4 rekommendationer

Tobias Claesson
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Storängsvägen 11B
184 31 Åkersberga — Visa karta

Vad tror Tobias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Tobias Claesson

• Tobias N
    På alla sätt smidigt, tryggt och proffsigt genom hela säljprocessen. Alltid tillgänglig för frågor och funderingar.
    Rekommenderas varmt.
  • Marie-Louise F
    Är supernöjd med jobbet Tobias Claesson gjort i samband med min försäljning. Svarar alltid snabbt på alla frågor både via mail och sms. Man känner att han verkligen anstränger sig och jobbar hårt för att sälja och att göra det bästa möjliga för att alla ska vara nöjda. Han lyssnar på vad man har att säga och förklarar tydligt om det är något man inte förstår/är osäker på. Rekomenderar verkligen Tobias!
  • Calle N
    Vi är jättenöjda med Tobias. Han har varit en trygg hand från start till mål. Alltid tillgänglig och snabb att svara på våra frågor. Kändes väldigt bra med en mäklare som är med i varje steg och visar att han lägger stort värde i det han gör och för oss som säljare. Tack för all hjälp!
  • Znar H
    Är extremt glad över att jag valde Tobias som mäklare. Otroligt bra service på alla vis. Fanns absolut ingenting som han hade kunnat göra bättre. Rekommenderar honom starkt!😊
    2017-05-30 Tobias C svarar Znar H
    Stort tack för den fina utvärderingen och stort tack för att du låtit mig hjälpa dig i denna stora affär. Lycka till med allt nu! MVH/ Tobias Claesson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
Kalle Ahlberk
Tobias Claesson