Leaseonline

Leaseonline

Ring 020-021 03 20 leaseonline.se

Leaseonline.se Privat- och företagsleasing av bilar online. Sök, jämför och beställ din bil – direkt på nätet. Vårt koncept bygger på att vi erbjuder många bilmärken och gör det enkelt för dig som kund att söka och jämföra olika bilmodeller. Vi löser en modern finansiering av bilen där vi erbjuder dig som privatperson en flexibel...

115 omdömen om Leaseonline

Nima T
Skrev om Leaseonline

Svarar inte på mail, har skickat flera mail men får inget svar. Har inget telefonnummer (som fungerar)

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Sen K
Skrev om Leaseonline

Leaseonline.se has been incredibly easy to lease a car, ever question was quickly answered and explained!

Bertil A
Skrev om Leaseonline

Leasingbil. Service över förväntan. Mkt bra kontakt via tel och mail. Trevligt bemötande .Snabb respons på samtilga frågor. Återkommer gärna vid nästa affär.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Seven P
Skrev om Leaseonline

Beställde Nya Seat Ibiza och är mer än nöjd! Lite kommuikationsbrister i början men därefter har allt flutit på mycket smidigt och jag är mycket nöjd med min kontakt och min leasade bil! Försäljaren som lämnade ut bilen till mig var klockren på alla sätt! Trevlig och extremt hjälpsam och serviceminded! Tack vare er tar jag mig nu fram på vägarna med ett leende på läpparna!

VIKTOR J

Tack Sverker! Och alla borde skaffa en leasad bil

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Fredrik S
Skrev om Leaseonline

Vi köpte Subaru outback och är toppen nöjda med bilen så här långt. Vi har haft den i ca en månad. Företaget har varit hjälpsam i alla frågor och var till stor hjälp vid själva leasningstillfället. Mina förväntningar var att jag skulle få tydlig information kring leasning och familj, hur de funkar kring slitage mm och de tycker jag att jag fått. Än så länge är vi nöjda, hoppas vi kan göra samma enkät och 1,5år.

Daniel L
Skrev om Leaseonline

Jag är helt nöjd, ni är grymma!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Linus K
Skrev om Leaseonline

Klart bästa stället att leasa en bil. Smidig, inget krångel och bra bemötande.

Christoffer K
Skrev om Leaseonline

Leasar min bil via Leaseonline. Aldrig besviken och proffsiga ut i fingerspetsarna. Väldigt bra kundservice och snabb service. Full pott!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Peter D
Skrev om Leaseonline

Leasing av Seat. Snabba svar och snabb respons. Blev lite överraskad av att de inte har samarbete med riktiga utlämningsställen, fick dock bilen levererad till Örebro. Tråkiga med detta o i kombination av ett omedelbart verkstadsbesök gjorde att bilen princip gått 75 mil innan vi börjat köra den. Nåja. Helt ok iaf

Lisa G
Skrev om Leaseonline

Vi har leasat två bilar via leasonline. Är jätte nöjda, allt var väldigt smidigt. Trevligt bemötande och svarar alltid snabbt vid eventuella frågor. Allt har fungerat precis så som man vill att det ska fungera.

Mikael K
Skrev om Leaseonline

Lease Subaru Forester Bra bemötande Fick tyvärr bilen levererad med vinterdäck dubbfria. Skulle ha med dubb och inte monterade. Hämtade bilen i april.

Bodil F
Skrev om Leaseonline

Seat Ibiza ,jättebra bemött av företaget,lätt och smidigt trevlig försäljare,bara+

Christina S
Skrev om Leaseonline

Jag leasar en Nissan Qashqai och upplever bara trevlig personal, inga problem med något. Jag kan varmt rekommenderar Leasaonline

Nadia A
Skrev om Leaseonline

Processen från att jag tog kontakt till att jag hade nycklarna i mina händer var 5 dagar. Helt underbart! Jätte professionell personal och blev väldigt bra bemött . Rekommenderar varmt !

Anna A
Skrev om Leaseonline

Leasar en Nissan quasqai jag blev trevligt och snabbt hjälpt med svar på mina frågor. Allt är bara bra förutom att jag skulle vilja ha möjligheten till e-faktura eller autogiro.

Ann C
Skrev om Leaseonline

Jag hyr min bil genom dem och upplever att det fungerar mycket bra. Jag är mycket nöjd!

Catarina G
Skrev om Leaseonline

Ett fantastisk företag man blir alltid trevligt bemött Svarar snabbt på frågor både via mail och telefon.

Alexander R
Skrev om Leaseonline

Enkelt och smidigt var det när jag beställde via dom.

Marie H
Skrev om Leaseonline

Leasar en Peugeot sedan två veckor tillbaka via leasonlines hemsida. Allt gick mycket smidigt dock saknar jag mer detaljinformation kring bilarna så som förbrukning, skatteklass etc. Mycket trevligt med en och samma kontaktperson hos kundtjänst som informerade mig om förloppet och även bokade tid för upphämtning hos bilfirma. Totalt sett är jag mycket nöjd med servicen.

Fredrik L
Skrev om Leaseonline

Inget annat än väldigt nöjd! Processen från att få svar på funderingar, hitta bilen, beställa bilen och hämta ut bilen gick väldigt smidigt. Ett extra tack till Sverker och Linda i kundtjänsten som har hjälpte mig med snabba svar och exceptionell support!

Andreas Y
Skrev om Leaseonline

Enkel hemsida för att beställa och tydlig återkoppling via mail vad beställningen innehåller. Varit i kontakt med dem via telefon och de svarar alltid snabbt och är hjälsamma.

Jeff C
Skrev om Leaseonline

Leaseonline has been terrific in its support and communication during my relationship with them. They made guarantees, and kept them, and when there was a problem they rectified with the utmost effort and sincerity to the point that the CEO drove my car all the way from Stockholm to Goteborg to ensure I received it on it. Exceptional service and sincerity.

Martin L
Skrev om Leaseonline

Trevlig personal och snabb service. Kompetent personal. Snabb återkoppling.

Susanne E
Skrev om Leaseonline

Har leasat en bil frpn dem. Är helt igenom 100% nöjd med bemötandet o svar på alla frågor!

Tomas P
Skrev om Leaseonline

Jag tycker dom var mycket proffsiga och vänliga dessutom väldigt hjälpsamma på alla vis. kan verkligen rekommendera dom! Mvh Tomas

Lenka E
Skrev om Leaseonline

Har leasat en bil och är Supernöjd! Rekommenderas varmt.

Ann katharina H
Skrev om Leaseonline

Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande av alla som jag har haft kontakt med. Jag har haft en del frågor angående bilen jag skulle leasa, och fått svar nästan direkt, mycket trevlig personal. Jag har berättat för många om leasonline och hur bra det gick att leasa en bil därigenom och nästan alla har blivit förvånade att det gick så smidigt. Så jag har berömt er alla. Det ända som jag blev lite besviken på var att allt som stod på beskrivningen på bilen om vad som skulle ingå tyvärr inte gjorde det.

Maria P
Skrev om Leaseonline

Mycket bra tycker jag, kan rekommendera det till andra

Viktor N
Skrev om Leaseonline

Har haft otroligt bra bemötande av Sverker från start till slut och blivit bemött med högsta respekt. Han har även gjort allt han kunnat för att hjälpa till och svara på alla typer av frågor.

Emma L
Skrev om Leaseonline

Mycket trevliga och serviceminded! Är väldigt nöjd med information, snabba svar på frågor och bemötande mot oss som kunder. Vi leasar dessutom en bil vi är väldigt nöjd med.

Pia S
Skrev om Leaseonline

Leaseonline får högsta betyg av mig i allt. Tillgänglighet: Kundservice har väldigt bra öppettider. Du kan nå dem via telefon eller mail och du får snabbt svar på mail. Service: Mycket god service. Vid ett tillfälle hade jag fått felaktig information men Leasonline tog fullt ansvar för att rätta till detta. Jag upplevde att det verkligen ville hjälpa mig och göra mig nöjd vilket de lyckades med till 100 %. Bemötande: Jag har fått ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av alla Leaseonlines medarbetare. Ett...

Daniella J
Skrev om Leaseonline

Jag är väldigt nöjd med all hantering, bra service och snabba.

Maria S
Skrev om Leaseonline

Superbra! Smidigt! Snabbt! Lättsamt!

Robin S
Skrev om Leaseonline

Nyligen leasat en bil via Leasonline. Och jag kan bara rekommendera sidan. Allt har fungerat perfekt.

Anne H
Skrev om Leaseonline

Sammanfattningsvis mycket bra med bemötande å svar på frågor. Det enda som var dåligt var sen leverans vilket tyvärr påverkade min situation illa just då. Jag är mycket nöjd med bilen och den uppfyllde mer än mina förväntningar. Mvh Anne

Lotta C
Skrev om Leaseonline

Trevligt bemötande hela vägen och lätta att få kontakt med. Enkelt och smidigt att välja bil från hemsidan. Mycket nöjd!

Helén D
Skrev om Leaseonline

Hej! Jag har inte stött på några konstigheter. Färgen jag ville ha från början var slutsåld och den infon kom snabbt. Valde då en annan färg som jag är nöjd med. Bilen Peugeot 2008 är jag nöjd med. Lovad leverans skulle ta upp till 3 veckor och det klagade jag på. Ni visade fin service mot mig som kund då bilen levererades tidigare, tummen upp för er. Sen vid utlämning på Peugeot så fick jag en fin service av Markus. Gick genom alla detaljer om bilen i lugn och ro. Allt så jag Helen Dahl är mycket nöjd leasingkund! Trevlig helg

Annette E
Skrev om Leaseonline

Leasade en Opel via leasing online och det var otroligt smidigt. När jag sedan några dagar senare blev kontaktad av Linda på kundtjänst fick jag bra info och erbjudande om att hämta bilen tidigare osv. Jag upplevde att hon svarade snabbt och väldigt lösningsinriktat på mina frågor och jag kände mig mycket väl bemött.

Kerry S
Skrev om Leaseonline

Allt var klockrent och smidigt från början. När jag hade ett par frågor fick jag snabbt, och trevligt bemötande och svar

Maja H
Skrev om Leaseonline

Jag frågade först om det fanns idofigbi bilen jag tittat på, eftersom det var viktigt för mig. Jag fick ett snabbt och trevligt svar. Hemsidan var smidig med relativt god översikt, vilket underlättade jämförelse mellan bilar. Jag hittade inte bättre deals någon annanstans. Det var smidigt att beställa och god ton i meddelanden efter beställning. Färgen jag ville ha, som ingick, fanns inte kvar och då fick jag "erbjudande" om en svart mot kostnad - har jag något minus att säga så tycker jag att jag hade kunnat...

Jenny B
Skrev om Leaseonline

Leasade en bil från leaseoneline. Fick ständig återkoppling vad som hände under leveranstidén . Tydliga avtal och vad man ska betala och vad som ingår. Gott bemötande. Fick levereras direkt till jobbet. Jag är jättenöjd och skulle absolut rekommendera dom.

Matts A
Skrev om Leaseonline

Jag tycker att jag hittills fått en alldeles utmärkt service !

Petri K
Skrev om Leaseonline

Jag är mycket nöjd med kontakt med Leaseonline. Jag fick hjälp med att hämta leasingbilen och blev välinformerad om allting.

Maria H
Skrev om Leaseonline

Jag fick ett jättebra bemötande redan från börja och fram till leveransdagen. Mycket trevligt bemötande och tydlig information om vad som gäller. Jättebra att slippa leta runt efter olika Leasingerbjudande och kontakta diverse leverantörer då Leasonline har allt samlat på ett och samma ställe. Fick min bil levererad fram till dörren. Det enda problemet är att jag älskar min bil och vill aldrig lämna tillbaka den :O)

Marie S
Skrev om Leaseonline

LÄTT att hitta bilen man bara ville ha! SMIDIGT att beställa. SNABB leverans.

Ralph V
Skrev om Leaseonline

Snabb service och tydliga förklaringar om varje steg i processen.

Vibeke L
Skrev om Leaseonline

Super service og bra kommunikation hela vägen från beställning till leverans! Jätte nöjd kund.

Kenneth K
Skrev om Leaseonline

Enkelt och har hittils fungerat väldigt bra

José G
Skrev om Leaseonline

Bra bemötande. Jag har en Peugeot. Lätt att nå dem. Allt gick bra.