Alexander Langer
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21
171 68 Solna — Visa karta

Vad tror Alexander att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 2 kunder tycker om Alexander Langer

• Aurora B
    Alexander Langer är riktigt duktig! Härligt bemötande, noggrann, professionell, hjälpsam och tillgänglig under i princip dygnets alla timmar. Dessutom var texten/ objektsbeskrivningen av vår lägenhet helt fantastisk. Han fick verkligen med allt om både lägenheten och området och hade formulerat det på ett sätt som nästan fick oss att vilja köpa tillbaka lägenheten.
    Honom kan jag verkligen rekommendera, både att köpa av och sälja med! Läs mer
  • Per C
    När vi frågade runt i vårt nätverk efter Solnas skarpaste mäklare och folk pekade på Alexander så var såklart mina förväntningar skyhöga. Det är med glädje vi kan säga att han levererade på alla punkter och mer därtill.

Alexander Langer säljer genom att lyssna för att verkligen förstå. Han var alltid tillgänglig, snabb på att återkomma, och hörde proaktivt av sig för att informera inför/efter varje steg i processen. Alexander gjorde sitt absolut bästa i varje moment och lät oss som kund fylla i där våra styrkor var kompletterande. Tillsammans blev vi ett team som nådde en nivå högre än vi hoppats på i en marknad som vissa menar håller på att stanna av.

Alexander Langer får därmed av oss hatten av, våra varmaste rekommendationer och ett stort lycka till i fortsatt arbete. Vi är supernöjda! Läs mer
Anna Ekstrand
Jennifer Alm