Marcus Sandberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina rekommendationer belyser att jag är noggrann, ambitiös, tydlig och snabb på återkoppling. Tillsammans med den affärsmässiga kryddan gör det att jag har den perfekta balansen att kunna ta mig igenom en affär med mycket lyckat resultat. Plus att jag att hjälpa människor med deras livs största affär!

Vad gör du helst på fritiden?
I och med att jag jobbar så ambitiöst och målinriktat är arbetet som fastighetsmäklare en stor del av mitt liv. Jag lever konstant med jobbet i nära anslutning och är ständigt "på tå" vid ett eventuellt telefonsamtal eller sms med härledning till jobbet. I övrigt gillar jag att laga god mat och njuta av ett gott glas vin framför en levande eld. Läs mer

Läs vad 21 kunder tycker om Marcus Sandberg

• 2018-05-17

Vi hade prövat andra mäklare innan och Marcus var den som lyckades sälja vår lägenhet i vasastan under en annars väldigt trög bostadsmarknad:) Vi kan starkt rekommendera Marcus till andra som går i sälj- och köptankar och har bara gott att säga om honom! Läs mer
    2018-05-17 Marcus S svarar Natalie P
    Tack för de fina orden. Hälsa Tobias.
  • 2018-04-18

Han är väldig aktiv ock duktiv Läs mer
  • 2018-03-27

Han är jätteduktig och snäll. Han har tålamod, lyssna först och bestäm sedan. Läs mer
    2018-03-27 Marcus S svarar Eleasa S
    Tack Eleasa för de fina orden. Det var en trevlig försäljning! Hälsa familjen så mycket.
  • Renee A skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

2018-03-02

Perfekt,skulle anlita igen Marcus Sandberg igen.Mycket nöjd👍 Läs mer
    2018-03-05 Marcus S svarar Renee A
    Tack Renee! Vad fint att ni är nöjda. Jag önskar er all välgång!
  • Per J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

2018-02-22

Trevlig, lyhörd och tillmötesgående. Marcus gav det där lilla extra, även efter affären var avslutad, vilket trycker upp betyget till en 5:a. Läs mer
    2018-02-22 Marcus S svarar Per J
    Tack Per! Det är bara höra av er om det finns fler saker jag kan hjälpa er med. Lycka till i jakten på ny bostad!
  • 2018-02-14

Marcus Sandberg på Länsförsäkringar fastighetsförmedling va väldigt proffsig och pålitlig när jag köpte min nya bostad i Vasastan nyligen. Rekommenderar Marcus varmt till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-02-14 Marcus S svarar Christoffer P
    Grattis Christoffer till en fin lägenhet! Härligt att höra att du är nöjd med den service, pålitlighet samt professionalism som du säger att jag ingav, kul!
  • 2018-02-13

Mycket nöjd med Marcus bemötande, kontakt under processen och den slutgiltiga försäljningen. Läs mer
    2018-02-13 Marcus S svarar Nicole B
    Tack Nicole och gratulerar till en finfin försäljning!
  • Christoffer Q

2018-02-07

Jag har träffat många mäklare genom åren som är mycket kompetenta och trevliga. Dock brukar jag efter ett tag kunna urskilja mäklarens spetskompetens som till exempel social förmåga, tävlingsinstinkt, enorm kunskap om mäkleri/sitt geografiska område, hög servicenivå etc. Ingen mäklare har haft samtliga viktiga egenskaper som eftersöks av potentiella kunder, tills vi träffade Marcus.

Låt mig gå tillbaka till hösten 2017 då vi nappade på en annons om gratis brandsläckare och värdering av bostaden. Grundtanken var att knipa en brandsläckare och påbörja urvalet av mäklare. Marcus presentation om sitt arbetssätt och idéer kring marknadsföringen av vår bostad var en första avgörande faktor för helhetsbetyget ovan.

Under förberedelserna av bostaden hade vi flertalet knepiga önskemål som Marcus fixade direkt utan ifrågasättande eller dröjsmål. Allt var förberett till minsta detalj, förutom att bostadsmarknaden svajade till ordentligt under slutet av 2017 varför bostaden blev svårsåld. Marcus lugnade oss som säljare med ständig återkoppling kring bostadsmarknaden och ställde upp på mängder av visningar under denna period. Markus har dessutom under denna tuffa tid optimerat möjligheterna till en bra försäljning och själv stått för de ekonomiska kostnader som tillkom.

Genom säljprocessen har Markus alltid gått att nå och återkopplat till oss mycket snabbt. Vi fick bostaden såld enligt våra höga förväntningar och är mycket nöjda.

Marcus har genom vår säljprocess visat prov på spetskompetens inom samtliga önskvärda egenskaper och lite därtill.

Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus och hoppas innerligt att han fortfarande är verksam nästa gång vi ska sälja bostad, stort tack! Läs mer
    2018-02-12 Marcus S svarar Christoffer Q
    Underbart att höra att ni är nöjda! Jag önskar er all lycka till att hitta något nytt boende. När det är dags nästa gång lägger jag ner lika mycket energi på att ni ska bli nöjda.
  • 2018-01-15

Marcus är väldigt professionell och noggrann. Han är framför allt väldigt snabb på att svara och alltid tillgänglig. Har känts tryggt att ha Marcus som mäklare och försäljningen gick riktigt snabbt! Skönt för oss :)

Jag rekommenderar Marcus som mäklare för både köp och sälj! Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Miriam C
    Tack snälla Miriam för dina ord. Önskar dig all lycka framöver!
  • 2018-01-15

Marcus gav direkt ett professionellt och trovärdigt intryck. Det var tydligt att han var påläst och att han hade en god kännedom av området. Han är en god lyssnare och har en perfekt balans i försäljningsarbetet - inte för pushig och samtidigt målinriktad och fokuserad. Slutligen är han skicklig på att kontinuerligt återkoppla och jag behövde aldrig jaga honom självmant.
    Jag kan VARMT rekommendera att anlita Marcus som mäklare om ni går i säljtankar :-) Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Fredrik D
    Underbart att höra att ni är nöjda Fredrik! Hoppas våra vägar korsas igen.

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Marcus Sandberg