Marcus Sandberg
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina rekommendationer belyser att jag är noggrann, ambitiös, tydlig och snabb på återkoppling. Tillsammans med den affärsmässiga kryddan gör det att jag har den perfekta balansen att kunna ta mig igenom en affär med mycket lyckat resultat. Plus att jag att hjälpa människor med deras livs största affär!

Vad gör du helst på fritiden?
I och med att jag jobbar så ambitiöst och målinriktat är arbetet som fastighetsmäklare en stor del av mitt liv. Jag lever konstant med jobbet i nära anslutning och är ständigt "på tå" vid ett eventuellt telefonsamtal eller sms med härledning till jobbet. I övrigt gillar jag att laga god mat och njuta av ett gott glas vin framför en levande eld.
Upplandsgatan 51
113 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Marcus Sandberg

• Vi hade prövat andra mäklare innan och Marcus var den som lyckades sälja vår lägenhet i vasastan under en annars väldigt trög bostadsmarknad:) Vi kan starkt rekommendera Marcus till andra som går i sälj- och köptankar och har bara gott att säga om honom! Läs mer
    2018-05-17 Marcus S svarar Natalie P
    Tack för de fina orden. Hälsa Tobias.
  • 2018-04-18

Omdömet har granskats och är verifierat

Han är väldig aktiv ock duktiv Läs mer
  • Han är jätteduktig och snäll. Han har tålamod, lyssna först och bestäm sedan. Läs mer
    2018-03-27 Marcus S svarar Eleasa S
    Tack Eleasa för de fina orden. Det var en trevlig försäljning! Hälsa familjen så mycket.
  • Renee A skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Perfekt,skulle anlita igen Marcus Sandberg igen.Mycket nöjd👍 Läs mer
    2018-03-05 Marcus S svarar Renee A
    Tack Renee! Vad fint att ni är nöjda. Jag önskar er all välgång!
  • Per J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Trevlig, lyhörd och tillmötesgående. Marcus gav det där lilla extra, även efter affären var avslutad, vilket trycker upp betyget till en 5:a. Läs mer
    2018-02-22 Marcus S svarar Per J
    Tack Per! Det är bara höra av er om det finns fler saker jag kan hjälpa er med. Lycka till i jakten på ny bostad!
  • Marcus Sandberg på Länsförsäkringar fastighetsförmedling va väldigt proffsig och pålitlig när jag köpte min nya bostad i Vasastan nyligen. Rekommenderar Marcus varmt till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-02-14 Marcus S svarar Christoffer P
    Grattis Christoffer till en fin lägenhet! Härligt att höra att du är nöjd med den service, pålitlighet samt professionalism som du säger att jag ingav, kul!
  • Mycket nöjd med Marcus bemötande, kontakt under processen och den slutgiltiga försäljningen. Läs mer
    2018-02-13 Marcus S svarar Nicole B
    Tack Nicole och gratulerar till en finfin försäljning!
  • Christoffer Q
    Jag har träffat många mäklare genom åren som är mycket kompetenta och trevliga. Dock brukar jag efter ett tag kunna urskilja mäklarens spetskompetens som till exempel social förmåga, tävlingsinstinkt, enorm kunskap om mäkleri/sitt geografiska område, hög servicenivå etc. Ingen mäklare har haft samtliga viktiga egenskaper som eftersöks av potentiella kunder, tills vi träffade Marcus.

Låt mig gå tillbaka till hösten 2017 då vi nappade på en annons om gratis brandsläckare och värdering av bostaden. Grundtanken var att knipa en brandsläckare och påbörja urvalet av mäklare. Marcus presentation om sitt arbetssätt och idéer kring marknadsföringen av vår bostad var en första avgörande faktor för helhetsbetyget ovan.

Under förberedelserna av bostaden hade vi flertalet knepiga önskemål som Marcus fixade direkt utan ifrågasättande eller dröjsmål. Allt var förberett till minsta detalj, förutom att bostadsmarknaden svajade till ordentligt under slutet av 2017 varför bostaden blev svårsåld. Marcus lugnade oss som säljare med ständig återkoppling kring bostadsmarknaden och ställde upp på mängder av visningar under denna period. Markus har dessutom under denna tuffa tid optimerat möjligheterna till en bra försäljning och själv stått för de ekonomiska kostnader som tillkom.

Genom säljprocessen har Markus alltid gått att nå och återkopplat till oss mycket snabbt. Vi fick bostaden såld enligt våra höga förväntningar och är mycket nöjda.

Marcus har genom vår säljprocess visat prov på spetskompetens inom samtliga önskvärda egenskaper och lite därtill.

Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus och hoppas innerligt att han fortfarande är verksam nästa gång vi ska sälja bostad, stort tack! Läs mer
    2018-02-12 Marcus S svarar Christoffer Q
    Underbart att höra att ni är nöjda! Jag önskar er all lycka till att hitta något nytt boende. När det är dags nästa gång lägger jag ner lika mycket energi på att ni ska bli nöjda.
  • Marcus är väldigt professionell och noggrann. Han är framför allt väldigt snabb på att svara och alltid tillgänglig. Har känts tryggt att ha Marcus som mäklare och försäljningen gick riktigt snabbt! Skönt för oss :)

Jag rekommenderar Marcus som mäklare för både köp och sälj! Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Miriam C
    Tack snälla Miriam för dina ord. Önskar dig all lycka framöver!
  • Marcus gav direkt ett professionellt och trovärdigt intryck. Det var tydligt att han var påläst och att han hade en god kännedom av området. Han är en god lyssnare och har en perfekt balans i försäljningsarbetet - inte för pushig och samtidigt målinriktad och fokuserad. Slutligen är han skicklig på att kontinuerligt återkoppla och jag behövde aldrig jaga honom självmant.
    Jag kan VARMT rekommendera att anlita Marcus som mäklare om ni går i säljtankar :-) Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Fredrik D
    Underbart att höra att ni är nöjda Fredrik! Hoppas våra vägar korsas igen.
  • Engagerad, ärlig, hjälpsam och trevlig!
    Alltid snabb återkoppling. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
    2017-12-13 Marcus S svarar Linnea L
    Tack själv Linnea! Det var verkligen en riktigt bra försäljning. Det var kul och inspirerande att få förmedla din fina lägenhet.
  • Marcos var alltid bra på att återkoppla och tog sig tid. Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2017-11-24 Marcus S svarar Helena F
    Tack Helena för de fina orden och för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig all lycka med den nya lägenheten på Södermalm!
  • Ett bra och professionellt bemötande som skapade förtroende och gjorde det möjligt att komma i mål med en affär. Läs mer
    2017-11-20 Marcus S svarar Mikael E
    Tack Mikael! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • Kan verkligen rekommendera Marcus efter att han på ett professionellt och engagerat sätt hjälp mig med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2017-11-15 Marcus S svarar Håkan E
    Tack Håkan för förtroendet att sälja din lägenhet. Roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar!
  • Mycket professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderar Marcus som en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Gabriel Ö
    Tack Gabriel! Vad trevligt att du är nöjd med mig och affären. Stort lycka till med den fina lägenheten.

Mvh Marcus
  • Anna B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Han har ett gediget engagemang och inger fullt förtroende. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Anna B
    Tack Anna! Kul att höra att få höra dessa fina ord.

Mvh Marcus
  • Ida H skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Han var vänlig, korrekt och tog fram information som vi frågade efter. Vi är mycket nöjda med kontakten med Marcus Sandberg. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Ida H
    Tack Ida!

Jag hoppas att ni trivs bra i den fina lägenheten och jag tackar för de fina orden.

Mvh Marcus
  • Marcus har varit professionell och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet.

Från första möte vid värdering fram till försäljning av lägenheten har Marcus visat stor kunskap om marknaden. Marcus har även varit tillgänglig och snabbt återkopplat med svar på frågor kopplade till försäljningen under hela processen.

Sammanfattningsvis skulle jag starkt rekommendera att anlita Marcus vid en framtida försäljning, jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Joinas L
    Tack Jonas!

Det är härligt att höra att du blev nöjd med min service och visst är det extra roligt när det bidrar till högt slutpris!

Mvh Marcus
  • Marcus har varit proffsig och behjälplig under hela vår försäljning. Alltid lösningsorienterat och till hands! Mer än nöjd! Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Hannah P
    Tack Hannah! Alltid kul att överträffa mina säljares förväntningar, roligt att höra de fina orden.

Mvh Marcus
  • Peter J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag fick redan från början ett mycket gott intryck av Marcus. Han skötte sitt uppdrag exemplariskt, svarade snabbt när jag skrev eller ringde och var även behjälplig med bankkontakter. Lägenheten visade sig vara en smula svårsåld, men det ska inte läggas Marcus till last. Jag är övertygad om att han gjorde allt som lät sig göras för att finna intressenter Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Peter J
    Tack Peter, jag gör mitt yttersta för mina kunder. Härligt att det blev en lyckad affär till slut.

• Lugn
    Förtroendegivande
    Pedagogisk
    Påläst Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Anders J
    Tack för de fina orden Anders, det glädjer mig att ni är nöjda.

Marcus Sandberg

Upplandsgatan 51, 113 28 Stockholm