Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Här i Upplands Väsby hittar du en liten och nätt ort med trevliga bostadsområden och bra kommunikationer. Stockholms centrala delar är 2 mil bort, men Upplands Väsby har också ett eget centrum med allt du kan tänkas behöva. Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling kan erbjuda dig en helhetslösning när du ska flytta här i...

285 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Andreas M

Joel är mycket trevlig och oerhört professionell! Han är lätt att nå och gör sitt yttersta för att hjälpa till när man behöver assistans. Han är också väldigt lätt att bolla idéer med. Joel tar förstaplatsen som Sveriges bästa mäklare! Rekommenderas starkt!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Peter H

Mycket trevligt bemötande, väldigt påläst om vårt hus och område, visste verkligen vad han pratade om.

Eva B

Kunde inte ha valt en bättre mäklare. Högsta betyg!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Mari S

Fått ett bra bemötande. Han var också väldigt hjälpsam mot köparna som uppskattades även av mig som säljare.

Sandra Ö

Joel var helt fantastisk! Han har visat ett förtroende som inte många mäklare kan! Lyhörd, ordentlig, väldigt bra bemötande, trevlig och han är trygg i sin roll! Han utförde arbetet över min förväntan. Kommer rekommendera Joel till alla som ska sälja sin bostadsrätt/fastighet.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
David H

Joel har var väldigt lätt att kommunicera med. Tydlig och alltid tillgänglig. Vi har under hela försäljningsprocessen varit nöjda och kan varmt rekomendera honom!

Magnus B

Vilken toppenkille ! Klicka direkt lyhörd duktig på att förklara o alltid en positiv känsla när han ringde o gjorde ett fantastiskt jobb o jag fick det jag begärde o det är nog inte många mäklare som klarar av det med en lägenhet som jag bott i 9 år o inte lagt en krona på upprustning o innan kom jag till en sliten lägenhet så den mäklare lyser framgång !

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Joline L

Trevlig, pedagogisk, lyhörd och realistisk. Känner att vi fått den hjälp vi förväntat oss av honom. Kunde inte fått en bättre mäklare :)

Ulla T

Allt har fungerat utan problem. Blev väl bemött och hölls uppdaterad under hela processen.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Christoffer A

Joel var trevlig och berättade öppet allt vi behövde veta inför försäljning. Han var bra på att svara i telefon och informerade oss alltid om läget.

Kent B

Mycket kreativ, professionell och tillmötesgående samt en skicklig förhandlare! Som kund känner man sig mycket väl omhändertagagen.

Tomas L

Mycket bra bemötande. Dock lite svårt att avgöra hur han hanterade potentiella köpare eftersom marknaden var död.

Lena L

Joel är väldigt trevlig och mycket professionell och pålitlig. Vi har använt oss av Joel vid flera tillfällen tidigare och rekommenderar honom alltid till andra.

Caroline & Christian T

Joel har varit väldigt engagerad. Gett ett proffsigt och ett väldigt förtroendefullt intryck. Han har återkopplat snabbt vilket vi har tyckt varit skönt i en viktigt affär som försälning av sitt hus. Joel är också väldigt saklig och det gör att han uppleves ännu mer som duktig på det han gör. Vi kommer varmt att rekommendera Joel till våran vänskapskrets om någon ska sälja.

Katharina S

Trevlig, social, tydlig och påläst mäklare. Levde upp till våra förväntningar, trots en svår situation.

Marlene H

Joel är mycket trevlig o kunnig, kunde inte fått en bättre mäklare. Vi är mycket nöjda

Tove F

Sakkunnig men också hög lokalkännedom vilket jag upplever spelade roll. Fick ihop en bra mix av besökare på båda visningarna (20 och 10) Mkt professionell! Kändes trygg och stabil. Visste vad han höll på med. Väldigt omhändertagande och skapade en avslappnad stämning genom hela processen, som lätt kan bli väldigt stressande. Lyckat val av mäklare vilket resulterade i en mycket lönsam och lyckade affär!

Birgitta & Arne H

Joel Degerth har verkligen hittat rätt yrke. Han är glad, personlig, lyhörd och samtidigt påläst och professionell. Joel tar sig tid att lyssna, återkommer alltid som han lovat. Han är pålitlig. Det är lätt att tycka om Joel. Joel har mer än väl levt upp till den förväntan vi hade på honom. Ska vi flytta någon mer gång är det helt givet att vi anlitar Joel. Vi har redan rekommenderat honom för bekanta som ska flytta. Högsta betyg!

Marianne G

Otroligt bra bemötande, en kunnig och trevlig mäklare. Trots semester ställde Joel upp, jobbade och svarade på frågor. Jag har ett stort förtroende för Joel och rekommenderar honom starkt.

Hanne N

Kompetent, lyhörd, jätte trevlig!

Gun-britt F

Joel Degerth är en fantastiskt bra mäklare. Jag är väldigt nöjd. Allt gick väldigt snabbt och smidigt.

Gill B

Engagerad och lyhörd. Ger ett professionellt bemötande genom hela bostadsaffären, som inger förtroende.

Per-olof N

Mycket positivt, lyhört och vänligt bemötande.

Tiina M

bemötandet var mycket bra .bästa mäklaren

Victor T

Väldigt professionell och empatisk mäklare. Kändes kunnig och gjorde köpprocessen simpel.

Boris J

Patrik hjälpte oss med att sälja vårt radhus och vi kan verklige rekommenderar Patrik.

Lars H

Patrik Salme'n är en mycket bra mäklare! Kan bara lämna positiva omdömen och rekommendera honom på alla sätt.

Stefan N

Vi är både mycket nöjda samt imponerade över omhändertagandet av både säljare så väl som köpare .utomordentlig presentation för båda parter samt ett profisonelt avslut Rekomenderar på det varmaste Mvh Stefan

Niklas F

Vi sålde våran lägenhet med Patrik och är mer än nöjda!

Marie R

Mkt nöjd o kommer varmt rekommendera Patrik som mäklare till andra som tänkt köpa eller sälja sin bostad !

Simon A

Kundfokuserad, professionell och tillgänglig

Simon W

Jag är fullkomligt nöjd! Bra kontakt under hela processen och utförligt presenterat gällande allt med köpet. 5/5 toasts till Patrik

Martin R

Förtroendeingivande och informativ under hela processen.

Caroline H

Riktigt bra på alla sätt! Har både köpt och sålt med Patrik, toppenservice båda gångerna. Professionell!

Monica T

Vi är mer än nöjd med Patrik som vår mäklare och även som person. Han är kunnig, hjälpsam och han hör av sig omedelbart om/då man behöver hans hjälp. Han är en varm person som man både får och har förtroende för och vi vill varmt rekommendera honom för alla såväl säljare som köpare.

Lino J

Smidigt och enkel kontakt med mäklaren. Fick genast svar på mina frågor spm jag ställde till mäklare. Kunnigt och förtroendeingivande intryck.

Berivan K

Trevligt, har tålamod. Bästa mäklaren någonsinn

Ann-Charlotte W

En mycket kompetent mäklare som alltid ser till sina kunders bästa

Pierre P

Patrik är en inspirerande, professionell och förtroendeingivande mäklare som ser till att både säljaren och köparen känner sig trygga och omhändertagen.

Hassan A

Trygg, professionell och otroligt kompetent. Kände att jag kunde lita på honom från början till slut. Rekommenderar starkt att anlita Patrik.

Fredrik W

lyhörd. drivande kunnig lugn skapar förtroende hos både säljare och köpare.

Mona B

Joel var väldigt trevlig i sitt bemötande lyhörd,kunnig och väldigt lättsam att ha att göra med.

Mia H

Mycket trevlig och serviceminded person som utgår från kundens önskemål. Jag kan varmt rekommendera Joel till andra kunder. Är supernöjd med vår upplevelse som kund.

Helen L

Vi fick ett trevligt och engagerat bemötande. Vi hade samma förväntningar och mål och de levde Joel upp till! Rekommenderas av oss.

Lars H

Levde upp till mina förväntningar

Anita O

I början var Joel ganska enveten på ett fackmannariktigt sätt för att få kontakt med mig och mitt hus. Senare, när en försäljning blev ett faktum, så hade jag fullt förtroende för honom och han var trygg och trevlig att ha som mäklare.

Annette J

Joel är en mycket duktig och kompetent mäklare. Trevlig VARJE gång vi pratats vid. Duktig på att ta reda på saker o ting. Svarar snabbt både på mail, sms och telefon. Vi är MYCKET nöjda med Joel.

Dick B

Professionell, trevlig och informativ. Bra hjälp under hela bostadsförsäljningen. Tummen upp

János S

Han är trevlig och professionell. Duktig på det han gör. Kommer gå tillbaka.

Sandra M

Supertrevlig, härlig, professionell. Snabb affär. Varm personlighet. Kommer anlita igen.