Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 525 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

• Maj-Lis S
    Maj-Lis S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima har varit toppen. En mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    Mvh Maj-Lis
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och förtroendeingivande. Kände mig trygg i hela processen. Kunnig, hjälpsam, positiv, tålmodig, representativ. Jag är mycket nöjd med Martin!
  • Per B
    Per B skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, glad, öppen, fick snabbt ett förtroende.
    En person som absolut kan rekommenderas till andra.
  • Christina F
    Christina F skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima var proffsig, lyhörd, smidig och snabb utan att vara stressad. Vi hann få stort förtroende för henne under köpprocessen som tog mindre än 48 timmar! Vi rekommenderar gärna Rima till både säljare och köpare. //Köparen
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är otroligt proffesionell och enkel att arbeta med. Hon är positiv, proffsig och sätter kunden i centrum! Hon lyssnar på kunden hur kunden vill ha upplägget och arbetar hårt för att nå dessa mål. Jag rekommenderar Rima starkt.
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Proffsig, charmig, driven. Rekommenderas starkt.
  • Tina O
    Tina O skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima hav från första stund ett mycket kunnigt och kompetent intryck. Hon hade tagit reda på saker om vår förening och hade bra kännedom om området vi bor i.
    Under hela processen har hon varit engagerad och kommunicerat med oss. Har aldrig saknat info eller kontakt.
    Hon har haft bra uppföljning av i intressemter vid och efter vusningarna. Diskuterat pris med dem och vågat utmana och säga emot för att höja priset.
    Kort sagt suverän både som person och mäklare. Både för oss som säljare men även omvårdnad av de som visat intresse.
    Rekommenderar varmt Rima till andra!
    Stort rack!!
    Tina och Agne
  • Priscilla V
    Priscilla V skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Man känner sig enormt trygg med Rima. Hjälper till och är alltid tillgänglig kommer absolut rekommendera henne för vänner och bekanta.. lyhörd, engagerad väldigt drivande
  • Linda P
    Linda P skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt bemötande, alltid tillgänglig & hjälpsam. Ett kundproffs med kompitens.
  • Lanna G
    Lanna G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt trevlig och tydlig person! Man känner sig trygg i att ha henne som mäklare och man märker att hon har kundfokus för både säljare och köpare. Mycket nöjd
  • Erik I
    Erik I skrev om Christina Kloo Thorburn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi är mycket missnöjda med Christina. Innan Christina gjort någon insats i enlighet med vårt avtal, sålde vi huset till en bekant som Christina inte haft någon kontakt med. Christina behövde inte annonsera, styla, fotografera, hålla i visningar eller budgivningar. Ändå tar hon full betalning, inklusive den extra bonusen om 10% för "ett extra bra jobb" som hon uttryckte det själv när vi signade upp henne som mäklare. Hon har ju inte gjort något jobb annat än att använda sina standardavtal!! Nedlagd tid rör sig om några få timmar. Vi erbjöd henne att få grundarvodet för jobbet med standardavtalen, men hon krävde de extra 10% också. Vi tycker Christina agerar oetiskt, girigt och omoraliskt. Vi kunde dessvärre inte vänta ut ensamrätten.
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt kompetent, realistisk, engagerad men framförallt förtroendeingivande. Snabb återkoppling på alla punkter och frågor. Vi kunde inte varit mer nöjda!
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jättebra bemötande, levererade över mina förväntningar.
  • Filiz S
    Filiz S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima Senkal är fantastisk! Lugn, engagerad, tillgänglig och mycket professionell vid varje kontakt! Hon får mina allra bästa rekommendationer.
    Daniel S gillar detta
  • Ludvig E
    Ludvig E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag känner mig mycket nöjd med Rima som mäklare! Hon var alltid tillgänglig, lätt att prata med, glad och trevlig! Det kändes att hon kämpade för att kolla upp och ge så bra svar som möjligt på samtliga frågor. 5 av 5 :)
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hej!

Jag känner mig jättenöjd som kund och tycker att Rima har varit kanon som mäklare! Hon är lätt att prata med och kommer med bra svar på alla frågor! 5/5
  • Tony F
    Tony F skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima was great, very helpful throughout the process. Very friendly and always available to answer questions.
  • Martina G
    Martina G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima har varit fantastisk genom hela vår försäljning av bostaden. Vi som tidigare ej sålt en bostad fick jättebra stöd från början till slut med något som annars kan kännas väldigt läskigt. Rima är en glad och trevlig person som verkligen är engagerad i försäljningen men som också stöttar och visar intresse i köpet av den nya bostaden.
    Vi kunde inte vara nöjdare!
  • Anna M
    Anna M skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Punktlig, pålitlig, kommunikativ, trevlig, träffsäker, kompetent
  • Andrii S
    Andrii S skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    This was my first apartment purchase in Sweden. Emelie helped me to go through the process smoothly and explained thoroughly how the procedure works. In the end it was great, no-stress experience, almost like going to the shopping mall during the weekend.
  • Malin C
    Malin C skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är fantastisk. Professionellt, varmt och ödmjukt bemötande. Hon har varit tillgänglig över telefon för tips och råd från start till slut. Jag har känt mig trygg hela vägen. Jag är så nöjd i att ha haft Rima som mäklare. Jag säger bara wow vilket arbete hon har levererat. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Lars G
    Lars G skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Positivt bemötande. Goda råd. Väl genomförd affär
  • Mats E
    Mats E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima har varit oerhört proffsig i försäljningen av vår lägenhet. Hon utstrålar värme och är helt avsaknad av den annars tuffa mäklarstilen med deras jargong. Hon svarar snabbt på frågor och är på tå hela tiden. Noggrann med fakta och lämnar inget åt slumpen, kan varmt rekommendera henne som mäklare. /Mats Engbom
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag har enbart positiva erfarenheter av mitt bemötande med min mäklare på Länsförsäkringar. Mycket trevlig, Korrekt, serviceminded och proffsig. Lätt att få kontakt med, Snabb på att svara och lösningsorienterad. Exemplariskt skött. Emelie överträffade mina förväntningar.
  • Eva J
    Eva J skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Professionellt bemötande som gav oss tilltro om en lyckad affär. Cecilias kunskap om bostadsrättsföreningen var positiv då hon kunde svara på spekulanternas frågor.
    Cecilia bemötte oss alltid positivt, var tydlig i kontakten vid alla tillfällen under försäljningen.
    Vi kände oss trygga med henne som mäklare.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Min första kontakt med Martin var för 4 år sedan.. Att jag valde honom igen är för att han är glad, öppen, har ett bra bemötande. Professionell i sitt arbete.. Jag känner förtroende för honom.

Gunilla Göthlin
  • Huyen N
    Huyen N skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hon är super bra och trevligt person.
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    En väldigt trevlig och kunnig mäklare, lättsam och glad.
  • Lars B
    Lars B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi är extremt nöjda med såväl Rimas insats som med Länsförsäkringar Täby som mäklarkontor. Vi har stött på en del mäklare i våra dar, men ett så proffsigt, lugnt, varmt och omhändertagande bemötande som vi har fått på Länsförsäkringar Täby har vi inte fått tidigare. Kan inte nog understryka hur mycket detta betyder för en stressad barnfamilj som försöker klämma in en husförsäljning bland allt annat som måste göras - ovärderligt!
  • Anna H
    Anna H skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    professionellt bemötande och bra uppföljning.Många telefonkontakter även sedan vi flyttade
  • Leif I
    Leif I skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia har allt som man kan önska av en mäklare: kunskap, erfarenhet, driv och initiativkraft. Vi var mycket nöjda med resultatet och hur allt genomfördes.
  • Ann W
    Ann W skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Är mycket nöjd, känns tryggt med Cecilia som mäklare.
  • Jurij A
    Jurij A skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vänlig och professionell mäklare.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag har haft ett mycket bra samarbete med Rima. Hon återkommer snabbt när man har funderingar och hon har ett mycket lyhört och ödmjukt sätt inför sina kunder. En bostadsaffär är en stor affär och för många en affär som man gör ett högst begränsat antal gånger i livet. Rima guidar på ett enkelt sätt genom hela processen som gör att det känns tryggt och enkelt. Jag rekommenderar Rima Senkal med värme.
  • Luke E
    Luke E skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Han var väldigt bemötande och visste vad han höll på med.
  • Gösta F
    Gösta F skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Johan bjuder på trevligt bemötande. Han arbetar snabbt och effektivt och känns trygg, kunnig och pålitlig. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Britt E
    Britt E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima Senkal hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på ett föredömligt och professionellt sätt. Hon visar mycket god kompetens att hantera många olika människor och situationer. Tillika har hon en gedigen kunskap och erfarenhet av den aktuella marknaden och de presumtiva köparna. Jag vill därför varmt rekommendera henne.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Försäljningen av vår lägenhet gick helt enligt den plan som vi upprättat tillsammans. Johan var professionell och mycket trevlig. Kunde "vårt" område mycket bra. Fick bra tipps inför försäljningen. Svarade snabbt på telefon eller mail när jag hade någon fråga. Kan verkligen rekommenderas.
  • Maja O
    Maja O skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag tycker Johan är en ärlig, rak och pålitlig mäklare. Jag skulle rekommendera honom till någon annan som vill sälja eller köpa bostad. Jag och min sambo valde noga mellan tre olika mäklarfirmor/ mäklare och vi var överens om att Johan var den mest lämpliga för vårt uppdrag.
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Bästa mäklarn jag någonsin haft kontakt med. Professionell, jättebra kommunikation, trevlig, kunnig, hjälpsam.
    Jag och min sambo har både köpt och sålt via Johan, vi har även vänt oss till honom för råd i ett ärende där vi handlade med en annan firma/mäklare :)
    Kan varmt rekommendera!!
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Kunde inte valt en bättre mäklare, Johan är engagerad, påläst och driven, dessutom är han mycket trevlig.
  • Hans D
    Hans D skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag blev väldigt proffsigt bemött av Johan under hela försäljningsprocessen. På första mötet gick han igenom hur processen såg ut.

V följde dock inte hela processen eeftersom Johan hade lista på kunder som var intresserade av boende i mitt område. Affären kunde därför avslutas innan visning på 2 veckor med att alla parter var nöjda.
  • Stig N
    Stig N skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin Fröblom har i alla hänseenden motsvarat mina förhoppningar i samband med försäljning av min bostadsrätt Åkerbyvägen 128, lgh 1201 i Täby, under februari månad 2017.
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin Fröblom var proffsig på alla vis. Vi är otroligt nöjda.
  • Åke L
    Åke L skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi är mycket nöjda, en professionell mäklare
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Påläst och mycket seriös mäklare, snabb och smidig affär.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    En utav Martins kollegor rekommenderade honom när jag berättade att jag ville sälja min lägenhet i Täby då jag tittade på nytt i Hammarbyhöjden. Trevligt bemötande och supernöjd med slutpriset vid försäljning.
  • Johan S
    Johan S skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Mycket trevligt bemötande, både på plats och via mobil. Supernöjd! :)
  • Helene L
    Helene L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jättenöjd med RimaSenkal som min mäklare. Hon har varit lyhörd, ödmjuk, professionell, alert och insatt vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Göran K
    Göran K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad, insatt, hjälpsam. positiv och mycket trevlig!

Esplanaden 6, 183 39 Täby