderingar.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marie-Louise F
    Är supernöjd med jobbet Tobias Claesson gjort i samband med min försäljning. Svarar alltid snabbt på alla frågor både via mail och sms. Man känner att han verkligen anstränger sig och jobbar hårt för att sälja och att göra det bästa möjliga för att alla ska vara nöjda. Han lyssnar på vad man har att säga och förklarar tydligt om det är något man inte förstår/är osäker på. Rekomenderar verkligen Tobias! Läs mer
  • Calle N
    Vi är jättenöjda med Tobias. Han har varit en trygg hand från start till mål. Alltid tillgänglig och snabb att svara på våra frågor. Kändes väldigt bra med en mäklare som är med i varje steg och visar att han lägger stort värde i det han gör och för oss som säljare. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Znar H
    Är extremt glad över att jag valde Tobias som mäklare. Otroligt bra service på alla vis. Fanns absolut ingenting som han hade kunnat göra bättre. Rekommenderar honom starkt!😊 Läs mer
    2017-05-30 Tobias C svarar Znar H
    Stort tack för den fina utvärderingen och stort tack för att du låtit mig hjälpa dig i denna stora affär. Lycka till med allt nu! MVH/ Tobias Claesson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
Kalle Ahlberk
Tobias Claesson