Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje

Järnagatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Södertälje och Nykvarn som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje

• Jannicke H
    Jannicke H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil er en meget vennlig og kompetent megler, som kan svare paa diverse spörsmaal. Vil absoulutt anbefale at man gir oppdrag til ham.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Ellinor Bondesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Snäll och glad! Känns som att hon är rätt för sitt jobb.
  • Inger H
    Inger H skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag rekommenderar verkligen Peter
    Alla situationer är olika, erfarenhet och kunnande visar sig först när problem uppstår.
    Jag är glad att det var Peter jag träffade i en för mig jobbig situation.

Peter är en trevlig person, som ingav förtroende redan vid första mötet.
    Ett förtroende han till 100% levde upp till.

Peters lugna raka sätt och förmåga att se lösningar på det arbete han åtar sig ger
    den trygghetskänsla som behövs.
    Han presenterar möjligheter, informerar och utvecklar kreativa lösningar på det objekt han jobbar med.
    Han jobbar målmedvetet och ansvarsfullt, lämnar inget åt slumpen.

Tack för ett jättebra jobb Peter
  • Sleyman E
    Sleyman E skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Rekommenderar Caroline Bilan starkt som mäklare. Alltid tillgänglig och hjälpsam med alla frågor som uppstår vid köp av bostad. Väldigt trevlig och professionell. Super nöjd med henne som min mäklare.
  • Alessandra B
    Alessandra B skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är jättenöjda med min mäklare då Caroline har varit väldigt informativ om saker och ting som hände både före och efter köpet!
  • Ellinore G
    Ellinore G skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Rekommenderar starkt Caroline som mäklare
  • Martina S
    Martina S skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt proffsig och engagerad!
  • Paul A
    Paul A skrev om Caroline Bilan en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra. Servicen var riktig, ärlig och snabb.
  • Ghali D
    Ghali D skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil gör det där lilla extra och är alltid tillgänglig! Känns tryggt att arbeta med honom och god eftersmak! TACK!
  • Jan B
    Jan B skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Arbetsam, målmedveten, seriös och mycket trevlig.
  • Åke  K
    Åke K skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra information och bra bemötande.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt snabbt,trevlig,proffsig,sak kunnig,och lugn.Är mer än nöjd.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabbt och proffsigt bemötande. Saklig och lugn.
  • Solveig M
    Solveig M skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Peter som tog hand om allt vid min försäljning av sommarstugan var till 100 procent.
    Han gav ett tryggt förtroendeingivande och kunnighet redan vid första mötet.
    Han tog snabbt och effektivt hand om försäljningen. Kontaktade mig med löpande
    händelserapporter under hela processen samt förklarade allt väldigt väl.
    Så vill Du ha en bra mäklare kan jag verkligen varmt rekommendera Peter.
  • Lars E
    Lars E skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi kan varmt rekommendera Peter, som "tog hand om allt". Snabbt och effektivt klarade av försäljningen av vårt fritidshus. Under hela processen hade vi en bra dialog med Peter och vi fick löpande lägesrapporter, så vi visste vad som hände.
  • Jamal W
    Jamal W skrev om Peter Moré en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Peter var redan vid den fria värderingen en mäklare av rang. Han var lugn men samtidigt inte seg utan helt enkelt essensen av professionalism. Han förstod direkt vilken typ av försäljning jag ville ha och kunde ta snabba beslut som helt var enligt min agenda. Han har en otrolig förmåga att läsa av en och ge dig en kundupplevelse som passar just dig. Vill du ha en mäklare som vet vad han håller på med så rekommenderar jag Peter.
  • Björn H
    Björn H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett väldigt proffsigt bemötande,saklig och lugn.Babil har förmågan att lyssna och komma med råd och synpunkter som jag uppskattar.jag upplever att han satte mig i centrum och gjorde allt som en bra mäklare ska göra.informationen var bra jag kände att vi var med i hela tiden.Jag kommer att rekommendera Babil till mina bekanta.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket korrekt och professionellt bemötande, samtidigt som det han skapade en avspänd och förtroendeingivande atmosfär vid våra möten.
    Om jag i framtiden gör ytterligare en bostadsaffär ska jag absolut ha honom som min mäklare.
    2016-09-22 Babi Y svarar Jonas L
    Tack för det fina omdömet Jonas! :-)
  • Krister I
    Krister I skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande. Engagerad. God återkoppling.
    Babil Y gillar detta
  • Björn F
    Björn F skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil personifierar den typ av mäklare man helst vill möte när man , som i mitt fall, lite hastigt hittat en lägenhet som man "bara vill ha": lyhörd, snabb i vändningarna, korrekt och förtroendeingivande. Dessutom med, inte så lite, "glimten i ögat" - sån´t gillar jag!

Björn Fougner (byter snart "hipsterträsket" Nytorget mot härliga Södertälje)
    2016-06-28 Babi Y svarar Björn F
    Tack för det fina omdömet!
    Och grattis ännu en gång, det är verkligen en superfin lägenhet :)
  • Maria C
    Maria C skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig och engagerad. Fick det som i början verkade smått omöjligt att bli väldigt bra
  • Juha L
    Juha L skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil skötte affären proffsigt och jag är nöjd med hans arbete.
  • Gun H
    Gun H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej han är en mycket sympatisk och trevlig person och dessutom en
    duktig och påläst mäklare
  • Matthaus H
    Matthaus H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil är vänlig och professionell i sitt arbetssätt. Han är alltid tillgänglig och är effektiv. Han är noggrann och förklarar tydligt hur allt går till.
  • Robin H
    Robin H skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    mycket trevlig och bra mäklare!
    han visste vad han höll på med!
  • Anders G
    Anders G skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra och korrekt hanterad affär.
  • Asiye K
    Asiye K skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Babil är otrolig trevlig och glad person! Han är hjälpsam och lätt att få tag på! Rekommenderar han starkt!
  • Emma S
    Emma S skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket bra service. Väldigt bra på att forma säljet efter kundens behov. Snabb på att svara på mail och frågor. Gör försäljningen av lägenhet enkel och smidig. Väldigt nöjd kund!
  • Eleonore A
    Eleonore A skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Stefan Melton är otroligt trevligt och hjälpsam mäklaren! Jag kan definitivt rekommendera honom för alla och tackar för allt!
    Mvh,
    Eleonore.
  • Christine L
    Christine L skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Efter ett mycket bra bemötande vid första besöket på kontoret blev vi kontaktade av Stefan för diskussioner inför vår villa försäljning. Stefan var lyhörd för våra önskemål och gav oss konstruktiva råd och tips utan att stressa oss. Han har varit mycket positiv, trevlig och pålitlig under hela försäljningsprocessen. Vi kan starkt rekommendera honom.
  • Helena T
    Helena T skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vänligt och tryggt bemötande. Känner mig väldigt nöjd och kommer varmt rekommendera honom.
  • Karin W
    Karin W skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Finns bara ett ord. Jättebra 😀
  • Felonah S
    Felonah S skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är jätte nöjd som kund och vill tacka Babil
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Min upplevelse var alldeles underbar. Från första mötet med Stefan Melton förstod jag direkt att det var mäklaren för mig. Han utstrålade en otrolig karisma och hade verkligen talets gåva. Något som är väldigt viktigt för en mäklare. Han såg till att vi kände oss trygga och skötte allt på ett ansvarsfullt och proffsigt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Stefan Melton. En guldklippa!!
  • Randa N
    Randa N skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Helheten är/var jättebra feån början till slut å
  • Gustaf B
    Gustaf B skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra mäklare som gjorde sitt jobb att få bra pris för säljaren och en trygg affär för köparen.
  • Natalie I
    Natalie I skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Super duktigt, samt så himla nöjd med bemötandet jobbat på ett proffesionellt sätt!
  • Markus E
    Markus E skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Är hur nöjd som helst med valet av mäklare. Otroligt proffisionell, stort engagemang och bra kännedom om marknaden. Vi fick dessutom huset sålt för ett pris högt över förväntan.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra upplevelse, jag var nöjd!
  • Simon S
    Simon S skrev om Stefan Melton en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Tycker att allt gick så smidigt , fick även många bra tips om vad man bör tänka på innan man köper sin bostad.
  • Loretta B
    Loretta B skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är nöjda med all hjälp och information vi fick tills nu. Tack
  • Wisam K
    Wisam K skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bästa kundbemötande. Riktig professionell service.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Bästa Babil, mkt bra service, och väldigt hjälpsam
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Babil Yilmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Känner fullt förtroende för Babil som under hela tiden skött allt exemplariskt samtidigt som han hållt oss uppdaterade om vad som sker. Värt att nämna är att vi alltid känt oss "viktiga" och ihågkomna som kunder trots den stressiga vardag en mäklare ofta har. Rekommenderas!
    2016-03-22 Babi Y svarar Susanna L
    Tack för det fina omdömet Susanna! :)
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Joakim Ståhl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Mycket bra helhet på hela processen! Vi har haft frågor och alltid fått korrekta svar, inga svävande svar: typ det löser sig. Vi vill verkligen rekommendera Joakim Stål.
    Mvh Torbjörn Karlsson, Mona Andersson
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Joakim Ståhl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Gunnar och jag är mycket nöjda med den service Joakim när vi köpte lägenheten. Återkommer snabbt om han lnte kunde svara vi känner oss trygga med Joakim som mäklare
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Joakim Ståhl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Sjukt nöjd med allt!!
    Utan tvekan Södertälje bästa mäklarfirman!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Joakim Ståhl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket proffesionell och tillmötesgående.
  • Lina L
    Lina L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag och min fästman måsta tacka killarna på Fidan&Ståhl för ett väldigt gott samarbete. Vi har sålt men även köpt vårt drömboende av de. Rekommenderas starkt! Tack!
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt proffsiga och seriösa. Vart så nöjd med dom att vi anlitade dom när min gamla mormor skulle sälja sin lägenhet, och hon i sin tur vart nöjd så dom sålde även hennes väninas sommarstuga.

Järnagatan 1, 151 71 Södertälje