Alla kategorier Specialbutik Stockholms län Stockholm Norrmalm Latinamerikanska Livsmedel

Latinamerikanska Livsmedel

Hötorgshallen 20, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Latinamerikanska Livsmedel

• Roger T
    Roger T skrev om Latinamerikanska Livsmedel
    Så jäkla bra! De har allt från billig flanskstek och högrev till Stockholms bästa T-Bone (vilken dock inte är helt gratis)! Bra lamm också. Och så har dom Guarana...medan du väntar!
  • Matthieu H
    Matthieu H skrev om Latinamerikanska Livsmedel
    extremt prisvärt kött serveras av mycket trevliga människor.
    köpte t.ex. en fantastisk bit flankstek, 500g. för 39 kr.!!!
  • Oscar N
    Oscar N skrev om Latinamerikanska Livsmedel
    Handlat Longanizas (Chorizos) här sen slutet av 90-talet. Godare korv får man leta efter, personalen är dessutom mycket trevliga. När ni ändå är här och handlar Longaz, se till att köpa aji (achi) också.
  • Anders E
    Anders E skrev om Latinamerikanska Livsmedel
    2006 förändrades mitt liv. Jag gifte mig, och min vän Andrés guidade mig till Hötorgshallens främsta pärla: Latinamerikanska Livsmedel är charken med stans godaste chorizos (för 79 kr kilot är de dessutom billigare än Scans usla halvfabrikat) och bra kvalitet och priser på det mesta. Själv knallar jag dit någon gång i månaden och shoppar några kilo högrev som jag sedan gör fantastisk köttgryta av. Missa inte Latinamerikanska Livsmedel!
    Emma K gillar detta

Hötorgshallen 20, 111 57 Stockholm