Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan! Vi mäklare här på kontoret får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett brett kontaktnät här i Vasastan som ger oss köpare i alla områden. Vårt mål är att hjälpa dig att få ut högsta möjliga pris för din...

26 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

VIKTOR D

Jag har träffat Joseph ett par gånger på visning tidigare. Senast var genom en underhandsförsäljning av en lägenhet i Vasastan. Han kontaktade mig angående lägenheten i och med att han visste om att jag varit intresserad av en liknande lägenhet tidigare. Detta kännetecknar en bra mäklare, att följa upp och att få mig som intressent att känna mig utvald. Visning, förhandling och uppgörelse med säljaren fungerade väldigt smidigt när jag väl bestämt mig. Jag kan verkligen rekommendera Joseph!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Marit Pernilla A

Har nu varit på c.40 visningar och träffat på en hel del mäklare under tiden. Det är verkligen skillnad på mäklare och mäklare vad gäller 1. Anträffbarhet 2. Svarsfrekvens 3. Bemötande 4. Vilja att göra det lilla extra för både säljare och köpare. Detta är ännu märkbart under en sådan het marknad som vi är i just nu, där vissa mäklare tycks luta sig tillbaka och bli bekväma. Vi har träffat på Joseph vid två olika tillfällen där vi vid båda gångerna har fått ett positivt intryck. En gång genom en öppen visning och en genom...

OSCAR F
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Joseph Rashid är väldigt förtroendeingivande, lojal och tillmötesgående vilket skapade en otrolig trygghet i lägenhetsprocessen. Joseph var alltid tillgänglig vid frågor och har en väldigt professionell framtoning. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar starkt Joseph som fastighetsmäklare.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

MIRA D

Fick snabbt privatvisning av Joseph och blev bemött väldigt bra som köpare 😁 Efter förhandlingar sent på kvällen blev det kontraktskrivning fram till 22:30 på kvällen, det uppskattades väldigt mycket än att vänta till dagen efter. Rekommenderar starkt!

CHRISTIAN S

Snabb med att ordna privat visning. Mycket påläst, och det han inte visste direkt var han snabb med att kolla upp. Rekommenderar definitivt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

KEVIN P

Joseph var en stor stöttepelare i jakten på min första lägenhet och lämnade inget att önska! En otroligt insatt, professionell och lättillgänglig mäklare som löste en väldigt smidig affär. Detta i samband med hans kompetens och härliga inställning gör det till en självklarhet för mig att starkt rekommendera Joseph till mina bekanta!

Joseph R gillar detta
ALEXANDRE EMILE J

Vi köpte vår första lägenhet med hjälp av Joseph som mäklare. Super trevlig, professionell och lyhörd mäklare som är snabbt tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Joseph om du/ni planerar att köpa en bostad!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

PEDER Q

Anlita! Joseph är dedikerad från första till sista rutan. Jag har aldrig haft en mer driven och proffsig mäklare. Joseph tog tag i försäljningen och drev den till max. Samt att han även fanns med efter affären var klar. 5 av 5!! Snacka om att brinna för sitt uppdrag och jobb! /Peder Q

GOLPAR P

Kunnig och följde snabbt upp frågor till föreningen vilket medförde att jag snabbt kunde ta ett köpbeslut. Ingav ett tillförlitligt och gott intryck på visningen.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

HARALD A

Joseph bidrog till att göra mitt lägenhetsköp väldigt smidigt. Påläst och mycket snabb på att svara!

Malin Alicé Catrin M

Jag både köpte och sålde med Joseph som mäklare och är supernöjd med kontakten som både köpare och säljare. Joseph tar sig alltid extra tid att bolla frågor, funderingar, har med mig som säljare på banan hela tiden och ger kontinuerliga uppdateringar. Rak i kommunikationen, alltid på gott humör och med en härlig inställning. Gav mig höga men också rimliga förväntningar som han utan tvivel levde upp till. Kan varmt rekommendera Joseph för att göra en trygg bostadsaffär och kommer definitivt rekommendera honom till personer i min närhet :)

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Karolin Margareta Birgitta M

Joseph är otroligt professionell. Från första kontakt känns det tryggt och han är mån om att återkomma som lovat med information som inte kan ges på plats direkt. Jag fick stort förtroende för honom och skulle rekommendera honom till mina bekanta inför framtida försäljningar.

Jelena H

Att varmt rekommenderar är för lite att säga ! :) Ni måste anlita Joseph för att uppleva det själva ! Köpte lägenhet nyss och det ät inte min första köp . Har träffat många mäklare under visningar men alla jobbar på samma sätt . Bara att man är trevlig räcker inte. Förutom att han är professionell ...tillgänglig osv. som alla skriver ..:) Han har karisma o pondus !!!! Prydlig ska mäklare vara oxå .Kostym räcker inte till man ska vara presentabel exakt som de dyra bostadsratter vi köper ! Vill ni ha ett...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Hanna H

Ett otroligt trevligt bemötande av Joseph som var till stor hjälp för att jag lyckades hitta min perfekta första lägenhet!

Jelena H gillar detta
Ulrika H

Superproffsig hela vägen ! Enkelt, smidigt , Joseph skötte allt åt oss ! Kunde inte ha varit bättre.

Staffan H

Har köpt en bostadsrätt i Stockholm. Mäklaren var väldigt behjälplig, flexibel, kunnig om bostad, bransch och förtroendeingivande. Vi är supernöjda!

Martina A

Köpte min första lägenhet (1:a) vid St Eriksplan och jag tycker att Joseph skötte affären på ett bra sätt. Han har varit väldigt hjälpsam och kommunikationen har varit super.

Shahnaz A

Joseph Rashid är en professionell fastighetsmäklare och har en mycket hög känsla för service , har positivt utstrålning, är öppen och omtänksam samt är en duktig lyssnare . Han är flexibel och alltid varit nårbar på telefon eller mail. Vi är mycket nöjd med Joseph som fastighetsmäklare och Länsförsäkringar fastighetsförmedling!

Yan Kang C
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Han är väldig aktiv ock duktiv

Eleasa S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Han är jätteduktig och snäll. Han har tålamod, lyssna först och bestäm sedan.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Tack Eleasa för de fina orden. Det var en trevlig försäljning! Hälsa familjen så mycket.

Helena F
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Marcos var alltid bra på att återkoppla och tog sig tid. Trevlig och professionell mäklare!

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Tack Helena för de fina orden och för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig all lycka med den nya lägenheten på Södermalm!

Mikael E
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Ett bra och professionellt bemötande som skapade förtroende och gjorde det möjligt att komma i mål med en affär.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Tack Mikael! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Vi ses igen på tillträdesdagen!

Anna B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Bra, trevligt och professionellt bemötande. Han har ett gediget engagemang och inger fullt förtroende.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Tack Anna! Kul att höra att få höra dessa fina ord.

Anders J

Lugn Förtroendegivande Pedagogisk Påläst

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Tack för de fina orden Anders, det glädjer mig att ni är nöjda.

Peter J
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Mycket proffsig och välkomnande. Besvarade våra frågeställningar på ett koreka sätt. Helnöjd!!

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Hej Peter, tack för rekommendationen! Vad fint att höra att ni är nöjda med processen och mig som mäklare. Grattis till en fantastiskt trevlig lägenhet! Mvh Christopher

Victor H
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Fick bra bemötande och Christoffer gav ett bra och förtroendegivande intryck.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan

Hej Victor, tack för din rekommendation, det uppskattas! Vilken fin lägenhet du köpte. Vi hörs och ses, mvh Christopher