Nordiska Kliniken

www.nordiskakliniken.se
  • BadgeSixYears
4.5
Boka tid Ring 08-408 327 69 Dela

Nordiska Kliniken är en av Sveriges ledande och mest innovativa kliniker för plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Vi erbjuder ett stort och heltäckande utbud av estetiska behandlingar för både hud, kropp, hår och ansikte. Kvalitet, säkerhet och att använda de allra senaste och effektivaste behandlingsmetoderna...

146 omdömen om Nordiska Kliniken

Sedan starten hos Reco 2014

Nicole O
Skrev om Nordiska Kliniken

Har gjort ett flertal operationer på nordiska kliniken, nu senast bröstförstoring och bröstlyft med implantat. Är så oerhört nöjd med min fantastiska kirurg Mattias Elmer samt sköterskorna på nordiska. Allting sköts exemplariskt från konsultation, bokning, operation, uppvak och återbesök. Har även fått hjälp med korrigering vid behov och känner mig så säker hos den här kliniken. Kan verkligen rekommendera nordiska och speciellt Mattias som har varit min stöttepelare. ☺️

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Nicole, Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden till att lämna det. Vi uppskattar det och får passa på att önska dig varmt välkommen åter för framtida besök.

Emma Micaela G
Skrev om Nordiska Kliniken

Fantastisk personal och fantastiskt bemötande. Så nöjd med allt!

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Emma, tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig åter välkommen för framtida besök!

Rebecca J
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag var otroligt nervös inför speciellt narkosen men blev lugn direkt jag klev innan för dörrarna till nordiska kliniken! Fantastiskt underbar personal som tog hand om en från första till sista stund! Opererat mig på Nk två ggr.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Rebecca, Tack för ditt fina omdöme du lämnat, det glädjer oss att höra. Vi önskar dig varmt välkommen åter till oss för framtida besök.

Madeleine B
Skrev om Nordiska Kliniken

Bästa kliniken helt klart! Har nu opererat mig 3 gånger hos Mattias Elmer. Och jag grät av lycka när jag såg mig själv efter operationen direkt efter. Världens bästa professionella service. Super sjuksköterskor, maten är fantastisk på uppvaket. Jag HAR ABSOLUT ingenting negativt att skriva! Jag kommer vara för alltid tacksam och detta är min sista operation haha. Längtar ditt redan! 🩷🌸⭐️ ni är bästa nordiska

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Madeleine, Tack för deta fina omdöme och för att vi får vara en del av din resa. Vi uppskattar varje ord och önskar dig varmt välkommen till oss för framtida besök.

Mona E
Skrev om Nordiska Kliniken

Mycket trevlig personal, bra info om förberedelser samt uppföljning. Dr Marcus Ehrström är fantastisk och jag kommer lätt tillbaka!

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Mona, Tack för ditt omdöme, det gör oss glada av höra. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss!

Maria S
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag gick på en konsultation och det räckte för mig. Träffade fantastiska Said som direkt förstod vad jag ville uppnå med mina tre olika operationer. Ett fantastiskt bemötande av både honom och alla andra som jobbar på NK. Alla fina människor på operation som lugnade mig och tog hand om mig inför narkosen som för mig är ren ångest! Sen uppvaket bara det är en upplevelse för sig.. personalen, bemötandet och inte minst allt gott man blev serverad! En operation gjord och två till väntar och jag kommer med all sannolikhet vara...

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Maria, Tack för det fina omdöme du lämnat om oss. Vi uppskattar varje ord och önskar dig varmt välkommen till oss för framtida besök.

Hans Mårten L
Skrev om Nordiska Kliniken

Träffade en ganska oengagerad läkare i 15 min som tog två nagelprover och skickade dessa till ett lab. Fick sedan ett svar att det finns inte mycket att göra samt en totalfaktura på 2600SEK

Svar från Nordiska Kliniken

Hej, vad tråkigt att höra om din upplevelse hos oss. Vi kommer gärna i kontakt med dig, kontakta oss gärna så att vi får möjlighet att lyssna på och hantera din upplevelse. Du kommer i kontakt med oss på info@nordiskakliniken.se eller via telefon 08 411 76 76.

Suzanne Louise R
Skrev om Nordiska Kliniken

Fantastiskt klinik med underbar personal . Marcus har varit helt fantastiskt- har känt mig helt trygg genom hela förloppet. Resultatet har blivit helt som förväntat. Jag kommer aldrig gå till någon annan kirurg i framtiden . Rekommenderar Marcus starkt.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Suzanne, tack för ditt omdöme, det gör oss så glada att läsa om din positiva upplevelse hos oss. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden!

Katja A
Skrev om Nordiska Kliniken

En fantastisk klinik, underbar personal som har kunden i fokus. Har känt mig prioriterad, trygg och väl bemött både under konsultation, operation och post-op. Ett särskilt tack till doktor Said, en fantastisk man med stort hjärta. En noggrann man som ger värme och trygghet. Lätt tillgänglig och svarar på alla frågor man har. Tack för en fantastisk upplevelse🤍

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Katja, Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att lämna detta. Vi blir så glada av att läsa det du skriver och önskar dig varmt välkommen vid framtida besök.

Damiana S
Skrev om Nordiska Kliniken

En väldigt bra, fräsch och trevlig klinik! Fick gott bemötande och fick svar på alla frågor. Ett särskilt tack till hudläkaren Dr. Wikström som utförde ett fint ingrepp. Tog bort en leverfläck i ansiktet och har fått ett utmärkt resultat och läkningen efteråt har varit så fint!

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Damiana, Tack för ditt omdöme, vi blir glada över att du tog dig tiden att recensera oss här på Reco!

Emilia E
Skrev om Nordiska Kliniken

Trevligt bemötande av all personal, superfin klinik och duktiga kirurger! Personalen man får träffa vid en operation är verkligen det bästa med hela upplevelsen, så fina sköterskor osv. Guld värt med sånt bemötande i en rätt jobbig/stressande situation i samband med op, bemötandet vid uppvaknandet och frukostbrickan och personalen var fantastisk! Hade höga förväntningar men det var ändå över förväntan! Kan nog inte tänka mig att vända mig nån annanstans än hit för operation, kändes väldigt tryggt.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Emilia, Tack för det fina omdöme du lämnat, det gör oss så glada att läsa om din positiva upplevelse hos oss. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss för besök framöver.

Agnes H
Skrev om Nordiska Kliniken

Allt är väldigt proffesionellt och otrolig läkare som tar sig tid. Detta ställe är utan tvekan det bästa i Sverige när det kommer till plastikkirurgi och hudbehandlingar!

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Agnes, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss. Vi uppskattar det och önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss för framtida besök!

Maria L
Skrev om Nordiska Kliniken

"För ca fyra veckor sedan gjorde jag en bröstförstoring på Nordiska Kliniken i Stockholm. Jag är 52 år. Anledningen till min operation var att brösten efter ammade barn samt vikt upp/nedgång, hade mist sin spänst och volym. Jag ville känna mig kvinnlig igen. Jag bor i Skåne och letade länge efter vilken klinik jag skulle välja, då tryggheten och säkerheten är viktig för mig. Efter mycket sökande landade jag i att jag skulle göra min operation på Nordiska Kliniken i Stockholm trots avståndet. Det blev ett sådant självklart...

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Maria, Tack för ditt fina omdöme, det gör oss så glada att läsa om din positiva upplevelse hos oss. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss för återbesök och andra besök framöver.

Moa B
Skrev om Nordiska Kliniken

Fräsch lokal och trevligt bemötande av alla som jobbar där. Ser fram emot min operation i april ännu mer tack vare detta!

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Moa, Tack för ditt fina omdöme, vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss i april.

Anwar A
Skrev om Nordiska Kliniken

Gjorde bröstlyft och förstoring på Nordiska Kliniken hos Patrik för ett år sedan. Är så nöjd med resultatet! Väldigt fint bemötande oxå.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Anwar, Tack för ditt omdöme, vi blir så glada av att få ta del utav din upplevelse hos oss. Välkommen åter!

Isabella L
Skrev om Nordiska Kliniken

Gjort två operationer hos NK plus korrigering efter komplikation. Allt har rakt igenom varit så otroligt proffsigt och teamet är super. Så trevliga och empatiska. Dom har funnits där till 100% för mig. Patrik är en grym kirurg. Sedan svarar dom otroligt snabbt både vardagar, kvällar och helger när man har oro över något eller bara vill fråga nåt. Stort tack NK.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Isabella, Tack för ditt omdöme, vi uppskattar det enormt! Du är varmt välkommen till oss åter vid framtida behov.

Johanna Therese D
Skrev om Nordiska Kliniken

En fantastisk klinik. Man märker att personalen trivs på jobbet. Så fint och fräscht i lokalen med. Ett otroligt fint och proffsigt bemötande får man. Ni är bäst

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Johanna, Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme, vi uppskattar det. Välkommen åter till oss!

Jaana Birgit Susanna S
Skrev om Nordiska Kliniken

Vilket team!! Från konsultation till operation och eftervård har varit fantastisk. Gjort en bröstförstoring för några dagar sedan och inte behövt värktabletter, mår bra och är både pigg och rörlig. På operationsdagen valde vi en mindre storlek så proffsigt! Jag ville ha naturligt resultat. Patrik tyckte att det skulle räcka så tacksam att vi tog dem mindre. Kommer bli superbra när svullnaden har gått ner. Jag gick på magkänsla av att åka ända upp till Stockholm men så värt det. Rek se bilderna på Instagram vilka fina resultat som har skapats. Varmt tack 💜

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Jaana, Tack för ditt omdöme, det gör oss så glada att läsa om din positiva upplevelse hos oss. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss för återbesök och andra besök framöver.

Niina M
Skrev om Nordiska Kliniken

Har i över 15 års tid velat göra en ögonlocksplastik. Det har aldrig känts riktigt bra i magen när jag har varit på konsultationer. Inte förrän jag träffade Marcus Ehrström på Nordiska Kliniken. Han ingav ett sånt lugn och förklarade enkelt vad som skulle ske och att jag var en bra kandidat. Hittills har allt gått bra med läkningen. Jag är redan nöjd med resultatet. Alla har varit trevliga och man får snabbt svar på de eventuella frågor som man har. Rekommenderar Nordiska Kliniken till alla som funderar över en ögonlocksplastik.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Niina, Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att lämna detta. Vi blir så glada av att läsa det du skriver och önskar dig varmt välkommen vid framtida besök.

Victoria A
Skrev om Nordiska Kliniken

Från första besöket då konsultationen hölls, tills operationsdagen och all egen eftervård, har bemötandet varit varmt och professionellt! Min magkänsla över mitt val av klinik förstärkes vid varje kontakt med kliniken. Kan varmt rekommendera Nordiska Kliniken för dig som funderat över någon form av operation.

Svar från Nordiska Kliniken

Hej Victoria, Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme. Varmt välkommen till oss igen för framtida besök!

Natalie E
Skrev om Nordiska Kliniken

Har en fantastisk upplevelse från Nordiska Kliniken där jag gjort bröstlyft samt förstoring utav Patrik Höijer. Redan från konsultationen fick jag ett proffsigt bemötande och upplever att Patrik förstod direkt vad jag önskar. På operationsdagen var jag så nervös men fick ett så fint bemötande och alla var så lugna och trygga så kände mig inte alls orolig. På uppvaket var alla sköterskor så hjälpsamma, kollade regelbundet hur det var, kom med fika, värmefilt osv. Även nu efter har jag problem med sårläkningen och mejlar...

Rebecka S
Skrev om Nordiska Kliniken

Gjorde en bröstförstoring hos Patrik Höijer och har bara gott att säga om Nordiska Kliniken. Från första konsultationen där Patrik förstod direkt vad jag var ute efter, till alla frågor jag fick svar på innan operationen och för att inte tala om operationsdagen där jag fick ett fantastiskt bemötande från all personal. Kände mig väldigt trygg och kan absolut rekommendera dem!

Christina Inga-Lill E
Skrev om Nordiska Kliniken

Professionell och omtänksam personal, lyssnar på patientens önskemål och resultatet är fantastiskt.

Matilda R
Skrev om Nordiska Kliniken

Rekommenderar verkligen nordiska kliniken och Mattias som kirurg! Gjorde en bröstförstoring förra veckan och all personal på kliniken hade ett otroligt proffesionellt och varmt bemötande, man kände sig verkligen omhändertagen. En extra eloge till Mattias också som är en magisk kirurg och har full förståelse för vad man som patient önskar! Jag är så nöjd med allt och kommer absolut att rekommendera NK till andra!!

Gabriella B
Skrev om Nordiska Kliniken

Otroligt nöjd med allt från start till slut. Gjorde en stor bukplastik med bröstlyft. Otroligt proffsig personal och grym kirurg Patrik. Trots komplikation och en extra natt på kliniken har jag aldrig känt mig mer omhändertagen! Stor eloge till alla sjuksköterskor som varit inblandade i min vård <3

Sandra L
Skrev om Nordiska Kliniken

Aldrig varit med om ett så tryggt och professionellt bemötande som jag fick av läkare Patrik med team. Har rekommenderat flertalet till eran klinik och alla är lika nöjda, man vill nästan tillbaka och hitta något att korrigera bara för att få uppleva det igen.

Sofie Alice Jazmin H
Skrev om Nordiska Kliniken

Så nöjd med mitt bröstlyft! Stort tack till min kirurg Patrik och hela teamet för den fantastiska vård jag fick och för ett resultat som jag är superglad över.

Sara R
Skrev om Nordiska Kliniken

Rekommenderar verkligen inte, Jag betalade for Botox och fillers, det gick på 3 sekunder, Det viktigaste var hur mycket det kostar, inte vad jag behöver, hon sade det tar tid att se effekten vilket bara var för att få mig tillbaka och debitera mer för ytterligare behandlingar. Jag såg ingen effekt alls, vad var det hon sprutade i min hud som gav ingen effekt. Jag tog kort från ansiktet och skickade till dem och gjorde anmälan vilket gav ingen effekt. Snälla kasta inte pengarna i sjön, det här var värsta jag var med om....

Camilla J
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag kan vill berömma min otroliga upplevelse med Patrik Höijer! Efter min bukplastik och bröstoperation känner jag mig som en ny människa, och jag är evigt tacksam. Patrik Höijer är den bästa plastikkirurgen på Nordiska kliniken! Redan från första mötet kände jag mig lugn och trygg med Patrik, han tog sig tid att lyssna på mina önskemål. Resultaten av min operation överträffade mina förväntningar. Min kropp har förvandlats på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt. Nordiska kliniken var en underbar plats att vara på och...

Erica B
Skrev om Nordiska Kliniken

Fantastiskt bemötande och trygg från första stund. Efter att ha funderat i flera år bokade jag in en konsultation med Patrik för bröstförstoring tidigare i juni. Jag kände mig direkt hörd trots att jag själv inte kände att jag uttryckte mig särskilt väl och han förstod med en gång vad jag önskade. Hade planerad operation för snart en vecka sedan och även då kändes det tryggt och omhändertagande. Trots försening mottogs jag väl. Ganska snabb slutlig konsultation men jag är en person som uppskattar sådant och även om beslutet...

Anna F
Skrev om Nordiska Kliniken

Marcus är pålitlig och skicklig. Hjälper till om något blir otillfredsställande. Tack för allt hittills och vi ses igen

Josefine P

..........................................

Zahra M
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag är supernöjd med Dr Said. Jag gjorde bukopration hos honom och han verkligen gjorde allt helhjärtat. Said ringde mig dagen innan operationen för att fråga ifal jag hade några frågor , jag uppskattade verkligen att han gjorde det. Jag kände direkt att jag va i trygga händer. Jag är ny opererad och jätte nöjd och längtar till resultatet.

Tara Y
Skrev om Nordiska Kliniken

Har haft den bästa upplevelsen hos Dr.Said. Från konsultationen där han varit supertydlig, innan operationen när han ringt och kollat ifall jag har några frågor, på operationsdagen, efteråt när han kollat läget. Märks att han är mån om sina patienter och bryr sig. Man får verkligen alltid tag på honom när man behöver hjälp. Och redan nu lite över en månad sen operationen är jag så jävla nöjd med hur brösten blev. Känner mig som en ny person med mycket bättre självförtroende. Tack Said❤️

Kärolin H
Skrev om Nordiska Kliniken

Bäst av de bästa ,outstandig teamwork och proffsiga kirurger Som kund är du sedd och hörd från början till slut.

CAMILLA L
Skrev om Nordiska Kliniken

Bemötandet från Nordiska kliniken och Marcus Ehrström, passar min personlighet. Bemötandet är kort, det är konkret och det är professionellt. Inget inlindande eller kallprat eller seghet- snabbt, pang på och ärlighet. Dock kände jag mig varmt och varsamt omhändertagen vid uppvak efter narkos- låg där i min lilla ”kuvös” och kände att jag fick full uppmärksamhet och vänlighet- i lugn takt. Jag hade dock hoppats på bättre/tydligare resultat från fettsugningen jag gjorde, även om jag generellt var nöjd. Lyfte detta med ME vid...

ERIKA H
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag är supernöjd med min Tear trough behandling hos Sandra. Första gången jag gör den behandlingen på den här kliniken. Bytte klinik för mitt missnöje på en tidigare klinik. Jag är så glad att jag bytte och jag är så nöjd med bemötande samt resultatet! Tack för det Sandra och NK.

Eva Carina J
Skrev om Nordiska Kliniken

Har hört mycket gott om denna klinik och känner folk som varit där. Nu förstår jag varför! En klinik som skapar gott förtroende. De vill ha nöjda kunder, INTE pengar! Hade en konsultation idag hos Dr Sommar. Han var ärlig och sa att jag förmodligen kommer att bli besviken på resultatet och berättade varför - skillnaden skulle inte bli så stor. Jag gick därifrån supernöjd. Inte över att ingreppet inte kunde göras tillfredsställande utan för hans ärlighet som visade att han tänker mer på kunden än pengar! Tack snälla! 🥰

SADAF A
Skrev om Nordiska Kliniken

Den absolut skickligaste kirurgen, Dr. Said Saidian på Nordiska kliniken. Han är otroligt professionell, vänlig och hans arbete är det absolut bästa i Sverige. Jag har opererats av honom fler än en gång och jag har aldrig haft några komplikationer, mina ärr är i princip osynliga och resultatet är fantastiskt. Han finns alltid tillgänglig för en och svarar på ens frågor och funderingar både före och efter operation, det gör en så otroligt trygg. Sen är all personal och sköterskor så otroliga gulliga och hjälpsamma både på...

ÅSA N
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag gjorde en ögonlocksoperation hos dem och läkaren tog inte bort tillräckligt mycket hud. Vid operation nummer två så tog han bort nästan lika mycket som vid första operationen. Efter sista operationen så ser det inte lika ut på båda sidorna, det hänger mer på ena sidan. Läkaren tycker det är för lite att åtgärda och om jag vill ha det korrigerat så får jag betala för det. Ingen 100% patientnöjdhet här!

SABRIN N och 2 andra gillar detta
Isabelle L
Skrev om Nordiska Kliniken

Nordiska Kliniken överträffade mina förväntningar. Professionaliteten bland personalen på plats, det varma och hänsynsfulla bemötandet av sjuksköterskorna på uppvaket och resultatet av min bröstförstoring överraskade mig positivt. Ett stort plus var 3D-bilderna man fick på konsultationen, de gav en uppfattning om resultatet. Jag är också väldigt glad över att det inte var långa väntetider, jag fick operationstid inom endast tre veckor. Speciellt stort tack till Pehr Sommar som lyssnade till mina önskemål, var ärlig och realistisk...

Robert T
Skrev om Nordiska Kliniken

Gav mig ett fantastiskt resultat. Både läkare och medarbetare har ett fint bemötande och man känner sig trygg.

ELLINOR N
Skrev om Nordiska Kliniken

Tänk att man som klinik är så jävla rädd för en person (jag) att dom blockerar mig från alla sidor dom kan. Istället för att åtgärda det dom gjort fel så försöker dom tysta mig. Dom och en del patetiska tjejer som går deras ärenden. Istället för att låta kirurgens arbete tala för sig, men det är ju så att dom vet att deras kirurger suger så när mån påpekar det måste denne tystas. Jag gjorde en bröstförstoring hos deras mest kända kirurg 2018, skrev en recension här som tagits bort av NK tyvärr. Har iaf haft värk och ett...

SABRIN N och 2 andra gillar detta
Hedvig Rut Sofia L
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag gjorde ett implantat byte för ca ett år sedan (mitt var 20 år gammalt men inget fel på, det var mer psykologiskt). Innan dess var jag väldigt nojig för en massa saker och osäker på om jag skulle upp ngt i storlek el välja samma. Jag gick på konsultation hos Patrik och jag kände det som om att han lyssnade på mig om att jag inte ville att det skulle synas så mkt. Jag blev ändå osäker och fick komma på ytterligare en konsultation sex månader senare och då bestämde jag mig. Hade en morgontid och fick utmärkt bemötande...

MALIN D
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag har gjort ett bröstlyft för sex månader sedan hos Patrik Höjer, vilket fantastiskt slutresultat. Proffsigt bemötande ifrån allra första stund som jag klev in genom dörrarna. Jag ger mina allra bästa rekommendationer till NK. Operationen är ingen dans på rosor MEN med den fina support och stöd jag fick under läkningen gjorde att jag aldrig för en sekund kände mig minsta orolig, det är värt allt! Tack Nordiska Kliniken.

ANDREA H
Skrev om Nordiska Kliniken

Jag är så jäkla nöjd, Nordiska Kliniken är verkligen proffs! Är så nöjd efter min bröstoperation. Personalen tog hand om mig som en prinsessa. Har sedan dess varit en trogen kund hos Denise för botox och fillers, resultatet är galet bra och ser naturligt ut. Jag rekommenderar alla mina vänner att besöka Nordiska kliniken de är grymma!

Eva B
Skrev om Nordiska Kliniken

Det fanns inget hopp. Botox och jag gick inte ihop. Efter ett sista försök hos en -för mig, ny klinik: Nordiska kliniken, är jag så glad och lättad. Nu blir jag stammis. Stort tack!!

CHRISTIAN W
Skrev om Nordiska Kliniken

Så oerhört nöjd med resultatet av min operation. Kände mig väl mottagen av hela personalen. Proffsighet och service genomsyrade hela upplevelsen. Tack Nordiska Kliniken!

SOFIA S
Skrev om Nordiska Kliniken

Var idag på konsultation hos bästa Said på Nordiska kliniken! Alltså wow..Så oerhört duktig, professionell och trevlig. Man kände sig sedd och lyssnad på. Därav så trygg i Saids händer! Jag ser så oerhört mycket fram emot min operation hos honom. Han är ju så oerhört skicklig :) Can't wait!! Underbart mottagen av alla andra på kliniken också. Stort tack. // En nöjd Sofia

Hanna Irma Christina J
Skrev om Nordiska Kliniken

Mycket nöjd med val av klinik trots att jag fått lite komplikationer som dock inte är deras fel, sånt man får räkna med ibland. Supersnälla sköterskor som svarar snabbt på alla mina tusen mejl som jag skickar varje dag och lugnar mig med tydliga svar. Toppen kirurg, Mattias Elmér som direkt förstod vad jag var ute efter med tanke på min osymmetriska kropp. Aldrig upplevt att personalen varit stressad, snarare tvärtom, dom lägger ner tid på dig som patient. Sen efter min op ville jag lämna uppvaket nästan direkt men dom...