Joseph Rashid

Joseph Rashid

Joseph Rashid är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Joseph Rashid har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Joseph Rashid har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Joseph Rashid har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Joseph Rashid

Sedan starten hos Reco 2021
Alexander W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joseph Rashid en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Birkastan

Väldigt professionell med bra bemötande och stort engagemang från första möte till försäljning. Levde upp till förväntningarna och kom upp till ett bra pris i en svårare marknad. Skulle varmt rekommendera Joseph.

Edyta P
Vasastan - Odenplan

En mycket noggrann och trevlig mäklare! Det var svårt att sälja i dessa tider men vi fick till slut bra priset och vi är mycket nöjda.

Anders B
Vasastan - Birkastan

Joseph är en fantastiskt duktig mäklare, rekommenderas starkt.

Maria V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joseph Rashid en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Hagastaden

Jag är fantastiskt nöjd med Josephs insats vid försäljningen av min lägenhet, han är lyhörd, engagerad och professionell på alla sätt. Han gjorde processen mycket smidig och effektiv. Trots en sämre marknad, försäljning underhand och utan bilder lyckades han på mycket kort tid hitta dom perfekta köparna. Han är fullt dedikerad och man känner sig som köpare ”sedd och hörd” under hela processen vilket betyder oerhört mycket. Jag uppskattar hans lyhördhet, kommunikation, tydlighet, engagemang och erfarenhet. Joseph ingav...

Maria V
Vasastan - City/Norrmalm

Katarina O
Vasastan - S:t Eriksplan

Proffsig och trevlig. Snabb och tydlig återkoppling.

Philip K
Vasastan

Med sin erfarenhet och kunskap var Joseph en trygg partner genom hela försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd med allt jobb, tips, råd och hjälp Joseph bidragit med för att nå en lyckad affär.

Tianjiao F
Vasastan - Hagastaden

Joseph is very friendly and helpful in the whole process. I especially appreciate his good way of communication.

Dilsher K
Vasastan - Hagastaden

Vi är otroligt nöjda med Josephs professionella och engagerade insats som mäklare för försäljningen av vår lägenhet. Hans dedikation och kunnande gjorde hela processen smidig och effektiv. Joseph visade ett genuint intresse för våra behov och mål, vilket resulterade i en lyckad affär. Vi uppskattade hans öppna kommunikation, snabba respons och förmåga att guida oss genom varje steg av försäljningen. Utifrån vår positiva erfarenhet rekommenderar vi starkt Joseph för alla som söker en pålitlig och kompetent mäklare. Tack, Joseph, för en utmärkt service!

Levin Lara H
Vasastan - Hagastaden

Joseph hjälpte mig med ett köp av lägenhet. Han var väldigt trevlig och stöttande genom hela processen och hjälpte oss göra goda affärer. Joseph kändes genuint hjälpsam och kom med goda råd för allas fördel vilket fick honom att sticka ut som mäklare på marknaden!