Erik Hoang
Registrerad mäklare sedan 2018-08-07
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-28
2020-02 - 2020-07

Läs vad 3 Läs vad Erik Hoang

• Thilda L sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-06-03

Högalid
    Erik sålde min bostadsrätt och överträffade alla förväntningar. Han har ett fantastiskt bemötande, är både kunnig och effektiv samt att han hela tiden fanns tillgänglig som bollplank under hela processen. Jag är otroligt nöjd, både med försäljningen och Eriks arbete! Läs mer
  • Anna J sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-03-28

2:a
    Hägersten
    Jag valde Erik framför andra mäklare på större byråer i området. Erik är väldigt påläst och kunnig och har nytänkande idéer kring annonsering och exponering av bostaden. Och jag kände att jag fick ett mervärde i processen. Erik förmedlade ett lugn och är väldigt proffesionell, inte den påstridiga mäklartypen som många andra är. Han gick den extra milen för både mig och köparen och hela affären gick smidigt. Jag upplevde att även köparen var nöjd med affären. Jag kan rekommendera Erik till alla som vill ha en seriös mäklare som älskar sitt yrke. Läs mer
  • Shira C köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hoang en del av Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

2020-03-28

2:a
    Hägersten
    Mitt bostadsköp har varit en positiv upplevelse med Erik på Le Grand Propriété som mäklare. Erik har varit tillmötesgående och engagerad under hela processen. Han har varit duktig på att återkoppla snabbt, vilket jag uppskattar väldigt mycket. Erik har även varit mån om att besvara alla mina frågor - från visning till tillträde - vilket har gjort mig trygg i mitt köp. Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Le Grand Propriété Fastighetsförmedling

Gabriel Augustsson