Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Norrmalm Laser & Estetik Stockholm

Laser & Estetik Stockholm

Drottninggatan 33, 111 51 Stockholm — Visa karta

Laser & Estetik har som ambition att alltid prestera vårt yttersta för att uppnå bästa resultat. Vi ger dig omsorg. Laser & Estetik grundades 2004 och har hunnit bli en av Sveriges största privata kliniker inom laser och estetisk kirurgi. Vi använder oss av marknadens effektivaste och säkraste utrustning och strävar alltid efter att erbjuda de senaste behandlingsteknikerna.

Läs vad 40 kunder tycker om Laser & Estetik Stockholm

• Aysel A
    Aysel A skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag kände mig trygg både under operationen och 10 dagar efter operationen för all uppvaktningen
    Men efteråt fick jag altid olika rekommendationer av olika sköterskor på mina frågor .
    Och tyvärr gjorde det mig lite otrygg i att vända mig till kliniken och blev tvungen ta kontakt med Mattias
    Det jag önskar är att alla sköterskorna går igenom frågorna med läkarna så det alltid blir samma svar på samma frågor.

Vänliga hälsningar, Aysel Agnig
  • Angelika F
    Angelika F skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Riktigt trevligt bemötande och även fast jag vart försenad så kände jag mig väl omhändertagen. Super bra service och god fika efter Op. Svarar snabbt på mail.
  • Maria A
    Maria A skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Toppen på alla sätt! Är så nöjd med min bröstförstoring. En liten grej att påpeka dock är att det hade vart ännu bättre om man fått ett tel samtal efter op där någon bara hörde sig för hur det gick med smärtan osv. Det kan jag tycka att jag saknade. Annars allt toppen!
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Laser & Estetik Stockholm
    En klinik som man kände sig så trygg på, fick fint resultat och dom är lätt tillgängliga när man undrar över något.
  • Elin V
    Elin V skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Mycket bra klinik. Bra läkare, bra resultat efter operation och bra bemötande i övrigt. Kände mig trygg och nöjd med allt!
  • Lena F
    Lena F skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Bokade en konsultation för min dotter för borttagande av många vårtor på båda händerna och en fot med laser. Ringde dit och den jag pratade med sa att konsultationen var gratis, ingenting om att den var gratis om man valde att behandla och att göra det direkt efter konsultationen.
    Överläkaren var oerhört dramatisk och fick min dotter att känna sig som om hon var spetälsk. När han sen var klar så sa han:"jaha vill du sätta igång då?
    Hon blev helt överrumplad och vi frågade vad det kostar. Då svarade han 5000! För en tå!!!!!!!!
    Vi sa nej tack och lämnade rummet.
    I receptionen satt en tjej som sa att vi måste betala och att vi borde veta det för att det står på hemsidan. Jag förklarade att jag fått annan info på telefon men hon var ytterst snorkig och sa att det inte var möjligt.
    Jag beslutade att betala 350 kr för ingenting och dåligt bemötande så vi kunde gå.
    Nu får dottern hjälp på Gamla stans laserklinik där de behandlar alla vårtor varje gång och där slutsumman kommer hamna på mellan 5-6000 kr för ALLA vårtor. De är seriösa, duktiga och trevliga!
    2016-03-02 Laser & Estetik Stockholm svarar Lena F
    Hej Lena,
    Tråkigt att du känner dig missnöjd med din vistelse hos oss, denna typ av upplevelse är nämligen ovanlig för oss. En läkarkonsultation innefattas i regel oftast alltid av en kostnad, oavsett vilken vårdgivare/klinik man väljer. Vi är tydliga med denna information både skriftligt på vår hemsida, samt muntligt vid telefonsamtal med vår reception. Vi beklagar dock om informationen på något sätt inte kom fram till dig.

Vad gäller själva behandlingen så skiljer sig metod, behandlingsutrustning samt vårdgivarens utbildning och erfarenhet, från klinik till klinik. Detta återspeglas ofta i priset. Vi strävar efter att vara prismässigt konkurrenskraftiga, men ibland kan ett till synes högre pris ge mer för pengarna i form av en bättre utförd behandling, men som i slutändan ger mer tillfredsställelse för alla. Hoppas att ni är nöjda med resultatet av er behandling.
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag fick ett väldigt bra bemötande. Jag gjorde en ögonlocksoperation.
  • Therese C
    Therese C skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Proffsig klinik, otroligt trevlig personal och kirurger. Har känt mig väl omhändertaganden från det jag klev in genom dörren. Rekommenderar Laser och Estetik! Har inget negativt att komma med alls.
  • Emma R
    Emma R skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Har gjort bröstförstoring och bröstlyft. Allting har varit över förväntan, både vad det gäller bemötande och resultat. Är otroligt nöjd med kliniken och dess personal. Rekommenderas varmt!
  • Carola T
    Carola T skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Kliniken skapar en nära kontakt med patienten (kunden), snabbt svar och sätter patienten i fokus. En skön miljö där man känner sig lugn och alla är väldigt omhändertagande. Oavsett vad så ställer de upp
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Jag har fullt förtroende för all personal som alltid ser till mitt bästa.
  • Nina J
    Nina J skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag har gjort ett bröstlyft kombinerat med byte av implantat samt en fettsugning hos Laser och Estetik.
    Personalen på kliniken har varit superproffsiga och tillmötesgående redan från 1:a besöket.
    Jag är jättenöjd med resultatet och jag kan verkligen rekommendera kliniken. För mig är det viktigt att känna förtroende för läkaren/kliniken och det gör man verkligen hos Er!
  • Lina U
    Lina U skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Otroligt bra klinik och personal- proffsigt, tryggt, och väldigt fräscha lokaler. Jag är väldigt nöjd med de behandlingar jag har gjort! Rekommenderas!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Mycket nöjd med servicen och den trevliga personalen. Mycket vänliga och kompetenta läkare och sköterskor. Kände mig lyssnad på och trygg. Kan varmt rekommendera kliniken till vänner och anhöriga. Mvh Alexandra Sundholm
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Gjorde en bröstförstoring och känner mig supernöjd med allt, både före, under och efter operation och resultatet är precis som förväntat.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Har gjort en bröstförstoring med Dr Patrik Höijer som kirurg och är verkligen enormt nöjd med resultatet som blev långt mycket bättre än vad jag kunnat föreställa mig! Professionellt, lugnt, metodiskt och snyggt är ord som sammanfattar min upplevelse hos Laser & Estetik i Stockholm. Härliga lokaler och en fantastisk personal.
    Stort tack Patrik, Josefin och övrig personal på L&E!
  • Keyla T
    Keyla T skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Har gjort en LPG-kur på totalt 6ggr och jag är supernöjd med resultatet. Vänligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas!
  • Pia K
    Pia K skrev om Laser & Estetik Stockholm
    En mycket bra klinik som lyssnar och förstår vad man är ute efter. Jag gjorde ett bröstlyft som blev helt super bra, efter 1,5 år ser man inte några ärr alls.
    Har fortsatt gå till kliniken och då gjort ansiksbehandlingar och är otroligt nöjd med resultatet.
  • Diana R
    Diana R skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Har gjort en LPG-kur på totalt ca 11 ggr och har alltid fått ett professionellt och trevligt bemötande av personalen som känns genuint, vilket jag personligen fäster stor vikt vid när jag betalar för en tjänst. Väldigt fräscha lokaler också.
    Jag fick saklig information innan påbörjad behandling om vilka resultat man kan förvänta sig och hur dessa ska upprätthållas, vilket för min del inger förtroende.
    Fick ett jättebra resultat av kuren och rekommenderar denna klinik varmt!
    /Diana
  • Betty T
    Betty T skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Laser & Estetik har dem bästa ansiktsbehanlingarna. Josefine som jag går till är grym!. Dem som arbetar där är trevliga och väldigt kunniga.
  • Anna S
    Anna S skrev om Laser & Estetik Stockholm
    All personal som jag träffade på var fantastiska. Supernöjd med resultatet!
  • Helen F
    Helen F skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Väldigt proffsig personal och fint bemötande. Är mkt nöjd med mina behandlingar jag gjort.
  • Isabelle W
    Isabelle W skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Har varit så fantastiskt nöjd med exakt allt. Underbart bemötande från personal, fantastiskt professionell kirurg, fräsch och snygg klinik och framför allt ett FANTASTISKT resultat. Hade inte kunnat vara mer nöjd!!!
  • Axel M
    Axel M skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Vilket härligt bemötande från personalen!
    Har varit på Laser & Estetik flera gånger nu och kommer definitivt att komma tillbaka!
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag gjorde en bröstförstoring och blev väldigt bra omhändertagen, otroligt bra service, personalen är fantastisk! Och fräscha lokaler.
    Om jag väljer att göra fler ingrepp i framtiden kommer jag utan att tveka vända mig till Mattias på Laser & Estetik i Sthlm.
  • Pia N
    Pia N skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag fick ett tryggt, personligt och proffessionellt mottagande och behandling. Den åtgärd jag sökte var fettsugning av mage. Då jag är lite till åren fick jag tydliga besked om förväntat resultat. Vi diskuterade även risker som ingreppet kan innebära. Operationen utfördes med bra resultat och utan efterföljande komplikationer. Man är mycket mån om att följa upp behandlingen och resultatet.
  • Roya B
    Roya B skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Bra service och bemötande. Dock lite svårt att hitta bra tider.
  • Maria L
    Maria L skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Trevlig och mycket kunnig personal. Jag är jätte nöjd??Maria
  • Zandra M
    Zandra M skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Professionellt men varmt och personligt bemötande. Lyhörd personal, lyfte realistiska förväntningar och gav resultat bättre än vad jag vågat hoppats på! Jag var så rädd innan och nu är jag väldigt tacksam. Rekommenderar varmt!
  • Anna Maria T
    Anna Maria T skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag brukar gå till Danielle Fah och göra diverse fillers och har aldrig gått därifrån missnöjd. Det är service och expertis av en helt annat klass. Jag kunde inte vara nöjdare. Jag har flera vänner som jag har rekommenderat att gå till henne och de känner precis likadant. Jag har även gjort LPG-behandlingar på Laser & Estetik och har alltid blivit bemött på ett helt fantastiskt sätt. Tjejerna är alltid jätteglada och trevliga och superproffsiga. Rekommenderar Laser & Estetik starkt!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag behandlades med botox och är lika nöjd som vanligt efter besök hos Danielle Fa. Proffsigt bemötande från det att man kliver in genom dörrens tills dess att man kliver ut.
    Det är därför jag kommer tillbaka!
  • Tove F
    Tove F skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Superklinik med superpersonal! Kirurgen tillgänglig alla dagar i veckan & snabb på att svara på alla frågor jag hade efter min bröstoperation. En stor eloge till dr. Patrik Höijer!
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag har gjort LPG för ansiktet på Laser & Estetik under ett halvårs tid. Jag har fått ett mycket varmt och personligt och på samma gång professionellt bemötande av den hudterapeut jag besökt. Jag har största förtroende för henne! Jag kommer nu att fortsätta med en needlingbehandling som min hudterapeut har rekommenderat. Självklart väljer jag samma klinik då jag är mycket nöjd hitintills!
  • Louise L
    Louise L skrev om Laser & Estetik Stockholm
    hårborttagning laser
    mkt bra bemötande, trevlig personal
    bra lokaler
  • Marit K
    Marit K skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jätte gulliga tjejer,bjuder på sig själva och bra bemötande.Man känner sig alltid så välkommen.
    Laser behandling mot hårväxt i ansiktet,hela ben,bikini ,armar och rumpa,på benen och bikini blir det snabbare resultat ,tar längre tid att få bort i ansiktet och armar.

Mvh M.K
  • Kent B
    Kent B skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Hejsan!!
    Laser & Estetik är verkligen att rekommendera, trevligt bemötande direkt när man kommer in genom dörren, otroligt varm och trevlig personal.
    Tog behandling Botox/Azzalure och är enormt nöjd.
    Danielle Fa you are the best!!!!
    STORT TACK från en glad och nöjd kund!!!!
  • Linda S
    Linda S skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag har gjort smartlipo kärlekshandtag och bröstlyft vid olika tillfällen av olika läkare på Laser och Estetik.
    Man får det bästa bemötandet av all personal och kirurgerna är otroligt skickliga.
    Man känner sig aldrig som en i mängden, tvärtom! De är raka och tydliga och tar sig tid att svara på alla frågor som uppstår.
    Man känner att dom bryr sig och att man är i goda händer.

Jag rekommenderar alltid Laser och Estetik till mina vänner.
  • Ann M
    Ann M skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Jag har fått två behandlingar med Smartlipo (Laserassisterad fettsugning), som jag är nöjd med.

Peronalen på Laser & Estetik erbjuder absolut bästa servicen.

Rekommenderar starkt!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Laser & Estetik Stockholm
    Efter många års tränande fick jag aldrig bort de där sista fettdepåerna och då vände jag mig till Laser Estetik, som var de första som tog hit tekniken. Efter konsultationen kändes det tryggt så jag bestämde mig för att genomgå behandlingen. Kirurgen hade ett proffsigt bemötande, före, under och efter operationen. Efter operationen gick jag på några LPG behandlingar och sköterskan som utförde dem var alltid trevlig, glad och utförde sitt jobb exemplariskt.
  • Martin A
    Martin A skrev om Laser & Estetik Stockholm