Emelie Andersson Sthyr

Emelie Andersson Sthyr

Emelie Andersson Sthyr är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Emelie Andersson Sthyr har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Emelie Andersson Sthyr har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. Emelie Andersson Sthyr har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Emelie Andersson Sthyr

Sedan starten hos Reco 2014
Andre R

Korrekt, proffsig alltid hjälpsam snabb med att svara på frågor. Ordning och reda. Blev mycket nöjd med min nya bostad jag köpte via Emelie och Länsförsäkringar fastighetsförmedling! Rekommenderas

Benjamin T

En knepig säljare till trots gick det ändå i hamn, och själva förmedlingen var det ingenting fel på.

Steve A

Vi sålde en bostadsrätt i Täby och mäklaren var engagerad från dag ett. Hon kunde området och hade en bra känsla för marknadskrafterna och kundperspektivet. Höll oss väl uppdaterade genom säljfasen och var alltid trevlig att prata med.

Maria L

Vi har köpt en lägenhet via henne. Hon är Noggrann, tydlig och lugn. Återkom alltid då vi hade frågor. Kändes seriös

Karl- Erik G

Hon är väldigt professionell och hjälpsam. Hon överträffade alla mina förväntningar.

Christina F

Kunnig, lugn och trygg mäklare som kan rekommenderas.

Madeleine D

Emelie sålde mitt hus i våras. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående.

Gunnar B

Hjälpsam, informativ, saklig. Trevlig att ha att göra med. Lägenheten motsvarade väl I verkligheten vad som syntes på nätet, kontraktsskrivning etc sköttes smidigt.

Anna M

Punktlig, pålitlig, kommunikativ, trevlig, träffsäker, kompetent

Andrii S

This was my first apartment purchase in Sweden. Emelie helped me to go through the process smoothly and explained thoroughly how the procedure works. In the end it was great, no-stress experience, almost like going to the shopping mall during the weekend.