Cecilia Widmark

Cecilia Widmark

Cecilia Widmark är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Cecilia Widmark har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Cecilia Widmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Cecilia Widmark har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

84 omdömen om Cecilia Widmark

Sedan starten hos Reco 2014
Roger O

En etta på 29 m2. Vänligt och trevligt bemött. Höga förväntningar från en tidigare affär. Proffsig och korrekt kontakt med både säljare och köpare. Inger förtroende. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda!

Angelica S

Hej, Vi är mycket nöjda med Cecilia. Hon var lyhörd och sansad. Tyvärr, kom Corona pandemin precis vid säljtillfället vilket gjorde att vi kände oss lite pressade att ta det bud vi fick före visningen. Man kan bara spekulera, men antagligen hade vi fått mer om vi väntat till den öppna visningen, men vi är ändå nöjda. Sammantaget är vi nöjda med Cecilia och hennes proffsiga sätt att knyta ihop säcken. Mvh/Angelica

Ulf H

Cecilia har under en längre tid varit behjälplig när jag behövt värdering av lägenheten och på ett trevligt sätt hållit mig informerad om värdet. Det var därför inget svårt val när det till slut blev dags att sälja. Försäljningen gick över förväntan och priset slutade på högsta nivå inom området (Mörbydalen i Danderyd). Jag kommer mer än gärna att rekommendera Cecilia till vänner som står i begrepp att köpa/sälja sitt boende. Det har varit jättetrevligt att samarbeta med henne. MVH/Ulf Houlst

Ulla N

Hon hjälpte oss att sälja vår lilla lägenhet i Täby centrum.

Kenth Fredrik S

Cecilia är en lugn, trevlig och erfaren fastighetsmäklare. Vi hade ett bra samarbete och hon lämnade alltid tydlig information.

VALDEMAR S

Cecilia Widmark är utan tvekan Sveriges bästa mäklare! Vi hade ett komplicerat upplägg då vi skulle sälja iväg en gammal gård från 1700-talet i Täby, som dessutom var ett dödsbo. Vi träffade ett flertal mäklare men Cecilia utmärkte sig snabbt genom sitt trevliga bemötande, sitt kunnande och att hon på eget initiativ hade förberett material om fastigheten och omgivningen. Hon fick således uppdraget och vi insåg snabbt att vi hade gjort ett klokt val. Med stort engagemang och tålamod så tog hon emot en uppsjö av olika...

Lilian M

Sålt lgh (dödsbo). Jättetrevligt bemötande. Professionell. Förklarade hur allt skulle gå till, vad mäklaren gör och vad jag behövde göra. Engagerad. Lätt att komma i kontakt med. Kände mig trygg. Hade inga speciella förväntningar - så det blir ett mycket positivt betyg! :)

Claes L

Sålt BrF lgh åt dödsboet efter pappa och efterlevande mamma. Bemöttes var proffsigt, sakligt och Cecilia levde upp till de förväntningarna jag hade. Sammanfattningen. Kommer använda Cecilia igen om det blir aktuellt

Siw S

. Bostadsrätt . Jättebra mäklare . Bra . Helheten var bra

Kjell B

Sålt lägenhet. Trevligt och mycket positivt bemötande. Har hittills levt upp till alla förväntningar och skött allt på ett utmärkt och professionellt sätt (När det gäller den här undersökningen tycker jag dock att man bör vänta tills hela affären är avslutad.)