10 rekommendationer

Marcus Sandberg
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Upplandsgatan 51
113 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Marcus Sandberg

• Helena F
    Marcos var alltid bra på att återkoppla och tog sig tid. Trevlig och professionell mäklare!
    2017-11-24 Marcus S svarar Helena F
    Tack Helena för de fina orden och för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig all lycka med den nya lägenheten på Södermalm!
  • Mikael E
    Ett bra och professionellt bemötande som skapade förtroende och gjorde det möjligt att komma i mål med en affär.
    2017-11-20 Marcus S svarar Mikael E
    Tack Mikael! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • Håkan E
    Kan verkligen rekommendera Marcus efter att han på ett professionellt och engagerat sätt hjälp mig med min lägenhetsförsäljning.
    2017-11-15 Marcus S svarar Håkan E
    Tack Håkan för förtroendet att sälja din lägenhet. Roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar!
  • Gabriel Ö
    Mycket professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderar Marcus som en mycket duktig mäklare.
    2017-11-07 Marcus S svarar Gabriel Ö
    Tack Gabriel! Vad trevligt att du är nöjd med mig och affären. Stort lycka till med den fina lägenheten.

• Anna B
    Anna B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Han har ett gediget engagemang och inger fullt förtroende.
    2017-11-07 Marcus S svarar Anna B
    Tack Anna! Kul att höra att få höra dessa fina ord.

• Ida H
    Ida H skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi fick ett mycket bra bemötande. Han var vänlig, korrekt och tog fram information som vi frågade efter. Vi är mycket nöjda med kontakten med Marcus Sandberg.
    2017-11-07 Marcus S svarar Ida H
    Tack Ida!

Jag hoppas att ni trivs bra i den fina lägenheten och jag tackar för de fina orden.

• Joinas L
    Marcus har varit professionell och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen av min lägenhet.

Från första möte vid värdering fram till försäljning av lägenheten har Marcus visat stor kunskap om marknaden. Marcus har även varit tillgänglig och snabbt återkopplat med svar på frågor kopplade till försäljningen under hela processen.

Sammanfattningsvis skulle jag starkt rekommendera att anlita Marcus vid en framtida försäljning, jag är mycket nöjd!
    2017-11-07 Marcus S svarar Joinas L
    Tack Jonas!

Det är härligt att höra att du blev nöjd med min service och visst är det extra roligt när det bidrar till högt slutpris!

• Hannah P
    Marcus har varit proffsig och behjälplig under hela vår försäljning. Alltid lösningsorienterat och till hands! Mer än nöjd!
    2017-11-07 Marcus S svarar Hannah P
    Tack Hannah! Alltid kul att överträffa mina säljares förväntningar, roligt att höra de fina orden.

• Peter J
    Peter J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag fick redan från början ett mycket gott intryck av Marcus. Han skötte sitt uppdrag exemplariskt, svarade snabbt när jag skrev eller ringde och var även behjälplig med bankkontakter. Lägenheten visade sig vara en smula svårsåld, men det ska inte läggas Marcus till last. Jag är övertygad om att han gjorde allt som lät sig göras för att finna intressenter
    2017-11-07 Marcus S svarar Peter J
    Tack Peter, jag gör mitt yttersta för mina kunder. Härligt att det blev en lyckad affär till slut.

• Anders J
    Lugn
    Förtroendegivande
    Pedagogisk
    Påläst
    2017-11-07 Marcus S svarar Anders J
    Tack för de fina orden Anders, det glädjer mig att ni är nöjda.

Christopher Maurie
Marcus Sandberg