Lasercenter

Lasercenter

www.lasercenter.se
  • BadgeTenYears

Sedan starten 2004 har Lasercenter arbetat mycket noggrant och målinriktat för att erbjuda högkvalitativa och effektiva behandlingar med marknadens bästa produkter och mest moderna utrustning. Vi vill att du ska känna dig trygg och ha förtroende för oss, varför vi tidigt införde både behandlings- och kvalitetsgaranti samt kostnadsfri...

219 omdömen om Lasercenter

Sedan starten hos Reco 2013

Teresia M
Skrev om Lasercenter

Hos Dr Jean och hans personal känner jag mig alltid sedd och i trygga händer. Jag går alltid därifrån med ett leende och är nöjd med resultatet. Rekommenderar verkligen dom. // Theresia

Svar från Lasercenter

Stort tack Teresia för ditt fina omdöme. Vi ska fortsätta anstränga oss för att förtjäna ditt höga förtroende. Passar på att önska dig en riktigt Glad påsk 🐣

Lea J
Skrev om Lasercenter

Otroligt proffsig personal, som kund kände jag mig direkt lugn trygg och omhändertagen. Dr Jean Hadad är väldigt kunnig och proffesionell. När jag tidigare gjort fillers i läpparna har det gjort ont och jag har alltid fått massa blåmärken. Nu gjorde det inte ont alls och jag fick heller inga blåmärken. Resultaten blev bättre än förväntade. Solna lasercenter rekommenderas starkt!

Svar från Lasercenter

Stort tack Lea för din fina återkoppling. Hos oss är du alltid trygg. Välkommen tillbaka ❤️

Lotta T

Gått där sedan 2009 och alltid blivit nöjd med behandlingar och bemötande

Tack Lotta! Alltid lika trevligt att ta hand om dig. Gott Nytt år💥

Saide S
Skrev om Lasercenter

Tusen tack Dr du är så duktig och jag känner mig tryggt med dina begandlingar🙏🙏

Svar från Lasercenter

Tack själv Saide för ditt förtroende under så många år. God Jul och Gott nytt år

Eva N
Skrev om Lasercenter

Jag är mycket nöjd, med bemötande, behandling! Något besviken på väntetid, närmare bestämt ~30 min!Ett minus!

Svar från Lasercenter

Tack Eva för din feedback. Vi lovar att bättra oss gällande väntetiderna. God Jul

Anna M
Skrev om Lasercenter

Jag är alltid nöjd med Maria. Trevlig och snabb.

Svar från Lasercenter

Vi tackar för dessa ord Anna. Välkommen tillbaka.

Fabrounia M
Skrev om Lasercenter

Som alltid ett proffesionellt och trevligt bemötande. Känner mig trygg och väl omhändertagen.

Svar från Lasercenter

Stort tack Fabrounia! Alltid ett nöje att behandla dig.

Sara B
Skrev om Lasercenter

Rekommenderar varmt! Trevlig personal, kunniga och kompetenta. Dr Jean är så duktig, lyssnar verkligen på en och förstår vad man är ute efter. Levererar alltid resultat över förväntan! Stort stort tack!!

Svar från Lasercenter

Tack kära Sara för dina uppskattande ord. Vår strävan att ständigt utvecklas i kombination med 20 års behandlingserfarenhet är eran garanti på det allra bästa resultatmässigt. God Jul och Gott nytt år.

Annelie H
Skrev om Lasercenter

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.

Tack Annelie för din feedback. God Jul och Gott Nytt År

Johanna S

Svar från Lasercenter

Tack Johanna för ditt höga omdöme.

Wedad H
Skrev om Lasercenter

Personalen som arbetar i receptionen är underbara och Dr Shan är så fin, lyssnar på sina patienter och väldigt professionell. Man känner sig välkomnad och respekterad!

Svar från Lasercenter

Tack Wedad för dina varma ord.

Worapin K
Skrev om Lasercenter

Alltid trevligt bemötande och fantastiskt personal, särskilt Dr.Jean, Maria och Susanne. Jag är alltid nöjd efter mina besök. Känner mig trygg här:)

Svar från Lasercenter

Tack Worapin för fina återkoppling. Välkommen tillbaka.

Anna G
Skrev om Lasercenter

Har varit trogen kund hos Lasercenter i många år nu och besöker dem regelbundet flera gånger per år för behandlingar. De är väldigt professionella, trevliga och har hög kunskap och kompetens. Jag har alltid blivit väldigt nöjd med resultatet. Rekommenderar alla att gå dit!

Svar från Lasercenter

Tack Anna för den fantastiska återkoppling. Vi ska fortsätta vår strävan efter att alltid leva upp till era högställda krav. God Jul och Gott Nytt år

Christina R
Skrev om Lasercenter

Jag var hos Jean vid några tillfällen. Varje gång blev det något fel som jag inte blev nöjd med. Vid sista tillfället jag gjorde behandling så blev min tear through under vänster öga katastrofalt dålig. Såg inte klok ut. Efter några månader rekommenderar han mig att bryta ner en del av fillersen med hyalase. Vilket han la fel så det förstörde min hy som blev rynkig och bucklig av hyalasen. och jag fick en grop ner mot kinden på vänster sida. Jag blev svullen i ansiktet i fem månader efter och hade som en sveda och stickningar...

Svar från Lasercenter

Vad tråkigt Christina att du känner så. Vi blir faktiskt förvånade och lite sårade när du menar att vi inte tagit ansvar. Du var tillbaka mer än 20 ggr på olika typer av kostnadsfri efterkontroll och uppföljningar. Du hävdade att du drabbades av multipla lokala och allmänna symtom efter Hyalasbeh med totalt 14 enheter, ja endast 14 enheter . Du tyckte dig se bl annat att hudkvaliteten på vä kind blev försämrad och att det även smittade av sig till andra sidan. Vi tog tillbaka dig, bedömde och gick igenom din oro, dina spridda...

Jadranka C
Skrev om Lasercenter

Har i åratal haft problem med syringom under ögonen. Testat flera olika behandlingar, bla laser, utan framgång. Har gjort fibroblast behandling hos Lasercenter och är super nöjd. Personalen är jättetrevlig och kunnig så man känner sig väl omhändertagen. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Lasercenter

Tack Jadranka för dina fina ord och du gav oss förtroendet att behandla dig.

Szilvia S
Skrev om Lasercenter

Trevligt bemötande av personalen! Informativa och hjälpsamma. Aldrig haft laserbehandlig och kliniken uppfyllde verkligen min förväntan! Redan efter första behandlingen kunde jag se resultat. Stort tack för er hjälp! Rekommenderar Lasercenter varmt till alla! Toppen klinik!

Svar från Lasercenter

Stort tack Szilvia för din återkoppling.

Verde E
Skrev om Lasercenter

Värme, omtanke, hjälpsamma och ärlighet.

Svar från Lasercenter

Tack Verde för dina fina ord.

Ebba E
Skrev om Lasercenter

Alltid mycket trevligt bemötande!

Svar från Lasercenter

Tack Ebba för din feedback. Ni är väldigt viktiga för oss.

Daniella C
Skrev om Lasercenter

Proffsiga, flexibla och jordnära! Hade kraftig hårväxt på överläpp och haka och resultatet efter 3 behandlingar är helt fantastiskt! Ser verkligen fram emot ett slut på mina problem då jag ser att de vet exakt vad som behövs och har rätt kunskap inom området! Rekommenderas starkt!

Svar från Lasercenter

Tack snälla Daniella för dina ord och vi är så glada att du fått så fina resultat så snabbt :) Varma hälsningar från oss på Lasercenter

Ayca K
Skrev om Lasercenter

Extremt trevligt och proffsigt bemötande under alla mina 4 år jag gjort hårborttagning med laser hos Maria på LaserCenter. Har återkommit år efter år för att behandla nya områden då resultatet har varit över förväntan vardera gång. Rekommenderar!

Svar från Lasercenter

Tusen tack Ayca för dina ord, vi är så glada att du är nöjd :) Vi ses nästa vecka! Varma hälsningar Lasercenter

Serkan K
Skrev om Lasercenter

Jättre trevliga personal, fräsch lokal. Man känner sig trygg hos Birgitta hon vet precis vad hon ska göra

Svar från Lasercenter

Tack Serkan för att du tagit dig tid att skriva så vänligt, det uppskattar vi! Vänliga hälsningar Lasercenter

Satu M
Skrev om Lasercenter

Väldigt bra service, bemötande och resultat

Tack snälla Satu! Det värmer :) Hälsningar från oss på Lasercenter

Karolina B
Skrev om Lasercenter

Har gjort ipl flera ggr och upplever hudterapeut men väldigt pålitlig och kunnig.

Svar från Lasercenter

Tack Karolina, vad glada vi blir att du är så nöjd :)

Sudabeh R
Skrev om Lasercenter

Duktiga personal och alltid bra bemötande.kompedent läkare /personal Är nöjd med min behandling. Ni är bäst

Svar från Lasercenter

Tack fina Sudabeh, alltid så härligt att ha dig här :) Varma hälsningar från oss på Lasercenter

Amanda B
Skrev om Lasercenter

Precision och perfektion är två bra ord som beskriver denna klinik. Jag har varit runt hos olika utförare men har gång på gång återkommit till Dr.Jean och LaserCenter. Alltid ärlig, överdriver inte behandlingar och går över gränser så som många i denna bransch dessvärre kan göra. Är man ute efter en naturlig och fräsch look ska man absolut komma hit!

Svar från Lasercenter

Tack snälla Amanda för dina ord, vi är så glada att ha dig som vår kund! Varma hälsningar Lasercenter

Mia H
Skrev om Lasercenter

På Lasercenter blir man alltid trevligt och proffsigt bemött. Har gått till lasercenter i flera år. Känner mig alltid nöjd och säker. Kan starkt rekommendera lasercenter./Mia

Svar från Lasercenter

Tack så mycket Mia! Vi är så glada att du är nöjd hos oss :) Varm hälsning Lasercenter

Nova L
Skrev om Lasercenter

Otroligt bra bemötande och superduktiga utförare som verkligen vet vad de gör och som gör det bra. Jag har rocasea och har gjort runda 1/3 av IPL och mitt självförtroende har stigit så mycket. Jag kan redan nu skippa många av alla kamouflageconcealers som jag alltid tyckte mig behöva. Jag rekommenderar till 100%!

Svar från Lasercenter

Tack snälla Nova för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Varma hälsningar Lasercenter

Maria N
Skrev om Lasercenter

Fantastiskt på alla sätt och vis. Från reception till läkare och övriga behandlare. Kan varmt rekommendera utan reservation.

Jessica V
Skrev om Lasercenter

Professionellt bemötande. Behandlingen var över min förväntan.

Kajsa
Skrev om Lasercenter

Fantastiskt fint bemötande från bokning till behandling. Testat botox på ett par olika ställen, men kvaliteten i resultatet jag ser efter ett besök hos Dr Jean är oslagbart. Får komplimanger om hur fräsch och pigg jag ser ut dagligen. Kommer hålla mig till Lasercenter i framtiden. Ser fram emot nästa besök redan. / Kajsa

Svar från Lasercenter

Tack snälla Kajsa för ditt omdöme och vad glada vi blir att du är så nöjd! Vi ses igen framöver :) Allt gott! / Lasercenter

Hanna W
Skrev om Lasercenter

Mycket proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet

Maria
Skrev om Lasercenter

Väldigt trevlig personal och ett bra bemötande. Fick väldigt bra resultat och skulle gärna använda Lasercenter igen!

Svar från Lasercenter

Vad kul Maria att du tycker det, vi är glada att du har hittat till oss. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Vänliga hälsningar Lasercenter

Annelie
Skrev om Lasercenter

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag har verkligen sett en stor förbättring i min rosacea efter IPL-behandling!

Lourdes
Skrev om Lasercenter

Jag blev positivt bemött och hade inte höga förväntningar över hur snabbt det skulle gå med resultat men det blev bra väldigt snabbt.

Ellinor
Skrev om Lasercenter

Riktigt proffsigt bemötande! Man känner sig väl omhändertagen och trygg.

Sandra
Skrev om Lasercenter

I have been doing laser hair removal with Maria at Solna Laser Center. The treatments are very effective and Maria is very professional, service oriented and kind. I will continue using their services and I highly recommend Solna Laser Center! Sandra

Sviatlana
Skrev om Lasercenter

Great results even after the first procedure of rosacea treatment. Very much recommend.

Sofia
Skrev om Lasercenter

Trevligaste personalen. Har varit kund hos dem sen 2015 och jag blir alltid lika nöjd! Skulle aldrig kunna tänka mig byta klinik. Dr Jean vet exakt vad han gör och han är alltid ärlig med vad han tycker o rekommenderar.

Emma L
Skrev om Lasercenter

Gjort laser hårborttagning och kan verkligen rekommendera! Jättetrevlig och kompetent personal, är nöjd med både behandling och resultat. Värt att ta sig dit även om man inte bor i närheten!

Sepideh
Skrev om Lasercenter

Jag är en jätte nöjd kund i 2 år hos Lasercenter Alltid fint bemötande. Inga konstiga resultat av behandlingar. Man kan alltid konsultera med Läkaren och få professionellt svar. Kommer att fortsätta vara kund här. Rekommenderar till alla vänner.

Sophie
Skrev om Lasercenter

Jag gjorde en fettfrysning på ridbyxlåren hos Maria som blev helt perfekt! Jag hade tänkt att göra 2 behandlingar, men det räcker med en behandling! För ett par år sedan gjorde jag fettfrysning hos en annan klinik och det blev ojämnt med ”bullar”. Skillnad nu hos Lasercenter var att Maria tog sig ordentlig tid och tittade noggrant när jag stod upp i ljuset i olika vinklar. Vi diskuterade också dom 2 olika munstyckena och Maria föreslog att vi skulle ta det mindre för att inte frysa fett runt omkring området för att undvika ojämnhet. Tack Maria! Trevlig sommar!

Anna
Skrev om Lasercenter

Hej. Jag har gjort en fibroblast behandling under ögonen. Och ska snart även göra en ultherapi behandling under haka och käkparti. Jag är jättenöjd! Dom är jätterara, man känner sig omhändertagen. Och resultatet av behandlingen blev jättefint! Ser fram emot min nästa behandling! Mvh Anna.

Anna W
Skrev om Lasercenter

TACK, är så nöjd!!! Nu har det snart gått 3 månader sedan jag vågade mig på ett trådlyft. Själva ingreppet var relativt smärtfritt & såg helt ok. ut redan dagen efter.. Hela ansiktet känns mer spänstigt & jag ser piggare ut, utan att andra ser en markant förändring, precis vad jag hoppades på 😊👍🏻 Tack, Tack, Tack från en 50-åring

Maarit
Skrev om Lasercenter

Jag blev väl bemött och kände mig väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Amira
Skrev om Lasercenter

Fräsch lokal ! trevliga personal ! Proffsigaste läkaren ! allt är tipp topp 😍 Jag provade andra kända kliniker för filler och botox men Dr. Jean var den enda som kunde ge mig resultaten jag var ute efter så jag kommer aldrig byta klinik ! Har varit kund hos dom sedan 2017 🥰

Charlotte A
Skrev om Lasercenter

Glad personal som mötte upp, kunnig läkare som gjorde läppfillers på mig. Endast lite ont, så han var bra med nålen. Jag var rädd jag skulle få för mkt (gillar inte duckface), litade på att han förstod vad jag ville och gav fria händer. Läpparna blev jättebra. Men det som förvånade mest var att han lyckades få mina sura mungipor att bli glada! Så fick vi bort skuggorna också, sa han. Vilka skuggor...? Japp, när man ser före och efter, förstår jag inte hur jag kunnat missa åldersskuggorna från näsan ner. Rekommenderar!

Svar från Lasercenter

Tack snälla Charlotte för att du tagit dig tid att skriva om oss! Vad bra att du både känner dig och ser glad ut :) Varma hälsningar från oss

Jessica A
Skrev om Lasercenter

Rekommenderar verkligen! Har gjort fillers och trådlyft med mycket bra resultat. Jag är så nöjd! Man känner sig alltid trygg och omhändertagen. Fantastiskt bemötande av dem alla.

Svar från Lasercenter

Tack snälla Jessica, så glädjande att höra att du är så nöjd! Vi ses igen :) Varma hälsningar

Kristina D
Skrev om Lasercenter

Ett välkomnade och vänligt bemötande med ett fantastiskt resultat, efter genomförda behandlingar.

Svar från Lasercenter

Tack Kristina, det glädjer oss, det du skriver!

ANNELI H
Skrev om Lasercenter

Supertrevlig personal! Alltid ett varmt mottagande... Proffsig hjälp.. från receptionen till Jean ...till Birgitta! Duktiga och kunniga!! Rekomenderar varmt !

Svar från Lasercenter

Tack snälla Anneli för dina varma ord!

Paul C
Skrev om Lasercenter

En underbar service med utmärkta resultat för min rosacea. Efter två tjänster var min rosacea borta. Efter år av försök med olika behandlingsmetoder blev jag förvånad över ILP: s effektivitet. Tack så mycket för all din hjälp (a happy free smiling Paul).

Svar från Lasercenter

Så roligt att du är så nöjd med resultatet av IPL-behandlingen, det är verkligen en effektiv behandling :) Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss! Varm hälsning från oss på Lasercenter