Martin Fröblom

Martin Fröblom

Martin Fröblom är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Martin Fröblom har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Martin Fröblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Fröblom har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

78 omdömen om Martin Fröblom

Sedan starten hos Reco 2013
elisabeth z

Sålt liten bostad i Täby. Mycket positiv mäklare som även kunde slutföra köpet snabbt och elegant. Tydlig information och svar på alla frågor och ett fantastiskt bemötande! Rekommenderas varmt!

Sari H

Vi köpte Åkerbyvägen 334 i Täby. Bemötandet var super! Martin är trevlig, kompetent o servicemind.

leif n

Trevlig, saklig, rakt på sak. Även utrustad med humor.

Adisa P

Martin har gjort ett fantastisk jobb med försäljning av min lägenhet.

Pontus B

Fin service, bra och sund uppfattning om verklighetspriser i en skakig bostadsmarknad. Trygg affär och hjälpsam genom hela affären rekommenderas.

Malin T

Toppen pedagogisk mäklare för en första-köpare som jag. Väldigt tryggingivande och svarar på alla tusen frågor man har!

pelle l

Det har varit bra ! Köpt lägenhet i täby!

alexandra m

Vi har köpt en lägenhet. Kontakten med mäklaren har varit jättebra. Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Köpet kändes smidigt, enkelt och probkemfritt. Vi är mycket nöjda med alla som vi träffat. Tack för all hjälp!

mats k

Väldigt trevlig men för många missar gentemot mina förväntningar för att komma högre

David A

Hej jag köpte från fonom, och det var jag som kontaktade honoangående objekten min upfatningar av honom är: var lite på köparen sidan oxå annars han är social, välbemöttande och hjälpsam