Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 490 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd

• Gösta F
    Gösta F skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Johan bjuder på trevligt bemötande. Han arbetar snabbt och effektivt och känns trygg, kunnig och pålitlig. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Britt E
    Britt E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima Senkal hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på ett föredömligt och professionellt sätt. Hon visar mycket god kompetens att hantera många olika människor och situationer. Tillika har hon en gedigen kunskap och erfarenhet av den aktuella marknaden och de presumtiva köparna. Jag vill därför varmt rekommendera henne.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Försäljningen av vår lägenhet gick helt enligt den plan som vi upprättat tillsammans. Johan var professionell och mycket trevlig. Kunde "vårt" område mycket bra. Fick bra tipps inför försäljningen. Svarade snabbt på telefon eller mail när jag hade någon fråga. Kan verkligen rekommenderas.
  • Maja O
    Maja O skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag tycker Johan är en ärlig, rak och pålitlig mäklare. Jag skulle rekommendera honom till någon annan som vill sälja eller köpa bostad. Jag och min sambo valde noga mellan tre olika mäklarfirmor/ mäklare och vi var överens om att Johan var den mest lämpliga för vårt uppdrag.
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Bästa mäklarn jag någonsin haft kontakt med. Professionell, jättebra kommunikation, trevlig, kunnig, hjälpsam.
    Jag och min sambo har både köpt och sålt via Johan, vi har även vänt oss till honom för råd i ett ärende där vi handlade med en annan firma/mäklare :)
    Kan varmt rekommendera!!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Kunde inte valt en bättre mäklare, Johan är engagerad, påläst och driven, dessutom är han mycket trevlig.
  • Hans D
    Hans D skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag blev väldigt proffsigt bemött av Johan under hela försäljningsprocessen. På första mötet gick han igenom hur processen såg ut.

V följde dock inte hela processen eeftersom Johan hade lista på kunder som var intresserade av boende i mitt område. Affären kunde därför avslutas innan visning på 2 veckor med att alla parter var nöjda.
  • Stig N
    Stig N skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Martin Fröblom har i alla hänseenden motsvarat mina förhoppningar i samband med försäljning av min bostadsrätt Åkerbyvägen 128, lgh 1201 i Täby, under februari månad 2017.
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Martin Fröblom var proffsig på alla vis. Vi är otroligt nöjda.
  • Åke L
    Åke L skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi är mycket nöjda, en professionell mäklare
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Påläst och mycket seriös mäklare, snabb och smidig affär.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    En utav Martins kollegor rekommenderade honom när jag berättade att jag ville sälja min lägenhet i Täby då jag tittade på nytt i Hammarbyhöjden. Trevligt bemötande och supernöjd med slutpriset vid försäljning.
  • Johan S
    Johan S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket trevligt bemötande, både på plats och via mobil. Supernöjd! :)
  • Helene L
    Helene L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jättenöjd med RimaSenkal som min mäklare. Hon har varit lyhörd, ödmjuk, professionell, alert och insatt vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Göran K
    Göran K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Engagerad, insatt, hjälpsam. positiv och mycket trevlig!
  • Hedvig T
    Hedvig T skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har varit toppen genom hela säljprocessen. Från start till slut. Hon är inkännande och professionell och vill att det ska bli bra för alla som blir delaktiga i processen. Kan varmt rekommenderas!
  • Susan B
    Susan B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima är helt fantastisk!! Klok och lugn. Jag har känt ett stort stöd av henne i försäljningsprocessen. 😊💕 Hon har noga koll på allt och stor respekt och förståelse för mig som säljare och för köpare. Hon vill att alla ska bli nöjda. 👏👍
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Lyhörd mäklare som svarar på frågor snabbt. Toppen.
  • Puck H
    Puck H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima har tagit väl hand om mig som kund. Omtänksam och har jobbat på bra för att få sålt min lägenhet då marknaden har varit trög! Stöttat och peppat mig när jag kände att allt hopp försvann. Hon lyckades få ett bra sista bud som jag var mer än nöjd med! Det enda Rima kan bli ännu bättre på är formuleringar vad gäller bostadsbeskrivning i annons!
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    mycket trevligt och proffsigt bemötande!
  • Peter S
    Peter S skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mycket bra och kunde inte förvänta mig mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Emelie var hjälpsam, klar och rak i sak.
    Upplevde henne som hjälpsam och kunnig.
    Emelie sköter saker och ting proffsigt.
    Svarar snabbt på funderingar och frågor kring det mesta.
    Bra tjej att ha och göra med. Helt enkelt!
    Daniel
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag fick fantastiskt bra hjälp av Rima vid försäljningen av min lägenhet. Mycket proffsigt från början, till slutet av affären.
    Rima är trevlig och hjälpsam. Vi fick råd och hjälp med vårt nya lägenhetsköp som pågick samtidigt som försäljningen, vilket var otroligt lugnande och uppskattat. Jag rekommenderar varmt Rima Senkal!
  • Sara S
    Sara S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Affärsmässig och effektiv är bara förnamnen. Sen är hon väldigt trevlig också!
  • John V
    John V skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Trevligt och mycket professionell.
    Är mycket nöjd med köpet av min nya lägenhet.
  • Firat Ali Z
    Firat Ali Z skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Otroligt bra bemötande. Snabb, lätt att nå och följde upp till våra förväntningar väldigt nöjda tack!
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Cecilia var vår mäklare när vi sålde vårt hus som vi ägt i 40 år. Vi är mycket nöjda med henne som mäklare, Hon var trevlig, mycket kunnig och hjälpsam i samband med denna affär. Hon är lätt att få kontakt med via telefon eller mail eller att ställa upp på ett möte om det dyker upp frågor.
    Vi hade ett möte med henne nyligen för att beräkna vinsten på denna försäljning och att räkna ut skatten som skall betalas. Utifrån hennes underlag till oss och de frågor vi ställde vet vi nu exakt vad som gäller . Det gör att vi nu kan deklarera denna försäljning utan att vara oroliga för att göra fel när det gäller vårt livs största affär. Vi vill verkligen rekommendera Cecilia som mäklare
  • Ellinor P
    Ellinor P skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Cecilia var glad och positiv under hela köpprocesseb. Det här var mycket viktigt för mig då jag köpte lägenhet för första gången. Hon var också mycket hjälpsam och ställde upp vid frågor.
  • Aron R
    Aron R skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    vi hade behövt mer och bättre rådgivning i samband med försäljningen.
  • Björn W
    Björn W skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hon gjorde ett mycket proffsigt intryck, och engagerade sig också mycket för att skaffa kunder och att uppnå ett mycket bra försäljningspris som det till slut blev.
    Bra jobbat !
  • Göran S
    Göran S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vi är glada över att vi valde dig som mäklare. Du har gjort ett bra, professionellt jobb.
  • Frida S
    Frida S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Det var ett trevligt första möta och även förhandlingen efteråt med säljaren. Bra information.
  • Isabel O
    Isabel O skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag hade gärna sett att Martin visade en större proffessionalitet i bemötandet, både i kontakten med oss samt i hur han tog emot feedback.
  • Lei C
    Lei C skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag tycker att Martin Fröblom är en professional mäklare. Jag litar på honom.
  • Jan-olof T
    Jan-olof T skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Martin var trevlig och informativ. Han levde upp till eventuella förväntningar som jag hade.
  • Lilli P
    Lilli P skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Stort tack!! Jag är väldigt tacksam för ett professionellt bemötande! Ingenting kunde ha gått bättre. Tack Martin!
    MVH Lilli Paaso
  • David T
    David T skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från start till slut! Hjälpsam med allt rörande bostaden även om det låg utanför hans område. Kan varmt rekommendera Martin vid en framtida försäljning.

Med vänlig hälsning
    David, Täby
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Seriös och förtroendeingivande!
  • Beata S
    Beata S skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Väldigt professionellt och korrekt
  • Anders K
    Anders K skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    En av Sveriges bästa mäklare, utan tvekan!
  • Toraj A
    Toraj A skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Hej, Vi är väldigt nöjda med Johan i alla avseenden. Han gör det bästa av situationen och är väldigt flexibel.

Bästa hälsningar
    Toraj
  • Christina K
    Christina K skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Johan som vår mäklare. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck vid vårt första möte och har därefter levt upp till våra högt ställda förväntningar på alla tänkbara sätt. Kompetent, effektiv och trevlig.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Öppet, trevligt och seriöst bemötande och mån om mig som köpare hela vägen genom affären.
    Rima S gillar detta
  • Emma P
    Emma P skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Rima är proffsig, serviceminded och jobbar hårt för bästa resultat. Jättenöjd!
    2016-10-19 Rima S svarar Emma P
    Tack så mycket Emma för ett gott samarbete! Det gör mig glad att du är jätte nöjd med mig :-)
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    När jag skulle köps lägenhet var Rima var mkt lyhörd för mina behov och möjligheter och hjälpte mig att snabbt hitta en lägenhet som passade mig perfekt.Sen vid försäljningen av min lägenhet var hon tydlig med vad som skulle göras och vad jag skulle ha för förväntningar på försäljningen. Jag fick mycket hjälp med förberedelser. När lägenheten låg ute till försäljning jobbade Rima hårt för att få bra bud och gav bra input om buden (dvs om de kunde anses tillräckligt bra). Under hela processen har Rima varit väldigt engagerad och tillgänglig (svarat omgående på mail/sms/samtal). Och jag kände hela tiden att jag kunde lita på hennes råd och på att hon gjorde allt för att sälja lägenheten till så bra pris som möjligt. Även efter försäljningen har Rima hjälpt till, tex med frågor om reavinstskatten, på ett väldigt bra sätt. Dessutom är Rima jättetrevlig, både att prata med men också en sådan person man gärna möter på Nn visning. Kort sagt kan jag varmt rekommendera Rima!
    2016-10-19 Rima S svarar Sarah M
    Tusen tack för dina fina ord härliga Sarah! Vi ses snart igen!
    Rima S gillar detta
  • Johan A
    Johan A skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Gjorde det som förväntades, agerade trevligt och vänligt.
  • Brith F
    Brith F skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Anneli under hela tiden. Från första kontakt till den sista. Fick besked vad som hände under hela budgivningen. Trevligt bemötande när kontraktet skulle skrivas på av köparen.
  • Mathias N
    Mathias N skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Jag nyttjade Johans kompetens när jag sålde min lägenhet.
    Johans professionella bemötande och snabba gensvar på alla mina frågor och funderingar gjorde att försäljningen gick jättesmidigt. Johan har en betryggande attityd, han är skicklig på att förhandla och komma till snabba avslut med bästa möjliga slutpris. Jag rekommenderar er starkt att anlita Johan inför er försäljning. ni kommer inte att bli missnöjda.

/Mathias
  • Jens  M
    Jens M skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Mitt omdöme om Anneli Strandberg på Länsförsäkringar är utomordentligt bra. För andra gången anlitade jag henne och hon överträffade mina förväntningar igen. Förra gången slog hon rekord på priset och det gjorde hon även nu. Det är fler saker än själva slutpriset som gör att jag rekommenderar henne, hon hade även en styling firma som med råge lönade sig att anlita – dom fixade allt ”tom blommor”. Hon håller en uppdaterad kring budgivningen tar även hand om köparen och säljaren efter själva affären. Jag hävdar att Anneli är den bästa mäklaren i Täby med omnejd.

// Jens Malmberg
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby & Danderyd
    Vänligt, proffsigt. Allt gick enligt meddelad plan, Så vi kan inte klaga på något. Rekommenderas

Esplanaden 6, 183 39 Täby