Alla kategorier Hälsovård Skåne Lund Leijon Margaretha

Kraftstorg 10A, 223 50 Lund — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Leijon Margaretha

• shifteh A
    shifteh A skrev om Leijon Margaretha
    Margareta Leijon är mirakulöst kompetent. Hon är av sådan kaliber att det är svårt att finna ord för att beskriva.

Mitt tappra försök att förklara, kommer emellertid inte kunna bli rättvist.

Margareta, SER, med hela sitt väsen. Det blir nästan en magisk resa tillsammans
    där jag vet hur än obehaglig mina minnen är, så vet jag att hon ser till att man landar rätt för eller senare. Hur många psykologer kan skapa en sådan atmosfär av trygghet. En plattform då man vågar att ta fram ljuset inom sig själv. När man har allt detta och landat rätt, då växer jag, blommar och andas, ja rent av
    födds på nytt.
    Hon är Psykologernas drottning, med oerhört stark integritet, ödmjuk och en orubblig respekt för sina patienter.
    Hon är genuin och fullständig unik. Hon planterar hopp, förlöser kreativitet,
    hon ger sig inte innan hos ser resultat.
    Finns det större konst än att skapa lycka hos människor som är hårt manglade av livet, eller skadade, sedan barndomen?

Hon är det bästa som hänt mig i livet. Utan henne hade jag inte varit denna ytterst kreativa människa med flöde, hopp och tilltro.

Kraftstorg 10A, 223 50 Lund