Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Lars Bengtsson Ljud/Video AB

www.larsbengtsson.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Lars Bengtsson Ljud/Video AB är din professionella partner för att lyfta ljud- och bildupplevelsen till nya höjder. Med över två decenniers erfarenhet i branschen är vi stolta över att vara din go-to leverantör för högkvalitativa ljud- och videolösningar. Vi brinner för att skapa magiska ögonblick genom att förena teknik och...

206 omdömen om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Mikael H
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Smidig beställning via hemsidan och bra service i butiken.

Hej Vad kul att allt fungerade som det ska. Mvh Fredrik

Flyttfirman A
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Allt har fungerat snabbt smidigt och rätt!

Hej Härligt att höra Mvh Fredrik

Ebba S
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Lite besviken att det inte står på hemsidan när något inte är i lager. Men de är riktigt trevliga via telefon, bra kundservice.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Trevligt att du tycker vårt bemötande i telefonen är bra. Angående hemsidan brukar det alltid stå tillfälligt slut om varan inte finns fysiskt i vår butik- men vi kan givetvis missa att uppdatera någon vara ibland och för det ber vi om ursäkt. Trevlig helg Mvh Fredrik

Nicklas L
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Dom har alltid det företag jag anlitar vid köp av Stereo och Radio apparater. Mycket trevliga och kunniga. Rekommenderar dem starkt.

Hej Tack för dom snälla orden- välkommen tillbaks i framtiden. 😃 Mvh Fredrik

Robert F
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Duktig och kunnig personal! Genomtrevligt besök i butiken! Återkommer fler gånger!

Tack snälla, du är självklart välkommen åter. Mvh Fredrik

Robert H
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Enkel och smidig kontakt. Beställde ett paket med AudioPro A48 och Subwoofer som levererades snabbt. Bra service och bra pris.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Kul att höra att du är nöjd. Grymma högtalare till ett grymt pris 🤩 Mvh Fredrik

Richard S
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Snabb hantering av orderbekräftelse, statusuppdateringar, transport o leverans, allt fungerade perfekt. Snabbt och smidigt

Hej Kul att höra-hoppas du blev nöjd med din vara. Trevlig dag Mvh Fredrik

Emma H
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Snabb leverans och bra kommunikation!

Per M
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Suveränt kundbemötande i anledning av köp av 1 st Technics SL 1210 MK7. Nu står den hemma och snurrar. Fungerar klockrent ;)

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att det blev bra och grattis till en mycket fin skivspelare. Mvh Fredrik

Mattias A
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Mycket bra. Snabb o smidig hantering av beställning.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Härligt att höra. trevlig dag mvh Fredrik

Peter L
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Har handlar många gånger hos Lars Bengtssons, och även denna gång blev jag mycket positivt överraskad. De har oftast bäst priser och ändå överlägset Stockholms bästa service. Dessutom väldigt kunniga inom alla produkter de säljer. Rekommenderar varmt! / Peter

Fredrik H gillar detta
Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Peter det tackar vi för och du är alltid välkommen med nya frågor och köp. Trevlig dag mvh Fredrik

Alfred Mullis Kurt H
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Bra sortiment, bra kundtjänst och bra priser. Mycket nöjd med min kundupplevelse här.

Fredrik H gillar detta
Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Alfred. Värmande ord-vi fortsätter jobba efter dina ord. Trevlig dag Mvh Fredrik

Mats J
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Har ej levererat varan jag har betalt!

Hej Mats Har mejlat dig om detta missförstånd. mvh Fredrik

Ronny V
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

lätt att handla online,väldigt snabb hemleverans

Hej Precis som det ska vara då 😃 Tack för dom fina ordet. Mvh Fredrik

Per B
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Snabb leverans och smidig leverans

Härligt- precis som det ska vara Mvh Fredrik

Evelin P
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Jag fick bra råd när det gällde köp av cd/radio. Trevligt bemötande.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Kul att höra- hoppas det blev en stereo du är nöjd med många år . Mvh Fredrik

Gert K
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Blixtsnabb leverans med rätt prisbild på PAL+BT med önskad färg

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej kul att du är nöjd-Tivoli Audio Pal är en klassiker när det kommer till radio. Mvh Fredrik

Mats R
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Köpte en Rega planar 1 på hemsidan.Den fanns inte på lager i butiken men levererades ändå ganska fort. Leverades hem med DHL. Rekommenderar även Rega Planar 1 plus. Låter fantastiskt

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Trevligt att du e nöjd bra riktigt bra spelare som du fick till riktig tvåa pris 😃 Trevlig helg Mvh Fredrik

126521 1
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Otrolig kundservice, snabba och trevliga! Rekommenderar ALLA att handla härifrån :)

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att du är nöjd- vi tycker också att ALLA ska handla här. 🤩 Välkomna Mvh Fredrik

Mona B
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Helt otroligt, jätte fin service av killen jag hade kontakt med massa gånger o allt löste sig helt perfekt, o budkillen va också jätte trevlig. Mvh Mona Birberg

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att du är nöjd och att allt löste sig till slut. Trevlig dag Mvh Fredrik

Henrik K
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Fin service kring leverans av kvalitativ produkt.

Hej Va kul att höra att du är nöjd, Trevlig kväll Mvh Fredrik

Aitsbe A
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Köpte ett par B&O hörlurar på rea . Snabb leverans och faktura i Mailen. Perfekt inga problem

Kul att du är nöjd. B&O hörlurar är aldrig fel 🤩 Mvh Fredrik

Peter W
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Trevligt bemötande i butiken. Bra koppling till att handla deras produkter på nätet. Snabb leverans med DHL till en mindre ort. Köpte rullstativ till platt-TV.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att höra att Både leveransen och Bulow stativet blev bra Trevlig kväll Mvh Fredrik

Mikael V
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Seriös high end butik, satsar på de produkter som jag är intresserad av. Här handlar jag gärna mer.

Hej Va kul att höra ! 😃 Välkommen i framtida frågor och köp. Mvh Fredrik

Johan E
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Allt fungerade toppen från beställning till leverans samt väldigt fint ljud från Rega Planer 2!

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att du är nöjd- bra val av skivspelare Klart en av dom bästa i pris segmentet. Trevlig kväll Mvh Fredrik

Stefan K

.........bra ......................

Tack! 😃 Mvh Fredrik

Gunilla L
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Mycket nöjd med mitt köp, en radio!

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej va kul att du är nöjd-välkommen åter i framtida frågor och köp. Trevlig dag Mvh Fredrik

Gunnel Holm K
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Väldigt snabbt och lätt allting. Ännu ingen räkning men i alla fall!

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Gunnel Va kul att du är nöjd. Räkningar kommer tyvärr alltid förr eller senare- i detta fall via Svea och kan ta lite tid ibland. Trevlig dag Mvh Fredrik

Peter J
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Bra service och snabb postgång! Rekommenderas mkt!

Hej Det tackar vi för- kul att du är nöjd. Trevlig dag Mvh Fredrik

Ann-Christine S
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Har inte använt produkten Sangean MMR99 fullt ut ännu varför jag inte kan säga så mycket kring radion. Men bemötandet jag fick då jag ringde upp dem gällande nätuppladdning var mycket tillmötesgående. Det bådar gott inför eventuella följdfrågor. Tyvärr bor jag för långt från butik annars så hade jag frågat lite mera kring produkt på plats. Leverans gick fort.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Kul att du är nöjd såhär långt. Vev radion du köpt är enligt oss den bästa av alla vev radio på marknaden så jag tror absolut du kommer bli riktigt nöja framöver. Får du frågor är det bara ringa eller mejla oss. Trevlig dag Mvh Fredrik

Tom M
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Köpte skyltex till ett bra pris, perfekt skick och komplett i originalkartong. Dessutom hjälpsamma och snabba med kundservice via mail.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att du är nöjd. Även skylt ex måste säljas över tid och vi försöker alltid packa dom så gott vi kan . Trevlig dag Mvh Fredrik

Jan-Erik R
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Mycket smidig beställning på nätet från en väl etablerad firma sedan gammalt. Jag beställde en Sangean MMR-99 DAB-radio (robust nödradio) som blir extremt värdefull när det stora elavbrottet inträffar. Radion har många användbara funktioner och har skyddsform Ip55, vilket är mycket ovanligt för apparater för civilt bruk. Alltär positivt från min sida! MVH

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Kul att du är nöjd- den radion du köpte är av absolut premium kvalité och något som är bra att ha vid många tillfällen. Trevlig dag Mvh Fredrik

Erik E
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Enkel beställning. Tydligt orderprocess. Snabb leverans.

Tack snälla och trevlig helg. Mvh Fredrik

Björn H

Enkelt och smidigt! Trevlig personal

Hej Kul att höra 😁 God fortsättning Mvh Fredrik

Klas F
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Fläckfritt. Snabb leverans. Köpte ett par be lurar in-ear riktigt nöjd. Lurarna är nog de bästa jag gotiks har haft.

Hej Vad kul att höra att du är nöjd med ditt köp. God jul Mvh Fredrik

William B
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Riktigt bra och snabb service och är prisvärda.

Hej Vad kul att höra att du är nöjd. Trevlig kväll och god jul Mvh Fredrik

Bo P
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Fantastiskt snabb leverans och ett hyfsat pris.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul- hoppas du blir nöjd med din produkt. Trevlig Helge och god jul Mvh Fredrik

Patrik K
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Snabba, trevliga och…bara galet bra service helt enkelt! Hittade ett par Totem KIN Play, till bästa pris förstås, och slog till. Kort å gott 5/5!

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Tack snälla 🙏 Härligt att du e nöjd. Galet bra högtalare. God jul Mvh Fredrik

Alexander B
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Supernöjd, bra info om orderns status och snabb leverans dessutom A+++++

Tack snälla :) Kul att du är nöjd. trevlig dag och God Jul Mvh Fredrik

Rickard A

Personlig service, uppskattas.

Kul att höra- vi gör vårt bästa Trevlig dag 😃

Jan H
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Mycket snabb och bra leverans. Mycket hjälpsam leverantör. Mycket bra varor.

Hej Tack snälla för dina fina ord 😃 Trevlig helg

Gustav I

suverän service! kanonbra folk

Hej Tack snälla-det värmer. Mvh Fredrik

Natalia N
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Svårt att lämna recension när man ej fått sin vara ännu

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Vi beklagar att det tagit lite för lång tid med leverans denna gång. ditt paket är skickat och jag har skickat ditt kolli nummer i ett mejl till dig.. Trevlig helg. Mvh Fredrik

Joel R
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Bättre än förväntat snabb på skicka bättre produkt än vad som angavs

Hej kul att vi kunde överraska positivt. :) Mvh Fredrik

Leif N
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Vänligt och sakkunnigt bemötande. Vettig prissättning och acceptabel leveranstid. Snabb och kostnadsfri hemleverans av beställt golvhögtalarpar (Audio Pro A48) samt bekväma betalningssystem. Totalt sett en positiv köpupplevelse!

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Va kul att du är nöjd. Riktigt trevlig högtalare- klart bäst i prisklassen enligt oss 🤗 Trevlig lyssning och helg Mvh Fredrik

Thomas J
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Tydlig kommunikation och snabb leverans

Hej Kul att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka i framtiden. Mvh Fredrik

Jonas C
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Snabbt och enkelt. Inte fått varan än men allt verkar gå precis som jag förväntat mig.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej Kul att höra - bara hoppas våra kära fraktfirmor gör sitt nu så du får din vara. Trevlig dag Mvh Fredrik

Christian E
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Jättebra på alla sätt och vis. Inget att klaga på

Hej Kul att höra .🤩 Trevlig dag Mvh Fredrik

Sammy V
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Superbra! Mycket snabb leverans och varan fungerar som väntat.

Svar från Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Hej kul att höra att du är nöjd med ditt köp-vi försöker vara så snabba vi kan :) Trevlig kväll. Mvh Fredrik

Tom L
Skrev om Lars Bengtsson Ljud/Video AB

Mycket bra och snabb leverans Bra återkoppling efter beställning av varan.

Hej Kul att höra att du är nöjd Mvh Fredrik