Anna Ekstrand

Anna Ekstrand

Anna Ekstrand är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Anna Ekstrand har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Anna Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna Ekstrand har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

170 omdömen om Anna Ekstrand

Sedan starten hos Reco 2013
Ann-sofie M

Jag köpte en trea på Klippgatan. Anna gjorde ett utmärkt arbete som mäklare, både under visningarna och vid kontakterna vid kontraktsskrivning mm. Det jag skulle vilja ta upp är att när vi vunnit budgivningen, då jag befann mig i Skåne, och trodde att allt var frid och fröjd med det vi gjort upp om att vi skulle sköta det administration digitalt till vi skulle ses några dagar senare för att fysiskt skriva på papperna, ringde Anna upp ett par timmar senare och sa att säljarna absolut ville träffas fysiskt på kvällen för att...

Camilla B

Jag fick tag på Anna genom rekommendation och så fort jag träffade henne så kände jag ett stort förtroende. Hon fanns där och stöttade under hels processen, alltid glad och positiv. En fantastiskt människa och mäklare.

Anna B

Jag sålde ett stadsradhus i Sundbyberg med Annas hjälp. Anna är professionell, snabb i kommunikationen och har ordning på sina affärer men är också personlig och väldigt trevlig.

Dusko S

Anna har en bred kunskap, och redan från början fick jag en stark tillit gentemot henne. Hon är professionell och viktigast av allt hon lyssnar. Jag är väldigt nöjd. Och kommer definitivt att vilja samarbete med henne igen i framtida försäljningar.

Sofia O

Underbar! Anna var tillmötesgående och hjälpsam.

Tom H

Anna Ekstrand gav mig som förstagångsköpare en trygg känsla igenom hela processen gällande köpet av bostad. Hennes professionalitet genomsyrade allt från visningen av bostaden till det avslutande skrivningen av kontraktet. Rekommenderar varmt hennes tjänster som mäklare till alla som går i tankar att köpa bostad! Mvh Tom Holm

John J

Anna var duktig och väldigt hjälpsam i processen. Vi fick ett mycket bra intryck av henne som mäklare.

Petter S

Vi var mycket nöjda med Anna som verkade ha koll på det mesta. Det kändes tryggt att hon sålt samma lägenhet två år tidigare och hade koll på området. Vi fick hjälp i bank-processen så vi hade koll på vad som hände. När vi säljer så kommer vi kontakta Anna eftersom allt gick så smidigt.

Nichlas E

Anna har ett professionell bemötande och hade förberett sig noga inför vårt första möte. Allt från tidsplan till praktiska detaljer var tydliga och genom hela försäljningsprocessen så har Anna hela tiden varit tillgänglig samt löpande uppdaterat mig och status. Anna har även visat på ett professionellt bemötande mot köpare där det inte uppkommit några oklar heter genom processen. Jag skulle rekommendera Anna till andra som går i säljtankar!

Jim R

Mycket bra service och bemötande (över förväntan), både innan och efter kontraktskrivning.