Tandläkare John Sjöberg

Tandläkare John Sjöberg

4 omdömen om Tandläkare John Sjöberg

Katarina B
Skrev om Tandläkare John Sjöberg

Jag började gå till Claes Rydevik i mitten på 90-talet och jag har aldrig haft en bättre tandläkare. Nu går i stort sett hela min familj hos honom. Det är alltid en familjär stämning och både Claes och hans sköterska är oerhört lyhörda och pedagogiska.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Diana L
Skrev om Tandläkare John Sjöberg

Jag har haft Claes sedan 1980 och jag har tandläkarskräck. En kompis rekomenderade honom med tanke på min rädsla och jag kan bara säga att det är det bästa jag någonsin gjort. Nu bor jag i Järbo utanför Sandviken och vägrar att ta en ny tandläkare. Jag får resa tillStockholm när jag behöver besöka tandläkaren för jag litar ej på någon annan. Han är bäst!

Katarina B gillar detta
Jonas G
Skrev om Tandläkare John Sjöberg

Jag har gått hos Claes i stort sett hela mitt vuxna liv, dvs över 20 år, och jag är fantastiskt nöjd! Tror inte att det går att hitta en duktigare och mer pedagogisk tandläkare!

Katarina B gillar detta
DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Elina E
Skrev om Tandläkare John Sjöberg

Jag har gått hos John som jobbar med Claes i ca 2 år nu, och jag är jättenöjd. jag bytte till privattandläkare efter att ha fått min ena tand förstörd hos Folktandvården. Idag litar jag till fullo på min tandläkare och han är jätteskicklig. Lagningen han gjorde på min förstörda tand blev kanonsnygg. Syns knappt att halva tanden var borta.. haha men att säga att man längtar till tandläkaren ska vi väl inte säga. Dock är jag kanonnöjd :)

Emma K gillar detta