Alla kategorier Elektriker Värmland Karlstad Larm och Skydd AB

Larm och Skydd AB

Skårevägen 63, 653 50 Karlstad — Visa karta

Går inte att skriva en beskrivning. Reco funkar inte så bra.
Välkomna till en bra larminstallatör sedan 35 år som funnits i Karlstad med sen 2011 med webb shop säljer bra larm i hela landet samt i grannländer,Spanien och Grekland.
Ring gärna om Ni har frågor på 054-568900. Bra support även kvällstid och helger. Köper du ett larm har du helt fri support 365 dagar och efter 365 dagar betalar du endast 595:- inkl moms OM du vill ha hjälp. Om du tänker köpa ett PowerMaster från oss kommer larmet färdigproggramerat med detektorer uppmärkta så du vet vilken detektor som ska sitta vart. Larmet är färdigprogrammerat även för Appen Visonic-Go där du kan se bilder i realtid samt direkt se vad detektorn såg när larmet löste ut. Allt utan några månadskostnader till skillnad mot hyrlarmen som är populära för tillfället.

Räkna på kostnaden för ett sånt larm under en 10-års period så blir valet inte så svårt om du tänker på kostnader.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Larm och Skydd AB

Larm och Skydd AB saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Larm och Skydd AB? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!
Skriv en rekommendation

Skårevägen 63, 653 50 Karlstad