Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 513 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

• Christoffer L
    Christoffer L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jättebra bemötande, levererade över mina förväntningar.
  • Filiz S
    Filiz S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima Senkal är fantastisk! Lugn, engagerad, tillgänglig och mycket professionell vid varje kontakt! Hon får mina allra bästa rekommendationer.
    Daniel S gillar detta
  • Ludvig E
    Ludvig E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag känner mig mycket nöjd med Rima som mäklare! Hon var alltid tillgänglig, lätt att prata med, glad och trevlig! Det kändes att hon kämpade för att kolla upp och ge så bra svar som möjligt på samtliga frågor. 5 av 5 :)
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hej!

Jag känner mig jättenöjd som kund och tycker att Rima har varit kanon som mäklare! Hon är lätt att prata med och kommer med bra svar på alla frågor! 5/5
  • Tony F
    Tony F skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima was great, very helpful throughout the process. Very friendly and always available to answer questions.
  • Martina G
    Martina G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har varit fantastisk genom hela vår försäljning av bostaden. Vi som tidigare ej sålt en bostad fick jättebra stöd från början till slut med något som annars kan kännas väldigt läskigt. Rima är en glad och trevlig person som verkligen är engagerad i försäljningen men som också stöttar och visar intresse i köpet av den nya bostaden.
    Vi kunde inte vara nöjdare!
  • Anna M
    Anna M skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Punktlig, pålitlig, kommunikativ, trevlig, träffsäker, kompetent
  • Andrii S
    Andrii S skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    This was my first apartment purchase in Sweden. Emelie helped me to go through the process smoothly and explained thoroughly how the procedure works. In the end it was great, no-stress experience, almost like going to the shopping mall during the weekend.
  • Malin C
    Malin C skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima är fantastisk. Professionellt, varmt och ödmjukt bemötande. Hon har varit tillgänglig över telefon för tips och råd från start till slut. Jag har känt mig trygg hela vägen. Jag är så nöjd i att ha haft Rima som mäklare. Jag säger bara wow vilket arbete hon har levererat. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Lars G
    Lars G skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Positivt bemötande. Goda råd. Väl genomförd affär
  • Mats E
    Mats E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har varit oerhört proffsig i försäljningen av vår lägenhet. Hon utstrålar värme och är helt avsaknad av den annars tuffa mäklarstilen med deras jargong. Hon svarar snabbt på frågor och är på tå hela tiden. Noggrann med fakta och lämnar inget åt slumpen, kan varmt rekommendera henne som mäklare. /Mats Engbom
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag har enbart positiva erfarenheter av mitt bemötande med min mäklare på Länsförsäkringar. Mycket trevlig, Korrekt, serviceminded och proffsig. Lätt att få kontakt med, Snabb på att svara och lösningsorienterad. Exemplariskt skött. Emelie överträffade mina förväntningar.
  • Eva J
    Eva J skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Professionellt bemötande som gav oss tilltro om en lyckad affär. Cecilias kunskap om bostadsrättsföreningen var positiv då hon kunde svara på spekulanternas frågor.
    Cecilia bemötte oss alltid positivt, var tydlig i kontakten vid alla tillfällen under försäljningen.
    Vi kände oss trygga med henne som mäklare.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Min första kontakt med Martin var för 4 år sedan.. Att jag valde honom igen är för att han är glad, öppen, har ett bra bemötande. Professionell i sitt arbete.. Jag känner förtroende för honom.

Gunilla Göthlin
  • Huyen N
    Huyen N skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hon är super bra och trevligt person.
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    En väldigt trevlig och kunnig mäklare, lättsam och glad.
  • Lars B
    Lars B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi är extremt nöjda med såväl Rimas insats som med Länsförsäkringar Täby som mäklarkontor. Vi har stött på en del mäklare i våra dar, men ett så proffsigt, lugnt, varmt och omhändertagande bemötande som vi har fått på Länsförsäkringar Täby har vi inte fått tidigare. Kan inte nog understryka hur mycket detta betyder för en stressad barnfamilj som försöker klämma in en husförsäljning bland allt annat som måste göras - ovärderligt!
  • Anna H
    Anna H skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    professionellt bemötande och bra uppföljning.Många telefonkontakter även sedan vi flyttade
  • Leif I
    Leif I skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Cecilia har allt som man kan önska av en mäklare: kunskap, erfarenhet, driv och initiativkraft. Vi var mycket nöjda med resultatet och hur allt genomfördes.
  • Ann W
    Ann W skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Är mycket nöjd, känns tryggt med Cecilia som mäklare.
  • Jurij A
    Jurij A skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vänlig och professionell mäklare.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag har haft ett mycket bra samarbete med Rima. Hon återkommer snabbt när man har funderingar och hon har ett mycket lyhört och ödmjukt sätt inför sina kunder. En bostadsaffär är en stor affär och för många en affär som man gör ett högst begränsat antal gånger i livet. Rima guidar på ett enkelt sätt genom hela processen som gör att det känns tryggt och enkelt. Jag rekommenderar Rima Senkal med värme.
  • Luke E
    Luke E skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Han var väldigt bemötande och visste vad han höll på med.
  • Gösta F
    Gösta F skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Johan bjuder på trevligt bemötande. Han arbetar snabbt och effektivt och känns trygg, kunnig och pålitlig. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Britt E
    Britt E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima Senkal hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på ett föredömligt och professionellt sätt. Hon visar mycket god kompetens att hantera många olika människor och situationer. Tillika har hon en gedigen kunskap och erfarenhet av den aktuella marknaden och de presumtiva köparna. Jag vill därför varmt rekommendera henne.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Försäljningen av vår lägenhet gick helt enligt den plan som vi upprättat tillsammans. Johan var professionell och mycket trevlig. Kunde "vårt" område mycket bra. Fick bra tipps inför försäljningen. Svarade snabbt på telefon eller mail när jag hade någon fråga. Kan verkligen rekommenderas.
  • Maja O
    Maja O skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag tycker Johan är en ärlig, rak och pålitlig mäklare. Jag skulle rekommendera honom till någon annan som vill sälja eller köpa bostad. Jag och min sambo valde noga mellan tre olika mäklarfirmor/ mäklare och vi var överens om att Johan var den mest lämpliga för vårt uppdrag.
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Bästa mäklarn jag någonsin haft kontakt med. Professionell, jättebra kommunikation, trevlig, kunnig, hjälpsam.
    Jag och min sambo har både köpt och sålt via Johan, vi har även vänt oss till honom för råd i ett ärende där vi handlade med en annan firma/mäklare :)
    Kan varmt rekommendera!!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Kunde inte valt en bättre mäklare, Johan är engagerad, påläst och driven, dessutom är han mycket trevlig.
  • Hans D
    Hans D skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag blev väldigt proffsigt bemött av Johan under hela försäljningsprocessen. På första mötet gick han igenom hur processen såg ut.

V följde dock inte hela processen eeftersom Johan hade lista på kunder som var intresserade av boende i mitt område. Affären kunde därför avslutas innan visning på 2 veckor med att alla parter var nöjda.
  • Stig N
    Stig N skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Martin Fröblom har i alla hänseenden motsvarat mina förhoppningar i samband med försäljning av min bostadsrätt Åkerbyvägen 128, lgh 1201 i Täby, under februari månad 2017.
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Martin Fröblom var proffsig på alla vis. Vi är otroligt nöjda.
  • Åke L
    Åke L skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi är mycket nöjda, en professionell mäklare
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Påläst och mycket seriös mäklare, snabb och smidig affär.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    En utav Martins kollegor rekommenderade honom när jag berättade att jag ville sälja min lägenhet i Täby då jag tittade på nytt i Hammarbyhöjden. Trevligt bemötande och supernöjd med slutpriset vid försäljning.
  • Johan S
    Johan S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket trevligt bemötande, både på plats och via mobil. Supernöjd! :)
  • Helene L
    Helene L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jättenöjd med RimaSenkal som min mäklare. Hon har varit lyhörd, ödmjuk, professionell, alert och insatt vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Göran K
    Göran K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Engagerad, insatt, hjälpsam. positiv och mycket trevlig!
  • Hedvig T
    Hedvig T skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har varit toppen genom hela säljprocessen. Från start till slut. Hon är inkännande och professionell och vill att det ska bli bra för alla som blir delaktiga i processen. Kan varmt rekommenderas!
  • Susan B
    Susan B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima är helt fantastisk!! Klok och lugn. Jag har känt ett stort stöd av henne i försäljningsprocessen. 😊💕 Hon har noga koll på allt och stor respekt och förståelse för mig som säljare och för köpare. Hon vill att alla ska bli nöjda. 👏👍
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Lyhörd mäklare som svarar på frågor snabbt. Toppen.
  • Puck H
    Puck H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har tagit väl hand om mig som kund. Omtänksam och har jobbat på bra för att få sålt min lägenhet då marknaden har varit trög! Stöttat och peppat mig när jag kände att allt hopp försvann. Hon lyckades få ett bra sista bud som jag var mer än nöjd med! Det enda Rima kan bli ännu bättre på är formuleringar vad gäller bostadsbeskrivning i annons!
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    mycket trevligt och proffsigt bemötande!
  • Peter S
    Peter S skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket bra och kunde inte förvänta mig mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Emelie var hjälpsam, klar och rak i sak.
    Upplevde henne som hjälpsam och kunnig.
    Emelie sköter saker och ting proffsigt.
    Svarar snabbt på funderingar och frågor kring det mesta.
    Bra tjej att ha och göra med. Helt enkelt!
    Daniel
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag fick fantastiskt bra hjälp av Rima vid försäljningen av min lägenhet. Mycket proffsigt från början, till slutet av affären.
    Rima är trevlig och hjälpsam. Vi fick råd och hjälp med vårt nya lägenhetsköp som pågick samtidigt som försäljningen, vilket var otroligt lugnande och uppskattat. Jag rekommenderar varmt Rima Senkal!
  • Sara S
    Sara S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Affärsmässig och effektiv är bara förnamnen. Sen är hon väldigt trevlig också!
  • John V
    John V skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Trevligt och mycket professionell.
    Är mycket nöjd med köpet av min nya lägenhet.
  • Firat Ali Z
    Firat Ali Z skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Otroligt bra bemötande. Snabb, lätt att nå och följde upp till våra förväntningar väldigt nöjda tack!
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Cecilia var vår mäklare när vi sålde vårt hus som vi ägt i 40 år. Vi är mycket nöjda med henne som mäklare, Hon var trevlig, mycket kunnig och hjälpsam i samband med denna affär. Hon är lätt att få kontakt med via telefon eller mail eller att ställa upp på ett möte om det dyker upp frågor.
    Vi hade ett möte med henne nyligen för att beräkna vinsten på denna försäljning och att räkna ut skatten som skall betalas. Utifrån hennes underlag till oss och de frågor vi ställde vet vi nu exakt vad som gäller . Det gör att vi nu kan deklarera denna försäljning utan att vara oroliga för att göra fel när det gäller vårt livs största affär. Vi vill verkligen rekommendera Cecilia som mäklare

Esplanaden 6, 183 39 Täby