lek mer

Enköpingsvägen 33, 177 38 Järfälla — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära lek mer:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 1 kund tycker om lek mer

• Josefin B
    Josefin B skrev om lek mer
    Egentligen vill jag ge detta oseriösa företag noll i betyg! Jag kan bara avråda folk från att köpa från lek mer! Jag beställde en vara och när den inte kommit efter 3 dagar mailade jag företaget för kolla hur det låg till. Jag fick veta att jag skulle höra av mig om den inte kommit nästa dag. Det gjorde den inte och jag mailade igen. Nu fick jag inget svar. Bör tilläggas att företaget endast kan nås per mail och inte via telefon.
    Efter flera mail utan svar skriver jag på facebook-sida. Då får jag helt plötsligt svar minsan, att jag ska pm:a mitt Ordernummer. Det har jag ju gjort tre ggr per mail, men inte fått något svar, skrivet jag tillbaka. Vid det här laget har det gått mer än 7 dagar och någon vara har fortfarande inte dykt upp. Jag får då ett mail om att min vara har "kommit bort" men att de gärna hjälper mig att göra en ny beställning. Jag ger dem en ny chans och ber dem göra det. Men då får jag ett nytt mail där de skriver att varan är slut i lager!!! Jag blir inte erbjuden en annan färg med expressleverans som ju borde ha varit brukligt utan bara kort och gott: "tyvärr, varan är slut".
    Jag sitter här nu, 15 dagar senare, utan vara och utan mina pengar. Jag har polis- anmält företaget för bedrägeri och kan bara hoppas att inte fler kunder blir drabbade. Men går man in på lek mer:s facebook-sida kan man se att jag tyvärr inte är ensam om att drabbad av detta företags inkompetens och nonchalans. Nä ta inte risken utan välj ett annat företag, är mitt råd!

Enköpingsvägen 33, 177 38 Järfälla