Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje

Järnagatan 7, 151 71 Södertälje — Visa karta

Här i Södertälje hittar du tusenårig historia, närheten till vackra sjöar och goda kommunikationer in till Stockholms stad. Här bor du lugnt och fint med massor av boendemöjligheter.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling kan Södertäljeområdet mycket bra. Vi har god kontakt med både köpare och säljare här i trakten och levererar alltid en helhetslösning på din bostadsaffär. Ring, mejla eller kom in till oss på Järnagatan 1 så pratar vi om hur vi ska hjälpa dig till en riktigt bra bostadsaffär.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 77 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje

• Kjell-åke K
    Kjell-åke K skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi upplever Babil Yilmas som mycket engagerad o trevlig. Han hade svar på alla våra (ibland dumma) frågor! Han hjälpte oss på ett mycket professionellt sätt! Vi känner oss mycket nöjda!
  • Johan D
    Johan D skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande. Lätt att ha att göra med.

återkopplar bra.
  • Rickard G
    Rickard G skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket tydlig och tillmötesgående attityd. Vi kända oss trygga hela vägen, samt fick ett fint avslut.
  • Fade G
    Fade G skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt trevlig och hjälpsam person som brinner för sitt yrke
  • Noor A
    Noor A skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket professionell och pålitlig mäklare med stor erfarenhet. Babil är tydlig och noggrann vilket underlättade köp- som säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Babil
    2017-05-25 Babi Y svarar Noor A
    Tack för det fina omdömet Noor :-)
    Det uppskattas!
  • Isaac A
    Isaac A skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Det var fantastisk med mäklare . ( bemötande o. förklaringar ) .
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Det är första köpet och första lägenheten för mig och pojkvännen. Och jag kan inte annat än att säga att Babil är fantastisk som mäklare och stöd! Med honom finns inga problem och känns tryggt att ha han i ryggen hela vägen.
    Han är vår givna mäklare i framtiden också!
  • Idvar B
    Idvar B skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Supernöjda och framförallt kände vi oss jättetrygga i affären! Kan bara rekommendera Babil varmt som mäklare.. Tack för allt!
    2017-03-29 Babi Y svarar Idvar B
    Tack för omdömet, och grattis ännu en gång till huset :-)
  • Helené S
    Helené S skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Caroline var mycket professionell, kunnig och kommunikativ.
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Caroline har varit rak och kompetent. Väldigt glad och positiv.
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Enkel att ha och göra med, trevlig, professionell
  • Hannibal H
    Hannibal H skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Caroline Bilan, var en bra mäklare, hon hjälpte med allt, innan köpet blev av och efter att köpet blev klar, så kollade hon hur det var och hur det går.
  • Ninos P
    Ninos P skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag var/är jättenöjd med Babil.

Ninos
  • Lena A
    Lena A skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Helt otroligt duktig ,fint bemötande och mkt ödmjukhet.Strålande,känns tryggt ha Babil som mäklare,all enkelhet och omtanke om mig som kund.Mvh Lena
  • Philip H
    Philip H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil upplevdes som en väldigt professionell och trevlig mäklare.
  • Besa U
    Besa U skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig-ett välbemötande, tydlig, tillgänlig.

Dock saknades en tydlig info om våra möten i samband med kontaktskrivning samt nyckelutdelningen. Eftersom att det första gången som jag blir "ägera" till en bostadsrätt och hela denna process är så pass ny, hade jag önskat mig en tydligare info om varje möte dvs vilka deltar, varför, hur långt tid kommer detta att ta, vad bör jag tänka på innan mötet...
  • Charlotta T
    Charlotta T skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej, jag har enbart positiva erfarenheter av Babil. Han är engagerad, kunnig, trevlig och - mycket viktigt - nåbar /tillgänglig. Jag har fått idéer och förslag och samtidigt känt mig lyssnad på. Allt har gått smidigt, inget har varit svårt. Jag vill verkligen rekommendera Babil.
  • Moa G
    Moa G skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil hjälpte mig om min pojkvän med vårt första bostadsköp.
    Han var väldigt tydlig och noga med att vi var med på vad som hände hela tiden.
    Inga frågor var dumma och vi kände oss delaktiga under hela processen.
    Babi gjorde även allt för att vi skulle få tillgång till vår bostad tidigare. Vilket vi fick.
    Om/när vi ska sälja vår bostad och köpa en ny kommer vi försöka få kontakt med Babil igen.
  • Nina M
    Nina M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vänligt bemötande,kunnig. Infriade mina förväntningar
  • Jannicke H
    Jannicke H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil er en meget vennlig og kompetent megler, som kan svare paa diverse spörsmaal. Vil absoulutt anbefale at man gir oppdrag til ham.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Snäll och glad! Känns som att hon är rätt för sitt jobb.
  • Inger H
    Inger H skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag rekommenderar verkligen Peter
    Alla situationer är olika, erfarenhet och kunnande visar sig först när problem uppstår.
    Jag är glad att det var Peter jag träffade i en för mig jobbig situation.

Peter är en trevlig person, som ingav förtroende redan vid första mötet.
    Ett förtroende han till 100% levde upp till.

Peters lugna raka sätt och förmåga att se lösningar på det arbete han åtar sig ger
    den trygghetskänsla som behövs.
    Han presenterar möjligheter, informerar och utvecklar kreativa lösningar på det objekt han jobbar med.
    Han jobbar målmedvetet och ansvarsfullt, lämnar inget åt slumpen.

Tack för ett jättebra jobb Peter
  • Sleyman E
    Sleyman E skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Rekommenderar Caroline Bilan starkt som mäklare. Alltid tillgänglig och hjälpsam med alla frågor som uppstår vid köp av bostad. Väldigt trevlig och professionell. Super nöjd med henne som min mäklare.
  • Alessandra B
    Alessandra B skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är jättenöjda med min mäklare då Caroline har varit väldigt informativ om saker och ting som hände både före och efter köpet!
  • Ellinore G
    Ellinore G skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Rekommenderar starkt Caroline som mäklare
  • Martina S
    Martina S skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt proffsig och engagerad!
  • Paul A
    Paul A skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra. Servicen var riktig, ärlig och snabb.
  • Ghali D
    Ghali D skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil gör det där lilla extra och är alltid tillgänglig! Känns tryggt att arbeta med honom och god eftersmak! TACK!
  • Jan B
    Jan B skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Arbetsam, målmedveten, seriös och mycket trevlig.
  • Åke  K
    Åke K skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra information och bra bemötande.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt snabbt,trevlig,proffsig,sak kunnig,och lugn.Är mer än nöjd.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabbt och proffsigt bemötande. Saklig och lugn.
  • Solveig M
    Solveig M skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Peter som tog hand om allt vid min försäljning av sommarstugan var till 100 procent.
    Han gav ett tryggt förtroendeingivande och kunnighet redan vid första mötet.
    Han tog snabbt och effektivt hand om försäljningen. Kontaktade mig med löpande
    händelserapporter under hela processen samt förklarade allt väldigt väl.
    Så vill Du ha en bra mäklare kan jag verkligen varmt rekommendera Peter.
  • Lars E
    Lars E skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi kan varmt rekommendera Peter, som "tog hand om allt". Snabbt och effektivt klarade av försäljningen av vårt fritidshus. Under hela processen hade vi en bra dialog med Peter och vi fick löpande lägesrapporter, så vi visste vad som hände.
  • Jamal W
    Jamal W skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Peter var redan vid den fria värderingen en mäklare av rang. Han var lugn men samtidigt inte seg utan helt enkelt essensen av professionalism. Han förstod direkt vilken typ av försäljning jag ville ha och kunde ta snabba beslut som helt var enligt min agenda. Han har en otrolig förmåga att läsa av en och ge dig en kundupplevelse som passar just dig. Vill du ha en mäklare som vet vad han håller på med så rekommenderar jag Peter.
  • Björn H
    Björn H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett väldigt proffsigt bemötande,saklig och lugn.Babil har förmågan att lyssna och komma med råd och synpunkter som jag uppskattar.jag upplever att han satte mig i centrum och gjorde allt som en bra mäklare ska göra.informationen var bra jag kände att vi var med i hela tiden.Jag kommer att rekommendera Babil till mina bekanta.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket korrekt och professionellt bemötande, samtidigt som det han skapade en avspänd och förtroendeingivande atmosfär vid våra möten.
    Om jag i framtiden gör ytterligare en bostadsaffär ska jag absolut ha honom som min mäklare.
    2016-09-22 Babi Y svarar Jonas L
    Tack för det fina omdömet Jonas! :-)
  • Krister I
    Krister I skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande. Engagerad. God återkoppling.
  • Björn F
    Björn F skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil personifierar den typ av mäklare man helst vill möte när man , som i mitt fall, lite hastigt hittat en lägenhet som man "bara vill ha": lyhörd, snabb i vändningarna, korrekt och förtroendeingivande. Dessutom med, inte så lite, "glimten i ögat" - sån´t gillar jag!

Björn Fougner (byter snart "hipsterträsket" Nytorget mot härliga Södertälje)
    2016-06-28 Babi Y svarar Björn F
    Tack för det fina omdömet!
    Och grattis ännu en gång, det är verkligen en superfin lägenhet :)
  • Maria C
    Maria C skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig och engagerad. Fick det som i början verkade smått omöjligt att bli väldigt bra
  • Juha L
    Juha L skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil skötte affären proffsigt och jag är nöjd med hans arbete.
  • Gun H
    Gun H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej han är en mycket sympatisk och trevlig person och dessutom en
    duktig och påläst mäklare
  • Matthaus H
    Matthaus H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil är vänlig och professionell i sitt arbetssätt. Han är alltid tillgänglig och är effektiv. Han är noggrann och förklarar tydligt hur allt går till.
  • Robin H
    Robin H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    mycket trevlig och bra mäklare!
    han visste vad han höll på med!
  • Anders G
    Anders G skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra och korrekt hanterad affär.
  • Asiye K
    Asiye K skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil är otrolig trevlig och glad person! Han är hjälpsam och lätt att få tag på! Rekommenderar han starkt!
  • Emma S
    Emma S skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra service. Väldigt bra på att forma säljet efter kundens behov. Snabb på att svara på mail och frågor. Gör försäljningen av lägenhet enkel och smidig. Väldigt nöjd kund!
  • Eleonore A
    Eleonore A skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Stefan Melton är otroligt trevligt och hjälpsam mäklaren! Jag kan definitivt rekommendera honom för alla och tackar för allt!
    Mvh,
    Eleonore.
  • Christine L
    Christine L skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Efter ett mycket bra bemötande vid första besöket på kontoret blev vi kontaktade av Stefan för diskussioner inför vår villa försäljning. Stefan var lyhörd för våra önskemål och gav oss konstruktiva råd och tips utan att stressa oss. Han har varit mycket positiv, trevlig och pålitlig under hela försäljningsprocessen. Vi kan starkt rekommendera honom.
  • Helena T
    Helena T skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vänligt och tryggt bemötande. Känner mig väldigt nöjd och kommer varmt rekommendera honom.

Järnagatan 7, 151 71 Södertälje