Patrik Salmén

Patrik Salmén

Patrik Salmén är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Patrik Salmén har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Salmén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Patrik Salmén

Sedan starten hos Reco 2014
Victor T

Väldigt professionell och empatisk mäklare. Kändes kunnig och gjorde köpprocessen simpel.

Boris J

Patrik hjälpte oss med att sälja vårt radhus och vi kan verklige rekommenderar Patrik.

Lars H

Patrik Salme'n är en mycket bra mäklare! Kan bara lämna positiva omdömen och rekommendera honom på alla sätt.

Stefan N

Vi är både mycket nöjda samt imponerade över omhändertagandet av både säljare så väl som köpare .utomordentlig presentation för båda parter samt ett profisonelt avslut Rekomenderar på det varmaste Mvh Stefan

Niklas F

Vi sålde våran lägenhet med Patrik och är mer än nöjda!

Marie R

Mkt nöjd o kommer varmt rekommendera Patrik som mäklare till andra som tänkt köpa eller sälja sin bostad !

Simon A

Kundfokuserad, professionell och tillgänglig

Simon W

Jag är fullkomligt nöjd! Bra kontakt under hela processen och utförligt presenterat gällande allt med köpet. 5/5 toasts till Patrik

Martin R

Förtroendeingivande och informativ under hela processen.

Caroline H

Riktigt bra på alla sätt! Har både köpt och sålt med Patrik, toppenservice båda gångerna. Professionell!