Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Larssons Bil

Larssons Bil

Södermannagatan 43, 116 40 Stockholm — Visa karta

Larssons bil på Södermalm är en fullt utrustad verkstad som gör alla slags service arbeten och reparationer på alla bilmärken och modeller, Vi kör även Service på vår Jourverkstad! Hos oss på Larssons Bil STO står kunden alltid i centrum och vi gör allt för att ge den bästa och snabbaste service!
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Läs vad 18 kunder tycker om Larssons Bil

• Eric W
    Eric W skrev om Larssons Bil
    Slarviga och okunniga. I två fall så har det uppstått nya skador och problem efter man hämtat ut bilen ocg det vill inte ta ansvar för det och verkar helt oförstående.
  • Tor S
    Tor S skrev om Larssons Bil
    Sjukt trevliga och hjälpsamma. En fröjd från början till slut. Rekomenderas!
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Larssons Bil
    Köpte en Saab 9-3 av dem nyligen, bortsett från det låga priset så var deras kundbemötande perfekt, alltid vänlig ton. De fixade allt som behövde fixas på bilen, ordnade med besiktning och besiktningsmannen blev nästan förvånad när han gav min pärla "med beröm godkänt", samma betyg vill jag ge Larssons bil!
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Larssons Bil
  • Catarina T
    Catarina T skrev om Larssons Bil
    Mycket bra. Sista gången fick jag dock vänta andra bilar hade prioriterats före min trots att jag bokat tid för tvätt o däckbyte.
  • Björn B
    Björn B skrev om Larssons Bil
    Där är inget omöjligt, antingen nu eller med det samma.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Larssons Bil
    Har under flera år lämnat in mina bilar på såväl service som tvätt. Alltid mec mycket goda resultat samtidigt som det känns prisvärt. Mycket trevliga och serviceminded är de allihop! Jag tipsar alla jag känner om Larssons bil!
  • Anders C
    Anders C skrev om Larssons Bil
    Lätta att ha att göra med och väldigt serviceminded och bra. Värt en liten extrapeng när man bor på söder!
  • Jarno J
    Jarno J skrev om Larssons Bil
    Bra bemötande. Bra och. snabb service.
  • Helena A
    Helena A skrev om Larssons Bil
    Däcklagringen funkade bra. Gick fort att få en tid till däckbyte. Rekond av bilen var också prisvärd.
  • Ingmar K
    Ingmar K skrev om Larssons Bil
    Mycket bra service och priser. Trevlig tillmötesgående personal som gjorde sitt jobb bra
  • Orvar F
    Orvar F skrev om Larssons Bil
    Allt positivt , inget att klaga på
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Larssons Bil
    Mycket trevlig personal, tillgängliga och löser saker bra för kunden!
  • pia h
    pia h skrev om Larssons Bil
    Mycket bra. Jag har fått fin hjälp och man har också varit proaktiv, vilket jag (som varken är särskilt händig eller intresserad av bilar) uppskattar.
  • Kicki N
    Kicki N skrev om Larssons Bil
    Dom är otroligt hjälpsamma hittills och snabb service,
    Bra pris
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Larssons Bil
    Snabba, lätt att få tid, centralt och mycket bra priser.
  • joachim s
    joachim s skrev om Larssons Bil
    Tillmötesgående, serviceinriktade, snabba
  • Karalambos A
    Karalambos A skrev om Larssons Bil
    tvättade bilen där. snabbt och med bra resultat.. lämnar in den där på service nästa vecka. ser ut som dugliga och kompetenta mekaniker

Södermannagatan 43, 116 40 Stockholm