Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du...

568 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Anna A
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Den enda mäklaren ni behöver, Mattheus Hanna. Ödmjuk, kunnig och alltid med ett leende på läpparna. Rekommenderas starkt, sålt med honom 2 gånger och inte blivit besviken!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

NENAD Z
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Bemötandet var under all kritik. Vi var intresserade utav ett radhus på Margaretavägen i Täby. Vi bad honom höra av sig när budgivningen kom igång, men det gjorde han aldrig. När min sambo ringde till honom så var han lite dryg och helt ointresserad. Han pratade nervärderande och var så långt ifrån tillmötesgående som man kan vara. Han gjorde även ett påhopp på min sambo där han sa att "du är ju den som inte svarade igår när jag ringde" trots att min sambo inte varit i kontakt med honom tidigare eller lämnat sitt nr till...

POURIYA P

Rima är väldigt lyhörd, affärsmässigt, transparent och även pedagogisk med detaljer kring säljprocessen. I mitt fall tog det flera månader sen jag anlitade henne preliminärt och hade min lägenhet fotograferad tills jag bestämde mig att lägga upp annonsen. Jag fick stöd från henne under hela resan och när jag visade klartecken då gick det väldigt fort och smidigt med visningarna och försäljningen. Jag rekommenderar henne starkt!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jenna A

Har köpt en bostad, allt kändes självklart och rima var jordnära och lugn och fick inte alls känslan av att hon var mäklare och försökte sälja på mig något.

Oscar E

Jag och min blivande sambo köpte vår första bostadsrätt tillsammans genom Rima! Toppenbra bemötande från Rima som ger bra förtroende! Rekommenderas starkt och vi kommer göra framtida affärer via ”Länsfast” & Rima 👍🏻

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Anton  N

Rima är väldigt engagerad och professionell. Hon ger ett bra intryck och jag är väldigt nöjd med affären.

DELIA N

Jag kan med gott samvete inte rekommendera Martin Ibrahim som mäklare. Jag valde Martin pga han var med mig redan från det att jag köpte min lägenhet vid ombildning och kände att jag ville vara lojal. Ett misstag jag ångrar och som kostat mig en massa pengar. Under 3 månader som jag hade anlitat Martin som min mäklare tycker jag inte att han gjorde ett bra jobb nog. Han höll i visning varje söndag i 3 månader och flesta av dem gånger så hade han inga möjliga köpare på visning. Jag upplevde att Martin sade det man ville...

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Oscar Ö

Riktigt proffsig i sitt bemötande och väl förberedd i alla steg i försäljningen av våran lägenhet

Caroline L

Mycket lyhörd, omtänksam och kunnig.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Roger O

En etta på 29 m2. Vänligt och trevligt bemött. Höga förväntningar från en tidigare affär. Proffsig och korrekt kontakt med både säljare och köpare. Inger förtroende. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda!

Angelica S

Hej, Vi är mycket nöjda med Cecilia. Hon var lyhörd och sansad. Tyvärr, kom Corona pandemin precis vid säljtillfället vilket gjorde att vi kände oss lite pressade att ta det bud vi fick före visningen. Man kan bara spekulera, men antagligen hade vi fått mer om vi väntat till den öppna visningen, men vi är ändå nöjda. Sammantaget är vi nöjda med Cecilia och hennes proffsiga sätt att knyta ihop säcken. Mvh/Angelica

Ulf H

Cecilia har under en längre tid varit behjälplig när jag behövt värdering av lägenheten och på ett trevligt sätt hållit mig informerad om värdet. Det var därför inget svårt val när det till slut blev dags att sälja. Försäljningen gick över förväntan och priset slutade på högsta nivå inom området (Mörbydalen i Danderyd). Jag kommer mer än gärna att rekommendera Cecilia till vänner som står i begrepp att köpa/sälja sitt boende. Det har varit jättetrevligt att samarbeta med henne. MVH/Ulf Houlst

Ulla N

Hon hjälpte oss att sälja vår lilla lägenhet i Täby centrum.

Kenth Fredrik S

Cecilia är en lugn, trevlig och erfaren fastighetsmäklare. Vi hade ett bra samarbete och hon lämnade alltid tydlig information.

KARIN C

Vi kan varmt rekommendera Martin Ibrahim som mäklare. Han har utfört sitt säljuppdrag energiskt och effektivt både när det gäller uppföljning av visningar och kommunikation med oss, samtidigt är han också en vänlig och lyhörd person.

VALDEMAR S

Cecilia Widmark är utan tvekan Sveriges bästa mäklare! Vi hade ett komplicerat upplägg då vi skulle sälja iväg en gammal gård från 1700-talet i Täby, som dessutom var ett dödsbo. Vi träffade ett flertal mäklare men Cecilia utmärkte sig snabbt genom sitt trevliga bemötande, sitt kunnande och att hon på eget initiativ hade förberett material om fastigheten och omgivningen. Hon fick således uppdraget och vi insåg snabbt att vi hade gjort ett klokt val. Med stort engagemang och tålamod så tog hon emot en uppsjö av olika...

Patrik E

Jag kom i kontakt med Rima på visning för ett objekt jag initialt var intresserad av, då det visade sig att just det objektet inte uppfyllde mina behov så föreslog Rima ett annat kommande objekt för mig. Det blev en snabb och mycket smidig affär. Jag är väldigt nöjd. Jag upplevde Rima som vänlig, väldigt lyhörd, professionell, påläst och väl tillgänglig för frågor och svar. Jag kan verkligen rekommendera Rima ur en köpare perspektiv. Jag kan tänka mig att hon är minst lika bra ur en säljare perspektiv.

PETER JOHANNES H

Jag kan varmt rekommendera Martin. Han skötte min lägenhetsförsäljning strålande.

ANDREAS G

Så kunnig och professionell. Fick bra kontakt med en gång och han såg till att man var med hela vägen. Kan varmt rekommenderas!

GILDA T

Rima är en målinriktad mäklare då hon vet vad exakt hon ska göra för att kunna sälja lägenheten på bästa sätt, hon är en ansvarsfull kvinna och även trevlig o positiv som person.

Kristina L

Engagerad, professionell och trevlig! Kan varmt rekommendera Martin för alla som ska köpa sin bostad!

Matilda A

Rima är målinriktad och har mycket god lokalkännedom. Rekommenderar varmt!

Magnus L

Vi sålde en 2:a i Täby. Rima hjälpte till med försäljningen på ett mycket bra sätt, trots att vi sålde i skakiga tider! Rekommenderas!

Marie M

Jag träffade tre mäklare inför försäljningen av min lägenhet. Vid vårt första möte utstrålade Rima energi, stort engagemang och visade ett härligt säljdriv! Så att valet av mäklare föll på henne var självklart! Rima har verkligen uppfyllt alla mina förväntningar och jag mycket nöjd med slutpriset på lägenheten. Jag ger Rima mina allra bästa rekommendationer!

Leif M

Sålt en lägenhet i Danderyd 4 dagar före visning. Vid förhandsvisning ordnade Rima med 4 olika kunder som alla sedan gick in i budgivning. Resultatet blev försäljning med ett slutpris som överskred utgångspriset med 20%. Det visar att hela processen har varit mycket väl genomarbetad och resultatet överskred alla förväntningar.

Tayeb G

Rima är en kompetent, trevlig och social person som alltid var glad och serviceminded, lätt att få tag på och hade inga problem med att boka om i sista stund. Mycket nöjd med henne och kommer välja henne igen.

LUDVIG W

Kan vart rekommendera Matteus som mäklare! Professionell, engagerad och trevlig. Har både köpt och sålt genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby och känner mig trygg i rollen som både köpare och säljare när man har med dem att göra.

Tor D

Rima visade att hon har det som krävs för att sälja en svårsåld lägenhet som min, till ett bra pris. Hennes fina personlighet, professionella inställning och höga ambitionsnivå visade sig vara ett bra framgångsrecept.

Susanne W

Jag fick förtroende för Rima Senkal på direkten och hon gjorde mig inte besviken. Hon är en mycket kompetent och driven mäklare som lyssnade på mina önskemål och uppdaterade mig regelbundet om läget. Jag har känt mig helt trygg under hela försäljningsprocessen och kan starkt rekommendera Rima. Jag är supernöjd med hennes insats.

Martin N

Min mäklare Rima tipsade om att förbereda vår försäljning i god tid för att öka förutsättningarna till ett högt slutpris då vi visste att det skulle vara svårt att nå det på dagens marknad och i synnerhet vårt område. Vi behövde inte ha några öppna visningar utan Rima jobbade med vår försäljning bakom kulisserna utan att vi behövde känna oss stressade. Rima är lyhörd, trevlig men framförallt väldigt professionell i sitt framträdande och har ett brett kontaktnät. Tack vare hennes sätt att jobba på och knyta kontakter samtidigt...

Filip B

Rima är en fantastisk mäklare, tydlig, saklig och med positivt driv och mycket servicekänsla!!!

Camilla G

Sålt ett radhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Tydlig, närvarande och personlig. Jag är mycket nöjd med Rima.

Thomas J

Sålde en 2:a i Roslags Näsby. Proffsigt och trevligt bemötande! Bra agerande och förväntningarna uppfylldes på ett utmärkt sätt.

Enn Uno K

Jag kan definitivt rekommendera Martin Ibrahim. Han har agerat professionellt och hållit oss fortlöpande informerade under hela (den mycket snabba) säljprocessen!

Peo K

Ett mycket professionellt och effektivt utfört jobb

Robin M

Grym! Rima gjorde det hon skulle, var engagerad, återkopplade kontinuerligt. Rekommenderas starkt. Rutinerad, trevlig och duktig! Absolut nöjd med mitt val av mäklare. Kommer rekommendera henne till vänner, Toppbetyg. Hälsningar RM!

Madeleine K

Engagerad, professionell och trevlig! Kan varmt rekommendera Martin för alla som ska sälja sin bostad!

Felicia L

Martin är mycket kunnig, engagerad och pedagogisk. Vi hade en kontinuerlig kontakt i hela processen och han var mycket behjälplig!

Micaela H

Vi har köpt en bostadsrätt där Rima Senkal tog oss i genom köpprocessen på ett proffsigt och utmärkt sätt. Hennes bemötande var mycket uppskattat. Hon lyssnade på våra önskningar, var drivande, gav snabba återkopplingar och medverkade till att vårt köp uppfyllde våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda och rekommenderar gärna Rima som mäklare i framtiden.

Nils Gunnar Tomas L

Hej! Jag sålde en 2:a i viggbyholm. Rima kom och gjorde en värdering på bostaden. Budgivningen gick rätt trögt men tack vare Rimas otroliga driv och engagemang fick hon upp priset till den rättvisa värderingen som Rima hade gjort! Hon är otroligt ärlig och professionell och har en väldigt bra dialog med vad som händer med affären och informerar dig hela tiden vad som är på gång! Kan verkligen rekommendera henne! Min flickvän anlitade ett annat bolag än Länsförsäkringar med en annan mäklare! Skillnaden mellan Rima och...

Albin Ö

Proffsigt och seriöst bemötande, vilket ledde till en mycket smidig och snabb process med ett gott resultat!

Hammad A

Jag sålde en bostadsrätt med Rima och kan varmt rekommendera Rima som mäklare! Hon är ett proffs enda ut i fingerspetsarna. Det här är en mäklare som gör det lilla extra för att överträffa dina förväntningar. Kompetent, positiv, full med energi samt engagerad. Alltid trevlig och lätt att nå oavsett tidpunkt. Nästa gång det blir bostadsaffär kommer jag ta kontakt med Rima direkt, vare sig det gäller sälj eller köp.

Daniel  H

Samarbetet med Rima var klockrent - riktig teamkänsla!!! Tillsammans med Rima tog vi fram en ärlig gemensam plan och strategi som ledde till en snabb försäljning efter privatvisning till ett högt slutpris. Tog inte många dagar från första kontakt till försäljning. Medans övriga försäljningar på samma gata gick riktigt trögt lyckades Rima marknadsföra bostaden och läget riktigt väl och därmed hitta rätt köpare. Rima har även tillsammans med kollega Daniel stöttat fullt ut i köp av ny bostad. Rekommenderar Rima varmt!

Lilian M

Sålt lgh (dödsbo). Jättetrevligt bemötande. Professionell. Förklarade hur allt skulle gå till, vad mäklaren gör och vad jag behövde göra. Engagerad. Lätt att komma i kontakt med. Kände mig trygg. Hade inga speciella förväntningar - så det blir ett mycket positivt betyg! :)

Claes L

Sålt BrF lgh åt dödsboet efter pappa och efterlevande mamma. Bemöttes var proffsigt, sakligt och Cecilia levde upp till de förväntningarna jag hade. Sammanfattningen. Kommer använda Cecilia igen om det blir aktuellt

Siw S

. Bostadsrätt . Jättebra mäklare . Bra . Helheten var bra

Kjell B

Sålt lägenhet. Trevligt och mycket positivt bemötande. Har hittills levt upp till alla förväntningar och skött allt på ett utmärkt och professionellt sätt (När det gäller den här undersökningen tycker jag dock att man bör vänta tills hela affären är avslutad.)

Eva S

Vi sålde vårt radhus med Cecilias hjälp. Cecilia är kunnig och effektiv med ett vänligt och på en och samma gång både personligt och professionellt bemötande. Hon gjorde det lilla extra som gjorde att affären gick över förväntan. Jag är så glad att vi valde Cecilia till vår mäklare och jag rekommenderar henne gärna.

Christina V

Köpt lägenhet. Bra presentation. Följsam och lyhörd. Förtroendeingivande.

Lena J

Cecilia är personlig utan att bli privat - lyhörd och har mycket god lokalkännedom vilket för att hon har mycket "kringfakta" runt de objekt hon säljer. Hon är duktig på att sköta kontakten mellan köpare och säljare vid problem eller önskemål om förändringar vid försäljningen. Cecilia blir mitt naturliga val när det är daxs för nästa försäljning av boende.