Lekmer.se

2.4

8 omdömen om Lekmer.se

Anders A
Skrev om Lekmer.se

Gjorde av misstag en dubbel betalning vid ett köp av en produkt som kostade över tusenlappen. Jag reklamerade omgående men lekmer har inte, efter över 2 månader, återbetalat summan. Återkopplingen har varit minimal. Det är lätt att ha en bra service tills det händer något.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Linn P
Skrev om Lekmer.se

Fick fel leverans, tagit 2 veckor att få rätt som vi beställt. Vi står fortfarande kvar med den fel leveransen vi fick. Ingen svarar i telefonen utan bara mailkontakt. Riktigt usel kundservice och riktigt dåligt att man inte kan nå någon på telefon. Inte ett företag att rekommendera!

Seija A
Skrev om Lekmer.se

Leveransförseningar, ingen person att prata med, bara hänvisning till hemsidan från telefonsvararen. Äntligen kommer besked att varorna är på väg med kollinummer som inte stämmer. Detta skapar merarbete att jaga leveransen. Osäkert om barnbarnens Julklappar kommer fram. Bojkotta detta företag tills de lär sig kundservice!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Josefin B
Skrev om Lekmer.se

Egentligen vill jag ge detta oseriösa företag noll i betyg! Jag kan bara avråda folk från att köpa från lek mer! Jag beställde en vara och när den inte kommit efter 3 dagar mailade jag företaget för kolla hur det låg till. Jag fick veta att jag skulle höra av mig om den inte kommit nästa dag. Det gjorde den inte och jag mailade igen. Nu fick jag inget svar. Bör tilläggas att företaget endast kan nås per mail och inte via telefon. Efter flera mail utan svar skriver jag på facebook-sida. Då får jag helt plötsligt svar...

Mattias U
Skrev om Lekmer.se

trevlig och kunnig personal som verkade göra sitt yttersta för att jag skulle känna mig nöjd

Lisa C
Skrev om Lekmer.se

Fina saker och trevliga tjejer i deras mejlkundtjänst men det spelar ju ingen roll när leverenserna blir fel tre gånger i rad. Man erbjuds inte heller någon som helst kompensation. Jag handlar inte här fler gånger.

Stina T
Skrev om Lekmer.se

Bra sida, priser lite i överkant, snabb leverans

Johan E