Larssons Bil

Södermannagatan 43, 116 40 Stockholm — Visa karta

3.9 i betyg av av 19 omdömen
Larssons bil på Södermalm är en fullt utrustad verkstad som gör alla slags service arbeten och reparationer på alla bilmärken och modeller, Vi kör även Service på vår Jourverkstad! Hos oss på Larssons Bil STO står kunden alltid i centrum och vi gör allt för att ge den bästa och snabbaste service!

Läs vad 19 kunder tycker om Larssons Bil

• 2020-09-11

DAVID B skrev om Larssons Bil
    Heter man Larssons Bil (egentligen Bilvårdarna Larsson i Stockholm AB med orgnr 559094-4913) förväntar man sig som kund att någon i bolagets ledning heter Larsson, men icke sa Nicke, de heter istället Suliman Fatah, Naseh resp
    Suliman, Hawkar Naseh. Dra era egna slutsatser. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    Badge2020
    "Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot."
    Taxi 0046 A
  • 2017-04-27

Eric W skrev om Larssons Bil
    Slarviga och okunniga. I två fall så har det uppstått nya skador och problem efter man hämtat ut bilen ocg det vill inte ta ansvar för det och verkar helt oförstående. Läs mer
  • 2017-02-14

Tor S skrev om Larssons Bil
    Sjukt trevliga och hjälpsamma. En fröjd från början till slut. Rekomenderas! Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 91 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • 2014-09-12

Mikael O skrev om Larssons Bil
    Köpte en Saab 9-3 av dem nyligen, bortsett från det låga priset så var deras kundbemötande perfekt, alltid vänlig ton. De fixade allt som behövde fixas på bilen, ordnade med besiktning och besiktningsmannen blev nästan förvånad när han gav min pärla "med beröm godkänt", samma betyg vill jag ge Larssons bil! Läs mer
  • 2014-09-12

Mikael O skrev om Larssons Bil
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 610 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2013-11-17

Catarina T skrev om Larssons Bil
    Mycket bra. Sista gången fick jag dock vänta andra bilar hade prioriterats före min trots att jag bokat tid för tvätt o däckbyte. Läs mer
  • Björn B

2013-11-16

Björn B skrev om Larssons Bil
    Där är inget omöjligt, antingen nu eller med det samma. Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 583 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • Cecilia K

2013-11-16

Cecilia K skrev om Larssons Bil
    Har under flera år lämnat in mina bilar på såväl service som tvätt. Alltid mec mycket goda resultat samtidigt som det känns prisvärt. Mycket trevliga och serviceminded är de allihop! Jag tipsar alla jag känner om Larssons bil! Läs mer
  • 2013-11-16

Anders C skrev om Larssons Bil
    Lätta att ha att göra med och väldigt serviceminded och bra. Värt en liten extrapeng när man bor på söder! Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 294 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjort alla mina bilköp hittills hos dom och kan varmt rekommendera Dom, otroligt bra service och kundbemötande tack Daniel och co."
  • 2013-11-15

Jarno J skrev om Larssons Bil
    Bra bemötande. Bra och. snabb service. Läs mer
  • 2013-11-14

Helena A skrev om Larssons Bil
    Däcklagringen funkade bra. Gick fort att få en tid till däckbyte. Rekond av bilen var också prisvärd. Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 269 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2013-11-14

Ingmar K skrev om Larssons Bil
    Mycket bra service och priser. Trevlig tillmötesgående personal som gjorde sitt jobb bra Läs mer
  • 2013-04-26

Orvar F skrev om Larssons Bil
    Allt positivt , inget att klaga på Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 807 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B
  • 2013-04-23

Lisa M skrev om Larssons Bil
    Mycket trevlig personal, tillgängliga och löser saker bra för kunden! Läs mer

pia h skrev om Larssons Bil
    Mycket bra. Jag har fått fin hjälp och man har också varit proaktiv, vilket jag (som varken är särskilt händig eller intresserad av bilar) uppskattar. Läs mer

Kicki N skrev om Larssons Bil
    Dom är otroligt hjälpsamma hittills och snabb service,
    Bra pris Läs mer

Susanne A skrev om Larssons Bil
    Snabba, lätt att få tid, centralt och mycket bra priser. Läs mer
  • 2013-04-19

joachim s skrev om Larssons Bil
    Tillmötesgående, serviceinriktade, snabba Läs mer
  • Karalambos A

2011-08-16

Karalambos A skrev om Larssons Bil
    tvättade bilen där. snabbt och med bra resultat.. lämnar in den där på service nästa vecka. ser ut som dugliga och kompetenta mekaniker Läs mer

Bästa Bilförsäljarna nära Larssons Bil:

Jacobssons Auto (3.5km)