Enkidu Afram

Enkidu Afram

Enkidu Afram är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Enkidu Afram har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Enkidu Afram har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.6. Enkidu Afram har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

120 omdömen om Enkidu Afram

Karmo B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Älvsjö

Enkidu överträffade alla mina förväntningar vad gäller kommunikation, expertis och resultat! Rekommenderar starkt, tack!

Robin P
Fruängen

Vi både köpte och sålde med Enkidu, trots en knepig marknad leverade Enkidu på hög nivå. Kan inget annat än rekommendera honom som mäklare. Han var alltid lätt att få tag på när vi hade frågor och gjorde hela proceduren smidig. Empatiskt och trevlig människa.

Elin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Enkidu Afram en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Västberga / Telefonplan

Han är väldigt trevlig och flexibel. Jag upplevde att inga frågor är dumma frågor vilket gör att kommunikationen känns trygg och öppen. Utöver det visar Enkidu tillgänglighet och tydlighet och man vet att man alltid kommer få svar som gör att eventuella frågetecken känns glasklara sen.

Emil B
Fruängen

Använde Enkidu till både köp och försäljning av lght. Är mycket nöjd med bemötandet och hans engagemang som har gjort processen trygg. I samband med köpet: Var inte överrens med säljaren där han lyckades medla på ett professionellt sätt. I samband med säljet: Han var tillgänglig och gjorde ett omfattande jobb för att få många spekulanter intresserade. Han skapade förutsättningar för en bra affär på ett trovärdig sätt.

Danyel K
Älvsjö

Mycket duktig och lyhörd. Smidig och bra på kommunicera.

Gregory C
Västertorp

Effektiv och vänlig ——————————————————————

Emil B
Fruängen

Tydlig på att kommunicera och duktig på att medla mellan olika parter vilket varit bra.

Hatice Ö
Älvsjö

Väldigt ambitiös och hjälpsam mäklare

Jonas W
Älvsjö

Enkidu är tillgänglig, trevlig, proffsig och respektfull. Kan varmt rekommenderas!

Kenneth T
Fruängen

Smidig och snabb försäjlning av vår lägenhet och Enkidu Afram rekommenderas som mäklare.