Joel Degerth

Joel Degerth

Joel Degerth är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Joel Degerth har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Joel Degerth har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Joel Degerth

Sedan starten hos Reco 2014
Andreas M

Joel är mycket trevlig och oerhört professionell! Han är lätt att nå och gör sitt yttersta för att hjälpa till när man behöver assistans. Han är också väldigt lätt att bolla idéer med. Joel tar förstaplatsen som Sveriges bästa mäklare! Rekommenderas starkt!

Peter H

Mycket trevligt bemötande, väldigt påläst om vårt hus och område, visste verkligen vad han pratade om.

Eva B

Kunde inte ha valt en bättre mäklare. Högsta betyg!

Mari S

Fått ett bra bemötande. Han var också väldigt hjälpsam mot köparna som uppskattades även av mig som säljare.

Sandra Ö

Joel var helt fantastisk! Han har visat ett förtroende som inte många mäklare kan! Lyhörd, ordentlig, väldigt bra bemötande, trevlig och han är trygg i sin roll! Han utförde arbetet över min förväntan. Kommer rekommendera Joel till alla som ska sälja sin bostadsrätt/fastighet.

David H

Joel har var väldigt lätt att kommunicera med. Tydlig och alltid tillgänglig. Vi har under hela försäljningsprocessen varit nöjda och kan varmt rekomendera honom!

Magnus B

Vilken toppenkille ! Klicka direkt lyhörd duktig på att förklara o alltid en positiv känsla när han ringde o gjorde ett fantastiskt jobb o jag fick det jag begärde o det är nog inte många mäklare som klarar av det med en lägenhet som jag bott i 9 år o inte lagt en krona på upprustning o innan kom jag till en sliten lägenhet så den mäklare lyser framgång !

Joline L

Trevlig, pedagogisk, lyhörd och realistisk. Känner att vi fått den hjälp vi förväntat oss av honom. Kunde inte fått en bättre mäklare :)

Ulla T

Allt har fungerat utan problem. Blev väl bemött och hölls uppdaterad under hela processen.

Christoffer A

Joel var trevlig och berättade öppet allt vi behövde veta inför försäljning. Han var bra på att svara i telefon och informerade oss alltid om läget.