Lek & Lär.se

Lek & Lär.se

4.5

Lek & Lär är en leksaksbutik på nätet för nyfikna barn och medvetna föräldrar. Sedan 1998 har vi erbjudit hållbara pedagogiska leksaker av hög kvalitet. Vi är kända för vår personliga service och våra snabba leveranser. Hos Lek & Lär hittar du leksaker och lekmaterial till såväl det privata hemmet som till förskolor, skolor,...

561 omdömen om Lek & Lär.se

Kajsa A
Skrev om Lek & Lär.se

Småmynt och sedlar! Viktigt att barnen får lära sig vad det är idag då vi går mot ett mer digitalt samhälle.

Pernilla G
Skrev om Lek & Lär.se

Snabb frakt. Första gången jag beställer, men blev väldigt nöjd med både pris och kvalite!👍🏻

Ola H
Skrev om Lek & Lär.se

Bra bemötande. Relativ snabb leverans, med hög kvalite på produkterna. 4 olika dimensioner på trähjul och 2 olika dimensioner på rundstavar.

Evalotta J

Hej! Sen leverans. Fortfarande fått julkulorna jag beställt

Alexandra C
Skrev om Lek & Lär.se

Köpte en magnetisk skrivplatta till sonen. Han älskar den dom har pp förskolan. Snabb leverans 👌🏻

Lillemor H
Skrev om Lek & Lär.se

Jag har inte fått någon vara!

Ann-christine N
Skrev om Lek & Lär.se

Snabb leverans. Köpte pizzakit o brödrost.

Bodil B
Skrev om Lek & Lär.se

Snabb leverans. Bra kontakt. Köpte leksaker producerat Fair Trade.

Agnetha J
Skrev om Lek & Lär.se

Bra varor som varit till belåtenhet även när jag arbetade inom förskola och skola.

Svar från Lek & Lär.se

Så roligt att höra! Tack för att du tog dig tid att ge oss så fint betyg🙏😀 //Ha det gott! Lena

Carina K
Skrev om Lek & Lär.se

Det är bra o nöjd med mina varor

Så härligt att höra att du är nöjd! Tack för betyget! Ha det gott! Lena

Isabelle A
Skrev om Lek & Lär.se

Jättebra alltihop, så snälla och trevliga när jag hörde av mig med frågor. Kommer handla här fler gånger!

Tack snälla Isabelle! Du är så välkommen tillbaka:) Ha det gott! Lena

Birgitta F
Skrev om Lek & Lär.se

Det ända jag reagerade på var att jag inte fick ett meddelande när försändelsen fanns att hämta. Upptäckte att det fanns en länk i mailet som kommit tidigare där jag upptäckte att paket fanns att hämta sedan ett par dagar.

Svar från Lek & Lär.se

Hej Birgitta! Tack för ditt betyg och synpunkt. Det är postnord, som tyvärr missar att skicka ut avisering att paketet har kommit, har försökt att kontakta dem om detta, men det har tyvärr inte blivit bättre och det är därför som vi skickar ut en aviseringslänk så att man har möjlighet att spåra det om postnord missar. Men tar till oss detta och att vi skickar aviseringslänken lite närmare leveransdatum. Ha det gott! Lena

Kerstin G
Skrev om Lek & Lär.se

Jag har fått det jag beställt och det är jag nöjd med.

Svar från Lek & Lär.se

Tack! Vad kul att höra att du är nöjd med det du fått😍 Ha det gott! Lena

Evelin H
Skrev om Lek & Lär.se

Bra och pedagogiska produkter. Snabb leverans samt Klarna betalning. Sångpåse och andra separata tillbehör,pussel, ritprodukt, brödrost i trä mm Tyvärr hade en produkt tagit slut och kommer ej in igen.

Svar från Lek & Lär.se

Tack Evelin för att du tog dig tid att betygsätta oss🥰. Ja, det var synd med pusslet som var slut, hade blivit något fel i vårt lagersystem tyvärr. Ha det gott! Lena

Petra R
Skrev om Lek & Lär.se

Bra service! Snabb och smidig affär.

Svar från Lek & Lär.se

Tack så mycket för att du tog dig tid att ge så fint betyg :) Ha det gott! Lena

Gunnel Steno A
Skrev om Lek & Lär.se

Köpte lite saker till mina barnbarn att måla med och träna på siffror. Fungerade jättebra och trevligt bemötande. Snabbt svar när jag ringde.

Tack Gunnel! Så kul att höra att du är nöjd:) Ha det gott! Lena

Ingrid A
Skrev om Lek & Lär.se

Jag köpte ett experimentkit samt hållare för temperafärger. Jag uppskattade verkligen webshopens utbud och att det var lätt att hitta olika produkter. Leveransen gick snabbt, men det var lite otur att min order blev uppdelad i två olika försändelser som hamnade hos två olika ombud. Jag skulle rekommendera Lek & Lär till andra.

Svar från Lek & Lär.se

Tack snälla Ingrid för att du tog dig tid att bedöma oss! Håller med att det var dumt att paketen kom till två olika ombud. Ha det gott! Lena

Maria H
Skrev om Lek & Lär.se

Snabb leverans. Bra produkt som var det som utlovades

Tack snälla Maria för ditt betyg! Ha det gott! Lena

Petra N
Skrev om Lek & Lär.se

Supersnabb leverans. Bra varor till bra pris. Rekommenderas!

Johan G
Skrev om Lek & Lär.se

Jag har inte fått grejerna än!

Svar från Lek & Lär.se

Hej Johan! Fick du inte mitt mail med länk till din sändning? Paketet har legat och väntat på dig på ditt servicecenter sedan den 30:e september då postnord mailade dig en avisering. Har vi fel mail? Eller kom den i skräpposten kanske? jag skickar dig ett mail igen med sändningsinformationen och får du den inte kan du väl maila oss på order@leklar.se så ska vi reda ut det här. Ha det gott! Lena

Emma L

Blev bra bemött……………………………………………..//….////..

Tack Emma!! Ha det gott! Lena

Thandie F
Skrev om Lek & Lär.se

Dem förstår var dem jobba med om man ha problem dem löser den som ingenting.

Tack snälla Thandie! Önskar dig allt gott! //Lena

Åsa L
Skrev om Lek & Lär.se

Hela livet ska man lära sig nya saker. Så var det för mig. Tack för det

Tack Åsa! Ha det gott! Lena Lek&Lär

Anders J
Skrev om Lek & Lär.se

Har fortfarande inte fått ngn leverans

Svar från Lek & Lär.se

Hej igen Anders! Svarade aldrig här, men vi har ju haft konversation på mail. Återigen Postnord som ej skickat aviseringen. //Lena

Viktor S
Skrev om Lek & Lär.se

Jag har inte fått varorna än. Att ni ber om omdöme innan jag har fått varorna är rätt dålig stil tycker jag.

Svar från Lek & Lär.se

Hej Viktor! Ledsen att du fick utskicket från Reco innan du fått dina produkter. Enligt posten aviserades du redan den 26:e augusti då paketet kommit till utlämningsställen. Men det händer att postens aviseringar för e-post inte alltid fungerar, tyvärr. Jag ser nu att du hämtat paketet och hoppas att du är nöjd med din order trots allt. Ha det gott! Lena Lek&Lär

Madelene N
Skrev om Lek & Lär.se

Står på sidan att leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Nu har det gått 8 dagar sedan jag beställde varorna och de är inte ens skickade än. Inget mail om försening heller. Besviken! Sista gången jag handlar hos Lek och Lär!

Svar från Lek & Lär.se

Hej Madelene, Jag har nu varit i kontakt med leverantören och enligt dem så ligger ditt paket och väntar sedan några dagar hos ditt paketombud. Postnord har skickat avisering till dig två gånger, kolla om det råkat hamna i skräpposten kanske? Jag har mailat dig hämtningsinformationen om ditt paket och om du inte fått det får du gärna höra av dig till oss på order@leklar.se Så tråkigt att köpupplevelsen blev så negativ, men hoppas att du blir nöjd med din beställning. Vänliga hälsningar Lena

Pia L
Skrev om Lek & Lär.se

Bra sortiment av det jag behövde, snabb och smidig leverans.

Annelie V
Skrev om Lek & Lär.se

Snabb leverans och bra produkter. Kommer definitivt beställa från dem igen

Per S
Skrev om Lek & Lär.se

har ej fått mina grejor vart är mitt basebolslagträ ???

Svar från Lek & Lär.se

Hej Per, Vi har tidigare försökt att nå dig via mail men utan att få svar. Slagträet fanns tyvärr inte kvar i den storleken men finns i mindre modell. Kolla gärna skärpposten och svara oss där hur du vill gå vidare. mvh

Kristina F
Skrev om Lek & Lär.se

Köpte röda bollar, liten skallra till baby, färgpennor samt 2½-årsväska med innehåll. Så himla snabb leverans, superbra. Tack!

Ellen H
Skrev om Lek & Lär.se

Köpte plastburkar med lock. Smidigt att beställa och enkelt att hämta paketet när det kom.

Mats B

Jag har ännu inte fått min beställning..? Med vänlig hälsning, / Mats

Svar från Lek & Lär.se

Hej Mats, Jag hittade din order i systemet. Du ska ha fått mail med spårningsuppgifter och paketet ligger på utlämningsstället. Skicka gärna ett mail till oss om du inte hittar mailet (det kan ligga i skräpposten). Vänligen

Liselott L
Skrev om Lek & Lär.se

Handlat på uppdrag av bvc/region, väldigt smidigt och enkelt att hitta de artiklar som behövs. Bra att det är samlat för oss som arbetar med olika lärande leksaker.

Kerstin N
Skrev om Lek & Lär.se

Kuvert till presentkort. Snabbleverans:)

Johanna W
Skrev om Lek & Lär.se

BVC påsen Bra bemötande, snabbt svar via mail

Lena P
Skrev om Lek & Lär.se

Har ännu inte fått mina varor

Mikael M
Skrev om Lek & Lär.se

Bra priser och hyfsat snabb leverans.

Alexandra S
Skrev om Lek & Lär.se

Jag beställde inte leksaker till vårt BVC. Jättenöjd. Snabb service och fina produkter.

Birgitta N
Skrev om Lek & Lär.se

Jag gjorde beställningen 30/1 och idag är det den 10/2 och det har fortfarande inte kommit.

Svar från Lek & Lär.se

Hej Birgitta, Jag ser att det har legat på utlämningsstället ett bra tag och att avisering har skickats ut via e-post. Säkerligen har det hamnat i i skräpposten. Jag har nu mailat dig spårningsnummer så att du kan hämta ut paketet idag :) mvh

Linnea J
Skrev om Lek & Lär.se

BVC påsen, har ej fått produkten än. Funkat bra med mailkontakt.

Ingrid L

Kompletterade material till BVC screening. Bra bemötande och snabb service

Yvonne P
Skrev om Lek & Lär.se

Vikbar gymnastikmatta, supernöjd, snabb och trevlig service

Bengt L
Skrev om Lek & Lär.se

Order 12010. Varan ej levererad den 1 februari. varan förfaller till betalning den 8 februari.

Svar från Lek & Lär.se

Hej Bengt. Jag ser i systemet att varan är skickad och att postnord ska ha mailat dig aviseringar vid två tillfällen. Kan de ha landat i skräpposten? Jag skickar dig spårning och uppgifter till utlämningsställe via mail nu så att de säkert kommer fram. MVH Lek & Lär

Pia H
Skrev om Lek & Lär.se

Super nöjd o snabb leverans Min dotter älskar dock kläderna till hennes nya docka

Karin M
Skrev om Lek & Lär.se

Lätt att handla, snabb service. Snabbt trevligt svar på mailen.

Carina J
Skrev om Lek & Lär.se

Saknade saker som vi behövde till vår fritidsverksamhet!

Jenny B
Skrev om Lek & Lär.se

Fina leksaker som är lämpliga för BVC. Besviken att det var så mycket som var slut bara.

Desiree H
Skrev om Lek & Lär.se

Hej! Jag har ännu inte fått mina varor men fick ett blixtsnabbt svar när jag ställde en fråga. Sådant tycker jag om mvh Desiree

Lotta H
Skrev om Lek & Lär.se

Köpte ett Låshus till mitt barnbarn. Lätt att beställa och snabb leverans.

Maria B
Skrev om Lek & Lär.se

Vi behövde papperskassar snabbt och det fungerade utmärkt.