Lekmer AB

Sveavägen 151, 113 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Lekmer AB

• Anders A
    Anders A skrev om Lekmer AB
    Gjorde av misstag en dubbel betalning vid ett köp av en produkt som kostade över tusenlappen. Jag reklamerade omgående men lekmer har inte, efter över 2 månader, återbetalat summan. Återkopplingen har varit minimal. Det är lätt att ha en bra service tills det händer något. Läs mer
  • Linn P
    Linn P skrev om Lekmer AB
    Fick fel leverans, tagit 2 veckor att få rätt som vi beställt. Vi står fortfarande kvar med den fel leveransen vi fick. Ingen svarar i telefonen utan bara mailkontakt. Riktigt usel kundservice och riktigt dåligt att man inte kan nå någon på telefon. Inte ett företag att rekommendera! Läs mer
  • Seija A
    Seija A skrev om Lekmer AB
    Leveransförseningar, ingen person att prata med, bara hänvisning till hemsidan från telefonsvararen. Äntligen kommer besked att varorna är på väg med kollinummer som inte stämmer. Detta skapar merarbete att jaga leveransen. Osäkert om barnbarnens Julklappar kommer fram. Bojkotta detta företag tills de lär sig kundservice! Läs mer
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Lekmer AB
    Fina saker och trevliga tjejer i deras mejlkundtjänst men det spelar ju ingen roll när leverenserna blir fel tre gånger i rad. Man erbjuds inte heller någon som helst kompensation. Jag handlar inte här fler gånger. Läs mer
  • Stina T
    Stina T skrev om Lekmer AB
    Bra sida, priser lite i överkant, snabb leverans Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Lekmer AB