Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 475 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

• Susan B
    Susan B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima är helt fantastisk!! Klok och lugn. Jag har känt ett stort stöd av henne i försäljningsprocessen. 😊💕 Hon har noga koll på allt och stor respekt och förståelse för mig som säljare och för köpare. Hon vill att alla ska bli nöjda. 👏👍
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Lyhörd mäklare som svarar på frågor snabbt. Toppen.
  • Puck H
    Puck H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har tagit väl hand om mig som kund. Omtänksam och har jobbat på bra för att få sålt min lägenhet då marknaden har varit trög! Stöttat och peppat mig när jag kände att allt hopp försvann. Hon lyckades få ett bra sista bud som jag var mer än nöjd med! Det enda Rima kan bli ännu bättre på är formuleringar vad gäller bostadsbeskrivning i annons!
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    mycket trevligt och proffsigt bemötande!
  • Peter S
    Peter S skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket bra och kunde inte förvänta mig mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Emelie var hjälpsam, klar och rak i sak.
    Upplevde henne som hjälpsam och kunnig.
    Emelie sköter saker och ting proffsigt.
    Svarar snabbt på funderingar och frågor kring det mesta.
    Bra tjej att ha och göra med. Helt enkelt!
    Daniel
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag fick fantastiskt bra hjälp av Rima vid försäljningen av min lägenhet. Mycket proffsigt från början, till slutet av affären.
    Rima är trevlig och hjälpsam. Vi fick råd och hjälp med vårt nya lägenhetsköp som pågick samtidigt som försäljningen, vilket var otroligt lugnande och uppskattat. Jag rekommenderar varmt Rima Senkal!
  • Sara S
    Sara S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Affärsmässig och effektiv är bara förnamnen. Sen är hon väldigt trevlig också!
  • John V
    John V skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Trevligt och mycket professionell.
    Är mycket nöjd med köpet av min nya lägenhet.
  • Firat Ali Z
    Firat Ali Z skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Otroligt bra bemötande. Snabb, lätt att nå och följde upp till våra förväntningar väldigt nöjda tack!
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Cecilia var vår mäklare när vi sålde vårt hus som vi ägt i 40 år. Vi är mycket nöjda med henne som mäklare, Hon var trevlig, mycket kunnig och hjälpsam i samband med denna affär. Hon är lätt att få kontakt med via telefon eller mail eller att ställa upp på ett möte om det dyker upp frågor.
    Vi hade ett möte med henne nyligen för att beräkna vinsten på denna försäljning och att räkna ut skatten som skall betalas. Utifrån hennes underlag till oss och de frågor vi ställde vet vi nu exakt vad som gäller . Det gör att vi nu kan deklarera denna försäljning utan att vara oroliga för att göra fel när det gäller vårt livs största affär. Vi vill verkligen rekommendera Cecilia som mäklare
  • Ellinor P
    Ellinor P skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Cecilia var glad och positiv under hela köpprocesseb. Det här var mycket viktigt för mig då jag köpte lägenhet för första gången. Hon var också mycket hjälpsam och ställde upp vid frågor.
  • Aron R
    Aron R skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    vi hade behövt mer och bättre rådgivning i samband med försäljningen.
  • Björn W
    Björn W skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hon gjorde ett mycket proffsigt intryck, och engagerade sig också mycket för att skaffa kunder och att uppnå ett mycket bra försäljningspris som det till slut blev.
    Bra jobbat !
  • Göran S
    Göran S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi är glada över att vi valde dig som mäklare. Du har gjort ett bra, professionellt jobb.
  • Frida S
    Frida S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Det var ett trevligt första möta och även förhandlingen efteråt med säljaren. Bra information.
  • Isabel O
    Isabel O skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag hade gärna sett att Martin visade en större proffessionalitet i bemötandet, både i kontakten med oss samt i hur han tog emot feedback.
  • Lei C
    Lei C skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag tycker att Martin Fröblom är en professional mäklare. Jag litar på honom.
  • Jan-olof T
    Jan-olof T skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Martin var trevlig och informativ. Han levde upp till eventuella förväntningar som jag hade.
  • Lilli P
    Lilli P skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Stort tack!! Jag är väldigt tacksam för ett professionellt bemötande! Ingenting kunde ha gått bättre. Tack Martin!
    MVH Lilli Paaso
  • David T
    David T skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut! Hjälpsam med allt rörande bostaden även om det låg utanför hans område. Kan varmt rekommendera Martin vid en framtida försäljning.

Med vänlig hälsning
    David, Täby
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Seriös och förtroendeingivande!
  • Beata S
    Beata S skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Väldigt professionellt och korrekt
  • Anders K
    Anders K skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    En av Sveriges bästa mäklare, utan tvekan!
  • Toraj A
    Toraj A skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hej, Vi är väldigt nöjda med Johan i alla avseenden. Han gör det bästa av situationen och är väldigt flexibel.

Bästa hälsningar
    Toraj
  • Christina K
    Christina K skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Johan som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Öppet, trevligt och seriöst bemötande och mån om mig som köpare hela vägen genom affären.
    Rima S gillar detta
  • Emma P
    Emma P skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima är proffsig, serviceminded och jobbar hårt för bästa resultat. Jättenöjd!
    2016-10-19 Rima S svarar Emma P
    Tack så mycket Emma för ett gott samarbete! Det gör mig glad att du är jätte nöjd med mig :-)
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    När jag skulle köps lägenhet var Rima var mkt lyhörd för mina behov och möjligheter och hjälpte mig att snabbt hitta en lägenhet som passade mig perfekt.Sen vid försäljningen av min lägenhet var hon tydlig med vad som skulle göras och vad jag skulle ha för förväntningar på försäljningen. Jag fick mycket hjälp med förberedelser. När lägenheten låg ute till försäljning jobbade Rima hårt för att få bra bud och gav bra input om buden (dvs om de kunde anses tillräckligt bra). Under hela processen har Rima varit väldigt engagerad och tillgänglig (svarat omgående på mail/sms/samtal). Och jag kände hela tiden att jag kunde lita på hennes råd och på att hon gjorde allt för att sälja lägenheten till så bra pris som möjligt. Även efter försäljningen har Rima hjälpt till, tex med frågor om reavinstskatten, på ett väldigt bra sätt. Dessutom är Rima jättetrevlig, både att prata med men också en sådan person man gärna möter på Nn visning. Kort sagt kan jag varmt rekommendera Rima!
    2016-10-19 Rima S svarar Sarah M
    Tusen tack för dina fina ord härliga Sarah! Vi ses snart igen!
    Rima S gillar detta
  • Johan A
    Johan A skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Gjorde det som förväntades, agerade trevligt och vänligt.
  • Brith F
    Brith F skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Anneli under hela tiden. Från första kontakt till den sista. Fick besked vad som hände under hela budgivningen. Trevligt bemötande när kontraktet skulle skrivas på av köparen.
  • Mathias N
    Mathias N skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag nyttjade Johans kompetens när jag sålde min lägenhet.
    Johans professionella bemötande och snabba gensvar på alla mina frågor och funderingar gjorde att försäljningen gick jättesmidigt. Johan har en betryggande attityd, han är skicklig på att förhandla och komma till snabba avslut med bästa möjliga slutpris. Jag rekommenderar er starkt att anlita Johan inför er försäljning. ni kommer inte att bli missnöjda.

/Mathias
  • Jens  M
    Jens M skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mitt omdöme om Anneli Strandberg på Länsförsäkringar är utomordentligt bra. För andra gången anlitade jag henne och hon överträffade mina förväntningar igen. Förra gången slog hon rekord på priset och det gjorde hon även nu. Det är fler saker än själva slutpriset som gör att jag rekommenderar henne, hon hade även en styling firma som med råge lönade sig att anlita – dom fixade allt ”tom blommor”. Hon håller en uppdaterad kring budgivningen tar även hand om köparen och säljaren efter själva affären. Jag hävdar att Anneli är den bästa mäklaren i Täby med omnejd.

// Jens Malmberg
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vänligt, proffsigt. Allt gick enligt meddelad plan, Så vi kan inte klaga på något. Rekommenderas
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag är super nöjd med johan Fronaeus som mäklare.
    Han är professionell och alltid tillgänglig.
    5 stjärnor!!
  • Mona W
    Mona W skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Superproffsig mäklare, väldigt artig, korrekt, varm, kunnig, höll vad han lovade, driven, alltid anträffbar eller ringde tillbaka direkt. För oss var han en mäklare ut över det vanliga🌺
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Johan Fronaeus känns otroligt trygg i sin yrkesroll och vi kunde koppla av och lita på att Johan visste vad han gjorde. Inga överdrifter/underdrifter utan Johan kändes ärlig i hela processen.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mattheus överträffade alla mina förväntningar gällande service, tillgänglighet och inte minst PRIS! Världsklass!!!
  • Adrian L
    Adrian L skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    My swedish is not that good but he was really correct, Professional and fast. Thanks
  • Johan L
    Johan L skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket bra bemötande i en för oss besvärlig situation med försäjning av halvt renoverat hus. Bra intuation att ha förhandsvisning och start av budgivning omgående gav ett pris högt över det förväntade.
  • Bengt-åke S
    Bengt-åke S skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Upplevde henne som mycket kunnig och duktig.
  • Lars Anders Torsten P
    Lars Anders Torsten P skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Seriös, förtroendeingivande och grundlig.
    Mycket bra!
  • Mikaela F
    Mikaela F skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag har blivit korrekt och vänligt bemött och har fått de underlag jag efterfrågat. Anneli är snabb och det uppskattas.

Jag tycker att standard för alla era visningar av bostadsrätter ska vara att årsredovisningar finns redan vid visningen.

Annars jättebra. Ser fram emot själva övertagande.
  • Larsa W
    Larsa W skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi upplevde Annelie som mycket kunnig, ambitiös, seriös och mycket sympatisk.
    Annelie är värd högsta betyg.

Gudrun och Lars Wiklund
  • Arne N
    Arne N skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi har flyttat många gånger och därmed mött många mäklare. Ingen av de tidigare har nått upp i Anneli's klass: hon kunde marknaden, var bra på att förmedla sin uppfattning och lyssna på oss och resultatet var vi mkt nöjda med. Vi kommer att rekommendera Anneli till våra vänner som ska sälja.
    {\field{\*\fldinst{HYPERLINK "http://66.media.tumblr.com/f752a691883909fdf39c3b1651e0e509/tumblr_oaglnfDYkE1uytmoyo10_500.jpg"}}{\fldrslt
    \f0\fs39\fsmilli19565 \cf2 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec2 }}\pard\pardeftab720\partightenfactor0

\f0\fs39\fsmilli19565 \cf0 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec3 \
    \pard\pardeftab720\partightenfactor0

\fs32 \cf0 \cb3 \strokec3 \
    }
  • Peter B
    Peter B skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Anneli är driven, lyhörd och har en social kompetens i mötet med kunderna.Hennes lokala kännedom och nätverk gör att hon snabbt kom igång med projektet. Hon levererade på uppsatta förväntningar och mål med försäljningen.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Annelie jobbar mkt strukturerat och seriöst. Hon ger ett trevligt bemötande och är alltid tillgänglig för frågor. Hon följer upp på det hon lovar och jag kan verkligen rekommendera att anlita henne som mäklare.
  • Ida N
    Ida N skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Alltid med ett vänligt bemötande, snabb återkoppling och allmänt proffsig!
    Att sälja sin bostad är en stor och viktig affär, och vi är glada över att ha haft Anneli som hjälpt oss med detta. Allt har fungerat utmärkt och vi kan starkt rekommendera henne till andra som går i säljtankar.
  • Berit E
    Berit E skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hon är otroligt proffsig och supertrevlig.
    Hon ger ett tryggt och säkert intryck och det märks väl att hon vet vad hon håller på med. Jättebra!!!
  • Helene F
    Helene F skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Anneli var professionell i sitt bemötande och som kund kändes det tryggt att hon med sitt lugn och kunnande fanns till genom köpprocessen. Jag upplevde henne som pålitlig och erfaren i sitt yrke. Dessutom är hon trevlig och vi fick flera användbara råd av henne
    Anneli S gillar detta

Esplanaden 6, 183 39 Täby