5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Stefan Petrén

• Roger N
    Hej,

Fått ett mkt bra och professionellt bemötande av Stefan, bra information innan, under och efter försäljningen, jag kan varmt rekommendera Stefan Petrén och Länsförsäkrings Fastighetsförsäljningskontor I Vallentuna.

Hälsningar
    Roger Nilsson
  • Emelie D
    Vill verkligen rekommendera Stefan Petrén på Länsförsäkringar! Han är supertrevlig och proffesionell. Vi köpte vårt drömhus och han såg till att allting gick snabbt och smidigt och fanns till hands vid frågor. Bästa mäklaren!
  • Marie H
    Stefan har sålt två fastigheter till oss. Vi är mycket nöjda med honom ! Han är lyhörd, kunnig och var mycket proffsig i sitt bemötande mot oss då vi hade frågor om försäljningen. Både säljare och köpare kände stort förtroende vilket vi tycker är mycket viktigt för en bra försäljning.

Vi rekommenderar honom varmt!! / Ove, Marie och Carolina
  • Jelena K
    Vi hade väldigt ont om tid för att sälja. Stefan har gått ut med annonsen nästa dag efter vi har anlitat honom. Vi har fått hans förtroende och kunnat lita på honom. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Hoppas att vi inte behöver flytta igen (då vi har köpt världens bästa hus med hjälp av Stefan), men händer det, vet jag vem jag ska ringa till.
  • Hedvig S
    Vi är mycket nöjda med Stefan Petrén. Han är en trevlig och jordnära mäklare som har en bra och sund syn på bostadsmarknaden. Han är även kunnig, hjälpsam och har mycket god lokalkännedom. Vi skulle utan tvekan anlita honom igen.
  • Sandra N
    Det här var nog inte den enklaste försäljningen Stefan Petrén har haft. En mäklare möter människor i någon av de stora livshändelserna och samtidigt som man måste våga möta människorna i det behöver man kunna driva på försäljningen. För oss var det en tuff skilsmässa som låg bakom försäljningen så det, en deprimerad och sjukskriven säljare samt en vattenläcka i köket (det var inte så mycket en läcka som en liten sjö faktiskt) som upptäcktes dagen innan besiktningen var bara några av de saker som han fick hantera. Och han gjorde det på ett helt fantastiskt sätt.

Vi träffade många mäklare som säkert hade kunnat sälja huset men de saknade alla den medmänsklighet och empati som Stefan har. Det var också den egenskapen som blev som mest betydelsefull för mig för det stöd han gav under hela processen, och framförallt i samband med vattenläckan/sjön, har varit helt ovärderlig. Jag är fortfarande tacksam för det.

Att han sedan sålde huset till ett mycket bättre pris än vad vi någonsin hade räknat med och till precis rätt köpare bevisar bara det jag har sagt sedan jag träffade honom.

Stefan Petrén är Sveriges bästa mäklare.
  • Linnea Å
    Stefan hjälpte oss sälja vår bostad på ett snabbt och effektivt sätt. Han är alltid snabb att återkomma med svar på frågor och väldigt lösningsinriktad. Vi hölls väl uppdaterade om statusen på visningar och budgivningar.
    Känns väldigt seriös och kunnig.
  • Rickard O
    Stefan på Länsförsäkringar är extremt professionell och har en bra och sund syn på bostadsmarknaden.
    Lovar inga fantasipriser, gör bra värderingar och levererar.
    Bra och snabb på mail och telefon.

Stefan fick vårt förtroende och vi kan ej göra annat än att rekommendera honom till den som vill sälja eller köpa.
    Väljer vi att flytta igen så är valet självklart.
Stefan Petrén

Allévägen 8, 186 39 Vallentuna