Alla kategorier Elektriker Värmland Karlstad Larm och Skydd AB

Skårevägen 63, 653 50 Karlstad — Visa karta

Läs vad 30 kunder tycker om Larm och Skydd AB

• Ronnie J
    Ronnie J skrev om Larm och Skydd AB
    Köpte larmet för en dryg månad sen och är supernöjd. Enkelt att installera (tack vare att det var förprogramerat av KLSAB) och det har sedan dess fungerat smärtfritt. Fantastisk fin support vid alla (dumma) frågor man hade både innan och efter köpet.
    Kan varmt rekommendera KLSAB.
  • Jan-Olof C
    Jan-Olof C skrev om Larm och Skydd AB
    Vi har just köpt en larmanläggning av Larm & Skydd och tycker att det hittills har fungerat mycket bra. Bra bemötande, bra vägledning vad gäller utformningen och så långt bra funktion på grejerna.
  • Marcus  S
    Marcus S skrev om Larm och Skydd AB
    Svarar alltid i telefon och hjälper till om det skulle uppstå några problem. Rekommenderas starkt om ni funderar på att köpa larm.
  • Oleg A
    Oleg A skrev om Larm och Skydd AB
    Mycket bra service och kundsupport. Rekommenderas till andra privata och företagskunder.
  • Lucas C
    Lucas C skrev om Larm och Skydd AB
    Efter att ha köpt en larmanläggning hos företaget för tre år sedan (och då fått allt förkonfigurerat av Bengt-Göran, så att Securitas larmcentral låg förprogrammerad och allt), så kunde jag i helgen konstatera IGEN vilket bra service de har. Et kort samtal en lördagförmiddag och jag fick förklarat för mig hur jag kunde uppgradera SIM-kort i GSM-modulen utan att förlora alla inställningar.

Toppenservice! /Mvh L
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Larm och Skydd AB
    Vilket engagemang o kunnighet! Är super nöjd för all hjälp med mitt larm! 5 stjärnor är inte tillräckligt! Skulle vara 1000! Rekommenderar företaget varmt!
  • christer s
    christer s skrev om Larm och Skydd AB
    Kan varmt rekommendera klsab. Mycket trevligt och professionell bemötande. Bra produkter och stort engagemang, kunskap och service. Är väldigt nöjd med larmet.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Larm och Skydd AB
    När vi skulle skaffa larm efter ett inbrottsförsök ringde jag Bengt och bad om råd. Fick ett mycket bra bemötande och precis den information jag behövde. Beställde larm direkt via hemsidan med några mindre justeringar via mail och telefon. Larmet kom färdigprogrammerat och klart efter telefonkontakt med Bengt, bara att koppla in utan några som helst problem.
    Sådan support och service är det sällan man får, världsklass helt enkelt:)
    Kan inte göra annat än att varmt rekommendera Karlstad Larm & Skydd från första kontakt till dess att larmet satt på plats.
  • Ajdin K
    Ajdin K skrev om Larm och Skydd AB
    Handlade ett larm av Bengt, som jag fick ett bra pris av. Kan inte förstå med all den support och service jag har fått av honom, att han kan tjäna något på detta här, han måste älska det han sysslar med, har aldrig varit med om något liknade, att kunna ringa till honom på natten och kunna ställa frågor angående larmet. Tänk om alla hade varit som honom? då hade vi haft ett mycket bättre Sverige. Jag trodde personligen att det bara var att köpa ett larm och montera det, men så lätt var det inte! Det var tur att jag köpte mitt larm av Bengt som har hjälpt mig med allt detta här. Jag kan verkligen rekommendera att ni köper larm av Karlstad Larm & Skydd AB för ni kommer aldrig att ha några problem.
    Hälsningar från Kolgjini i Malmö!
  • Anna B
    Anna B skrev om Larm och Skydd AB
    Vi är jättenöjda med larm och installation, mycket bra service. Rekommenderas!
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Larm och Skydd AB
    Fantastiskt engagemang. Det är tydligt att denna leverantör brinner för att kunden ska bli nöjd och få en bra tjänst. Mina varmaste rekommendationer.
  • Pelle R
    Pelle R skrev om Larm och Skydd AB
    Den här typen av exceptionell service är ovanlig. Tillgänglig även på kvällar/helgen utan kostnad. Mån om att jag som kund skall vara nöjd. Rekommenderas!
  • Gunnar
    Gunnar skrev om Larm och Skydd AB
    Mycket bra bemötande och snabb respons, larmet har funkat felfritt. Jag är väldigt nöjd, rekommenderas starkt
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Larm och Skydd AB
    Mycket bra service både före och efter köpet. Rekommenderas starkt!
  • Magnus
    Magnus skrev om Larm och Skydd AB
    Bra service både före och efter köp! Rekommenderas.
  • Jan K
    Jan K skrev om Larm och Skydd AB
    Bra service, trevligt bemötande
  • Inger&weine F
    Inger&weine F skrev om Larm och Skydd AB
    Vi är så nöjda. Vi fick all hjälp och support vi frågade efter. Tryggt med larm. Fler borde ha detta. Perfekt snabb service:-)
  • Rose-Marie J
    Rose-Marie J skrev om Larm och Skydd AB
    Fantastiskt trevliga, mycket bra support, service förutom produkterna såklart.
    Kan varmt rekommenderas. Man vet att man får hjälp när man ringer.
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Larm och Skydd AB
    Mycket trevliga. Bra bemötande priser support mm.
    Kan varmt rekommendera klsab. Behöver man hjälp så e det bara ringa dom dom ställer alltid upp.
  • David J
    David J skrev om Larm och Skydd AB
    Bra webbshop med stort utbud. Mycket kunnig på området. Bra service med snabba handläggningstider. Kanon support om du stöter på problem!
  • David J
    David J skrev om Larm och Skydd AB
    Bra webbshop med stort utbud. Kunnig på området vilket är mycket viktigt. Kanon service med snabba handläggningstider och en snabb support om så behövs!
  • Henrik
    Henrik skrev om Larm och Skydd AB
    Bra priser, bra produkter och en oslagbar kundservice!
    Visar ett otroligt engagemang, jag har aldrig upplevt något liknande
    hos något annat företag. Tummen upp!
  • Ingemar  L
    Ingemar L skrev om Larm och Skydd AB
    Otroligt hjälpsam och mycket kunnig! Fick hjälp med allt, även med sådant som jag egentligen skulle kunnat ha läst mig till i manualen.
    Kunde även ringa på helgen om jag hade velat, vilken service! Hjälpen underlättade verkligen, speciellt vid installationen.
    Förslaget jag fick på den utrustning jag skulle behöva, gjorde att jag nu har ett larm som passar för mina förutsättningar och som fungerar som det ska.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Larm och Skydd AB
    Kunnig på området, bra kvalitetsprodukter samt oslagbar support och service även utanför normal kontorstid vid behov.
  • Björn V
    Björn V skrev om Larm och Skydd AB
    Proffsigt bemötande.hjälpsam och kunnig.
  • Ingemar
    Ingemar skrev om Larm och Skydd AB
    Utmärkt service! Och utrustningen har fungerat perfekt.
  • Ingemar
    Ingemar skrev om Larm och Skydd AB
    Utmärkt service! Och utrustningen har fungerat perfekt.
  • Per J
    Per J skrev om Larm och Skydd AB
    Allt fungerade perfekt, fick även support en lördag!
  • Johan L
    Johan L skrev om Larm och Skydd AB
    Bra rådgivning innan köp, och exceptionell service efter köp. Jag har fått exakt den hjälp jag behövt. Vissa saker jag frågat om har jag nog egentligen kunnat läsa mig till i manualerna, men det har inte spelat någon roll jag har fått perfekt guidning via telefon att konfigurera vissa saker utan några som helst problem.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Larm och Skydd AB
    Bra priser och mycket bra personligt bemötande och hjälp

Skårevägen 63, 653 50 Karlstad